handdator

Visa fullständig version : inte hungrig


Aatun
2006-05-07, 15:38
jag TROR detta är rätt thread att skriva i, är det fel så blev det så.

iallafall, nu under vår/sommaren är det varmt som många vet, och när det blir för varmt (15+ utomhus) tappar jag matlusten äter engång per dag och "klarar" mig på det, ska deffa bort 2-3kg, men det kommer inte att ta hela sommaren. och om jag försöker äta lite mat var 2-3e timme slutar det med att jag tar en tugga och är mätt. hur fan går det när jag deffat bort dom 2-3kg och ska stanna när jag inte kan äta och tränar hela veckorna ? :(

adis
2006-05-07, 15:54
Ålder?
Kön?
Vikt?

foxx
2006-05-07, 15:54
Har samma problem, svin kass aptit nu i denna värmen, inte ork till att laga mat osv, och jag bulkar för tilfället, lösningen på problemet? bara att ta sig orken och laga mat och tvinga ner det, tillslut vänjer man sig.

J.Saarela
2006-05-07, 15:59
Är det lika jobbigt med kall mat som varm? och sluta mesa dig och tugga i dig maten*cry* .Nu ska jag då äta för 5 gången i dag,och det är svinvarmt ute....

Aatun
2006-05-07, 18:28
male,24 och 82kg!

och har försökt trycka i mig maten (dock bara nångång) och mår bara dåligt och får ont i magen (för det är fullt). och ska kolla om det går bättre med kall mat.

userfriendly
2006-05-07, 18:42
tydligen vanligt med dessa problem.. fan jag har aldrig haft svårt att äta :cryout:

adis
2006-05-07, 22:06
Önskar jag hade det lika svårt :(

Om du testar att äta regelbundet vid exakta tidpunkter så kanske det artar sig.
Finns dock medecin som man kan få på apoteket.. vet inte vad det heter men det får dig att vara hungrig oftare.