handdator

Visa fullständig version : Villrådighet


H.Emanuel
2006-05-06, 14:20
Eftersom jag sakteliga börjat förstå att jag är en idol för er många(:D ) så inser jag att jag lämnar ett tomrum efter mig.
Men ni vet inte ett skit, inte hur gammal jag är, inte hur jag ser ut, inte hur jag för mig, inte hur seriös jag är. Jag är gammal nog för att krisa. Död och ålderdom flåsar mig mer än någonsin i nacken. Alla som befunnit sig där vet vad jag talar om. Kanske är det fel av mig att hänga på detta forum? Jag har lärt mig skitmycket av er och jag har haft tillträde till ett gym.

Men just nu känns det inget bra, min situation suger getpung, så jag lämnar min bloggadress istället.

http://blogg.aftonbladet.se/1096

ha det, och sorry om jag skulle ha sårat eller så

Herkulez
2006-05-06, 14:55
"Hon kallar sig Evelina och säger sig få en kick av att visa upp sig på mitt msn. Många gånger har jag fasat för internet, det nya, tekniken, men utan detta hade Evelina aldrig funnits. Men tösabiten håller gränserna och visar aldrig något barnförbjudet, det finns bilder när hon byter om, klädd i stay-ups och top. En mycket söt tjej.

"oooh, vad vacker du är. Gud vilken söt tjej du är", såna saker skriver jag. Jag känner mig såklart äcklig och snuskig mitt i allt, och hon skriver att hon känner sig syndig som en liten slampa. "Men inte är du en slampa", skriver jag då. "Har du fler fina bilder?"

"Tycker farbror om det?" "mmm", blir mitt svar. Sen rätt vad det är försvinner hon, kanske för alltid?tänker jag varje gång. Hon säger att hon är 22. Det har aldrig varit tal om att ses."




haha fyfan va jag skratta åt det där så jävla bra :laugh:

Yankeee
2006-05-06, 14:59
Hehe, roliga texter, fast det kanske inte är meningen? :)

Hur som helst är det klart att du ska stanna :love:

Allan
2006-05-06, 20:40
Men ni vet inte ett skit, inte hur gammal jag är, inte hur jag ser ut, inte hur jag för mig, inte hur seriös jag är. Jag är gammal nog för att krisa. Död och ålderdom flåsar mig mer än någonsin i nacken. Alla som befunnit sig där vet vad jag talar om.


Men jag vet vem du är. Vi har gemensamma ungdomsminnen för helvete. Och gör dig inte äldre än du är - livet ligger fortfarande framför dig.


allan

fonzie
2006-05-06, 21:14
Varför? :(

Tolkia
2006-05-06, 21:17
Men ni vet inte ett skit, inte hur gammal jag är, inte hur jag ser ut, inte hur jag för mig, inte hur seriös jag är. Jag är gammal nog för att krisa.
Du gör naturligtvis som du vill. Men jag vet inte riktigt på vilket sätt det du skriver ovan skiljer dig från någon annan på forumet? Hur mycket vet någon om någon (vissa "gäng" undantagna)?

F.ö. är det en myt att man måste vara uråldrig för att vara "gammal nog att krisa".

Mr. Moose
2006-05-07, 08:48
Men jag vet vem du är. Vi har gemensamma ungdomsminnen för helvete. Och gör dig inte äldre än du är - livet ligger fortfarande framför dig.

allan

Om ni är jämngamla så bör H. Emanuel också va född på -60 talet.

Det är för fan ingenting, en annan föddes på -50 talet, tror aldrig att jag känt mig yngre o i bättre form, (kanske beror på att jag glömt, jevvla senilitet)

Har fått tummarna loss och börjat jobba av ölmagen, tappat 13 kilo sen nyår, har 7 kilo till målvikten, 95 kg. Ska posta lite före och efter bilder då.

Age is a matter of mind, if you don't mind it doesn't matter.

Claes