handdator

Visa fullständig version : Träning för innebandyspelare?


Majken
2006-05-06, 14:15
Det här kanske är en jättedum tråd men jag gör ett försök och hoppas på att det finns vänliga själar där ute som är villiga att ge mig både tips och råd!

Jo det är så här att jag spelar innebandy, men jag vill gå upp lite i vikt då jag är alldeles för lätt i kroppen just nu, samt att jag vill bygga upp mig lite men att jag vill försöka behålla så mycket av min smidighet som det går!

Nåväl, det jag undrar är om det är någon som har tips på hur jag bör lägga upp min träning under denna försäsong, samt hur jag kan gå upp i vikt utan att bli småfet :confused:? Bör jag testa något typ av tillskott och i sådana fall vad?

Tanken är att köra 3-4 pass i veckan.

Tack på förhand// majken*popcorn*

Mr. Moose
2006-05-07, 13:37
Det här kanske är en jättedum tråd men jag gör ett försök och hoppas på att det finns vänliga själar där ute som är villiga att ge mig både tips och råd!

Jo det är så här att jag spelar innebandy, men jag vill gå upp lite i vikt då jag är alldeles för lätt i kroppen just nu, samt att jag vill bygga upp mig lite men att jag vill försöka behålla så mycket av min smidighet som det går!

Nåväl, det jag undrar är om det är någon som har tips på hur jag bör lägga upp min träning under denna försäsong, samt hur jag kan gå upp i vikt utan att bli småfet :confused:? Bör jag testa något typ av tillskott och i sådana fall vad?

Tanken är att köra 3-4 pass i veckan.

Tack på förhand// majken*popcorn*

Det finns en kombination som är oslagbar när det gäller att gå upp i vikt.

Mat och hård träning!! Men det är en hemlighet :naughty:

Lycka till.

Claes

BRÖÖÖÖD
2006-05-07, 15:40
Det finns många råd att ge och det är svårt bara direkt att rabbla upp alla. Men jag har ett tips till dig:

Gå och läs lite om näringslära. Det finns massor av böcker som bara väntar på att bli lästa. Gå till bibblan och låna något som ser kul ut att läsa. Det vara i alla fall så jag lärde mig hur man sköter sin kost. ;)

Lycka till / Isak