Visa fullständig version : Steroider
När jag beskriver någon bodybuilder för någon hör jag nästan alltid "men dom tar ju steroider". Jag skulle vilja tro att man åtminstonne kan bli jävligt grov utan att ta steroider, hur ligger det till egentligen?
mystic[-_-]
2006-05-06, 10:59
Ja du kan bli grov utan det men räkna med att det tar tid. Proffs kan du inte bli (om du inte är det sjukaste genfreaket någonsin).
bluelight
2006-05-06, 11:41
']Ja du kan bli grov utan det men räkna med att det tar tid. Proffs kan du inte bli (om du inte är det sjukaste genfreaket någonsin).
Beror ju på hur man definerar proffs, SM och sådant kan du ju vinna, men kanske inte stå i samma klass som Coleman och gänget.
Beror ju på hur man definerar proffs, SM och sådant kan du ju vinna, men kanske inte stå i samma klass som Coleman och gänget.
Troligt :sleep:
bluelight
2006-05-06, 12:01
Troligt :sleep:
Ja?
Den vanliga deffinitionen av "proffs" är ju att man har IFBB Procard. SM, EM och VM är amatörtävlingar.
SM, speciellt i de tyngre viktklasserna, blir nog knepigt ren. Men vad vet jag.
Ja?
Tror du att någon i tungvikten är ren?
bluelight
2006-05-06, 12:06
Tror du att någon i tungvikten är ren?
Dont know, men kanske?
Nu syftade inte jag på den värsta tungviktsklassen.
norsk_gadd
2006-05-06, 17:56
Åh nej, inte en till "vem preppar?"-tråd........
Herkulez
2006-05-06, 18:31
Åh nej, inte en till "vem preppar?"-tråd........
men vi har ju så många experter här som vet allt fast dom aldrig ens sett en tävling :thumbup:
Vad för slags steroider pratar vi om? Eller det värkar iof som man inte får skriva namnen på dom :naughty:
När jag beskriver någon bodybuilder för någon hör jag nästan alltid "men dom tar ju steroider". Jag skulle vilja tro att man åtminstonne kan bli jävligt grov utan att ta steroider, hur ligger det till egentligen?
Det är ju en fråga om vad man menar med "jävligt grov". Jag känner mig rätt säker på att man kan bli vad de flesta uppfattar som "jävligt grov" alldeles utan doping. Synen på vad som är "grovt", "tanigt", "fett" osv. här är nog en smula skev.
Vad för slags steroider pratar vi om?
Anabola, androgena?
TylerDurden84
2006-05-06, 22:04
Vad för slags steroider pratar vi om? Eller det värkar iof som man inte får skriva namnen på dom :naughty:
Sån skit som gör att ditt hjärta växer och bli farligt stort. Det gör även så att du kan bli steril, impotent mm. Det är inte värt att ta sån dynga för att bli en hulk. Min personliga åsikt är att Coleman och grabbarna inte har "fina" kroppar överhuvud taget. Dom ser ju omänskliga ut. Hittar du någon tjej som föredrar en sådan kropp framför en Brad Pitt/Markus Schenkenberg liknade kropp så ring mig!!!
norsk_gadd
2006-05-06, 22:18
Sån skit som gör att ditt hjärta växer och bli farligt stort. Det gör även så att du kan bli steril, impotent mm. Det är inte värt att ta sån dynga för att bli en hulk. Min personliga åsikt är att Coleman och grabbarna inte har "fina" kroppar överhuvud taget. Dom ser ju omänskliga ut. Hittar du någon tjej som föredrar en sådan kropp framför en Brad Pitt/Markus Schenkenberg liknade kropp så ring mig!!!
Ja precis, man sysslar ju med kroppsbyggning för att få brudar....
:hbang: *yourock* :bow: :thumbup:
Kan man få mycket mer fel?
Sen när i helvete tror du bodybuilding är en knull sport? Idiot
Kan man få mycket mer fel?
Sen när i helvete tror du bodybuilding är en knull sport? Idiot
:hbang: *yourock* :bow: :thumbup:
Jag hade inte tänkt ta skiten om det var det du trodde... :furious:
*grr27* :furious: :smash: *bs*
Och så hände med den här tråden det som brukar hända med trådar när ordet "sterioder" nämns ...
norsk_gadd
2006-05-06, 23:17
Kul forum, verkligen..... alla är så fruktansvärt bittra och koncentrerar all sin energi på att alla andra fuskar och det är därför jag ser ut som piss. Tänk positivt och satsa på er egen träning istället.
Funderar på om detta forum har några byggar-fantaster överhuvudtaget eller om alla stirrar sig blinda på att doping förekommer (och inte ALLTID, ni som påstår detta har inga bevis oavsett hur många ni tror er känna och hur mycket snack ni hör från era "säkra" källor). Känns bara som alla glömmer hur kul det är att träna bara för att utveckla sig själv och att pressa sig. De som lyckas med sin träning och kan tävla ska man se ner på och prata skit om...........
Antar att det blir så på ett forum där hälften av medlemmarna ser ut som skit...... oooops.... :em: :thumbup:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.