handdator

Visa fullständig version : Det dummaste du gråtit till.. (Med Anlednig av ninas tråd typ)


Bronkitkorv
2006-05-05, 23:40
De flesta gråter väl till Digglers/Robbans tråd eller om ens Farfar nyss har dött . Men vad är det dummaste som du kanske fällit några ofrivilligfa tårar till.

Det dummaste jag gråtit till var väl den där kinesen som sjöng She bangs typ i american idol. Eller när jag var liten Micke och molle..

Bronkitkorv
2006-05-05, 23:43
KWON har du kvar länken ?

tuben
2006-05-05, 23:47
Storbölade till lassie från början till slut när jag var liten.
Senast jag grät en skvätt som kändes lite fånigt var nog till filmen "Just like heaven" *screwy*

http://www.drafthouse.com/images/just_like_heaven.jpg

Bronkitkorv
2006-05-05, 23:53
Men då gråter jag av glädje, när någon är liksom så jävla bra på nånting,.... mm får mej att vilja bli bra liksom. Men det kan ju vara jättedumt för en okänd mänska... *screwy*

Dipshit
2006-05-05, 23:56
amerikanska TV-program..
känner mig lagom hård då..

Tolkia
2006-05-06, 00:05
Jag börjar lätt gråta när jag blir arg och känner mig trampad på; något som är MYCKET opraktiskt eftersom man i princip automatiskt förlorar en diskussion/ett gräl om man börjar lipa. Misstänker att det är generna; morsan är likadan, och mormor är tjugo resor värre (det bådar inte gott för ålderdomen ...).

Tigerkotten
2006-05-06, 00:14
Jag börjar lätt gråta när jag blir arg och känner mig trampad på; något som är MYCKET opraktiskt eftersom man i princip automatiskt förlorar en diskussion/ett gräl om man börjar lipa. Misstänker att det är generna; morsan är likadan, och mormor är tjugo resor värre (det bådar inte gott för ålderdomen ...).

bara undrar har du gråtit när någon bråkat med dig här på kolozzeum?


Jag störtbölar aldrig, men ibland kan det komma lite speciellt till vissa tv serier, och serien "weed" som e uppföljaren till anime serien Silverfang gör mig blödig med.

Ibland när man e trött kommer massvis med tårar också

Callister
2006-05-06, 00:51
Kan väl inte påstå att det är dumt, men kanske ovanligt.
Men jag gör det när något händer/jag ser något som får mig att tänka på min flickvän. Exempelvis filmer där en tjej blir misshandlad, eller nyheter om liknande saker.

Spawn
2006-05-06, 00:57
Haha grät förut då jag fick datorförbud haha det var en aning pinsamt vet inte varför gjorde heller inget för att stoppa det. Så skönt att gråta efteråt så känns det som om man är en ny människa och har nya krafter kännt likadant?

Mago
2006-05-06, 01:23
Jag fällde en tår när jag välte min hoj. :D

Var så jävla hungrig och sur och skulle bara trycka dit en sista liten slang eller nåt och *tiiiiimber*. Trodde kåpor, backspegel osv. skulle spricka, men den landade turligt nog enbart på styret så det hände så gott som ingenting. :)

Sebbe_H
2006-05-06, 01:25
Haha grät förut då jag fick datorförbud haha det var en aning pinsamt vet inte varför gjorde heller inget för att stoppa det. Så skönt att gråta efteråt så känns det som om man är en ny människa och har nya krafter kännt likadant?

HAHA datorförbud:P Eller oj man kanske inte får skratta åt varandra?

JustinCredible
2006-05-06, 03:39
Jag börjar lipa om jag spelar fotboll och matchen är slut haha. Om jag spelar en match och jag vet att domarn kommer att blåsa av matchen snart så börjar jag få ångest (för det är så kul och jag vill fortsätta spela.) Sen när han blåser av så börjar jag böla. Men jag är ganska bra på att dölja det.

Nina L
2006-05-06, 07:21
Jag har gråtit till Fresh prince en gång. (Behöver jag nämna att det var hormonerna som spökade?) När jag är ur form så kan jag gråta över det mesta som går mig emot. Jag gråter över grejer som händer på Internet också. Detta är verklighet för mig.

Spawn: Jag förstår dig så väl. Jag hade också lipat i det läget, hehe. Att man känner sig som en ny människa efteråt beror på alla härliga måbra-hormoner som utlöses av gråt. Det hjälper alltså på riktigt att gråta.

Kwon
2006-05-06, 07:26
KWON har du kvar länken ?


Haha William Hung! Nej har inte kvar länken, men visst gör den sekvensen en gråtmild! :laugh:

http://www.truthorfiction.com/rumors/w/william-hung.htm

Bronkitkorv
2006-05-06, 08:05
Haha William Hung! Nej har inte kvar länken, men visst gör den sekvensen en gråtmild! :laugh:

http://www.truthorfiction.com/rumors/w/william-hung.htm
Han är fan min stora idol här i livet... En ung man värd att se upp till som .. ja nånting...

shadowfire
2006-05-06, 09:16
Grät för 2 år sedan när 3'e jobbet på raken gick i konkurs/varslade/la ner och jag fick sparken igen pga konkurs. Nu i efterhand käns det bara fånigt, det var ju bara ett jobb och ett rätt kasst sådant. Jag har ett 10 ggr bättre arbete nu sedan 1½ år tillbaka, men just då bröt jag ihop iaf. Fånigt.

Tolkia
2006-05-06, 09:38
bara undrar har du gråtit när någon bråkat med dig här på kolozzeum?
Hahahaha, jag borde ha fattat att den här frågan skulle komma. :D

Fullständigt ärligt svar: Nej. Det krävs lite ... skall vi säga "påtagligare" saker för att locka fram tårarna. Däremot har jag t.ex. gråtit när jag storbråkat med mina föräldrar (Niagarafallet), när jag bråkat med föreläsare/kursansvariga på universitetet (blanka ögon på gränsen till att rinna över), efter att jag har bråkat med folk på mitt jobb (tack och lov inte under pågående bråk än så länge; först efteråt när jag fattat hur förbannad jag egentligen är/hur kränkt jag egentligen känner mig) och liknande. Pinsamt utan gräns. Håller f.ö. med dig om att man blir betydligt labilare när man är riktigt trött, alternativt hårt pressad av orsaker som inte har med det som till sist får det att rinna över att göra.

Oatmeal
2006-05-06, 10:02
Det dummaste är nog "Josef - någonting med gud eller kung eller nåt". En tecknad disneyfilm. :cool:

Farzan
2006-05-06, 10:04
Jag grät i slutet av Braveheart när de högg av hans "spoiler" och fick höra honom skrika FREEEEEDOOOOM!! Det kändes.

Janna
2006-05-06, 10:06
Jag brukar inte gråta så ofta men på min förra diet va jag sjukt nergången .. så gick jag på bandet på gymmet och kollade på Oprah Winfrey. Det handlade om barn som försökte få sina bråkiga amerikanska föräldrar att bli sams och bli tillsammans igen. Då blev lilla jag blödig och det föll några tårar :em:

Makk
2006-05-06, 10:48
Jag grät i slutet av Braveheart när de högg av hans "spoiler" och fick höra honom skrika FREEEEEDOOOOM!! Det kändes.

Fick fan rysningar bara av att tänka på det... *cry*