handdator

Visa fullständig version : Tips på Gainer


theden
2002-11-26, 10:16
Nån som har nått bra tips på nån gainer. behöver ingen supergainer med 125 gr kolhydrater per portion , en vanlig med typ 60-70 gram per portion räcker ska blanda ut den med fairing whey hydro!! Nån som har nåt bra tips?

Sundblad
2002-11-26, 14:42
Eiselts Max Gainer. Ta 1 dl pulver direkt efter träning, 1 dl pulver till 1 timme efter träningen och sedan (valfritt) ytterligare 1 dl pulver ännu 1 timme senare. Sedan äter du mat 1 timme efter senast intagna gainer :eating: . Sedan lägger du dig på sängen och känner hur du växer :sleep:

Blanda givetvis pulvret med mjölk eller vatten i valfri mängd, allt efter tycke och smak.

/Håkan

Petrus
2002-11-26, 15:31
Originally posted by theden
Nån som har nått bra tips på nån gainer. behöver ingen supergainer med 125 gr kolhydrater per portion , en vanlig med typ 60-70 gram per portion räcker ska blanda ut den med fairing whey hydro!! Nån som har nåt bra tips?

Dextropur finns i stort sett i alla livsmedelsbutiker! Säng några skedar i din Whey Hydro så har du en gainer! ;)

Vänligen,,,
Petrus

eiselt
2002-11-26, 17:06
Originally posted by Tinner


Dextropur finns i stort sett i alla livsmedelsbutiker! Säng några skedar i din Whey Hydro så har du en gainer! ;)

Vänligen,,,
Petrus

Mumsmums innehåller både glukos och äggvita! Tar 8 st direkt efter träning. :)

/ Henrik

goa_killen
2002-11-26, 21:04
Ett par månader efter att ja börjat träna så började ja me Super mass fuel från Twinlab 100gr varje dag oavsett om de va träning eller ej, och började gå upp
Kommer inte ihåg exakt antal kilo...

Man kan kan säga att Twinlabs gainer funkar eller så va de så att ja käkade för lite kalorier att oavsett om ja käkat twinlabs gainer eller havregrynsgröt o bananer så hade ja gått upp..

Sen att gainern va så mycket goare är en annan femma..

GhostFace
2002-11-26, 21:53
Har prövat Super Gainers Fuel vilken smakar helt okey ! Rekommenderas till hårt tränande, vilket jag själv inte klassar mig som med nutidens spridda träningsdagar...Men, för de som nyttjar den regelbundet tvivlar jag inte en sekund på att den ger de resultat man eftersträvar.

Super Mass Fuel har jag oxå prövat för ett par år sedan, gick upp ca 2 kg i ren muskelmassa. Skojja bara, gick upp 2 kg i vikt jaa :oh

Båda ovanstående produkter blandas lätt i vatten och är inga problem att dricka, möjligen skummar SMF lite för mkt. Men, de smakar oerhört gott bör tilläggas. :thumbup: