handdator

Visa fullständig version : Ayia Napa 2006


Toel
2006-05-04, 20:45
Funderar på att tillsammans med 3-4 andra polare åka ner till Cypern; Ayia Napa. Planerna är att åka ner vid högsäsong (?) juli-aug.

Hur är läget i Ayia Napa nu förtiden? Stämningen, folket, spriten, stränder osv etc mm et al? Vilka hotel rekommenderas och vilka rekommenderas ej? Vilket företag är najs och åka med, vilka är ej så najs och åka med?

Hur humana är priserna där nere på käk och dricka? Åldern på folket där nere? Och framför allt är det ball?

Något speciellt man bör tänka på?

Andra tankar kring Ayia Napa uppskattas i denna tråd :)

Baan
2006-05-04, 21:11
du får en bump bara för jennas skull.

Solros
2006-05-04, 21:13
Det är najs ball all the way

Einar
2006-05-04, 21:26
Grabbarna Grus är ett bra ställe.. annars kan jag rekommendera reggaeclub (tror jag det hette). Det har öppet till sju på morgonen... så man kan sitta o sova i deras solstolar :)

Sen är ett billigt alternativ till förfest att dra ut på ett ställe där man får en 70 cl shotsflaska per drink man beställer (flera barer erbjuder detta). Visserligen ganska svag sprit, men det är väldigt ekonomiskt. Allt smakar dock som tequilla sunrise, spelar ingen roll vilken drink du ber dem blanda.

En sak som inte var prisvärd var beachpartyt som de anordnar. Vi trodde det skulle vara en fest på stranden med allt vad det innebär, levande musik.. sjuka lekar osv.. Istället blev man slussad till nåt halvtaskigt ställe "nära stranden" där man fick tequilla sunrise-drinkar i plastmuggar och åt någon äcklig barbeque.

Om ni ska bada så rekommenderar jag också att ni väljer stranden som ligger nedanför agia napa och inte den som man måste ta taxi för att komma till (ja man kan gå dit också men det gör man inte när man mår som man gör). Den stranden är mycket lugnare och är mycket bredare. Den andra håll-i-gång stranden är väldigt smal och istället för att koppla av här så ligger man och är uppstressad eftersom folket har med sig bergsprängare/spelar boll kors och tvärs och dricker drinkar mitt på ljusan dag.

villemannen
2006-05-04, 21:39
D E NAJS!

Var där förra sommaren, i mitten/slutet av juli. Det är nog en av de bästa upplevelserna jag varit med om, tyvärr var vi bara två, man ska gärna vara flera.

Stämningen & folket: Helt underbar, alla är jättetrevliga och jättepackade. Något jag blev väldigt förvånad över var hur lite slagsmål och bråk&ruff där var med tanke på hur påverkade alla var. Under min vistelse där nere lade jag inte märke till en endaste dispyt, här hemma tar det ju max en timme innan det har blivit bråk på något uteställe. Åldern varierade lite, tjejerna var mellan 17-24 och killarna 19-26.

Spriten: Relativt dyr antar jag om man jämför med vad jag hört om andra länder. Uncle Glenn's vodka kostade väl 40-60 kr för 1 liter om jag inte minns fel. På krogarna var det oftast köp en cocktail och få 2 för 1-2 pund (1 pund = 16 kr) eller med din cocktail 1-4 shots. Däremot kostade en smirnoff ice inne på klubbarna typ 4-6 pund. Traska gärna över till Heaven Rock Garden, tyckte mig minnas att killen bakom disken påstod att de hade närmre 50 olika ölsorter, många var det iaf.

Stränderna: Var bara vid nissi beach en dag, var för bakis de andra för att orka ner dit. Vi bodde ganska nära centrum och det tog sin tid att gå till stranden, kanske 25 minuter eller så. Men det var en väldigt vacker strand med en liten ö några hundra meter ut, och dit ut var det inte djupt på botten.

Hotell: Bodde själv på Senator, väldigt fin klass tyckte jag. Men är ni där för att partaja så är det Kalypso som gäller, men det brukar vara bokat långt innan så det är nog kört. Rio Napa är också, men nog samma sak där. Melpo och sedan är där ett för norrmännen som jag inte kmr ihåg är också fina, men dyrare. Så här sent ute får ni nog nöja er med vad ni får tag i.

Pris: Levde nog på 500 kr per dag eller mindre. Då ingick aircondition, mat, supa sig full ute, inträde och lite annat.

Slutord och tips: Undvik juni/juli då de brukar kallas för 'bögmånaderna', alltså av någon anledning så är det mindre antal tjejer som åker dit då, de flesta tjejerna åker ner lite mer i början och slutet av högsäsongen. Ställen som måste besökas är Grabbarna Grus, Heaven Rock Garden, Blue moon, Club Castle. Besvikelser var Club ice och Carwash, på carwash spelade de så vansinnigt högt. Det var ett under att jag hörde något dagen efter, ska ni dit så ta öronproppar, det var värre än en Maiden konsert. Undvik Toga Toga (stripclub) har hört många skumma saker som försigått där.

Ska själv ner där med 16 andra nu den 29e maj, ska bli vansinnigt skoj!

Föresten, det är Fritidsresor som har platser på alla de bra hotellen, med några få undantag.

villemannen
2006-05-04, 22:09
Räknade lite fel på priset. Det blev ungefär 300 kr per dag.

Sen ha överseende för alla stavfel och dålig grammatik. Hoppas ni åker ner till Cypern iaf, helt klart värt det. Gonatt!

Toel
2006-05-04, 22:16
Einar: Tackar för upplysningen! Vilken datum var du där?


D E NAJS!

Speciellt om det är med joystick :hbang: :D

Låter väldigt najs! Dock, är ej juni månad att rek.? Eftersom alla sommarjobbar så har vi väldigt få veckor att planera in semester på, antingen i början på aug eller juni. Juni är uteslutet?

Toel
2006-05-04, 22:17
Räknade lite fel på priset. Det blev ungefär 300 kr per dag.

Sen ha överseende för alla stavfel och dålig grammatik. Hoppas ni åker ner till Cypern iaf, helt klart värt det. Gonatt!

Ja, tyckte det lät dyrt med 500kr om dagen.

Haha, ja det är lugnt. Det var informativt och bra iaf. Natti!

Fredrik_S
2006-05-04, 23:14
Jag var där i elva veckor förra sommaren. början på juni till mitten av augusti.

Ja det är överrepresnterat av killar juni juli och överrepresenterat av tjejer augusti. Ganska kraftigt dessutom.

De två svenska ställena::
GG har bättre förfeststämmning än ayanapa.nu lounge, båda ställena sammarbetar med varsin club och där bör du testa båda. Kan vara jobbigt mycket folk på blumoon.. GG:s ställe... men ibland för lite folk på ayanapa.nu:s ställe.
Clubrundan och beachparty är aynapa.nu bättre på medans GG är bättre på övriga dagar.
Ayanapa.nu är har sammarbete med kalypso och rionapa.

Förfestställena brukar dra folk vid 23 tiden medans clubbarna öppnar klockan 01:00
Alla andra ställen som finns är toköverbefolkat av britter.

Einar
2006-05-04, 23:17
Einar: Tackar för upplysningen! Vilken datum var du där?


Jag var där i början av Augusti. Det kändes som det var helt rätt tidpunkt att åka ner, stämmningen och fördelningen killar - tjejer var jättebra.

Toel
2006-05-04, 23:40
Ja det är överrepresnterat av killar juni juli och överrepresenterat av tjejer augusti. Ganska kraftigt dessutom.


Det är så alltså, jag antar augusti har större potential att bli roligare då. Hur långt in i augusti är det säsong?


kalypso och rionapa.


Vilket resebolag har lagt sina vantar på dessa hotel? Jag har fastnat på fritidsresor verkar som de har bäst priser?

Jag var där i början av Augusti. Det kändes som det var helt rätt tidpunkt att åka ner, stämmningen och fördelningen killar - tjejer var jättebra.

Du får gärna skriva vilket resebolag du åkte med och var du bodde och så om du vill, jag suger in all informatio jag kan få :)

Fredrik_S
2006-05-05, 17:51
Det är så alltså, jag antar augusti har större potential att bli roligare då. Hur långt in i augusti är det säsong?




Vilket resebolag har lagt sina vantar på dessa hotel? Jag har fastnat på fritidsresor verkar som de har bäst priser?



Du får gärna skriva vilket resebolag du åkte med och var du bodde och så om du vill, jag suger in all informatio jag kan få :)

1så sent som möjligt men innan skolan börjat typ 5-20 aug
2Fritidsresor har dom hotellen
3 minns inte.. åkte reguljärt... tror det var KLM jag bodde på kalypso i 5 veckor.. sedan i egen lägenhet.. finns massa sånt å hyra om man ska vara där längre period.... annars är charter med hotell billigast.
Kalypso lär eof som sagt vara fullbokat.. även Rionapa
Det är mest drag helt klart på kalypso mellan 1300 fram till 0900 ungefär.. sen är det lite vila i några timmar... om det nu inte räcker med det drag som är mellan 22 och 05 ute

s_himself
2006-05-05, 18:02
Jag va där med familjen över jul/nyår 2001-2002. Jag rekommenderar det INTE under den tiden. Totaldött och mestadels bara pansionärer och inga ungdomar. Allt va stängt typ och rätt kallt :( Men det var iaf bättre än svenska vintern.

hahavaffan
2006-05-05, 18:06
Jag var där i slutet av Augusti 2005. MÄNGDER av nordiska tjejer som tagit en sista resa innan skolan börjar igen och allt sånt... så dom är urballade och jävligt trevliga (läs villiga :D)

Jag bodde på ett fint hotell som heter Melpo/Antia med en polare. Jäkligt nice hotell om du inte är ute efter några ballare förfester. Vill ni däremot ha sjuka förfester och 100% säkerhet till snygga tjejer på rummet, så boka Kalypso. Det är ett ungdomshotell där ni i princip kan göra vad ni vill utan att bli utkastade. Dock är ju standarden på rummen därefter. Men skit i det, ni är inte i Ayia Napa för att ligga på rummet och rulla hud.

Uteställena är av mycket hög klass. Där finns något för alla smaker. Vi råkade dock missa de två största svensk-ställena; Loveshack och Ayianapa.nu Loungen. Dessa ställe måste du till... de ska tydligen vara rikitgt bra.
GRabbarna grus och ett till... minns ej namnet, men ingången såg ut som en grotta med höga svarta stängsel runt om. Svinbra båda två.

Sen är vardagarna trevligaste utedagarna, för då är lokalbefolkningen hemma. På helgerna svämmar det över av kaxiga, mörka typer som bara vill sätta tänderna i de blonda snygga tjejerna. Undvik! Dock är de inte på de lite dyrare svenska ställena. Så det är chill.

Sprit köper du på nån liten affär. Rekommenderar Finlandia. Relativt billig och god som bara fan. Köp några liter åt gången så får du pruta lite.

Drar du ner den 14-28 Augusti detta året så hör av dig, för då är jag och 3 polare på Kalypso och lever djävulen :D

Toel
2006-05-06, 13:12
Fredrik_S:

Där fanns faktiskt några platser kvar hos fritidsresor på Rionapa. Åh, vi måste bestämma oss snart alltså!

En annan grej jag tänkte på, eftersom du varit där rätt länge, hur är det med "skumt folk" där nere. Har hört många skräckhistorier från polare som varit i Bulgarien; Sunny Beach. Fanns mycket tjuvar och ohederliga människor där nere som gärna utnyttjar dumma turister (vilket jag antagligen kommer kvala in mig som).

hahavaffan:

Uppskattar den informationen! Låter en optimal upplevelse. Haha, absolut, om vi bokar in runt 14-28 aug så kommer ett optimalt PM trilla in i din inkorg!

Toel
2006-11-26, 12:49
Skam den som ger sig. I år ska jag lobba hårdare än någonsin för Ayia Napa, detta år ska vi åka dit. Dessutom är jag ute i god tid denna gång.

Några frågor dock :D

Ayia Napa har inte sjunkit till havets botten sedan förra året va? Där är fortfarande gött ös? Hur tidigt ska man boka? Till vilket datum är bäst, fattade det som att juli/aug är bäst om jag läser era gamla svar. Vilket bolag och hotel ska man boka? Hur mycket ska man vara beredd på att betala för resan?

Tack på förhand :)

jontahontas
2006-11-26, 13:04
Jag va där för två år sen, 27 juli- 3 aug. Resan kostade mig typ 5000, med hotell då såklart. Sen brände jag kanske 1000 spänn om dagen. Så 12 totalt gick det för mig. Orka snåla på semestern :)

Tänkte också åka dit ett gigantgäng nu i sommar (kanske blir ibiza istället iofs) så jag skulle också vilja höra om allt är detsamma osv.

Osten80
2006-11-26, 13:05
Det är ett riktigt skitställe.

Toel
2006-11-26, 13:16
Jag va där för två år sen, 27 juli- 3 aug. Resan kostade mig typ 5000, med hotell då såklart. Sen brände jag kanske 1000 spänn om dagen. Så 12 totalt gick det för mig. Orka snåla på semestern :)

Tänkte också åka dit ett gigantgäng nu i sommar (kanske blir ibiza istället iofs) så jag skulle också vilja höra om allt är detsamma osv.

Det verkar rätt dyrt där nere? Vi/jag kollade på ett hotel på fritidsresor, Melpo-Antia, då kostade det oss ~4 lax för resa/transer/hotel.

Det är ett riktigt skitställe.

Jag vill gärna höra sånt som är negativt också, vore därför kul om du kunde vidareutveckla din mening. Vad är det som är skit?

Osten80
2006-11-26, 13:26
Jag vill gärna höra sånt som är negativt också, vore därför kul om du kunde vidareutveckla din mening. Vad är det som är skit?


Det är dyrt som fan därnere. Hela stället är fullkomligt invaderat av engelska drägg som sjunger fotbollsramsor hela dagarna.
Spriten på uteställena är kriminellt utspädd.
Går man 100 meter utanför huvudgatorna ser det ut som ett krigshärjat och nybombat Beirut.
Det enda positiva är att där finns gott om slampiga dyngfulla brudar + att det säljs 96-procentig sprit i affären som man kan använda till att starta eldsvåda på hotellrummet. Ambulanspersonalen som tillkallas efter brännskadelekar är också under all kritik. :D

Det där var väl en positiv beskrivning. :D Det skiljer sig nog inte nämnvärt från andra partyställen, men jag tycker att såna resmål suger pung och jag kommer inte att åka till något sådant igen. (Jag är för gammal nu) :em:

Kwon
2006-11-26, 13:49
Vi ses på Toga Toga

qwerty1
2006-11-26, 13:52
http://www.dorks.no/images/MR.jpg

Tycker vi ses där istället, Moulin Rouge.

Leta efter:
http://static.flickr.com/27/37863789_8114372539_m.jpg

Såhär ser det ut innanför väggarna:
http://www.ayianapa-gold.com/nightlife/clubs/images/moulin2.jpg

Fräscht!

Kwon
2006-11-26, 13:53
Will do, ses på de sunkigaste gatorna i Pigalle

qwerty1
2006-11-26, 13:57
Ett tips!

Rakt över gatan brevid Zorbas, ligger där en strippklubb med massa thaibrudar, för er som gillar dem. Kostar hälften av vad det gör på Toga Toga och Moulin Rouge, ynka 5 cypriotiska pund.

Kwon
2006-11-26, 14:00
Vad e de för brudar på Toga Toga då, grekiska? :D

Osten80
2006-11-26, 14:03
http://www.dorks.no/images/MR.jpg

Tycker vi ses där istället, Moulin Rouge.


Fräscht!


Där har jag varit. Snygga och fräscha ryska brudar. :thumbup:

Yes
2006-11-26, 14:04
Ayia Napa... ångest....

pellep
2006-11-26, 14:33
Perfekt med den där ballongen. Följ den så kom man hem.

jontahontas
2006-11-26, 15:01
Det verkar rätt dyrt där nere? Vi/jag kollade på ett hotel på fritidsresor, Melpo-Antia, då kostade det oss ~4 lax för resa/transer/hotel.



Jag vill gärna höra sånt som är negativt också, vore därför kul om du kunde vidareutveckla din mening. Vad är det som är skit?

Jo, det va rätt dyrt. Nattlivet va inte gratis. 1 el. 1,50 cypriotiska pund för en drink typ. Cirka 20-30 spänn. Sen åker man ju å badar på badpalatset som kostade 300 eller nåt. Man hänger på stranden å åker lite scooter för några hundringar, åker massa taxi på natten när man e rak å annat crap :)

Vi åkte förresten till nån liten stad i närheten med buss till nåt gigantiskt market där vanliga cyprioter handlade mat och köpte mat och kröka för vår vecka där, det va en investering vill jag lova.

Jag har personligen inga negativa erfarenheter alls från cypern förutom att det var så in i helvete varmt dygnet runt. Vi gick tex ut i shorts och tofflor klockan 3 på natten och svettades ändå.

Yes
2006-11-26, 15:10
åker massa taxi
Vilken lyx. Vi brukade turas om att släpa varandra tillbaks till hotellet. :D

Toel
2006-11-26, 21:10
Ett tips!

Rakt över gatan brevid Zorbas, ligger där en strippklubb med massa thaibrudar, för er som gillar dem. Kostar hälften av vad det gör på Toga Toga och Moulin Rouge, ynka 5 cypriotiska pund.

Tack för tipset, men jag är inte intresserad av att köpa horor där nere, det finns väl gratis sådana där ? :D

Nej, skämt åsido. Är det mycket kriminalitet och prostitution där nere?

trasan
2006-11-26, 22:09
Tack för tipset, men jag är inte intresserad av att köpa horor där nere, det finns väl gratis sådana där ? :D

Nej, skämt åsido. Är det mycket kriminalitet och prostitution där nere?

Hehe det är Aya Napa och inte Bagdad vi snackar om. Kriminalitet och prostitution hittar du på vilken semesterort som helst. Och nej, det är inte farligare på Nappa än någon annanstans. Om nån nu skulle få för sig att råna, så tror jag inte dom väljer att råna en svensk viking på 100+ som bor på nåt gymforum.

hahavaffan
2006-11-27, 06:38
Jag svarar igen, nu när jag besökt Ayia två gånger. Var där även i somras :)

Visst, det är dyrt där nere... men what the hell. Man åker ju dit för att bränna pengar och ha kul. För kul det kan man jävlar i det ha det där. Det enda negativa jag har att säga är att du aldrig, aldrig bör bo på Kalypso. Dina polare kan bo där, men inte du. Rummen är SKIT. "Servicen", om man nu kan kalla den för det, är SKIT^10. Vi hade inbrott en natt, därav min negativa erfarenhet. Men iallafall... horpundarna hade sparkat upp dörren och sen rotat runt i vårt rum ganska mycket. De snodde mina pengar, typ 8000kr, min mobil, min kamera, mina hörlurar och mina jeans (WTF?). Allt som allt värt typ 17 tusen svenska kronor nytt. Fritidsresor och själva hotellet Kalypso gjorde INGENTING, absolut ingenting, för att hjälpa oss. Hade inte mina päron satt in pengar på mitt bankkonto så vi klarade oss, hade vi fått äta sopor typ. Hotellet tog dessutom dit en "utredare", som skulle ta vittnesmål och sånt... men det jävla rövhålet var övertygad om att det var vi själva som sparkat upp dörren och sen gömt våra saker. Han påstod sig kunna se mitt skoavtryck i dörren... och visst, där fanns ett skoavtryck, i storlek 33 typ... jag har 46. Han hotade även oss att om han skulle hitta våra saker nånstans på rummet, gömda, så skulle vi få
"lots and lots of pain inflicted". Trevlig typ!

Men fan, utelivet är grymt där. Sup mycket på hotellrummet först bara! Det är bara offer som drar ut typ 23 och super sig fulla på uteställenas svinprisade drinkar.

Men se till att skaffa polare på Kalypso, för det är förfest hotellet nummer ett. De som har det bryr sig inte om nåt typ... man kan trasha ett helt rum och skrika och ha snorhög musik hela nätterna utan att de säger nåt. Melpo är däremot ett jäkligt bra hotell. Där bodde typ 85% tjejer sist vi vad där... which is good :)

Sen är det väl tyvärr bara Fritidsresor som kör ner folk dit? Iallafall till de hotellen jag känner till. Fritidsresor suger extremt mycket pung.

Officer
2006-11-27, 08:43
Jag var där i slutet av sommarn i år med ett par polare, och jag ger det toppbetyg!

Massor med svenskor, polskor och brittiskor var det. Rätt så 50/50 vad gäller könsfördelningen faktiskt.
Bästa klubben var utan tvekan Castle. Coyotes var mycket trevlig att sitta och dricka i, blev polare med deras brittiska 45-taggare till inkastare som var skitcool! Och tjejerna som jobbade där var mums..

Riktigt trevligt var det faktiskt! Åkte även vattenskooter två gånger.
Bodde dock på hotell Barbara, det billigaste skitet där tydligen, var rätt långt ifrån stranden men nära in till "the square".

Jag tyckte inte att det var särskilt dyrt med dricka heller.
En liten klockan 22, "uppladdnings"-bild tagen från någon av barerna. Kommer inte ihåg vilken.


En liten klockan 22, "uppladdnings"-bild tagen från någon av barerna. Kommer inte ihåg vilken.

http://hem.bredband.net/ihsaka/11.jpg

Toel
2006-11-28, 15:59
Tack för alla svar :)

Runt vilken datum/månad bör man boka för och försäkra sig om ett sällskap på 5-6 pers. vill bo på samma hotel?

MrBoris
2009-07-07, 12:02
BUMP

Har varit så jävla dum och beställa en sistaminutenresa innan jag tittade in denna tråd, gäller det fortfarande att för JULI är det ALLDELES för dålig fördelning killar kontra tjejer. Jag åker den 17-24e Juli.

Jag vill träffa en massa tjejer där, inte bråka om tjejerna med en massa dryga kåta killar...

Dreas
2009-07-07, 12:27
BUMP

Har varit så jävla dum och beställa en sistaminutenresa innan jag tittade in denna tråd, gäller det fortfarande att för JULI är det ALLDELES för dålig fördelning killar kontra tjejer. Jag åker den 17-24e Juli.

Jag vill träffa en massa tjejer där, inte bråka om tjejerna med en massa dryga kåta killar...Var dit i Juni och då kan jag ju säga att det var en bra fördelning, tror fan nästan det var mer tjejer där då :)

Juli är det ju dock betydligt fler där, kanske är mer killar då. Du märker väl det då du kommer dit :)

Vilket hotell ska du bo på? Vi bodde på Barbara, antar att det var det billigaste.

MrBoris
2009-07-07, 12:41
Var dit i Juni och då kan jag ju säga att det var en bra fördelning, tror fan nästan det var mer tjejer där då :)

Juli är det ju dock betydligt fler där, kanske är mer killar då. Du märker väl det då du kommer dit :)

Vilket hotell ska du bo på? Vi bodde på Barbara, antar att det var det billigaste.

Ska bo på Senator. Men Juni Juli snackar alla om en massa killar typ överallt... frågan är om man ska ta det med en nypa salt. Kan påpeka att jag inte har något problem med en massa störande killar bara det finns någon tjej o ragga på utan att halva pubben försöker på samma:-)

Dreas
2009-07-07, 12:54
Ska bo på Senator. Men Juni Juli snackar alla om en massa killar typ överallt... frågan är om man ska ta det med en nypa salt. Kan påpeka att jag inte har något problem med en massa störande killar bara det finns någon tjej o ragga på utan att halva pubben försöker på samma:-)Då vi var dit, den 12-19 Juni så var det ganska bra fördelat, nu är det väl högsäsong och då vet jag inte hur det ser ut. Men jag tror inte du ska ha några problem att hitta några lediga tjejer. Dock tyckte jag det var lite löjligt att varenda person man mötte var ifrån Norden, okej, inte bara, fanns folk ifrån England där också. Men vi höll väl mest till runt Ambassaden, Grabbarna Grus och Blue Moon.

Ett tips ifall du vill bli riktigt full, Balchony bar (stavningen?) Ligger på samma gata som Grabbarna grus, 100m bort kanske. När vi var där fick vi 10shots gratis om vi köpte en sex on the beach. Dåligt minne av den kvällen :smash:

MrBoris
2009-07-07, 13:01
Då vi var dit, den 12-19 Juni så var det ganska bra fördelat, nu är det väl högsäsong och då vet jag inte hur det ser ut. Men jag tror inte du ska ha några problem att hitta några lediga tjejer. Dock tyckte jag det var lite löjligt att varenda person man mötte var ifrån Norden, okej, inte bara, fanns folk ifrån England där också. Men vi höll väl mest till runt Ambassaden, Grabbarna Grus och Blue Moon.

Ett tips ifall du vill bli riktigt full, Balchony bar (stavningen?) Ligger på samma gata som Grabbarna grus, 100m bort kanske. När vi var där fick vi 10shots gratis om vi köpte en sex on the beach. Dåligt minne av den kvällen :smash:

Låter bra, tack för tipsen! bara det finns raggningsbara tjejer som är ledig så är jag nöjd:-) Sen fattar jag att man lär kämpa lika mycket där som i Sverige, men hur kul vore det annars?

Dreas
2009-07-07, 13:16
Låter bra, tack för tipsen! bara det finns raggningsbara tjejer som är ledig så är jag nöjd:-) Sen fattar jag att man lär kämpa lika mycket där som i Sverige, men hur kul vore det annars?Du kommer nog att bli ganska nöjd på inkastarna, kommer fram och frågar dig varje meter om du inte vill komma in på just deras bar. Men hittar man ett ställe man gillar kan man ju få ut en hel del med gratis drinkar.