handdator

Visa fullständig version : Komma tillbaka på 1 månad?


Guwwic
2006-05-03, 21:08
Hejsan alla på Kolo!

Jag har inte gymmat sedan 3 månader tillbaka och känner mig lite deppig och är inte nöjd med de slappare musklerna man fått. Så, jag och en kompis har bestämt oss för att köpa ett 1-månaderskort på ett gym i stan och försöka komma tillbaka i den form vi var innan vi slutade gymma. Nu till min fråga: Är det möjligt?

Om vi verkligen ger våran själ den månaden och äter precis allt man ska äta och tränar allt och springer allt osv. Kan man komma tillbaka i den gamla formen? Jag menar verkligen ger allt. Om ni säger att man ska äta 1 kaka per dag o inget mer så gör vi det. Om ni säger att man ska äta en björn varje dag så gör vi det också - vi går verkligen in för detta.

Så jag frågar er: Är det möjligt? Går det att genomföra?

Tacksam för svar! :)

Krokodil
2006-05-03, 21:13
Hejsan alla på Kolo!

Jag har inte gymmat sedan 3 månader tillbaka och känner mig lite deppig och är inte nöjd med de slappare musklerna man fått. Så, jag och en kompis har bestämt oss för att köpa ett 1-månaderskort på ett gym i stan och försöka komma tillbaka i den form vi var innan vi slutade gymma. Nu till min fråga: Är det möjligt?

Om vi verkligen ger våran själ den månaden och äter precis allt man ska äta och tränar allt och springer allt osv. Kan man komma tillbaka i den gamla formen? Jag menar verkligen ger allt. Om ni säger att man ska äta 1 kaka per dag o inget mer så gör vi det. Om ni säger att man ska äta en björn varje dag så gör vi det också - vi går verkligen in för detta.

Så jag frågar er: Är det möjligt? Går det att genomföra?

Tacksam för svar! :)Jag har ingen aning om vilken form du/ni hade innan så det är svårt att svara på det. Men visst är det värt att träna hårt i 4 veckor, bättre än att inte göra det.

Kör hårt!

Guwwic
2006-05-03, 21:29
Jag har ingen aning om vilken form du/ni hade innan så det är svårt att svara på det. Men visst är det värt att träna hårt i 4 veckor, bättre än att inte göra det.

Kör hårt!

Tack för det snabba svaret!

Jag var nog vältränad för att vara en 17-åring och jag har inte tappat så mycket muskler men de har typ blivit "slappare" plus att man har lagt på lite mer underhudsfett. Men jag ska köra på och hoppas på resultat! :)