Visa fullständig version : tv-kockar
Vad tycker ni om tv-kockar? ( Själva grejen alltså, att laga mat i tv)
Har ni nån favvo-tv-kock? Respektive hatobjekt?
Vad tycker ni om tv-kockar? ( Själva grejen alltså, att laga mat i tv)
Har ni nån favvo-tv-kock? Respektive hatobjekt?
jag avskyr alla lika mycket. Orka titta på folk som lagar mat, vill jag lära mig ngt nytt improviserar jag eller lånar en kokbok......
jag avskyr alla lika mycket. ..
Amen det är bra. Man ska inte göra skillnad på folk och folk.
Alla är lika lite värda.
Jag glor rätt mkt på matprogram. Fast de flersta är rätt lika.
Han som lagar mat i "jakt och fiske" kan dock vara rätt kul att kolla på bara för att han avviker.
Amen det är bra. Man ska inte göra skillnad på folk och folk.
Alla är lika lite värda.
Jag glor rätt mkt på matprogram. Fast de flersta är rätt lika.
Han som lagar mat i "jakt och fiske" kan dock vara rätt kul att kolla på bara för att han avviker.
Han är cool, ser så fruktansvärt malplacerad ut och är så slapp så jag brukar sitta uppe en stund och kolla när han lagar mat! :)
generaliserar inte, finns hatobjekt och det finns bättre.
Leila på fyran är för jävla skön dock, en person som tycks ha sund inställning till livet i allmänhet och matlagning i synnerhet, all heder och respekt.. sjukt söt också.
generaliserar inte, finns hatobjekt och det finns bättre.
Leila på fyran är för jävla skön dock, en person som tycks ha sund inställning till livet i allmänhet och matlagning i synnerhet, all heder och respekt.. sjukt söt också.
det känns väldigt mkt som en kopia av nigella, slowmotionbilder putande mun och flirtblink. det känns dock som att de har dragit ner på det nu. bra tycker jag då det kändes så jäkla krystat och medvetet och bara mest pinamt. samt tagit bort han den där mårten som ju inte bidrog till något.
Pellefant
2006-05-01, 21:10
Brukar spela in "Köket" på tv4 på mornarna(repriser), de brukar sända några reprisavsnitt runt 3-5 tiden från några år tillbaka. :em: Gillar detta programmet, ibland kan man få bra inspiration.
Jamie Oliver (stavningen?) orkar jag inte med längre.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.