handdator

Visa fullständig version : Vad gör en kass älskare kass


aliquis
2006-04-30, 12:32
Sådär ;)

Kwon
2006-04-30, 12:35
Kommer i brallan innan akten.

Får inte upp den.

Slaknar tidigt och snabbt under akten(har hänt).

Bolio
2006-04-30, 12:35
Vad bryr du dig om det aliquis? :em:

Baan
2006-04-30, 12:35
det är väl inte aktuellt?

Tolkia
2006-04-30, 12:36
Vad bryr du dig om det aliquis? :em:
Nietzsche skall vara tyst. :smash:

Bolio
2006-04-30, 12:36
Nietzsche skall vara tyst. :smash:

:love: *innocent*

Mass-Tech
2006-04-30, 12:39
Slutar mitt i för att läsa ett SMS.

Bronkitkorv
2006-04-30, 12:41
Mjauar som en katt när det går för han efter tre minuter.
Kör i fel hål.

Snake
2006-04-30, 12:42
Somnar :em:

Officer
2006-04-30, 12:46
Snackar porrfilmsamerikanska
Frågar om det var skönt för henne efter akten. Jag menar - är det inte uppenbart att hon hade det skönt, resp. inte skönt?
Varierar inte ställningarna på ett smidigt sätt (det ska vara ett helt jävla projekt av det hela, "kan du sitta så här.."..."är det skönt nu?"... "hur känns det där?"...
Komma för tidigt (givet)
Prutta när man kör 69an

Fultjack
2006-04-30, 12:46
ligger som en död sill, vill ha mörkt i rummet *whatever*

aliquis
2006-04-30, 12:55
Vad bryr du dig om det aliquis? :em:
Hörredu, nu när jag var färdig med den förra tråden tänkte jag faktiskt skapa en "Vad gör en till en älskare överhuvudtaget?" ;D

Och jag tror att jag gör det nu D;

aliquis
2006-04-30, 12:58
Slutar mitt i för att läsa ett SMS.Hah, amendåså, kom o ta för er tjejer, här ser ni en som inte är kass, jag använder typ aldrig sms! Och jag skulle inte läsa ett mitt under akten.

P.S. Är det ok att irca under tiden? D.S.

aliquis
2006-04-30, 12:59
Mjauar som en katt när det går för han efter tre minuter.
Kör i fel hål.Finns det fel hål också?

Kwon
2006-04-30, 13:00
Så dåliga prestationer att ingen blir lycklig i bingen.

Då känner man sig nog rätt kass som älskare.

Bolio
2006-04-30, 13:01
Hörredu, nu när jag var färdig med den förra tråden tänkte jag faktiskt skapa en "Vad gör en till en älskare överhuvudtaget?" ;D

Och jag tror att jag gör det nu D;

Haha! Ibland älskar jag dig aliquis!

aliquis
2006-04-30, 13:02
Funkar det att säga "Skyll dig själv om jag var kass, du hade ju kunnat älskat med mig tidigare så hade jag kanske blivit bättre" till en tjej? ;)

Bolio
2006-04-30, 13:04
Funkar det att säga "Skyll dig själv om jag var kass, du hade ju kunnat älskat med mig tidigare så hade jag kanske blivit bättre" till en tjej? ;)

Nä, men vem bryr sig egentligen? Att du var kass betyder inte att du måste vara kass i all evighet. Övning ger färdighet! Prata med tjejen och fråga hur hon vill ha det, hur du ska göra etc.

Zafer
2006-04-30, 13:05
Finns det fel hål också?

Sex är en komplicerad art form, men det är inte något du behöver oroa dig för med tanke på hur du ser ut! :D

aliquis
2006-04-30, 13:06
Så dåliga prestationer att ingen blir lycklig i bingen.

Då känner man sig nog rätt kass som älskare.Det har jag en bekant som har lyckats med, men vettefasiken om det var hans fel. hon låg visst och gjorde sig en massa ljud och frågade om han hade haft analsex..

Zafer
2006-04-30, 13:07
Det har jag en bekant som har lyckats med, men vettefasiken om det var hans fel. hon låg visst och gjorde sig en massa ljud och frågade om han hade haft analsex..
:laugh:

Kwon
2006-04-30, 13:07
Det har jag en bekant som har lyckats med, men vettefasiken om det var hans fel. hon låg visst och gjorde sig en massa ljud och frågade om han hade haft analsex..

:laugh:

]http://img174.imageshack.us/img174/1006/tgfamily60sk.jpg

aliquis
2006-04-30, 13:09
Nä, men vem bryr sig egentligen? Att du var kass betyder inte att du måste vara kass i all evighet. Övning ger färdighet! Prata med tjejen och fråga hur hon vill ha det, hur du ska göra etc.Frågan är om hon inte tycker det känns lite konstigt med sådana frågor när hon inte ens har en aning om vem jag är?

aliquis
2006-04-30, 13:11
Sex är en komplicerad art form, men det är inte något du behöver oroa dig för med tanke på hur du ser ut! :DJag är ju snyggare än han som förpestar ditt avatarutrymme.

Zafer
2006-04-30, 13:13
Jag är ju snyggare än han som förpestar ditt avatarutrymme.
Får iaf ligga mer än dig ! :booty:

jwzrd
2006-04-30, 13:15
Får iaf ligga mer än dig ! :booty:

Att du skriver Rhonda på vänsterhanden efter att du suttit på den vet jag inte hur det gör att du får ligga mer än aliquis iofs. Någon annan kanske har en förklaring?

Tolkia
2006-04-30, 13:15
Egotripp, t.ex. Lyssnar inte på partnern (ínnefattar även "lyssnande" på kroppsspråk etc.), bryr sig inte om partnern osv. Det är rätt avtändande att bli behandlad som en "sak" oavsett om man är kille eller tjej.

Fettecke
2006-04-30, 13:16
Får iaf ligga mer än dig ! :booty:
vem får inte det *rolleyes* *Stackars Aliquist*

Bite
2006-04-30, 13:16
Jag är inte tjej, men jag kan föra delas talan här ändå :D

En kass älskare är;

Egoistisk

Pryd


Nå?

Zafer
2006-04-30, 13:17
Att du skriver Rhonda på vänsterhanden efter att du suttit på den vet jag inte hur det gör att du får ligga mer än aliquis iofs. Någon annan kanske har en förklaring?
Fniss nu var du rolig!!!

Baan
2006-04-30, 13:17
aliqväjs, när kommer boken

Bolio
2006-04-30, 13:17
Helt allvarligt, och nu svär jag vid Nietzsches grav att jag inte säger detta bara för att jag gillar aliquis mer, men jag tycker verkligen att aliquis ser betydligt bättre ut än Zafer.

Bite
2006-04-30, 13:20
Hur mycket man får ligga har mer att göra med hur mycket man vågar än hur man ser ut. Nu menar jag kvantitet och inte kvalitet.

Kwon
2006-04-30, 13:20
Helt allvarligt, och nu svär jag vid Nietzsches grav att jag inte säger detta bara för att jag gillar aliquis mer, men jag tycker verkligen att aliquis ser betydligt bättre ut än Zafer.

Har du sett dom båda i deras bästa form eller när de ska ut å ragga? [frisyren e ok etc] :D

När de e uppsnofsade.

Zafer
2006-04-30, 13:22
Helt allvarligt, och nu svär jag vid Nietzsches grav att jag inte säger detta bara för att jag gillar aliquis mer, men jag tycker verkligen att aliquis ser betydligt bättre ut än Zafer.
:laugh:

http://remus.oru.se/aliquis/kolo1/P4232422-2.jpg

Your so full of shit.

aliquis
2006-04-30, 13:22
Får iaf ligga mer än dig ! :booty:Wow, fyfan vad alla blir imponerade alltså, tryck upp det på en t-shirt vet jag? Eller kanske sätt upp en annons i tidningen, eller kanske visitkort "Zafer, jag får ligga mer än Hagge!"

Ungefär som att bli stolt över att man faktiskt kan träffa marken när man urinerar.

Officer
2006-04-30, 13:23
:laugh:

http://remus.oru.se/aliquis/kolo1/P4232422-2.jpg


:D

Kwon
2006-04-30, 13:23
:laugh:

http://remus.oru.se/aliquis/kolo1/P4232422-2.jpg

Your so full of shit.

Har man marklyftsfejset [aka Warriorface] på sig när man e ute o raggar? :confused:

Zafer
2006-04-30, 13:24
Wow, fyfan vad alla blir imponerade alltså, tryck upp det på en t-shirt vet jag? Eller kanske sätt upp en annons i tidningen, eller kanske visitkort "Zafer, jag får ligga mer än Hagge!"

Ungefär som att bli stolt över att man faktiskt kan träffa marken när man urinerar.

Haha, bli inte så upprörd lilleman *yourock*

Bolio
2006-04-30, 13:24
Wow, fyfan vad alla blir imponerade alltså, tryck upp det på en t-shirt vet jag? Eller kanske sätt upp en annons i tidningen, eller kanske visitkort "Zafer, jag får ligga mer än Hagge!"

Ungefär som att bli stolt över att man faktiskt kan träffa marken när man urinerar.

Skit i honom. Zafer får återkomma till oss när han har lärt sig svenska.

aliquis
2006-04-30, 13:28
vem får inte det *rolleyes* *Stackars Aliquist*Vafan aliquist är inget efternamn eller så.

Dags för "det långa utlägget"

Farmor, Lindborg
Farfar, Andersson
Skaffade eget efternamn, Haglert.

Mormor och Morfar, gifta(var väl farmor o farfar med), Krüger

Jag, Johan Haglert -> Hagge

Skillda föräldrar -> Johan Krüger-Haglert

Hagge var dock upptaget på bnet när vi skulle spela WC3 så jag letade upp en latinsk ordlista och fann ordet aliquis som lät stiligt och betydde "någon", så det fick det bli. Och då kunde jag ju dessutom använda det på alla ställen där folk inte redan kände mig som Hagge eftersom det fungerar bättre på engelska.

Inte alkis, aliquist eller aqualis ;)

Bronkitkorv
2006-04-30, 13:30
Bättre att inte ligga än att ta vad för äckliga haggor som helst och dö i AIDs.
Jag hejar på Aliquis och tycker att han ser mycket bättre ut än dryge Zafer...

aliquis
2006-04-30, 13:31
Helt allvarligt, och nu svär jag vid Nietzsches grav att jag inte säger detta bara för att jag gillar aliquis mer, men jag tycker verkligen att aliquis ser betydligt bättre ut än Zafer.Just nu har jag 1dm hår åt alla håll o kanter, så vettefan om jag är särskilt läcker nu, men i det här sammanhanget krävs ju inte särskilt mycket ;)

Jag skall boka en klippningstid men det är svårt att hinna äta frukost o komma upp på stan för att boka en före kl 18 ;)
Jag har ingen siptelefon i mitt os och har kraschat min mobiltelefon, så att ringa fungerar inte heller.

Bolio
2006-04-30, 13:32
Just nu har jag 1dm hår åt alla håll o kanter, så vettefan om jag är särskilt läcker nu, men i det här sammanhanget krävs ju inte särskilt mycket ;)

:D

Jag skall boka en klippningstid men det är svårt att hinna äta frukost o komma upp på stan för att boka en före kl 18 ;)
Jag har ingen siptelefon i mitt os och har kraschat min mobiltelefon, så att ringa fungerar inte heller.

Du fixar det man. After all, you're aliquis!

Fettecke
2006-04-30, 13:33
damnit, glömmer alltid det. skriver det bara i farten... förlåt *bönar och ber*

aliquis
2006-04-30, 13:36
:laugh:

http://remus.oru.se/aliquis/kolo1/P4232422-2.jpg

Your so full of shit.
http://remus.oru.se/aliquis/kolo1/P4232422-2.jpg

Men shiet, du anstränger dig verkligen? Hur fan lyckades du ens hitta bilden? Sparat den i dina bookmarks?

Här var jag nöjd med mitt utseende, och det är allt som räknas:
http://aliquis.homeunix.net:8080/blog/resources/aliquis/scappa2-mini.jpg

Ät skit din tönt.

Zafer
2006-04-30, 13:37
Haha sött att se när nördar gaddar ihop sig!

Ha det så kul framför datorn ikväll grabbar nu ska jag ut och vara social! *yourock*

Bolio
2006-04-30, 13:37
Allvarligt, aliquis är ju SKITSNYGG på den bilden. Damn man! *goes gay* ;)

Baan
2006-04-30, 13:37
Ni är väl båda rätt skapligt fula. Rätt dumt bråka om vem som är fulast när ni båda är nära botten.

;)

Zafer
2006-04-30, 13:38
Ni är väl båda rätt skapligt fula. Rätt dumt bråka om vem som är fulast när ni båda är nära botten.

;)

Haha du har fan rätt!

aliquis
2006-04-30, 13:39
Haha, bli inte så upprörd lilleman *yourock*
Jag tänkte mer på hur grymt mycket det lär öka dina sannolikheter att få dopa om du berättar för alla att du minsann har större erfarenhet än den store Hagge, här i Örebro är jag ju känd som DonJohan.

Fettecke
2006-04-30, 13:40
Haha sött att se när nördar gaddar ihop sig!

Ha det så kul framför datorn ikväll grabbar nu ska jag ut och vara social! *yourock*

det är komiskt att folk nervärderar andras intressen. Zafer... Får jag fråga Vad som igentligen gör det "fel" att sitta framför burken istället för att gå ut med folk ? för det verkar ju vara fel att göra så ? att det igentligen är Korrekt att vara social ?

låter som om du står över "nördarna"...

Yankeee
2006-04-30, 13:41
Zafer med magen snackar om att andra är fula? lol?

aliquis
2006-04-30, 13:42
Haha sött att se när nördar gaddar ihop sig!

Ha det så kul framför datorn ikväll grabbar nu ska jag ut och vara social! *yourock*Åhnej, du knäckte mig, jag har inga vänner och inget att göra idag (allvarligt alltså, förr så hade vi ett ställe vi brukade gå till men nu är ju alla så jävla vuxna o dana så nu kan de ju inte umgås i grupp eller gå ut o supa, nu är det ju parmiddag och hemmakvällar framför tvn som gäller, så jävla hardcore är det.)

aliquis
2006-04-30, 13:43
Ni är väl båda rätt skapligt fula. Rätt dumt bråka om vem som är fulast när ni båda är nära botten.

;)Tala för dig själv din jävla kamelförare

Baan
2006-04-30, 13:44
Tala för dig själv din jävla kamelförare

Det var relativt till mig själv.

timoat
2006-04-30, 13:44
dålig hygien

Tolkia
2006-04-30, 13:44
Vi kanske skall starta en ny tråd och döpa om den här till "vem är fulast på Kolozzeum" eller något ...

aliquis
2006-04-30, 13:46
det är komiskt att folk nervärderar andras intressen. Zafer... Får jag fråga Vad som igentligen gör det "fel" att sitta framför burken istället för att gå ut med folk ? för det verkar ju vara fel att göra så ? att det igentligen är Korrekt att vara social ?

låter som om du står över "nördarna"...Kanske att det är skittråkigt att sitta här och roligare att gå ut o träffa folk?

Men jag har ju ingen att gå ut med, och jag kan ju bara inte glida in i en okänd folkgrupp och dominera den. Kostar säkert en massa pengar att gå ut också och jag får ju ändå aldrig ut något av det.

Jag hade hellre sett att någon hade fest eller att vi kunde gå ut (som i UT, inte in på något sunkigt ställe) tillsammans, men nu är ju alla så jävla tråkiga som sagt.. så blir väl inget med något. Träna har jag klurat på men jag tror inte att jag orkar.

Klart han står över nördarna, han äter ju snus o knullar blöjbarn.

shadowfire
2006-04-30, 13:50
hoho vilken testosteronaktivitet det var i denna tråd, kom igen boys, mera sandlådenivå. :)

Ungtuppen
2006-04-30, 13:51
Vi kanske skall starta en ny tråd och döpa om den här till "vem är fulast på Kolozzeum" eller något ...



:laugh:

Fettecke
2006-04-30, 13:52
Kanske att det är skittråkigt att sitta här och roligare att gå ut o träffa folk?

Men jag har ju ingen att gå ut med, och jag kan ju bara inte glida in i en okänd folkgrupp och dominera den. Kostar säkert en massa pengar att gå ut också och jag får ju ändå aldrig ut något av det.

Jag hade hellre sett att någon hade fest eller att vi kunde gå ut (som i UT, inte in på något sunkigt ställe) tillsammans, men nu är ju alla så jävla tråkiga som sagt.. så blir väl inget med något. Träna har jag klurat på men jag tror inte att jag orkar.

Klart han står över nördarna, han äter ju snus o knullar blöjbarn.
det var inte det jag riktigt menade, men du har en poäng ändå, Det jag menade var det jag skrev, inte riktigt pekat som ett försvar mot dig Johan.

I allmänhet finns det mkt folk som hellre trivs vid datorn i sin stillhet, samma princip som folk tycker om att ligga hemma och läsa istället för att ränna runt på krogen eller folksamlingar om kvällarna... Men det verkar ju vara otroligt fel i mångas ögon att spendera sin tid helt för sig själv med sina intressen än att umgås med folk...

Kwon
2006-04-30, 13:53
Det var relativt till mig själv.

Haha han gav dig kamelförare! Är det vad som säger om Bosnier? Arbetar ni mycket med kameler? :confused:

Baan
2006-04-30, 13:54
Haha han gav dig kamelförare! Är det vad som säger om Bosnier? Arbetar ni mycket med kameler? :confused:

I bosnien så finns det ett par alternativa färdssätt i följande rangordning (dvs status), gå, kollektivtrafik, cykla, kamel, mercedes.

Fettecke
2006-04-30, 13:54
hoho vilken testosteronaktivitet det var i denna tråd, kom igen boys, mera sandlådenivå. :)
Ähh stfu bankchefen. du skulle inte ens notera en naken kvinna om du ens stog bredvid.... ojj... det är visst bevisat märkte jag nu.... inte mkt till testo i din kropp då inte.


























:kinky:

Fatalist
2006-04-30, 13:56
Kommer i brallan innan akten.

Får inte upp den.

Slaknar tidigt och snabbt under akten(har hänt).

nr 2 & 3 är snarare regel eller undantag vid onyktert tillstånd *grr* :insane:

Kwon
2006-04-30, 13:57
nr 2 & 3 är snarare regel eller undantag vid onyktert tillstånd *grr* :insane:

You got dat right bro! :laugh: :thumbup:

aliquis
2006-04-30, 14:03
hoho vilken testosteronaktivitet det var i denna tråd, kom igen boys, mera sandlådenivå. :)Ja får man inte släppa ut det den ena vägen så får man väl ta det via den andra.

aliquis
2006-04-30, 14:03
Tolkia: Tänk dig vad flika fingrar jag lär ha så mycket som jag skriver!

Kwon
2006-04-30, 14:04
Tolkia: Tänk dig vad flika fingrar jag lär ha så mycket som jag skriver!

flinka?

aliquis
2006-04-30, 14:04
fettecke: Datorn suger ju, skittråkig, tycker man den är roligare än att umgås med folk,som man känner, inte random okända, så är något fel.

aliquis
2006-04-30, 14:05
flinka?Jaja, whatever, hur skall jag veta.

RajtanTajtan
2006-04-30, 14:10
Zafer med magen snackar om att andra är fula? lol?

Vad har magen att göra med om man är snygg eller ej?

Yankeee
2006-04-30, 14:14
Vad har magen att göra med om man är snygg eller ej?

Det beror på vad man kollar på hos andra?

RajtanTajtan
2006-04-30, 14:18
Det beror på vad man kollar på hos andra?


I tråden där de diskuterar vem som är fulast här, så visar trådskaparen upp en ansiktsbild. Tror du att det är en tillfällighet?

Eller kan man jämföra Vem Som är Fulast/Snyggast genom att visa bilder på magen?

aliquis
2006-04-30, 14:19
Är man bara snygg i ansiktet?

RajtanTajtan
2006-04-30, 14:21
Är man bara snygg i ansiktet?

Nej, självklart spelar kroppen roll i helhetsbedömningen. Men när man säger att ngn är snygg eller ful, så brukar man alltid mena plytet. För annars fyller man ju med "kropp" efter ful el. snygg.

Yankeee
2006-04-30, 14:24
I tråden där de diskuterar vem som är fulast här, så visar trådskaparen upp en ansiktsbild. Tror du att det är en tillfällighet?

Eller kan man jämföra Vem Som är Fulast/Snyggast genom att visa bilder på magen?

Du tänkte inte på att magen bara var ett tillägg för att öka på hans fulhet?

Bolio
2006-04-30, 14:25
Nej, självklart spelar kroppen roll i helhetsbedömningen. Men när man säger att ngn är snygg eller ful, så brukar man alltid mena plytet. För annars fyller man ju med "kropp" efter ful el. snygg.

Nä, man brukar nog oftast mena helheten. En snygg tjej är ganska ful om hon har trasig kropp enligt de flesta. Snyggt ansikte är ju en annan sak. Jag tror att det är dags för dig att be om ursäkt till både Yankee och aliquis unge man.

RajtanTajtan
2006-04-30, 14:27
Du tänkte inte på att magen bara var ett tillägg för att öka på hans fulhet?

Jaha ja, du ville göra honom fulare där genom att öka på lite med magen. Undra om han är fulare nu.

RajtanTajtan
2006-04-30, 14:33
Nä, man brukar nog oftast mena helheten. En snygg tjej är ganska ful om hon har trasig kropp enligt de flesta. Snyggt ansikte är ju en annan sak. Jag tror att det är dags för dig att be om ursäkt till både Yankee och aliquis unge man.


Jag har alltid skitit vad du säger, så kom inte här och ge mig order. Anses George Clooney vara en snygg man? Är det för hans plyte eller för hans kropp? Mel Gibson, Richard Gere? Jag kan räkna upp hur många som helst som anses SNYGGA och då är bara den bedömningen gjord på deras ansikte, vilket du borde ha fattat. Säger man att ngn är snygg, om den har en kanonfin kropp men är skitful i plytet? Kan man säga att ngn är snygg, om den har ett vackert ansikte, men en otränad kropp?


*popcorn*

aliquis
2006-04-30, 14:35
Stor mage är ju iofs bara ett tecken på lyckat socialt umgång och en jävla massa sprit?

Men visst, vetskapen gjorde honom ju ännu fulare.

Bolio
2006-04-30, 14:37
Jag har alltid skitit vad du säger, så kom inte här och ge mig order. Anses George Clooney vara en snygg man? Är det för hans plyte eller för hans kropp? Mel Gibson, Richard Gere? Jag kan räkna upp hur många som helst som anses SNYGGA och då är bara den bedömningen gjord på deras ansikte, vilket du borde ha fattat. Säger man att ngn är snygg, om den har en kanonfin kropp men är skitful i plytet? Kan man säga att ngn är snygg, om den har ett vackert ansikte, men en otränad kropp?

På väg tillbaks till dårhuset igen? :D Ta're lugn brushan, jag psykar ju dig lite bara... gå inte och få psykos eller något, hör du mig!

Jag vet massa personer med snyggt ansikte som anses vara fula p.g.a. deras feta eller anorektiska kropp. Kroppen är definitivt en del av helheten. En skitsnygg person kan bli ful om personen t.ex. är överviktig. Vad "otränad" (contra "tränad") har i sammanhanget att göra vet jag dock inte. Alla gillar ju inte tränade kroppar. Jag vet skitmånga vanliga tjejer som tycker att alla byggare är fula och totalt avtändande, just för att de har så himla fula kroppar, enligt tjejerna.

aliquis
2006-04-30, 14:37
Jag har alltid skitit vad du säger, så kom inte här och ge mig order. Anses George Clooney vara en snygg man? Är det för hans plyte eller för hans kropp? Mel Gibson, Richard Gere? Jag kan räkna upp hur många som helst som anses SNYGGA och då är bara den bedömningen gjord på deras ansikte, vilket du borde ha fattat. Säger man att ngn är snygg, om den har en kanonfin kropp men är skitful i plytet? Kan man säga att ngn är snygg, om den har ett vackert ansikte, men en otränad kropp?


*popcorn*Vafan har det med något att göra, vem bryr sig om hur snygg man är, huvudsaken är ju att man får ligga mest, det vet ju både du och jag.

RajtanTajtan
2006-04-30, 14:40
Vafan har det med något att göra, vem bryr sig om hur snygg man är, huvudsaken är ju att man får ligga mest, det vet ju både du och jag.


Att få ligga mest och att få titta in i de vackraste kvinnorna, är ju hyfsat skilda saker :) Det ska ju vara värt att ligga där.

Yankeee
2006-04-30, 14:40
Jag har alltid skitit vad du säger, så kom inte här och ge mig order. Anses George Clooney vara en snygg man? Är det för hans plyte eller för hans kropp? Mel Gibson, Richard Gere? Jag kan räkna upp hur många som helst som anses SNYGGA och då är bara den bedömningen gjord på deras ansikte, vilket du borde ha fattat. Säger man att ngn är snygg, om den har en kanonfin kropp men är skitful i plytet? Kan man säga att ngn är snygg, om den har ett vackert ansikte, men en otränad kropp?


*popcorn*

Och hur snygga skulle dessa herrar vara om de vägde 50 kg mer?

Bolio
2006-04-30, 14:41
Vafan har det med något att göra, vem bryr sig om hur snygg man är, huvudsaken är ju att man får ligga mest, det vet ju både du och jag.

Lita på mig när jag säger att du inte skulle tänka så som du gör ifall du fick ligga med tjejer då och då. Det är lite som en förbjuden frukt för dig just nu. När du väl får smaka kommer du att inse att det inte var hela världen.

RajtanTajtan
2006-04-30, 14:45
Och hur snygga skulle dessa herrar vara om de vägde 50 kg mer?


Är du tvungen att lägga på 50 kg för att kunna stå bakom ditt ex? En liten kagge väger inte 50 kg, eller menade du att Zaper har 50 kg för mycket?

Har du ett snyggt ansikte så är du snygg. Så enkelt är det. Har du dessutom en matchande kropp, så blir helheten snyggare, men jag känner iaf ingen som är snygg i ansiktet, men som ändå är ful.

Men jag vet massor med snygga kroppar men som ändå är fula som stryk.

Kwon
2006-04-30, 14:48
Ett bra exempel på en snygg kropp men ett inte lika snyggt ansikte är ju Pavol Jablonicky! :D

http://www.flexmagazine.co.uk/sei/s/1790/117.jpg
http://www.ronnie.cz/_img/Clanky/121_2.jpg
http://membres.lycos.fr/bodybuilders/bodybuilding/pavol_jablonicky/01.jpg
http://membres.lycos.fr/bodybuilders/bodybuilding/nouvelles/pavoljablonicky_5545.jpg

Yankeee
2006-04-30, 14:50
Är du tvungen att lägga på 50 kg för att kunna stå bakom ditt ex? En liten kagge väger inte 50 kg, eller menade du att Zaper har 50 kg för mycket?

Har du ett snyggt ansikte så är du snygg. Så enkelt är det. Har du dessutom en matchande kropp, så blir helheten snyggare, men jag känner iaf ingen som är snygg i ansiktet, men som ändå är ful.

Men jag vet massor med snygga kroppar men som ändå är fula som stryk.

Plz, exempel, det kan räcka med 10 kg felplacerad vikt.

Snygg i ansiktet ja, inte snygg snygg.

muddler
2006-04-30, 14:52
"jag har så fula trosor, du kommer inte att gilla dom" fick jag höra nån gång, skitsamma för fan de ska ju ändå av

shadowfire
2006-04-30, 14:53
Ähh stfu bankchefen. du skulle inte ens notera en naken kvinna om du ens stog bredvid.... ojj... det är visst bevisat märkte jag nu.... inte mkt till testo i din kropp då inte.
:kinky:
lol, tala för dig själv du fette, du har onekligen mycket kvar att lära i ämnet!
suckisucki?

RajtanTajtan
2006-04-30, 14:54
Plz, exempel, det kan räcka med 10 kg felplacerad vikt.

Snygg i ansiktet ja, inte snygg snygg.


Om man passerar en tjej på stan en härlig vinterdag, hon kommer gående i en täckjacka (man ser alltså inget av kroppen), kan man då säga; Fan vilken snygg tjej? Eller måste man vänta tills man sett kroppen för att kunna uttala sig så och göra den bedömningen?

shadowfire
2006-04-30, 14:55
Är du tvungen att lägga på 50 kg för att kunna stå bakom ditt ex? En liten kagge väger inte 50 kg, eller menade du att Zaper har 50 kg för mycket?

Har du ett snyggt ansikte så är du snygg. Så enkelt är det. Har du dessutom en matchande kropp, så blir helheten snyggare, men jag känner iaf ingen som är snygg i ansiktet, men som ändå är ful.

Men jag vet massor med snygga kroppar men som ändå är fula som stryk.
Jag har flera exempel på jobbet där kvinnofolket har superfina ansikten, men där kropp, klädsel etc är heeeelt åt fanders... o snacket på grabbarna går mer "aah, hon hade varit enormt fin om hon bara..." ... så det krävs nog en bra helhet för att bli en snygging.

RajtanTajtan
2006-04-30, 15:00
Jag har flera exempel på jobbet där kvinnofolket har superfina ansikten, men där kropp, klädsel etc är heeeelt åt fanders... o snacket på grabbarna går mer "aah, hon hade varit enormt fin om hon bara..." ... så det krävs nog en bra helhet för att bli en snygging.


Men vilken bedömning gör ni av samma tjej, när hon kommer uppklädd på krogen? Om hon skulle bli "enormt fin" av en liten justering, så betyder det ju att hon redan är fin.

Ingen gillar ett fult ansikte, men de flesta gillar ett snyggt. Just därför är kläder och kropp mer som grädde på moset.

Har du en fult ansikte kan du aldrig bli en snygging, så vida du inte opererar dig :)

Yankeee
2006-04-30, 15:01
Om man passerar en tjej på stan en härlig vinterdag, hon kommer gående i en täckjacka (man ser alltså inget av kroppen), kan man då säga; Fan vilken snygg tjej? Eller måste man vänta tills man sett kroppen för att kunna uttala sig så och göra den bedömningen?

Varför ska man gissa sig till sin bedömmning istället för att bara bedömma det man kan?

RajtanTajtan
2006-04-30, 15:04
Varför ska man gissa sig till sin bedömmning istället för att bara bedömma det man kan?

Gissar man om man tycker att hon är snygg? Kan man säga att ngn är snygg om man ser en ansiktsbild, eller måste man vänta tills man sett kroppen?

Fagen
2006-04-30, 15:04
Örjan har har fått följa med Yolanda hem efter en kväll på krogen. Efter en stunds hångel i soffan åker kläderna av. När Yolanda får se Örjan som gud skapde honom utbrister hon: Och vem tror du att du ska kuna tillfredställa med den lille? Örjan ser frågande på henne och svarar: Mej? :D

Yankeee
2006-04-30, 15:05
Gissar man om man tycker att hon är snygg? Kan man säga att ngn är snygg om man ser en ansiktsbild, eller måste man vänra tills man sett kroppen?

Det beror på vem du frågar.

RajtanTajtan
2006-04-30, 15:05
Det beror på vem du frågar.


Har du ngn gång sagt att en tjej är snygg, utan att ha sett hennes kropp?

mini
2006-04-30, 15:06
Kommer i brallan innan akten.

Får inte upp den.

Slaknar tidigt och snabbt under akten(har hänt).
Alla dessa alternativ är ju förlåtliga. Ni har ju fler sätt att tillfredsställa en partner än genom att stoppa in den hoppas jag. Och inget av det säger ju så mycket om kvaliteerna som älskare (när det väl händer).

Yankeee
2006-04-30, 15:06
Har du ngn gång sagt att en tjej är snygg, utan att ha sett hennes kropp?

Det har jag säkert. Frågan är väl snarare om jag skulle göra det idag. Dessutom kan man ju bara yttra sig om det man ser, ser jag bara kroppen kan jag ju säga att hon är snygg, men det kanske ändras sig när jag ser ansiktet och tvärtom.

Kwon
2006-04-30, 15:09
Alla dessa alternativ är ju förlåtliga. Ni har ju fler sätt att tillfredsställa en partner än genom att stoppa in den hoppas jag. Och inget av det säger ju så mycket om kvaliteerna som älskare (när det väl händer).

Thank you for your forgiveness Ma'am! :D :bow:

RajtanTajtan
2006-04-30, 15:10
Det har jag säkert


Klart du har. Jag fattar inte vad det är du diskuterar emot.

Finns det snygga tjejer med fula kroppar? Finns det fula tjejer med snygga kroppar?

shadowfire
2006-04-30, 15:10
Men vilken bedömning gör ni av samma tjej, när hon kommer uppklädd på krogen? Om hon skulle bli "enormt fin" av en liten justering, så betyder det ju att hon redan är fin.

Ingen gillar ett fult ansikte, men de flesta gillar ett snyggt. Just därför är kläder och kropp mer som grädde på moset.

Har du en fult ansikte kan du aldrig bli en snygging, så vida du inte opererar dig :)
Krogen ser jag inte som väsentligt i detta sammanhang, det man ser på krogen av kvinnokönet är bara massa fake, vardagsillusioner.

Upplevde det precis nere på Gran Canaria, surrade med ett par norskor på en pub o tyckte de såg helt OK ut, men dagen efter på beachen fick man en traumatisk upplevelse då man såg dem. Det var väl smink, pushup, jeans som snörar åt magen minst en decimeter inåt, korschett o ja gudars vet allt som de nu använde på krogen... gjorde iofs inte saken bättre att jag druckit en del sprit heller, helvetes vad folk blir snygga efter ett par glas! :hbang:

aliquis
2006-04-30, 15:10
Lita på mig när jag säger att du inte skulle tänka så som du gör ifall du fick ligga med tjejer då och då. Det är lite som en förbjuden frukt för dig just nu. När du väl får smaka kommer du att inse att det inte var hela världen.Sedan beror det väl på om det rör sig om den fysiska eller psykiska biten i det hela.

Yankeee
2006-04-30, 15:12
Klart du har. Jag fattar inte vad det är du diskuterar emot.

Finns det snygga tjejer med fula kroppar? Finns det fula tjejer med snygga kroppar?

Har ja, läget är annorlunda idag.

Ja så länge man inte ser kroppen, ja så länge man inte ser ansiktet.

Det är helheten som räknas, inget annat.

RajtanTajtan
2006-04-30, 15:12
ser jag bara kroppen kan jag ju säga att hon är snygg,


Jaså, du uttrycker dig så. Att HON är snygg, när du bara sett hennes kropp. De flesta inkl. mig själv, hade ju sagt att hon hade snygg kropp.

Yankeee
2006-04-30, 15:14
Jaså, du uttrycker dig så. Att HON är snygg, när du bara sett hennes kropp. De flesta inkl. mig själv, hade ju sagt att hon hade snygg kropp.

Du har mao aldrig gått på stan och sett en förbannat snygg kropp glida förbi och sagt/tänkt "fasiken vilken snygg brud" för att sedan ångra dig när du sett hennes ansikte?

aliquis
2006-04-30, 15:15
Klart man måste vända sig om och se kroppen o arslet innan man kan göra en fullvärdig bedömning.

RajtanTajtan
2006-04-30, 15:16
Du har mao aldrig gått på stan och sett en förbannat snygg kropp glida förbi och sagt/tänkt "fasiken vilken snygg brud" för att sedan ångra dig när du sett hennes ansikte?


Det är ju nu bör fatta att du säger emot dig själv. Man kan inte uttala sig huruvida hon är snygg och dessutom låter det helt fel, iom att du bara sett hennes kropp.

Yankeee
2006-04-30, 15:18
Det är ju nu bör fatta att du säger emot dig själv. Man kan inte uttala sig huruvida hon är snygg och dessutom låter det helt fel, iom att du bara sett hennes kropp.

Som jag skrev förut så gör man bedömmningen efter vad man ser eller har sett, inte vad man kanske kommer att se.

RajtanTajtan
2006-04-30, 15:22
Som jag skrev förut så gör man bedömmningen efter vad man ser eller har sett, inte vad man kanske kommer att se.


Du kommer aldrig ifrån, att det finns snygga människor med osnygga kroppar, medans du gärna får räkna upp ngn som har snygg kropp och ett fult nylle men som ändå kallas snygging.

Kwon
2006-04-30, 15:23
Jag skulle aldrig bli ihop med en tjej som var ful i ansiktet.

Det skulle jag kunna bli, lätt! :thumbup:

Yankeee
2006-04-30, 15:25
Du kommer aldrig ifrån, att det finns snygga människor med osnygga kroppar, medans du gärna får räkna upp ngn som har snygg kropp och ett fult nylle men som ändå kallas snygging.

Vem väljer du?

http://www.ticketsconcertssports.com/n-syncpic1201.jpg

Yankeee
2006-04-30, 15:27
Dessutom är det subjektivt, men av damerna tycker jag personligen att Cameron Diaz passar bra in.

RajtanTajtan
2006-04-30, 15:28
Vem väljer du?

http://www.ticketsconcertssports.com/n-syncpic1201.jpg


Hur så?

Yankeee
2006-04-30, 15:28
Hur så?

Alla de uppfattas som snyggingar av väldigt många, även fast de ser förjävliga ut. Fast det kanske bara är tjejer som räknas?

shadowfire
2006-04-30, 15:30
Du kommer aldrig ifrån, att det finns snygga människor med osnygga kroppar, medans du gärna får räkna upp ngn som har snygg kropp och ett fult nylle men som ändå kallas snygging.
Hade jag haft den inställningen så hade jag onekligen inte behövt vända mig om för att se en snygging, de hade funnits överallt och hur kul är det o se en snygging?.. ska det vara snyggt så ska det vara helhetsintryck, o helst ska intrycket vara detsamma i solljus o nyktert tillstånd.

RajtanTajtan
2006-04-30, 15:32
Alla de uppfattas som snyggingar av väldigt många, även fast de ser förjävliga ut. Fast det kanske bara är tjejer som räknas?

Men du, låt gå för att grabbarna ser förjävliga ut. Är det deras kroppar som kompenserar att de framstår som snygga? Dessutom sjunger grabbarna bra och då spelar det ju ingen roll för tjejerna hur man ser ut. En känd kille behöver ju inte vara snygg för att få pippa mycket och vara poppis.

Det räcker väl med att jag säger Gene Simmons.

Kwon
2006-04-30, 15:33
Men du, låt gå för att grabbarna ser förjävliga ut. Är det deras kroppar som kompenserar att de framstår som snygga? Dessutom sjunger grabbarna bra och då spelar det ju ingen roll för tjejerna hur man ser ut. En känd kille behöver ju inte vara snygg för att få pippa mycket och vara poppis.

Det räcker väl med att jag säger Gene Simmons.

Han berättade även att en hel del av brudarna ville han skulle ha sminket på under akten! :laugh:

Now THAT's Animal!

Eller Beast eller Demon eller vad han kallades

RajtanTajtan
2006-04-30, 15:34
Hade jag haft den inställningen så hade jag onekligen inte behövt vända mig om för att se en snygging, de hade funnits överallt och hur kul är det o se en snygging?.. ska det vara snyggt så ska det vara helhetsintryck, o helst ska intrycket vara detsamma i solljus o nyktert tillstånd.


Jag har aldrig påstått att kroppen är oviktig för mig, men jag vet en hel del tjejer som jag tycker är snygga, där jag inte gillar deras kroppar.

Yankeee
2006-04-30, 15:34
Men du, låt gå för att grabbarna ser förjävliga ut. Är det deras kroppar som kompenserar att de framstår som snygga? Dessutom sjunger grabbarna bra och då spelar det ju ingen roll för tjejerna hur man ser ut. En känd kille behöver ju inte vara snygg för att få pippa mycket och vara poppis.

Det räcker väl med att jag säger Gene Simmons.

Fast nu la du ju till en massa andra faktorer. Det bli rätt jobbigt om man vid varje tillfälle ska granska precis varför någon tycker att någon är snygg.

RajtanTajtan
2006-04-30, 15:35
Fast nu la du ju till en massa andra faktorer. Det bli rätt jobbigt om man vid varje tillfälle ska granska precis varför någon tycker att någon är snygg.


Det var ju du som la upp en bild på ett pojkband. Vad ville du säga med den?

Yankeee
2006-04-30, 15:35
Det var ju du som la upp en bild på en pojkband ju. Vad ville du säga med den?

Att folk tycker att de är snygga trots att de ser förjävliga ut? Jag har inte analyserat varför alla tycker som de gör.

RajtanTajtan
2006-04-30, 15:38
Att folk tycker att de är snygga trots att de ser förjävliga ut? Jag har inte analyserat varför alla tycker som de gör.


Förstår du inte vilket dåligt exempel det är, att visa upp ett populärt pojkband, där sången och showen är det som talar mest till småtjejerna.


Eller tror du att de hade varit lika snygga i tjejernas ögon om de gått i samma klass?

Yankeee
2006-04-30, 15:39
Förstår du inte vilket dåligt exempel det är, att visa upp ett populärt pojkband, där sången och showen är det som talar mest till småtjejerna.


Eller tror du att de hade varit lika snygga i tjejernas ögon om de gått i samma klass?

Vem ska jag ta då? Någon random snubbe som ingen vet om folk tycker han är snygg eller inte?

Kwon
2006-04-30, 15:40
Vem e snyggast?

http://images.icnetwork.co.uk/upl/iccoventry/feb2004/2/6/0001DA32-0BD4-1022-9B6E80C328EC0000.jpghttp://www.bodybuilders.com/priest13.jpg

shadowfire
2006-04-30, 15:43
Att folk tycker att de är snygga trots att de ser förjävliga ut? Jag har inte analyserat varför alla tycker som de gör.
Fast handlar det om o vara "snygg" i det läget? Att brudarna vrålar är ju för att pojkgrabbarna blir ikoner. Lasermannen är inte speciellt vacker han heller, men ändå trånar 25-åriga flickor efter honom. Där handlar det inte längre om utseende, inte när det är celebriteter, kändisar osv.

Yankeee
2006-04-30, 15:43
Carolina Klüft då? Duger hon som exempel?

RajtanTajtan
2006-04-30, 15:43
Vem ska jag ta då? Någon random snubbe som ingen vet om folk tycker han är snygg eller inte?


Vem fan har sagt att du måste ta ngn??

Vem tror du att tjejerna tycker är snyggast? Martin Stenmarck eller Johan Oldenmartk? Martin är blek och har inte en muskel på kroppen.

RajtanTajtan
2006-04-30, 15:44
Fast handlar det om o vara "snygg" i det läget? Att brudarna vrålar är ju för att pojkgrabbarna blir ikoner. Lasermannen är inte speciellt vacker han heller, men ändå trånar 25-åriga flickor efter honom. Där handlar det inte längre om utseende, inte när det är celebriteter, kändisar osv.


Precis.

Yankeee
2006-04-30, 15:45
Vem fan har sagt att du måste ta ngn??

Vem tror du att tjejerna tycker är snyggast? Martin Stenmarck eller Johan Oldenmartk? Martin är blek och har inte en muskel på kroppen.

Martin är ju artist, då kan du ju inte räkna med honom, om det nu ska vara på det viset. Dessutom är martin 20 (?) år yngre än olden.

RajtanTajtan
2006-04-30, 15:46
Carolina Klüft då? Duger hon som exempel?

Vad är det med henne?

Yankeee
2006-04-30, 15:46
Vad är det med henne?

Måste jag förklara varje gång? Det är du som har frågat efter exempel.

RajtanTajtan
2006-04-30, 15:50
Måste jag förklara varje gång? Det är du som har frågat efter exempel.

Carolina är en söt tjej som är duktig i friidrott.

Vem tror du folk tycker är snyggast, Kajsa Bergqvist eller Lena Olin?

För du la ju in åldern som en viktig aspekt.

shadowfire
2006-04-30, 15:51
Vad är det med henne?
Hon är ju inte vacker iaf, en tränad kropp och en helcool person, men absolut inte söt eller vacker.

Yankeee
2006-04-30, 15:52
Carolina är en söt tjej som är duktig i friidrott.

Vem tror du folk tycker är snyggast, Kajsa Bergqvist eller Lena Olin?

Söt? Nåja, hon har snygg kropp, inte snyggt ansikte men uppfattas ändå som snygg.

Ingen aning.

RajtanTajtan
2006-04-30, 15:57
Söt? Nåja, hon har snygg kropp, inte snyggt ansikte men uppfattas ändå som snygg.

Ingen aning.


Vem tror du tjejerna tycker är snyggast, Mikael Persbrandt eller Carl Lewis?

Yankeee
2006-04-30, 15:57
Vem tror du tjejerna tycker är snyggast, Mikael Persbrandt eller Carl Lewis?

Du inser väl att jag inte kommer kunna svara någon av dina "vem är snyggast"-frågor, så länge du inte ställer dem till mig.

RajtanTajtan
2006-04-30, 16:00
Du inser väl att jag inte kommer kunna svara någon av dina "vem är snyggast"-frågor, så länge du inte ställer dem till mig.


Vilket bara visar på hur lite koll du har.

Yankeee
2006-04-30, 16:00
Vilket bara visar på hur lite koll du har.

Ok.

Metal_boy_
2006-04-30, 16:06
Vad bryr du dig om det aliquis? :em:

Undrar jag också. Det är som att nån skulle starta en biltråd om komfort och körglädje i olika bilar och diskutera det. För och nackdelar mellan de olika bilarna. Men personen i fråga har aldrig kört bil.

Genesis
2006-04-30, 16:31
Vem e snyggast?

http://images.icnetwork.co.uk/upl/iccoventry/feb2004/2/6/0001DA32-0BD4-1022-9B6E80C328EC0000.jpghttp://www.bodybuilders.com/priest13.jpg
Metal_boy_ är snyggare än Priest!

Metal_boy_
2006-04-30, 16:41
Metal_boy_ är snyggare än Priest!


Vad hade jag med det att göra? Han gämför ju dig med Priest nu. Sluta byta ämne.

Kebab-Arne
2006-04-30, 16:42
För fan, om vi tar Pierce Brosnan som exempel, då man ser hans överkropp i bl a vissa bondfilmer så jag vet hur den ser ut. Han har i många ögon här på kolozzeum säkerligen en tanig kropp. Men jämför du den med andra i hans ålder (50+) så kommer du se att han ligger en väldigt bra bit upp på snygghetssidan. Skulle du sedan ställa Brosnan och tidigare nämnda Pavol Jablonicky brevid varandra och fråga 100 brudar vem de skulle pöka med helst. 99 skulle välja Brosnan, är ganska övertygad om det. Dels för att han har en i medel svenssons ögon snyggare kropp än Pavol och inte minst ett väldigt mycket snyggare ansikte. Vad fan det här har med tråden att göra vill jag inte ens tänka på. :)

Genesis
2006-04-30, 16:44
Vad hade jag med det att göra? Han gämför ju dig med Priest nu. Sluta byta ämne.
Att du inte kan stava till jämför bekräftar att det är du på bilden. Själv kör jag med svarta blöjor. :thumbup:

Tolkia
2006-04-30, 16:47
Undrar jag också. Det är som att nån skulle starta en biltråd om komfort och körglädje i olika bilar och diskutera det. För och nackdelar mellan de olika bilarna. Men personen i fråga har aldrig kört bil.
Den här tråden påminner lite om tonen bland tjejer i högstadie/gymnasieåldern när det diskuteras p-piller. De som måste flasha sina piller så fort tillfälle ges respektive kommentera andras användande av dem (eller andras användande av andra piller som utseendemässigt skulle kunna tas för p-piller, vilke är i stort sett alla utom c-vitamin brus etc.) har inte nödvändigtvis det "vilda" liv de vill ge sken av att ha. "Mycket snack och lite verkstad" är ett uttryck som passar bra här.

kimonque
2006-04-30, 16:48
Den här tråden påminner lite om tonen bland tjejer i högstadie/gymnasieåldern när det diskuteras p-piller. De som måste flasha sina piller så fort tillfälle ges respektive kommentera andras användande av dem (eller andras användande av andra piller som utseendemässigt skulle kunna tas för p-piller, vilke är i stort sett alla utom c-vitamin brus etc.) har inte nödvändigtvis det "vilda" liv de vill ge sken av att ha. "Mycket snack och lite verkstad" är ett uttryck som passar bra här.
:thumbup:

Metal_boy_
2006-04-30, 16:58
Att du inte kan stava till jämför bekräftar att det är du på bilden. Själv kör jag med svarta blöjor. :thumbup:


Nu ska du inte vara så jävla styv i korken bara därför. :whipped:

Metal_boy_
2006-04-30, 16:59
Den här tråden påminner lite om tonen bland tjejer i högstadie/gymnasieåldern när det diskuteras p-piller. De som måste flasha sina piller så fort tillfälle ges respektive kommentera andras användande av dem (eller andras användande av andra piller som utseendemässigt skulle kunna tas för p-piller, vilke är i stort sett alla utom c-vitamin brus etc.) har inte nödvändigtvis det "vilda" liv de vill ge sken av att ha. "Mycket snack och lite verkstad" är ett uttryck som passar bra här.


:D

fonzie
2006-04-30, 17:18
Vem e snyggast?

http://images.icnetwork.co.uk/upl/iccoventry/feb2004/2/6/0001DA32-0BD4-1022-9B6E80C328EC0000.jpghttp://www.bodybuilders.com/priest13.jpg

Allvarligt alltså...är det meningen att han till vänster är rolig? Jat tycker seriöst synd om honom. :(

mini
2006-04-30, 17:58
Vem tror du tjejerna tycker är snyggast, Mikael Persbrandt eller Carl Lewis?
Vilka är "tjejerna"? Tycker alla tjejer lika? Har du själv svar på frågan, eller har du bara en subjektiv gissning? Det senare är ju inte så intressant då du försöker generalisera om vad "tjejerna" tycker.

RajtanTajtan
2006-04-30, 18:39
Vilka är "tjejerna"? Tycker alla tjejer lika? Har du själv svar på frågan, eller har du bara en subjektiv gissning? Det senare är ju inte så intressant då du försöker generalisera om vad "tjejerna" tycker.

Du är väl inte så korkad så du tror att jag menar/påstår att alla tjejer/kvinnor tycker lika? Jag syftar ju givetvis på den generella uppfattningen hos honan, och där har jag rätt. Ngn nämnde Pierce Brosnan och det var ju ytterligare ett bra exempel. Sean Connery blev ju bara populärare och ansågs snyggare ju äldre han blev, och inte berodde det på att han utökade sin obefintliga cardio eller att han drog fram de dammiga hantlarna under sängen.