handdator

Visa fullständig version : Synligt Sexpack om 3 månader?


sohlin
2006-04-29, 22:00
Ja nu så ska jag starta en ny bild tråd i några månader för att se om det händer nått med mig. Jag har tänkt uppdatera nån gång i månaden fram ca juli iaf och då hoppas jag att jag har en "snygg" kropp.

GymTT
2006-04-29, 22:09
Syns ju klart och tydligt att det finns muskler! Verkar inte vara överdrivet mkt som skall bort heller. Det blir nog snyggt!
kör hårt!
Uppdatera med nya bilder allt eftersom :hbang:
MVH

Baan
2006-04-29, 22:31
går säkert få fram en del definition på sex månader, du är inte sjukt långt ifrån. frågan är snarare varför, bättre om du bygger mer.

sohlin
2006-04-29, 22:56
Syns ju klart och tydligt att det finns muskler! Verkar inte vara överdrivet mkt som skall bort heller. Det blir nog snyggt!
kör hårt!
Uppdatera med nya bilder allt eftersom :hbang:
MVH

Tackar, jo jag hoppas ju på det jag med och nya bättre bilder skall komma.



går säkert få fram en del definition på sex månader, du är inte sjukt långt ifrån. frågan är snarare varför, bättre om du bygger mer.

Okej :) Ja du det är mycket möjligt att det är som du skriver men jag ska försöka med att fortsätta bygga samtidigt bli av med fett vilket borde gå med bra/bättre kost eller?

Baan
2006-04-29, 23:33
Okej :) Ja du det är mycket möjligt att det är som du skriver men jag ska försöka med att fortsätta bygga samtidigt bli av med fett vilket borde gå med bra/bättre kost eller?

Väldigt svårt, då får man ha bra koll på vad man gör. Jag lyckas själv inte med det utan får välja antigen det ena eller andra.

Du kan annars bygga vettigt, dvs kaloriplus med vettig mat. Då kommer du inte bli fet men ändå öka i muskler, vilket kommer ge en "illusion" att du blivit något mer deffad (större muskler syns bättre).

sohlin
2006-04-30, 00:08
Väldigt svårt, då får man ha bra koll på vad man gör. Jag lyckas själv inte med det utan får välja antigen det ena eller andra.

Du kan annars bygga vettigt, dvs kaloriplus med vettig mat. Då kommer du inte bli fet men ändå öka i muskler, vilket kommer ge en "illusion" att du blivit något mer deffad (större muskler syns bättre).


Jo de är det jag ska ta och köra på men jag är inte ute efter att ha hajtänder och hela kittet inte ännu iaf. utan bara synliga magmuskler alltså jag ska inte bli tokdeffad utan vara lite xtra vältränad eller vad man kan kalla det. Tack för alla tips mm det tål att tänkas på :)

keffat_liv
2006-04-30, 00:34
Väldigt svårt, då får man ha bra koll på vad man gör. Jag lyckas själv inte med det utan får välja antigen det ena eller andra.

Du kan annars bygga vettigt, dvs kaloriplus med vettig mat. Då kommer du inte bli fet men ändå öka i muskler, vilket kommer ge en "illusion" att du blivit något mer deffad (större muskler syns bättre).

lär mig hur man bygger muskler på kaloriöverskott utan att bli fet.

lindieweb
2006-04-30, 01:15
scyssta bristningar *flex*

The_RobRoy
2006-04-30, 01:16
Axlarna släpar inte direkt =)

Baan
2006-04-30, 01:35
lär mig hur man bygger muskler på kaloriöverskott utan att bli fet.

ge fan i mcdonaldsbulken.

Metal_boy_
2006-04-30, 01:42
ge fan i mcdonaldsbulken.

Kan ju ändå äta dig fet på bra mat :) Lät på ditt förra inlägg som att det inte var så, hehe. Jag förstår dock att du inte menar det, men kanske krappen är nybörjare :)

vato
2006-04-30, 10:40
Brun utan sol eller?

sunkan
2006-04-30, 10:46
Brun utan sol eller?
tror mer på att han var i fjällen i påsk

Zera
2006-04-30, 10:55
Kommer se mycket bra ut med några kilo mindre fett på kroppen!
Bra armar tycker jag, fin peak! :thumbup:

Kör hårt!!

Baan
2006-04-30, 12:29
Kan ju ändå äta dig fet på bra mat :) Lät på ditt förra inlägg som att det inte var så, hehe. Jag förstår dock att du inte menar det, men kanske krappen är nybörjare :)

hmmmm jag blir inte direkt fet på högproteinsdiet men något kaloriöverskott, inte deffad heller men inte fet. sen är det ju en fråga i sig hur man skulle lägga upp sin bulk, hur mycket kcalöverskott osv.

sohlin
2006-04-30, 12:52
Brun utan sol eller?

Nej inte direkt utan det var som sunkan skrev=)

Axlarna släpar inte direkt =)

Hehe tack dom gör kanske inte det =)

scyssta bristningar *flex*

Mjo jag vet inte vidare snyggt men vad ska man göra :)

Kommer se mycket bra ut med några kilo mindre fett på kroppen!
Bra armar tycker jag, fin peak! :thumbup:

Kör hårt!!

Tack Tack.

hattfan
2006-04-30, 13:21
Bristningar och fjällenbränna äger :D

tinkerbell
2006-04-30, 13:45
Schyssta armar och axlar !! Kör hårt och lycka till med målen :thumbup:

keffat_liv
2006-04-30, 13:52
ge fan i mcdonaldsbulken.

man blir fet ändå?

sohlin
2006-04-30, 15:19
Schyssta armar och axlar !! Kör hårt och lycka till med målen :thumbup:

Tack, Tack =)

Bristningar och fjällenbränna äger :D

Jo jag menar ju det :D

paddanboy
2006-05-08, 22:21
Kom och tänka på Klimpen i Bert när jag såg dig, de är fan något att va stolt över haha!

Snake
2006-05-08, 22:55
Kom och tänka på Klimpen i Bert när jag såg dig, de är fan något att va stolt över haha!

Bättre det än Lill-Erik.

Anonym112
2006-05-09, 00:43
Klimpen är väl uppbulkad? Tror han bänkar ngt på 80