handdator

Visa fullständig version : Vad gör en bra älskare bra?


Spawn
2006-04-29, 21:58
Vad är det som gör en bra älskare bra ställer denna fråga till de kvinnliga medlemarna här i rent ventenskapligt syfte!

Ryska_raketen
2006-04-29, 22:01
Att han har en stor penis.

Greg
2006-04-29, 22:01
Att han har en stor penis.

+1

Jay-Z
2006-04-29, 22:04
Biggus Dickus.

Alternativt:

It's not the size of the boat, but the motion of the ocean.

Spawn
2006-04-29, 22:06
tvivlar på att ni läste igenom min fråga.. Ställde den till TJEJERNA på kolo ni är snubbar! *spy* ni måste vara rätt så taskiga i sängen om ni tror att det räcker med e fet dase.. :laugh:

elan
2006-04-29, 22:07
Och de kvinnliga medlemmarna talade och sade: Jag vet i fan. ;) Stor penis lär ju inte vara det primära i alla fall.

Arne Persson
2006-04-29, 22:09
En outröttlig tunga, omtänksam, kvinnan först, uthållig, samt ett rejält manligt företräde förståss! :)

Jay-Z
2006-04-29, 22:10
tvivlar på att ni läste igenom min fråga.. Ställde den till TJEJERNA på kolo ni är snubbar! *spy* ni måste vara rätt så taskiga i sängen om ni tror att det räcker med e fet dase.. :laugh:

Det är nästan forumpraxis att man i sådana här trådar skapar störst möjlig oreda på kortast tid möjligt. ;)

Mass-Tech
2006-04-29, 22:10
Fråga tjejen personligen.

Larsson
2006-04-29, 22:11
Det är nästan forumpraxis att man i sådana här trådar skapar störst möjlig oreda på kortast tid möjligt. ;)

Exakt allra helst ska man ha fått tråden att spåra totalt redan på första sidan.

elan
2006-04-29, 22:13
En outröttlig tunga...

Jag tror att du är något på spåret där. ;) Men jag tror inte det finns något sådant som En bra älskare (tm), det lär ju vara väldigt individuellt från kvinna till kvinna vad som uppskattas.

dynamo
2006-04-29, 22:14
Och de kvinnliga medlemmarna talade och sade: Jag vet i fan. ;) Stor penis lär ju inte vara det primära i alla fall.

Tillräckligt stor måste väl vara ett kriterium väl? Isf, vad är tillräckligt stor? *popcorn*

Spawn
2006-04-29, 22:15
Jag tror att du är något på spåret där. ;) Men jag tror inte det finns något sådant som En bra älskare (tm), det lär ju vara väldigt individuellt från kvinna till kvinna vad som uppskattas.

iof tänkte på ifall man kunde få lite tips men folket på kolo är för oseriösa förlåt att jag trode högre om er.

Har aldrig fått klagomål eller dyligt men är man bra kan man bli bättre :cool:

blasr
2006-04-29, 22:16
Tillräckligt stor måste väl vara ett kriterium väl? Isf, vad är tillräckligt stor? *popcorn*

40 cm borde räcka till alla.

elan
2006-04-29, 22:16
Tillräckligt stor måste väl vara ett kriterium väl? Isf, vad är tillräckligt stor? *popcorn*

Jag har faktiskt aldrig bekymrat mig om just den aspekten. Det finns så mycket annat som kan bidra till en positiv eller negativ upplevelse.

Spawn
2006-04-29, 22:17
Tillräckligt stor måste väl vara ett kriterium väl? Isf, vad är tillräckligt stor? *popcorn*

medel längden är väl 15-17 cm tror jag I stånd då. så där någon stanns men över 20 så börjar det väl bli besvärligt då kvinnor endast är 13-15 cm djupa?

elan
2006-04-29, 22:17
Har aldrig fått klagomål eller dyligt men är man bra kan man bli bättre :cool:


Tror du att det är många som får klagomål framförda till sig i just den här frågan? ;)

Frantic
2006-04-29, 22:18
It's not the size of the boat, but the motion of the ocean.

It's not the size of the ride that satisfies, but the throb of the knob that does the job

Annars är jag på Mass-techs spår

Snake
2006-04-29, 22:20
Jag har faktiskt aldrig bekymrat mig om just den aspekten. Det finns så mycket annat som kan bidra till en positiv eller negativ upplevelse.

Så där kan du inte säga, tänk alla 16 åringar (och Arne) vad förvirrade dom blir nu.

Spawn
2006-04-29, 22:21
Tror du att det är många som får klagomål framförda till sig i just den här frågan? ;)

Men det beror väl på hur man lägger fram det..direkt efter sexet så kanske inte det är så passande sen får man väl lägga upp det snyggt?

Jag brukar själv för att lära mig fråga om det var något som kunde ha varit bättre. Jag ber dem vara helt ärliga. Jag vet att det är olika från tjej till tjej men får man ett hyffsat hum vad genomsnittet tycker så kan man inte annat än lyckas i det långa loppet.

Spawn
2006-04-29, 22:22
Så där kan du inte säga, tänk alla 16 åringar (och Arne) vad förvirrade dom blir nu.

haha tur att man är 17 da :D

elan
2006-04-29, 22:23
Det här var en skoj tråd. Tänk vilken makt man har när man (än så länge) är enda kvinna som svarat i den här tråden, jag kan ju lura i er stackare vad som helst. ;)

Me_Myself
2006-04-29, 22:24
Storleken spelar roll.. tycker jag i alla fall.
Uthålligheten, känslan, rytmen, självförtroendet..
Ja vissa har det i sig och andra inte helt enkelt.

elan
2006-04-29, 22:30
För att kontra då, och bidra till att tråden spårar ur en aning, vad gör en bra älskarinna till en bra älskarinna? (Fast man använder väl inte ordet älskarinna i den bemärkelsen?)

Baan
2006-04-29, 22:32
tja runt 17 cm

i omrkets.

mini
2006-04-29, 22:32
Man måste ju funka ihop. Ibland gör man det på en gång, ibland tar det lite tid att lära känna varandra. Huvudsaken är att man försöker känna av den andra, och att man själv talar om vad man vill ha. Uppfinningsrikedom och lyhördhet är bra.
För liten kan den säkert vara. Har aldrig stött på någon som varit det dock. Och bra händer är.. ja, bra.

Avtändande är om min älskare skulle fråga ut mig efteråt hur jag tyckt att han presterade.

Snake
2006-04-29, 22:33
Alla såna här trådar är underhållande att läsa av självutnämda experter.
Frågan är när folk ska förstå att det är svårt att generalisera såna här saker.

Baan
2006-04-29, 22:34
Alla såna här trådar är underhållande att läsa av självutnämda experter.
Frågan är när folk ska förstå att det är svårt att generalisera såna här saker.

Du hade tänkt skriva en bok om ämnet och är arg på alla dom dåliga källorna, samt att du upptäckt svårigheten att välja vem man ska tro på?

;)

Spawn
2006-04-29, 22:34
För att kontra då, och bidra till att tråden spårar ur en aning, vad gör en bra älskarinna till en bra älskarinna? (Fast man använder väl inte ordet älskarinna i den bemärkelsen?)

Gör lite jobb iaf..som jag anser så är det männen som presterar 80% under sexet komentarer grabbar?

dynamo
2006-04-29, 22:36
För att kontra då, och bidra till att tråden spårar ur en aning, vad gör en bra älskarinna till en bra älskarinna? (Fast man använder väl inte ordet älskarinna i den bemärkelsen?)

Sexig, kåt, våt, tar för sig, släpper hämningar, mobil, luktar gott, smakar gott.

Det var det första jag tänkte på iaf. Ej rangordnat.

elan
2006-04-29, 22:37
som jag anser så är det männen som presterar 80% under sexet

Tror att det faktum att du är 17 år kan bidra lite till din upplevelse här...

Fettecke
2006-04-29, 22:38
För att kontra då, och bidra till att tråden spårar ur en aning, vad gör en bra älskarinna till en bra älskarinna? (Fast man använder väl inte ordet älskarinna i den bemärkelsen?)
En "död fisk" har man aldrig tyckt om i sängen... sen att kvinnan i fråga vågar ta för sig. att våga ta initiativ i sängen ser jag som ett viktigt steg. bara för att k*ken sitter på mannen så betyder det inte att det är han som måste jucka eller göra annat.

Snake
2006-04-29, 22:39
Du hade tänkt skriva en bok om ämnet och är arg på alla dom dåliga källorna, samt att du upptäckt svårigheten att välja vem man ska tro på?

;)

Skillnaden mellan er och mig är att jag faktiskt sitter inne på kunskapen :smokin:

Me_Myself
2006-04-29, 22:42
Avtändande är om min älskare skulle fråga ut mig efteråt hur jag tyckt att han presterade.

Ja, det håller jag verkligen med om!

Baan
2006-04-29, 22:44
Avtändande är om min älskare skulle fråga ut mig efteråt hur jag tyckt att han presterade.

Hmm... vad sägs om ett formulär man får fylla i? Självklart anonymt och bra utformat.

Spawn
2006-04-29, 23:12
Tror att det faktum att du är 17 år kan bidra lite till din upplevelse här...

Om du påstår att jag är oerfaren så kan du ta och tänka om..oj vad det där lät skrytigt..men det är uppfattningen jag fått sällan tjejerna gör mer än 20% när det väl kommer till att banka bäver

Arne Persson
2006-04-29, 23:13
Skillnaden mellan er och mig är att jag faktiskt sitter inne på kunskapen :smokin:


Jo efter att ha tittat på lite barnförbjudna patetiska TV 1000 filmer. :thumbup:

Spawn
2006-04-29, 23:13
Ja, det håller jag verkligen med om!

men det frågar man väl efter sexet? varför ska man vara tänd då?

elan
2006-04-29, 23:13
Om du påstår att jag är oerfaren så kan du ta och tänka om..oj vad det där lät skrytigt..men det är uppfattningen jag fått sällan tjejerna gör mer än 20% när det väl kommer till att banka bäver

Då har du lyckats träffa en hel massa fel tjejer då.

Spawn
2006-04-29, 23:14
Jo efter att ha tittat på lite barnförbjudna patetiska TV 1000 filmer. :thumbup:

+1

Spawn
2006-04-29, 23:15
Då har du lyckats träffa en hel massa fel tjejer då.

kanske är så att de inte erhåller erfarenheten? kan vara så oxå men just nu sitter man i ett underbart förhållande som man trivs med så det är inte aktuellt att leta efter den perfekta sexpartnern :)

Tolkia
2006-04-29, 23:15
men det frågar man väl efter sexet? varför ska man vara tänd då?
Det är så avtändande att det räcker för nästa gång också. Och nästa.

Jay-Z
2006-04-29, 23:15
Hmm... vad sägs om ett formulär man får fylla i? Självklart anonymt och bra utformat.

Ett kort med webbadress och sedan ett javascript med enkät alt. popup-formulär?

elan
2006-04-29, 23:17
kanske är så att de inte erhåller erfarenheten?

Det var liksom det jag menade när jag hänvisade till din ålder. Även om du nu har grymt massa erfarenhet så har jag en känsla av att damerna i fråga kanske inte har det.

Baan
2006-04-29, 23:18
Om du påstår att jag är oerfaren så kan du ta och tänka om..oj vad det där lät skrytigt..men det är uppfattningen jag fått sällan tjejerna gör mer än 20% när det väl kommer till att banka bäver

Tjejer i din ålder är inte direkt kända för att ha MAD SKILLZ i sängen. Det blir bättre sen!¹ :thumbup:



¹Inte om du blir en sån kille som dejtar fjortisar när du är 35.

Baan
2006-04-29, 23:20
Det är så avtändande att det räcker för nästa gång också. Och nästa.

Nu kan man fråga sig varför det skulle vara så fel diskutear det egentligen, det måsta går ju diskutera. Är det för personligt med hur man presterar i sängen så det blir pinsamt att t o m prata om det med sin tjej/kille, känner folk fortfarande att sex är något ful som man helst bör glömma fort efter dte är klart eller är det en helt annan förklaring?

elan
2006-04-29, 23:22
Nu kan man fråga sig varför det skulle vara så fel diskutear det egentligen, det måsta går ju diskutera. Är det för personligt med hur man presterar i sängen så det blir pinsamt att t o m prata om det med sin tjej/kille, känner folk fortfarande att sex är något ful som man helst bör glömma fort efter dte är klart eller är det en helt annan förklaring?

Det är ju viss skillnad mellan att prata om hur man vill ha det och så mot att fråga hur man presterade.

Spawn
2006-04-29, 23:23
Nu kan man fråga sig varför det skulle vara så fel diskutear det egentligen, det måsta går ju diskutera. Är det för personligt med hur man presterar i sängen så det blir pinsamt att t o m prata om det med sin tjej/kille, känner folk fortfarande att sex är något ful som man helst bör glömma fort efter dte är klart eller är det en helt annan förklaring?

ja eller hur..och hur ska man lära känna sin partner om man inte frågar?
Frågar man inget får man heller inget veta!

Zakath
2006-04-29, 23:25
Fråga tjejen personligen.

:thumbup:

(tror nog det är den rätta vägen att gå, även om jag är oskuld, haha)

Sebbe_H
2006-04-29, 23:27
:thumbup:

(tror nog det är den rätta vägen att gå, även om jag är oskuld, haha)

Jag tror nog inte att det är en tjej han snackar om;)

Baan
2006-04-29, 23:27
Det är ju viss skillnad mellan att prata om hur man vill ha det och så mot att fråga hur man presterade.

i vilket fall blir det ju lätt kritiskt, säger man hur man vill ha det så kritiserar man, om inte direkt så indirekt, sättet ena parten utförde samlaget på, så jag anser att det inte är en stor skillnad i alla fall. sen är kanske frågan mer hur man frågar hur tjejen/killen vill ha det om hon/han inte säger det själv, dte känns lite som även det kan bli en seg situation.

Snake
2006-04-29, 23:30
Jo efter att ha tittat på lite barnförbjudna patetiska TV 1000 filmer. :thumbup:

Oj, någon som tog illa upp :)

Mass-Tech
2006-04-29, 23:30
:thumbup:

(tror nog det är den rätta vägen att gå, även om jag är oskuld, haha)
Menar du att jag är det?

mini
2006-04-29, 23:32
säger man hur man vill ha det så kritiserar man, om inte direkt så indirekt, sättet ena parten utförde samlaget på.
Nej? Hur får du "jag tycker om när du tar på mig på det här sättet" till kritik?

Zakath
2006-04-29, 23:32
Menar du att jag är det?

Nej jag menar att jag håller med dig ;)

Tolkia
2006-04-29, 23:33
Det är ju viss skillnad mellan att prata om hur man vill ha det och så mot att fråga hur man presterade.
Instämmer. Prata om hur man vill ha det = intressant. Söka bekräftelse på att man är en gud i sängen = inte fullt så intressant (i vart fall inte för partnern).

Mass-Tech
2006-04-29, 23:33
Nej jag menar att jag håller med dig ;)
ok

Baan
2006-04-29, 23:35
Nej? Hur får du "jag tycker om när du tar på mig på det här sättet" till kritik?

Jag pratade om vad man kan tänkas diskutera efter samlaget, men visst, vill man säga något sånt säger man väl när det gäller och då funkar det.

Arne Persson
2006-04-29, 23:36
Oj, någon som tog illa upp :)


Jasså?? Vem då? och av vem? Du? Ha ha ha ha ha! Du verkar ha ett gott sj'lvförtroende! Ha ha ha!

Spawn
2006-04-29, 23:38
ja eller hur..och hur ska man lära känna sin partner om man inte frågar?
Frågar man inget får man heller inget veta!


:thumbup: quotar mig sj för ingen annan gör de!

mini
2006-04-29, 23:38
Jag pratade om vad man kan tänkas diskutera efter samlaget, men visst, vill man säga något sånt säger man väl när det gäller och då funkar det.
Men seriöst - efteråt ska man inte diskutera hur det var (mer än kanske sucka hur bra det var). Man ska inte utvärdera det. Funkar man inte sexuellt tycker jag man bör prata om det utanför sängen.

mini
2006-04-29, 23:40
:thumbup: quotar mig sj för ingen annan gör de!
Hur man lär känna sin partner? Man kollar av reaktioner är väl en bra grej? Man kan fråga vad partnern tycker om, eller om den tycker om det man gör just då. Man frågar inte efteråt om hon tyckte man var bra.

Baan
2006-04-29, 23:41
Men seriöst - efteråt ska man inte diskutera hur det var (mer än kanske sucka hur bra det var). Man ska inte utvärdera det. Funkar man inte sexuellt tycker jag man bör prata om det utanför sängen.

Måste erkänna själv att det låter lite konstigt. "Jag gillar sättet du använder tungan på"... "mmm jag har övat mycket i skolan" ... etc

Men det var det jag var lite ute efter, varför skulle det vara konstigt, varför är det fel utvärdera sex när vi utvärderar mycket annat :) Jag kanske är trött och missar något självklart nu.

Snake
2006-04-29, 23:42
Jasså?? Vem då? och av vem? Du? Ha ha ha ha ha! Du verkar ha ett gott sj'lvförtroende! Ha ha ha!

Right back at ya! Ha ha ha!

Mass-Tech
2006-04-29, 23:42
Men seriöst - efteråt ska man inte diskutera hur det var (mer än kanske sucka hur bra det var). Man ska inte utvärdera det. Funkar man inte sexuellt tycker jag man bör prata om det utanför sängen.
Kan man diskutera något över huvud taget efteråt, så har man ju inte kört tillräckligt hårt, så bara där har man gjort fel.

mini
2006-04-29, 23:43
Måste erkänna själv att det låter lite konstigt. "Jag gillar sättet du använder tungan på"... "mmm jag har övat mycket i skolan" ... etc

Men det var det jag var lite ute efter, varför skulle det vara konstigt, varför är det fel utvärdera sex när vi utvärderar mycket annat :) Jag kanske är trött och missar något självklart nu.
Jag ser inte det konstiga?

Man kan utvärdera sin egen del, men man betygsätter inte den andra.

Krokodil
2006-04-29, 23:44
Jag är inte tjej men svarar ur min synvinkel. Det som gör en tjej till en bra älskarinna är svårt att precisera men en sak är oumbärlig och det är att hon tycker om sig själv, sin kropp och vågar njuta. Teknik och färdigheter man lärt sig i veckorevyn (eller min häst för den delen) är inget värda om det inte finns lust(a).

Detta brukar komma med erfarenhet och ålder... därför har jag aldrig gillat yngre tjejer. :cool:

sissa
2006-04-29, 23:44
Är man en bra älskare eller inte beror ju till stor del på det andre också.
Jag tror inte att man är en bra älskare eller inte en bra älskare. Man kan vara bra för och med en person men inte alls bra med en annan.

Men lust är ju en bra grej. Hunger är den bästa kryddan eller hur man brukar säga :D

Och då menar jag egentligen inte enbart sexlust, utan lust överlag sådär.

Metal_boy_
2006-04-29, 23:46
Man ger damen tills hon bönar och ber om att det räcker nu. Hon orkar inte få mer orgasmer och behöver dessutom en gainer.

Spawn
2006-04-29, 23:47
Hur man lär känna sin partner? Man kollar av reaktioner är väl en bra grej? Man kan fråga vad partnern tycker om, eller om den tycker om det man gör just då. Man frågar inte efteråt om hon tyckte man var bra.

Men man kanske sparar frågorna för man tycker att det är så skönt?

Tolkia
2006-04-29, 23:48
Teknik och färdigheter man lärt sig i veckorevyn (eller min häst för den delen) är inget värda om det inte finns lust(a).
Eller på porrsajter på nätet ... :D

Spawn
2006-04-29, 23:48
Right back at ya! Ha ha ha!

snake din visningsbild är en utav de fulaste jag sätt sorry var bara tvungen att säga det..hoppas för din skull att det inte är du på bilden
Sorry ;)

Krokodil
2006-04-29, 23:49
Eller på porrsajter på nätet ... :DFinns det porr på internet?

Tolkia
2006-04-29, 23:50
Killar som undrar varför frågan "var jag bra?" kanske inte är den mest uppskattade kan ju fundera på hur mycket de själva gillar frågan "ser jag tjock ut ...?" ;)

NiXPhoenix
2006-04-29, 23:50
En outröttlig tunga, omtänksam, kvinnan först, uthållig, samt ett rejält manligt företräde förståss! :)



Finns det nåt sätt att träna upp sin tunga?
Typ slicka i sig glassen när man äter det. Nu tål jag inte glass så det skiter sig, men ändå.

Spawn
2006-04-29, 23:50
Eller på porrsajter på nätet ... :D

Eller frågar på kolo :laugh:

Någon som prövat på piska? :whipped: (läder)

Snake
2006-04-29, 23:51
snake din visningsbild är en utav de fulaste jag sätt sorry var bara tvungen att säga det..hoppas för din skull att det inte är du på bilden
Sorry ;)

:(

Baan
2006-04-29, 23:52
Jag ser inte det konstiga?

Man kan utvärdera sin egen del, men man betygsätter inte den andra.

Jag uppfattade det som att flera i tråden skulle tyckt att det är jättejobbigt om ena parten frågade om han/hon var bra i sängen. Anledningen skulle väl kunna vara att den andra parten inte verkar nöjd eller liknande. Sen kanske det inte är ett realistiskt scenario. hmpf.

Metal_boy_
2006-04-29, 23:52
Är det nån som vill ligga med mig ikväll?

Baan
2006-04-29, 23:53
Är det nån som vill ligga med mig ikväll?

om du råkar vara en schysst tjej som av någon anledning postat bilder på en kille i bildforumet så ja, du har pm.

Krokodil
2006-04-29, 23:53
Killar som undrar varför frågan "var jag bra?" kanske inte är den mest uppskattade kan ju fundera på hur mycket de själva gillar frågan "ser jag tjock ut ...?" ;)
Precis... I sängkammaren råder ickeverbal kommunikation.

För övrigt... om tjejen kan snacka under sexet sitter munkavlen för löst!










:D

Spawn
2006-04-29, 23:54
För övrigt... om tjejen kan snacka under sexet sitter munkavlen för löst!










:D

haha :hbang:

Metal_boy_
2006-04-29, 23:55
om du råkar vara en schysst tjej som av någon anledning postat bilder på en kille i bildforumet så ja, du har pm.


Jag kan trycka bak snorren och knipa ihop låren?

Spawn
2006-04-29, 23:56
Jag kan trycka bak snorren och knipa ihop låren?

snälla göra det för det för oss perversa på kolo

Helena B
2006-04-30, 00:00
snälla göra det för det för oss perversa på kolo

Säg inte för mycket nu...

Spawn
2006-04-30, 00:02
Säg inte för mycket nu...
haha ska inte ska dra mig till sängs hare bra nu alla där ute sorry snake men var tvungen cya! :sleep:

Baan
2006-04-30, 00:03
Precis... I sängkammaren råder ickeverbal kommunikation.

För övrigt... om tjejen kan snacka under sexet sitter munkavlen för löst!










:D

buktalare...

HAH!

dynamo
2006-04-30, 00:05
Finns det nåt sätt att träna upp sin tunga?
Typ slicka i sig glassen när man äter det. Nu tål jag inte glass så det skiter sig, men ändå.

Du ökar bäst i bänkpress genom att spela bänkpress.
Du ökar bäst i marklyft genom att göra marklyft.
Du ökar bäst i benböj genom att göra benböj.
Du ökar bäst i __________ genom att slicka ______?

dynamo
2006-04-30, 00:06
Du ökar bäst i bänkpress genom att spela bänkpress.
Du ökar bäst i marklyft genom att göra marklyft.
Du ökar bäst i benböj genom att göra benböj.
Du ökar bäst i __________ genom att slicka ______?

Btw, jag behöver en träningskamrat! :naughty:

NiXPhoenix
2006-04-30, 00:12
Du ökar bäst i bänkpress genom att spela bänkpress.
Du ökar bäst i marklyft genom att göra marklyft.
Du ökar bäst i benböj genom att göra benböj.
Du ökar bäst i __________ genom att slicka ______?



Låter helt klart rimligt.

Spawn
2006-04-30, 08:17
Du ökar bäst i bänkpress genom att spela bänkpress.
Du ökar bäst i marklyft genom att göra marklyft.
Du ökar bäst i benböj genom att göra benböj.
Du ökar bäst i __________ genom att slicka ______?

sol klart

Ryska_raketen
2006-04-30, 08:51
Du ökar bäst i bänkpress genom att spela bänkpress.
Du ökar bäst i marklyft genom att göra marklyft.
Du ökar bäst i benböj genom att göra benböj.
Du ökar bäst i __________ genom att slicka ______?


neger snälla, benböj? HAHAAHAHAHAH stfu.

Bao-Bao
2006-04-30, 09:31
Lång brännvidd, bra vidvinkel, snabb fokusering, kompetent autofokus, lång slutartid och ett stort, snabbt minneskort.

Kwon
2006-04-30, 09:36
Uthållighet och alltid redo att hjälpa kvinnan nå extas och njutning flera gånger om!

Purren
2006-04-30, 09:46
Det är nästan forumpraxis att man i sådana här trådar skapar störst möjlig oreda på kortast tid möjligt. ;)

:D

Ryska_raketen
2006-04-30, 09:48
Uthållighet och alltid redo att hjälpa kvinnan nå extas och njutning flera gånger om!


Vem bryr sig om kvinnan ? Va fan när man är klar vill man sova. Så är det.

Purren
2006-04-30, 09:52
Då har du lyckats träffa en hel massa fel tjejer då.

Måste faktiskt hålla med Spawn. Men det kanske inte handlar om vår ålder utan tjejernas? Jag tror (hoppas) att dom blir bättre med åren.

blasr
2006-04-30, 09:53
Vem bryr sig om kvinnan ? Va fan när man är klar vill man sova. Så är det.

Här har vi en riktig gentleman :D.

Kwon
2006-04-30, 09:54
Vem bryr sig om kvinnan ? Va fan när man är klar vill man sova. Så är det.

That's the real truth without sugar-coating it!

Därför följer vi Royne Kålmans utveckling istället.

http://www.ronnie.cz/_img/Clanky/1832_3.jpg

Cilia
2006-04-30, 09:56
Om du påstår att jag är oerfaren så kan du ta och tänka om..oj vad det där lät skrytigt..
nej det lät bara enormt pinsamt.
Det är fruktansvärt larvigt med 17-åringar som försökter hävda sin fullärdhet i sängen.


Tjejer i din ålder är inte direkt kända för att ha MAD SKILLZ i sängen.
till skillnad mot killar som är kända för att vara grymma och fullfjädrade älskare vid 17 års ålder.

Purren
2006-04-30, 10:01
till skillnad mot killar som är kända för att vara grymma och fullfjädrade älskare vid 17 års ålder.

Nej, men you get points for trying.

elan
2006-04-30, 10:01
Måste faktiskt hålla med Spawn. Men det kanske inte handlar om vår ålder utan tjejernas? Jag tror (hoppas) att dom blir bättre med åren.

Ja det kanske var klantigt av mig att göra den kopplingen att 17-åriga killar mest har sex med tjejer som inte är så gamla att de har en hel massa erfarenhet i sängen.

Och ja, vi blir bättre med åren. Övning ger färdighet, och det lär väl gälla generellt.

Kwon
2006-04-30, 10:02
Som tidigare sagts, Practice makes Perfect! :thumbup:

Cilia
2006-04-30, 10:08
Som tidigare sagts, Practice makes Perfect! :thumbup:
vet inte om jag vill gå så långt som till perfect men varför skulle det här vara annorlunda än ngt annat?
Vem är bäst på något vid 17 års ålder?
Så trist livet skulle vara då!

Kwon
2006-04-30, 10:10
vet inte om jag vill gå så långt som till perfect men varför skulle det här vara annorlunda än ngt annat?
Vem är bäst på något vid 17 års ålder?
Så trist livet skulle vara då!

Jaså är det vid 17 år som gäller? Jag har nog inte följt tråden så noggrant som jag skulle vilja! :laugh:

Jag trodde frågan var, Vad gör en bra älskare bra, period! :booty:

Cilia
2006-04-30, 10:13
Jag trodde frågan var, Vad gör en bra älskare bra, period! :booty:
sant så var frågan det är jag som spårade in på att han hävdade att han var en underbar älskare.


Sen funderar jag lite på han och några till i den åldern som menar att tjejerna är så kassa i sängen. Själv tycker jag att det är ett samspel så jag tycker det slår direkt tillbaka på dom själva. Om dom nu vore så jäkla bra i sängen så skulle dom inte uppleva tjejerna som dåliga för då skulle det hända något i själva akten. Det är iaf min analys.

shadowfire
2006-04-30, 10:19
Rent generellt så är det ju skillnad på en äldre dam mot för en yngling, med åren kommer förhoppningsvis erfarenhet och med erfarenhet också självkänsla o självförtroende... o en självsäker mogen kvinna knäpper man inte på fingrarna i första taget..

Det är ju knappast en slump att man blivi Milf-hunter på senare år...

Kwon
2006-04-30, 10:19
sant så var frågan det är jag som spårade in på att han hävdade att han var en underbar älskare.

Sen funderar jag lite på han och några till i den åldern som menar att tjejerna är så kassa i sängen. Själv tycker jag att det är ett samspel så jag tycker det slår direkt tillbaka på dom själva. Om dom nu vore så jäkla bra i sängen så skulle dom inte uppleva tjejerna som dåliga för då skulle det hända något i själva akten. Det är iaf min analys.

Medhåll!

Men själv föredrar jag lite vildare tjejer framför kalla döda fiskar i bingen! :naughty:

http://www.ronnie.cz/_img/Clanky/986_3.jpg

jwzrd
2006-04-30, 10:23
Kombinationen av en 17-årig grabb som Redan Kan Allt(tm) och en tjej i tonåren som inte törs säga något, ställa några krav eller protestera öht är knappast särskillt bra :)

Samspelet, att verkligen vilja veta vad den andra gillar, att inte behöva vara den som tar emot först eller mest och att bry sig om den andra gör någon till en bra älskare.

EDIT: märkligt det där för det råkar sammanfalla med det som gör en människa bra samtidigt. Mycket märkligt.

Papi
2006-04-30, 11:31
Spawn, seriöst, sluta fråga ut damerna efter sexet om din teknik var fulländad eller inte! Damer uppskattar killar med självförtroende och killar med självförtroende ger inte diagnostiska prov efter akten. Då är hon nog mest intresserad av att pusta ut, kramas lite och dricka ett glas vatten.
Du får använda dig av andra metoder för att klura ut om hon tycker det är skönt det du gör. T ex, om hon går upp i falsett, talar i tungor och tappar kontroll över sina armar och ben, då är du inne på rätt spår! :thumbup:
(Ja, förutsatt att du inte råkade dunka hennes huvud mot sänggaveln då alltså...) *rolleyes*

Baan
2006-04-30, 11:41
nej det lät bara enormt pinsamt.
Det är fruktansvärt larvigt med 17-åringar som försökter hävda sin fullärdhet i sängen.



till skillnad mot killar som är kända för att vara grymma och fullfjädrade älskare vid 17 års ålder.

på tal om onödiga kommentarer himmlen är blå. det var en kommentar till det han sa att han haft många tjejer som varit rätt kassa i sängen.

Tolkia
2006-04-30, 11:44
Sen funderar jag lite på han och några till i den åldern som menar att tjejerna är så kassa i sängen. Själv tycker jag att det är ett samspel så jag tycker det slår direkt tillbaka på dom själva. Om dom nu vore så jäkla bra i sängen så skulle dom inte uppleva tjejerna som dåliga för då skulle det hända något i själva akten. Det är iaf min analys.
Cilia (och för den delen icke citerade jwzrd) har en STOR poäng här.

Yankeee
2006-04-30, 11:51
Det är ju viss skillnad mellan att prata om hur man vill ha det och så mot att fråga hur man presterade.

Jag orkar inte läsa genom hela tråden, men citerar här eftersom att diskussionen började typ här ;)

Att vissa snubbar frågar om deras prestation _kan_ ju bero på att tjejer rätt ofta håller käft precis hela tiden, och inte säger varken bu eller bä om något.

Baan
2006-04-30, 12:00
Jag orkar inte läsa genom hela tråden, men citerar här eftersom att diskussionen började typ här ;)

Att vissa snubbar frågar om deras prestation _kan_ ju bero på att tjejer rätt ofta håller käft precis hela tiden, och inte säger varken bu eller bä om något.

Precis, man får tänka på att man kan ha sex med döva brudar med ;) ;)

aliquis
2006-04-30, 12:09
Det är så avtändande att det räcker för nästa gång också. Och nästa.Nu är ju inte det här min tråd, men varför? Det behöver ju inte vara "visst var jag jävligt bra?"

aliquis
2006-04-30, 12:12
Det är ju viss skillnad mellan att prata om hur man vill ha det och så mot att fråga hur man presterade.Varför? För om du svarar med "mjae, det där var ju kanske inte så lyckat" så blir det ju samma sak?

Baan
2006-04-30, 12:19
Nu är ju inte det här min tråd, men varför? Det behöver ju inte vara "visst var jag jävligt bra?"

men om man nu var 1337 så varför skulle man inte få svaret "ja du var grym" :confused:

Tolkia
2006-04-30, 12:29
Nu är ju inte det här min tråd, men varför? Det behöver ju inte vara "visst var jag jävligt bra?"
Jag tror att det är svårt att göra det utan att det blir ett enda recenserande av de egna respektive partnerns prestationer och talanger.

Yankeee
2006-04-30, 12:31
Precis, man får tänka på att man kan ha sex med döva brudar med ;) ;)

Döva? Menar du inte stumma? :confused:

aliquis
2006-04-30, 12:31
Jag ser inte det konstiga?

Man kan utvärdera sin egen del, men man betygsätter inte den andra.Hur f-n skall man utvärdera sin egen del då? Är det någon speciell egenskap bara tjejer har som gör det möjligt?

Yankeee
2006-04-30, 12:32
Hur f-n skall man utvärdera sin egen del då? Är det någon speciell egenskap bara tjejer har som gör att man kan göra det?

Det är inte så svårt för en tjej, det är ungefär "låg jag stilla på rygg tillräckligt länge? Ska jag sprattla till lite ibland så att han inte tror att jag är helt död"?

Baan
2006-04-30, 12:33
Döva? Menar du inte stumma? :confused:

men dom döva är väl inte så bra på att snacka heller ;)


funkar väl på båda?

aliquis
2006-04-30, 12:38
Eller på porrsajter på nätet ... :D
Hur skulle man annars lära sig!?!?!""#=!"

aliquis
2006-04-30, 12:41
Killar som undrar varför frågan "var jag bra?" kanske inte är den mest uppskattade kan ju fundera på hur mycket de själva gillar frågan "ser jag tjock ut ...?" ;)Oki, det är en besvärlig fråga för att alla killar är värdelösa älskare.

Tolkia
2006-04-30, 12:46
Oki, det är en besvärlig fråga för att alla killar är värdelösa älskare.
Om alla tjejer är tjocka, så. Egentligen tror jag att du fattar vart jag ville komma; det finns frågor som det är väldigt svårt att svara "rätt" på.

Baan
2006-04-30, 12:46
Om alla tjejer är tjocka, så. Egentligen tror jag att du fattar vart jag ville komma; det finns frågor som det är väldigt svårt att svara "rätt" på.

du bemöter sanning med sanning.

Yankeee
2006-04-30, 12:49
Om alla tjejer är tjocka, så. Egentligen tror jag att du fattar vart jag ville komma; det finns frågor som det är väldigt svårt att svara "rätt" på.

Det beror ju på vilken relation man har och är ute efter. Om jag ställer en fråga så förväntar jag mig ett ärligt svar, även om det är negativt, hur ska jag annars kunna bättra mig?

aliquis
2006-04-30, 12:53
Om alla tjejer är tjocka, så. Egentligen tror jag att du fattar vart jag ville komma; det finns frågor som det är väldigt svårt att svara "rätt" på.
Ja, naturligtvis, och det är de ju ;), iaf de som skulle fråga, nästan alla ;/

jwzrd
2006-04-30, 13:01
Det beror ju på vilken relation man har och är ute efter. Om jag ställer en fråga så förväntar jag mig ett ärligt svar, även om det är negativt, hur ska jag annars kunna bättra mig?

Samtidigt är det så att män och kvinnor inte kommunicerar på samma vis. Vill du ha ett manligt resonemang i och om sängen så vet du var Ryska_raketen finns. Tror du att en kvinna tänker i termer om: "Ja när han petade där så närmade sig orgasmen med 19 sköntsomfan/sekund istället för 13"? Öppna ögonen så ser du svaret.

Yankeee
2006-04-30, 13:04
Samtidigt är det så att män och kvinnor inte kommunicerar på samma vis. Vill du ha ett manligt resonemang i och om sängen så vet du var Ryska_raketen finns. Tror du att en kvinna tänker i termer om: "Ja när han petade där så närmade sig orgasmen med 19 sköntsomfan/sekund istället för 13"? Öppna ögonen så ser du svaret.

Det handlar väl iof inte om att öppna ögonen för att kolla på någon man dunkar på utan att man ska kunna kommunicera utan problem, oavsett om det är kille <-> tjej eller kille <-> kille.

jwzrd
2006-04-30, 13:04
Det handlar väl iof inte om att öppna ögonen för att kolla på någon man dunkar på utan att man ska kunna kommunicera utan problem, oavsett om det är kille <-> tjej eller kille <-> kille.

Givetvis, men om du förutsätter att 'kunna kommunciera' innebär att göra det på det vis du tycker är enklast så kommer du att missa allt annat än dina egna tankar.

Yankeee
2006-04-30, 13:07
Givetvis, men om du förutsätter att 'kunna kommunciera' innebär att göra det på det vis du tycker är enklast så kommer du att missa allt annat än dina egna tankar.

Jag förutsätter att man kan komminucera så att båda förstår och blir förstådda, på vems sätt det nu är.

Kwon
2006-04-30, 13:08
WTF Just do it!

Then do it again and after a while you'll notice if something is wrong / bad, then you change it!

Trial and Error! Rinse and Repeat! Practice makes Perfect!
http://img174.imageshack.us/img174/1006/tgfamily60sk.jpg

Bobo
2006-04-30, 13:09
Vad är det som gör en bra älskare bra ställer denna fråga till de kvinnliga medlemarna här i rent ventenskapligt syfte!

Framförallt är det personkemin som måste stämma tycker jag. Alltså, tänder man inte och inte har något som sprakar emellan sig så spelar det ingen roll om han så är den erkänt bästa älskaren på jorden.....

Annars rent teknikmässigt så är en bra älskare (den man har schysst kemi med) bland annat en som har välutvecklad bäckenbottenmuskulatur OCH vet hur han ska använda den och när :bow:
Holy moses :kinky:

Så träna även den är ett hett tips :)



Det gäller oss tjejer också.

Cilia
2006-04-30, 13:10
Det handlar väl iof inte om att öppna ögonen för att kolla på någon man dunkar på utan att man ska kunna kommunicera utan problem, oavsett om det är kille <-> tjej eller kille <-> kille.
finns ju massor av sätt att kommunicera på och till största delen kommunicerar vi med kroppsspråk även om vi inte är medvetna om det och det är nog med ännu större procent i sängen (eller var du vill leka) så därför är det bra att öppna ögonen ibland.



edit: faaannn BOBO lever!!!!!!!!!!!! holly ...........

Yankeee
2006-04-30, 13:15
finns ju massor av sätt att kommunicera på och till största delen kommunicerar vi med kroppsspråk även om vi inte är medvetna om det och det är nog med ännu större procent i sängen (eller var du vill leka) så därför är det bra att öppna ögonen ibland.


Ja, men att säga saker rakt upp och ner är garanterat enklast och bäst. Då slipper man försöka gissa sig till vad den andra tycker om saker och ting.

jwzrd
2006-04-30, 13:16
Ja, men att säga saker rakt upp och ner är garanterat enklast och bäst. Då slipper man försöka gissa sig till vad den andra tycker om saker och ting.

Så när Cilia säger: "ffs wankeee, knülla bättre", vad gör du då?

Cilia
2006-04-30, 13:17
Ja, men att säga saker rakt upp och ner är garanterat enklast och bäst. Då slipper man försöka gissa sig till vad den andra tycker om saker och ting.
om det är bra är det så uppenbart så några ord behövs inte.
så enkelt är det!

Yankeee
2006-04-30, 13:23
om det är bra är det så uppenbart så några ord behövs inte.
så enkelt är det!

Nu pratar jag iof inte bara om sex, utan relationen i allmänhet.

Yankeee
2006-04-30, 13:24
Så när Cilia säger: "ffs wankeee, knülla bättre", vad gör du då?

Jag vet inte vad "****** bättre" för henne är, mao helt värdelöst. Ska man säga något motsv så får man väl säga höj från 50 jpm till 75 jpm eller whatever. Specificera vad man gör fel.

Cilia
2006-04-30, 13:26
Nu pratar jag iof inte bara om sex, utan relationen i allmänhet.
men du är medveten om att alla vi andra pratar om sex, va? *L*

Yankeee
2006-04-30, 13:28
men du är medveten om att alla vi andra pratar om sex, va? *L*

Jag gjorde det ganska klart att jag pratade om relationer i allmänet i det första jag skrev ;)

Cilia
2006-04-30, 13:29
Jag gjorde det ganska klart att jag pratade om relationer i allmänet i det första jag skrev ;)
nu är du allt bra naiv om du tror att en liten kommentar i en post kan flytta vårt fokus från sex!

RajtanTajtan
2006-04-30, 13:30
Nu pratar jag iof inte bara om sex, utan relationen i allmänhet.


Nämen Jannike, är du så där smart nu igen.

Bobo
2006-04-30, 13:33
Cilia: Hihi :D jag har inte övergett kolo, bara tillfälligt typ...? Men en tråd om sex kan ju inte jag missa :em:

Även om man kommunicerar och älskaren/älskarinnan får veta exakt hur man föredrar att bli tillfredställd så tycker jag en bra älskare/älskarinna också kännetäcknas av att man hittar andra vägar, är uppfinningsrik och "överraskar". Hur kul är det att bli tillfredställd på exakt samma sätt varje gång, även om det lyckas?

Yankeee
2006-04-30, 13:33
Nåväl, det var tolkia som började med att sväva in på annat, och det var där jag la mig i det hela. Sluta whina, läs om läs rätt.

Baan
2006-04-30, 13:37
Cilia: Hihi :D jag har inte övergett kolo, bara tillfälligt typ...? Men en tråd om sex kan ju inte jag missa :em:

Även om man kommunicerar och älskaren/älskarinnan får veta exakt hur man föredrar att bli tillfredställd så tycker jag en bra älskare/älskarinna också kännetäcknas av att man hittar andra vägar, är uppfinningsrik och "överraskar". Hur kul är det att bli tillfredställd på exakt samma sätt varje gång, även om det lyckas?

Fast det där kan ju bli rätt fet backfire. Tumme i röven uppskattas inte alltid t ex ;)

Yankeee
2006-04-30, 13:38
Fast det där kan ju bli rätt fet backfire. Tumme i röven uppskattas inte alltid t ex ;)

Nä men då är det ju killen som är dum i huvudet som inte fattade vad tjejen menade med hennes solklara kroppsspråk.

shadowfire
2006-04-30, 13:40
Ja, men att säga saker rakt upp och ner är garanterat enklast och bäst. Då slipper man försöka gissa sig till vad den andra tycker om saker och ting.
Frågan är bara hur mycket vi killar lyssnar då tjejen väl börjar prata... som sagt så kommunicerar vi olika och tjejer/kvinnor (kommer inte ihåg länken till undersökningen) beskriver oftast saker omkring först innan de väl kommer till poängen och då har vi män redan slutat lyssna.

Finns en undersökning som styrker det, men hittar inte den sabla länken...

Kruxet är väl annars att det just sexet är det svåraste att ge feedback på och där det är stört chans att partnern tar illa vid sig, särskilt då det alltid hålls på o jämföras med tidigare ex osv... o vem sjutton vill vara sämst i sängen?

Bobo
2006-04-30, 13:40
Fast det där kan ju bli rätt fet backfire. Tumme i röven uppskattas inte alltid t ex ;)

hehe ;) inte alltid, men ibland kanske :D

Jag menade att om min lover har hittat en väg snabb, enkel osv till hur jag ska få orgasm så är det inte dumt om han försöker med en annan väg än den vanliga.
Typ tumme i röven *popcorn*


Men jag vill slå ett blött slag för den mystiska Bäckenbottenmuskulaturen :hbang:

Baan
2006-04-30, 13:41
Nä men då är det ju killen som är dum i huvudet som inte fattade vad tjejen menade med hennes solklara kroppsspråk.

Nja bortse från kroppsspråket, killen vill spica upp det hela lite och testar lite så går det fel :D Vet inte om man alltid kan se på kroppsspråket vad man kan göra bättre, det man kan se väl är om man gör något rätt.

Yankeee
2006-04-30, 13:42
Nja bortse från kroppsspråket, killen vill spica upp det hela lite och testar lite så går det fel :D Vet inte om man alltid kan se på kroppsspråket vad man kan göra bättre, det man kan se väl är om man gör något rätt.

Jag skämtade yo.

Baan
2006-04-30, 13:43
Jag skämtade yo.

Man kan inte skoja om allt! *grr27* ;)

Yankeee
2006-04-30, 13:47
Frågan är bara hur mycket vi killar lyssnar då tjejen väl börjar prata... som sagt så kommunicerar vi olika och tjejer/kvinnor (kommer inte ihåg länken till undersökningen) beskriver oftast saker omkring först innan de väl kommer till poängen och då har vi män redan slutat lyssna.

Finns en undersökning som styrker det, men hittar inte den sabla länken...

Kruxet är väl annars att det just sexet är det svåraste att ge feedback på och där det är stört chans att partnern tar illa vid sig, särskilt då det alltid hålls på o jämföras med tidigare ex osv... o vem sjutton vill vara sämst i sängen?

Det beror ju på vad hon pratar om. Men hur som helst det handlar ju om att lära sig komminucera med den andra på dennes villkor.


Som sagt, det är alltid upp till var och en att ta till illa upp, jag föredrar iallafall ärlighet med allt det innebär istället för en massa smörkommenterar för att få en att må bättre.

mini
2006-04-30, 14:03
Hur f-n skall man utvärdera sin egen del då? Är det någon speciell egenskap bara tjejer har som gör det möjligt?
Nä, man kan väl fundera på vad man själv kan göra bättre? Så konstigt är det väl inte? Man kan känna med sig att man kanske är för blyg, eller att man inte har sagt hur man vill ha det, eller inte varit lyhörd på sin partner, eller whatever.
Gör det inte för komplicerat säger jag - det är på lek.

aliquis
2006-04-30, 14:18
Hur ska man veta vad man själv kan göra bättre om man inte har fått den andra personens åsikt? Visst, hålla ut längre kan jag väl förstå om man nu är en kille, men utöver det då? ;/

Yeye, skitsamma.

Yankeee
2006-04-30, 14:23
Hur ska man veta vad man själv kan göra bättre om man inte har fått den andra personens åsikt? Visst, hålla ut längre kan jag väl förstå om man nu är en kille, men utöver det då? ;/


Du ser ju vad damerna skriver, man ser det på dem alt det ska man komma underfund med själv.

Tricklev
2006-04-30, 15:55
Hur ska man veta vad man själv kan göra bättre om man inte har fått den andra personens åsikt? Visst, hålla ut längre kan jag väl förstå om man nu är en kille, men utöver det då? ;/

Yeye, skitsamma.

För fan, ha sex så märker du.

Cilia
2006-04-30, 17:49
Men jag vill slå ett blött slag för den mystiska Bäckenbottenmuskulaturen :hbang:
är det därför du så flitigt kör gynstolen? *L*


För fan, ha sex så märker du.
det är en bra start men tyvärr alltför ofta inte tillräckligt.

Trance
2006-04-30, 18:52
Låga krav så de har sex med mig. En annan viktig sak är att faktiskt....vara med aktivt. Även om man inte skall ge ut en karta över kroppen med snitslade leder så tycker jag personligen det är bra om man använder en hand till att leda rätt om det behövs eller säga att "Jovars, detta var inte helt illa. Fortsätt du" med en darrande erotisk stämma.

Sedan undrar jag varför inte Kwon är bannad än när han postar stora irrelevanta OT-bilder i varenda tråd? Det är hyfsat irriterande.

hangatyr
2006-05-01, 06:30
Tror att det faktum att du är 17 år kan bidra lite till din upplevelse här...


:laugh:

Nina L
2006-05-01, 07:06
En bra älskare blir bra eftersom han kan avläsa den respons han får och anpassa sig efter den. Utöver det så är han säker på sig själv. Och om han inte är säker på sig själv så är han i alla fall grym på att maskera det.