handdator

Visa fullständig version : Syntholmuppen på FIBO!


Arne Persson
2006-04-29, 18:48
Ja hade äran träffa denna grånade äldre eminente gentleman. Kommer inte i håg vad han heter nu. http://media.bodybuildingpro.com/synthol/6.jpg
Han såg så jävla patetisk ut trots att han hade en tröja på sig så att jag fick bita mig i läppen för att inte gapskratta. Det såg ut som att han hade en handboll inopererad på framsidan av överarmen samt en på baksidan. På detta ett par smala matchande underarmar.Tjo hej!:D

Det som jag annars observerade i "apavdelningen" far att fjorårets honmonstergorilla från Brasilien vägde väl samma som i fjol ca 90-95 kg hård och trodde hon var vacker! Hon smajlade så "sött" åt alla fotografer som stod och klöktes! :bow:

Tricklev
2006-04-29, 18:49
Verkar ha varit en upplevelse :thumbup:

clash
2006-04-29, 18:52
Hahahaha BODYBUILDING!!!!! *slår en vek krabba*

internethjälten
2006-04-29, 19:03
Ja hade äran träffa denna grånade äldre eminente gentleman. Kommer inte i håg vad han heter nu. http://media.bodybuildingpro.com/synthol/6.jpg
Han såg så jävla patetisk ut trots att han hade en tröja på sig så att jag fick bita mig i läppen för att inte gapskratta. Det såg ut som att han hade en handboll inopererad på framsidan av överarmen samt en på baksidan. På detta ett par smala matchande underarmar.Tjo hej!:D

Det som jag annars observerade i "apavdelningen" far att fjorårets honmonstergorilla från Brasilien vägde väl samma som i fjol ca 90-95 kg hård och trodde hon var vacker! Hon smajlade så "sött" åt alla fotografer som stod och klöktes! :bow:

Vart var du när du träffade dessa ?

Kul beskrivning på kvinnan där med :hbang:

Arne Persson
2006-04-29, 19:05
Verkar ha varit en upplevelse :thumbup:

Upplevelse och upplevelse? Jag fick mig i alla fall ett gott skratt! :D Var där på jobbets vägnar. *grr* Annars hade jag nog hellre åkt till Köpenhamn och kollat tävlingen där.

Arne Persson
2006-04-29, 19:07
Vart var du när du träffade dessa ?

Kul beskrivning på kvinnan där med :hbang:

Längst inne i djungeln, så långt som möjligt från dom mer "civiliserade" hallarna!

Arne Persson
2006-04-29, 19:08
Hahahaha BODYBUILDING!!!!! *slår en vek krabba*


Som vanligt! :bow:

Mass-Tech
2006-04-29, 20:22
Har du nån bild eller namn på "kvinnan"

Pingu
2006-04-29, 20:29
Gubben ser faan inte klok ut :laugh:

Dumleman
2006-04-29, 20:36
Det som jag annars observerade i "apavdelningen" far att fjorårets honmonstergorilla från Brasilien vägde väl samma som i fjol ca 90-95 kg hård och trodde hon var vacker! Hon smajlade så "sött" åt alla fotografer som stod och klöktes! :bow:
Blir det nu inte en livlig debatt om att kvinnliga kroppsbyggare alltid felaktigt antas träna för att bli vackra så blir jag besviken :(.

Pudzianovski
2006-04-29, 21:00
Är det aldrig så att du delger dessa människor sanningen genom att tala om för dom vad du tycker ?

Zakath
2006-04-29, 21:14
Syntholsmurfen :hbang: :D

Arne Persson
2006-04-29, 22:12
Blir det nu inte en livlig debatt om att kvinnliga kroppsbyggare alltid felaktigt antas träna för att bli vackra så blir jag besviken :(.


Den paranta damen hade nog målet att "chockera" "svensson" som sin livsuppgift.

Arne Persson
2006-04-29, 22:13
Är det aldrig så att du delger dessa människor sanningen genom att tala om för dom vad du tycker ?


Hon såg så lycklig ut där hon smilade framför kameran så jag hade inte hjärta att störa henne. :)

Baan
2006-04-29, 22:13
Är det aldrig så att du delger dessa människor sanningen genom att tala om för dom vad du tycker ?

av anledningen att göra folk förbannade eller?

Pudzianovski
2006-04-29, 22:17
av anledningen att göra folk förbannade eller?

Nä, av anledningen att säga vad man tycker. Arne träffar väl rätt mycket "sånt" folk och han brukar spy ut sina åsikter här. Därför undrade jag om han personligen disskuterat detta med dessa personer någon gång. Typ......ba....typ...

Baan
2006-04-29, 22:20
Nä, av anledningen att säga vad man tycker. Arne träffar väl rätt mycket "sånt" folk och han brukar spy ut sina åsikter här. Därför undrade jag om han personligen disskuterat detta med dessa personer någon gång. Typ......ba....typ...

Ah, I see your point. Ja du har rätt att han är ofta "ärlig" här. Å andra sidan är det lätt vara internetkrigare, det är ju dom flesta :)

Kwon
2006-04-30, 00:43
Ja hade äran träffa denna grånade äldre eminente gentleman. Kommer inte i håg vad han heter nu. http://media.bodybuildingpro.com/synthol/6.jpg
Han såg så jävla patetisk ut trots att han hade en tröja på sig så att jag fick bita mig i läppen för att inte gapskratta. Det såg ut som att han hade en handboll inopererad på framsidan av överarmen samt en på baksidan. På detta ett par smala matchande underarmar.Tjo hej!:D

Det som jag annars observerade i "apavdelningen" far att fjorårets honmonstergorilla från Brasilien vägde väl samma som i fjol ca 90-95 kg hård och trodde hon var vacker! Hon smajlade så "sött" åt alla fotografer som stod och klöktes! :bow:

Klaus Kaak

Krampus
2006-04-30, 00:49
Klaus Kaak
OT:
Daniel, vi behöver en bra tråd i allmänt ikväll. Get busy man! :)

Kwon
2006-04-30, 00:52
OT:
Daniel, vi behöver en bra tråd i allmänt ikväll. Get busy man! :)

Äsch jag e helt slut

Börja du med nån tråd så hoppar jak in :laugh:

Krampus
2006-04-30, 00:54
Äsch jag e helt slut

Börja du med nån tråd så hoppar jak in :laugh:

Hmmm... Jag har en "dagsformsbild" tagen för tre sekunder sedan, men man får ju inte lägga upp biler mer i allmänt.. Jag provar medlemsbilder..

Kwon
2006-04-30, 01:02
Hmmm... Jag har en "dagsformsbild" tagen för tre sekunder sedan, men man får ju inte lägga upp biler mer i allmänt.. Jag provar medlemsbilder..


Vaddå, det finns ju imageshack.us etc osv et al

Krampus
2006-04-30, 01:04
Vaddå, det finns ju imageshack.us etc osv et al


Well, IT`S ON!! :D

Kwon
2006-04-30, 01:05
Vacker bild för övrigt. Konstnärlig vinkel etc.

Krampus
2006-04-30, 01:06
Vacker bild för övrigt. Konstnärlig vinkel etc.

:laugh: Sådär va!!

Kwon
2006-04-30, 01:08
Emo-vinkel samt lite sudd pga handen gör att det blir enormt konstnärligt. [Ser aningens drömaktigt ut]

Att du lyckas tajma hunden som attackerar (slickar) gör den ännu mer emotionell.

Ett konstverk utan like!

Metal_boy_
2006-04-30, 01:09
Har ju nån skada om dom själva tycker att det där är snyggt och över huvud taget tycker det liknar muskler.

Herkulez
2006-04-30, 03:11
Nä, av anledningen att säga vad man tycker. Arne träffar väl rätt mycket "sånt" folk och han brukar spy ut sina åsikter här. Därför undrade jag om han personligen disskuterat detta med dessa personer någon gång. Typ......ba....typ...
han törs inte.

Jacksatan
2006-04-30, 08:38
Jag tycker det är lika jävla patetiskt med de i Sverige som trycker så mkt olja i sig att domarna på SM måste gå ut och ha överläggning om hur fan de ska döma angående dessa herrar.
Jag har ingen som helst respekt för folk som engagerar sig i den här sporten då det inte finns tester eller koll överhuvudtaget på varesig preparat eller olja i musklerna.

Bucyrus
2006-04-30, 08:51
Jag tycker det är lika jävla patetiskt med de i Sverige som trycker så mkt olja i sig att domarna på SM måste gå ut och ha överläggning om hur fan de ska döma angående dessa herrar.
Jag har ingen som helst respekt för folk som engagerar sig i den här sporten då det inte finns tester eller koll överhuvudtaget på varesig preparat eller olja i musklerna.
En stilla undran bara.....drar du alla över en kam nu när du skriver "engagerar sig i den här sporten" ??......eller "bara" dom som tävlar?

Ryska_raketen
2006-04-30, 08:52
Jag har ingen som helst respekt för folk som engagerar sig i den här sporten då det inte finns tester eller koll överhuvudtaget på varesig preparat eller olja i musklerna.


har du respekt för dig själv då? *popcorn*

Sverker
2006-04-30, 09:03
Jag har ingen som helst respekt för folk som engagerar sig i den här sporten då det inte finns tester eller koll överhuvudtaget på varesig preparat eller olja i musklerna.

Man kanske SKA engagera sig i sporten och få den till att vara just en sport.

Yankeee
2006-04-30, 09:32
Man kanske SKA engagera sig i sporten och få den till att vara just en sport.

Vore det inte vettigt att börja med att testa folk regelbundet isåfall?

Tomten
2006-04-30, 09:44
Snart är det inte bara fordon man behöver kolla oljenivån på. ;)

Kwon
2006-04-30, 09:55
Snart är det inte bara fordon man behöver kolla oljenivån på. ;)

Hahahaha....true...true...

Oil-detector needed!

Purren
2006-04-30, 10:04
Vadå discobyggare. :D

Sverker
2006-04-30, 10:19
Vore det inte vettigt att börja med att testa folk regelbundet isåfall?


Visst. Vore det inte för pengarna så. Det fattas ju 100 000:- eller så för en fungerande testveksamhet. Jag har ideér där men lite hopp :(


Alltså är det bättre att folk själva väljer att träna och tävla utan dessa oljekuddar och hormonkurer. Låta rörelsen växa innefrån.

Yankeee
2006-04-30, 10:42
Alltså är det bättre att folk själva väljer att träna och tävla utan dessa oljekuddar och hormonkurer. Låta rörelsen växa innefrån.

Det är en jättefin tanke du har, men det kommer alltid (tyvärr) att finnas massor med människor som inte tänker på samma sätt som du.

Jorgen
2006-04-30, 10:49
Jag har ingen som helst respekt för folk som engagerar sig i den här sporten då det inte finns tester eller koll överhuvudtaget på varesig preparat eller olja i musklerna.
Det var ju skönt att höra.