handdator

Visa fullständig version : Lasse Kongo spelar box Live...


Lasse Kongo
2006-04-29, 13:36
http://video.google.com/videoplay?docid=-6471371090079384356&q=angry&pl=true

:D

man känner allt igen sig lite hehe

kneger
2006-04-29, 13:41
känns fejkat.. varför skulle hansfilma sig själv lixom..?

Yankeee
2006-04-29, 13:46
känns fejkat.. varför skulle hansfilma sig själv lixom..?

Det är ju någon som filmar honom ffs, eller inte :D

internethjälten
2006-04-29, 13:50
Det är ju någon som filmar honom ffs, eller inte :D

En följdfråga : Brukar dina polare filma dig ? -mina filmar inte
mig så därför undrar jag hur pass vanligt detta fenomen är.

Yankeee
2006-04-29, 13:51
En följdfråga : Brukar dina polare filma dig ? -mina filmar inte
mig så därför undrar jag hur pass vanligt detta fenomen är.

Följdfråga, såg du "eller inte"?

Följdfråga, har du aldrig varit med om att en familjmedlem filmer en annan i familjen när denne gör något?

kneger
2006-04-29, 13:53
Följdfråga, såg du "eller inte"?

Följdfråga, har du aldrig varit med om att en familjmedlem filmer en annan i familjen när denne gör något?
man brukar juh inte filma någon när man spelar tv-spel.. + att jag tror han satte upp kameran själv och filma sig när han låtsades dampa loss för att göra sig lustig.

internethjälten
2006-04-29, 13:53
Följdfråga, såg du "eller inte"?

Följdfråga, har du aldrig varit med om att en familjmedlem filmer en annan i familjen när denne gör något?

Du är 47'a va ?

Yankeee
2006-04-29, 13:53
man brukar juh inte filma någon när man spelar tv-spel.. + att jag tror han satte upp kameran själv och filma sig när han låtsades dampa loss för att göra sig lustig.

Om man vet att personen i fråga roidar så skulle jag lätt filma det.

Yankeee
2006-04-29, 13:55
Men jag insåg ju att jag hade fel, så jag fattar inte vad ni whinar om.

Baan
2006-04-29, 13:57
heh hade man varit så agressiv så hade man nog lackat ur på kameran också, men nu var det ganska uppenbart skådespeleri. lite väl snabb att börja gapa och så..

Metal_boy_
2006-04-29, 13:59
Haha, jävla horunge.

kneger
2006-04-29, 14:09
Haha, jävla horunge.
som du då? *slap* *kissass*

Metal_boy_
2006-04-29, 14:12
som du då? *slap* *kissass*


Nä, du betalade aldrig min morsa.

Dissector
2006-04-29, 14:18
Såhär kan det vara:
En person vet att hans polare brukar lacka på spel. Han riggar en kamera! Done. Dessutom, man ser ju ofta ur det "klipper" till, d.v.s när de tar bort långa sekvenser där det inte händer något. Vore onödigt att spela in det om man ville fejka. En möjlighet är såklart att det ändå är gjort med flit för att verka mer trovärdigt! Eller så laggar min dator.

Yankeee
2006-04-29, 14:19
Såhär kan det vara:
En person vet att hans polare brukar lacka på spel. Han riggar en kamera! Done. Dessutom, man ser ju ofta ur det "klipper" till, d.v.s när de tar bort långa sekvenser där det inte händer något. Vore onödigt att spela in det om man ville fejka. En möjlighet är såklart att det ändå är gjort med flit för att verka mer trovärdigt! Eller så laggar min dator.

Man ser ju tydligt att någon rör på kameran i början, men det är nog bara ett magnetfält eller så. Plus att det står en fåntratt i dörren i första scenen. Men men, det är bara en synvilla.

Baan
2006-04-29, 14:22
Såhär kan det vara:
En person vet att hans polare brukar lacka på spel. Han riggar en kamera! Done. Dessutom, man ser ju ofta ur det "klipper" till, d.v.s när de tar bort långa sekvenser där det inte händer något. Vore onödigt att spela in det om man ville fejka. En möjlighet är såklart att det ändå är gjort med flit för att verka mer trovärdigt! Eller så laggar min dator.

Attention whore - fenomenet är ganska utspritt, om du nu söker anledning till att fejka en film och bli internetkändis.

Dissector
2006-04-29, 14:23
Man ser ju tydligt att någon rör på kameran i början, men det är nog bara ett magnetfält eller så. Plus att det står en fåntratt i dörren i första scenen. Men men, det är bara en synvilla.

Precis!

Eventuellt så står kompisen bakom och smygfilmar. Jag har gjort det själv, fast då försökte jag terrorisera min kompis till vansinne, men kameran märkte han inte :D
Personen i bakgrunden KAN tyda på att det är en väldigt vardaglig situation. Exempelvis en mamma som vill bjuda på saft, eller en syrra som vill ha tillbaka sin mobiltelefon. Ibland står folk i dörrar :D

Attention whore - fenomenet är ganska utspritt, om du nu söker anledning till att fejka en film och bli internetkändis.

Självklart! Jag tar bara upp teorin att det KAN vara äkta också ^^