handdator

Visa fullständig version : hur länge räcker det?


greken
2002-11-22, 01:12
köpte min fina protec + burk för ett tag sen .. koommer inte ihåg exkat när.. men det känss som länge sen men den e bara halvslut? jag tar 3 skopor ( av de som följde med) varje kväll innnan läggdags...trodde det skulle ta slut snart ... nu e man glda...kan börja äta mer (dricka ... :cheers: )


nu gåt träningen skitbra oxå--....har hittat kontakten i varje muskel så nu växer man ... :bpump:


hur får man tag på effedrin?

/ faan va gla man kan va :thumbup:

Pez
2002-11-22, 02:12
Allt är relativt.. själv stoppar jag i mig ca. 100-200gr pulver/dag, andra tar bara en drink om dagen...

/pez

greken
2002-11-22, 15:45
så MYCKET? är du gjord av pengar? =) heh emycket protein blir det om du äter vanlig mat oxå =)

stybb
2002-11-22, 23:44
:smash: Vad ska du med efedrin till?..knappast tillåtet för det första.. och är du grek borde du kunna pressa fram lite extra testosteron..

Protte är dyrt men det är det värt..

Det bästa alternativet till efedrin är lagliga Dymetrime Extreme

greken
2002-11-23, 01:18
Originally posted by stybb
:smash: Vad ska du med efedrin till?..knappast tillåtet för det första.. och är du grek borde du kunna pressa fram lite extra testosteron..

Protte är dyrt men det är det värt..

Det bästa alternativet till efedrin är lagliga Dymetrime Extreme

hehe sant det där om man e grek... klart man pressar skiten ur sig och lite till... men skulle ändå vara roligt att ha testat det...har hört så mkt om det ...

protein e ganska billigt ( = tonfisk :eating: )
:muscle: