handdator

Visa fullständig version : Nu bär det iväg till Uppsala...


BigForre
2006-04-28, 23:09
Dags att sova, tung vecka bakom...lika tung helg väntar, dock tung i positiv bemärkelse. Några fler som ska upp!?

sunkan
2006-04-28, 23:11
Dags att sova, tung vecka bakom...lika tung helg väntar, dock tung i positiv bemärkelse. Några fler som ska upp!?
Om jag nu skulle dit så blir det ner men vad handlar det om? Strongmantävlingen?

BigForre
2006-04-28, 23:17
Om jag nu skulle dit så blir det ner men vad handlar det om? Strongmantävlingen?

Nej så roligt ska vi inte ha det...dricka öl och ha trevligt, är mycket ståhej där uppe över valborg...

huldz
2006-04-28, 23:17
Just det, Uppsalas starkaste man. Vilken tid är det egentligen, är bra sugen att komma och titta. Gränby centrum var det va?

huldz
2006-04-28, 23:21
Oj, nu var jag lite för snabb och exhalterad. Ska du vara i Uppsala på söndag också? Då blir det folkfest, johojaja

Jacksatan
2006-04-29, 08:44
Jag bor här så jag slipper inte undan eländet. Så jävla less på alla studenter och den jävla alkoholiststämningen som råder hela helgen. Fan sitta o supa 3dar i sträck är inget för mig.

Niclaaas
2006-04-29, 08:59
Jag bor här så jag slipper inte undan eländet. Så jävla less på alla studenter och den jävla alkoholiststämningen som råder hela helgen. Fan sitta o supa 3dar i sträck är inget för mig.

jag är student men jag håller med.

jakke
2006-04-29, 09:17
jag är student men jag håller med.
+1
Dessutom har min korridor förvandlats till en fylleförlägning..
Folk bjuder hit sina kompisar från hela Sverige för att få uppleva Uppsalas Valborgssupande...

emmzan
2006-04-29, 09:26
Om jag nu skulle dit så blir det ner men vad handlar det om? Strongmantävlingen?

Strongmantävlingen ligger 13/5 - se info i tävlingsforumet.

Denna helg är det bara lite champangefrukost, lite forsränning, lite champangegalopp och lite sprit i uppsala :D

jakke
2006-04-29, 09:27
Jag kommer iallafall få ha gymmet själv ikväll...

Evensar
2006-04-29, 09:44
Strongmantävlingen ligger 13/5 - se info i tävlingsforumet.

Denna helg är det bara lite champangefrukost, lite forsränning, lite champangegalopp och lite sprit i uppsala :D

Jepp, lite va ordet :D

Loke
2006-04-29, 16:43
Är det nåt kul som händer i uppsala imorgon? Förutom flottarna på ån då. Tips på saker man kan göra förutom att supa sökes. Eller är det som det är tänkt att man ska göra?

Evensar
2006-04-29, 17:01
Är det nåt kul som händer i uppsala imorgon? Förutom flottarna på ån då. Tips på saker man kan göra förutom att supa sökes. Eller är det som det är tänkt att man ska göra?

Om man inte ska supa, så ska man nog hålla sig härifrån :) Mer fylla går nog inte att finna. Iof så kanske det är några konstutställningar lite här å där om det skulle locka :D

Loke
2006-04-29, 17:03
Om man inte ska supa, så ska man nog hålla sig härifrån :) Mer fylla går nog inte att finna. Iof så kanske det är några konstutställningar lite här å där om det skulle locka :D

Nja, det är väl inte så jag menar... Jag menar bara att om inget händer förutom att folk dricker sprit så vaffan, känns nästan som att man kan göra det hemma i alunda också ;)

Larsson
2006-04-29, 17:04
Slottsbacken på dan ska man definivt undvika om inte vill dricka. Är svårt att finna så många fulla fjortisar på ett och samma ställe någon annanstans.

Evensar
2006-04-29, 17:11
Jepp det är många unga människor i backen under dagen, men jag tycker det är väldigt blandat skara människor ändå. Man kan ju annars ta sig bakom Ekonomikum, där är det äldre människor, däremot bara studenter som har tagit med sig alla möbler dom har och hittat på vägen. Däremot tycker jag personligen att det är en mycket trevlig dag på året, däremot så får man väl se till att hålla sig ifrån dom värsta ställena. Att sitta nedanför backen där alla fulla fjortisar rullar ner och slår sig sönder och samman är ett bra exempel på att hålla sig ifrån :)

Supa i Alunda? Då ska man vara allt bra folkskygg ;)

Loke
2006-04-29, 17:49
Supa i Alunda? Då ska man vara allt bra folkskygg ;)

Jo, det har du faktiskt rätt i ;)