handdator

Visa fullständig version : Gå ned i vikt - Morgonpromenad


Mustard
2006-04-28, 01:15
Hej!

Jag har en kompis som ofta går morgonpromenader. Han har en grej som han spänner fast runt magen när han ska gå. Materialet är av samma typ våtdräkt som surfare brukar ha. Bara så ni vet ungefär hur det ser ut. Han säger att det får han att svettas mer. Undrar om det är bra och vad en sån kallas så man kan köpa en sån :) .

Vad har ni för mer tips att gå ned i vikt? Spinning? Bodypump? Inte långt kvar till Beach 2006!

Tacksam för tips!

martin86
2006-04-28, 04:24
Det ar bara skrap och ar sloseri med pengar. Annars kan du ju ta och lasa King Grubs eminenta deffguide som ligger som sticky i denna forumsdelen.

GymTT
2006-04-28, 05:51
Precis som martin säger, läs Grubs guide "Deff".
En viktnedgång kan du bara åstadkomma på ett sätt, du äter mindre än vad du gör av med, sen finns det ett par vägar att nå dit, läs dig framåt.
Lycka till

AlexGBG
2006-04-28, 06:26
som tillägg kan jag väl säga att materialet är neoprene. det gör väl förmodligen att man går ner i vikt momentant, dock bara av vatten. hade man gått ner i fett av att svettas hade nog bastun på gymet alltid varit full..

Pepparkakssmurfen
2006-04-28, 08:09
Hej!

Jag har en kompis som ofta går morgonpromenader. Han har en grej som han spänner fast runt magen när han ska gå. Materialet är av samma typ våtdräkt som surfare brukar ha. Bara så ni vet ungefär hur det ser ut. Han säger att det får han att svettas mer. Undrar om det är bra och vad en sån kallas så man kan köpa en sån :) .
.....


Fråga din kompis,han borde veta??