handdator

Visa fullständig version : Bra lack man blir alltså!


Toxic
2006-04-27, 20:27
Hörde idag av mig till Ica lagret där jag sökt jobb tidigare iår och har "kontakter"
Visade sig att dem slarvat bort min ansökan då den fanns registrerad men inte sparad och nu är dem klara med sin rekrytering så nu har jag inget jobb i sommar GAHH! :devil: :cryout: *grr27*

Damp kan man inte bara få döda människor ibland!

Fatalist
2006-04-27, 20:31
Synd, min arbetsgivare sa att det fanns "helvetes mycket att göra" så för min del är det lugnt.

Menmen.

Baan
2006-04-27, 20:33
Kasst av dom, konstigt att du ändå inte kan ordna något via "kontakterna", men dom kanske lovat jobb till en del människor redan. Fortsätt sök, visst är det sent men wtf, prova.

Mental
2006-04-27, 20:33
Inte lägga alla ägg i samma korg, sök massor av arbeten i flal något skiter sig

Toxic
2006-04-27, 20:42
Hehe nu hade jag räknat med att kontakterna skulle fixa så allt va klart men tydligen hade dem inte samma makt dem utgav sig för att ha *grr27*

men men sånt som händer har sammalagtsökt cirka 20st andra jobb igår och idag.


Fatalist: du råkar inte va västeråsare va? *kissass* :D

Baan
2006-04-27, 20:45
Toxic']Hehe nu hade jag räknat med att kontakterna skulle fixa så allt va klart men tydligen hade dem inte samma makt dem utgav sig för att ha *grr27*



tja helt naturligt egentligen, man räknar med ett jobb, sen kanske man har en av kontakterna som säger "äh klart du får jobb", sen blir man fett f00lad. har själv varit med om sånt (fast jag fick jobbet efter lite strul), hade inte heller sökt några andra jobb.

Brattström
2006-04-27, 20:59
har liknande problem :(
fast gäller ett utlandjobb har inte fått svar än å sicka mail på mail på mail börjar ju fan bli kris med flygstolar till grekland.
blir lika förbannad när google säger att jag fått mail å det är fucking piss skitreklam *grr27*

aja hoppas att min löser sig iaf och att du får något annat jobb så i nte bara går å driver hela sommaren :cool:

Kevin
2006-04-27, 22:08
du hade sökt 20 jobb sa du. vart då? söker sj jobb men har lite svårt komma på var ja ska söka riktigt=)

Frantic
2006-04-27, 22:14
Själv ska jag snart säga upp mig trots att jag behöver pengar så att jag bara kan gå och driva hela sommaren... hmm..