handdator

Visa fullständig version : Metabolismökning el. liknande


JailBait
2006-04-26, 20:28
Vad kan ni kunniga rekommendera i tillskottsväg för mig som vill öka metabolismen en del, att fettförbränningen ökar?

Ola Wallengren
2006-04-26, 20:43
Jag rekommenderar en cykel tur på 60min, den kan höja "metabolismen" med 600-700%! nej jag skojar inte..
Ett stimulerande "fettförbrännigspreparat" kan höja metabolismen med 10% i bästa fall och kostar 300-400kr/månad. Att dra ner på maten 10% ger mer pengar i kassan.

King Grub
2006-04-26, 20:52
Dagens bästa svar.

JailBait
2006-04-27, 05:32
fan d nästan så jag känner mig dum som ställde frågan. så varför finns det sånna här produkter på marknaden om dom e nästan verkningslösa verkar det som?

mmmCay
2006-04-27, 05:44
För att folk gillar att tro på mirakel. Den skillnad de KAN göra är att de ger lite mer ork, så man kan bränna mer på det sättet. Men de bränner inte mycket "gratis".

Mental
2006-04-27, 06:30
fan d nästan så jag känner mig dum som ställde frågan. så varför finns det sånna här produkter på marknaden om dom e nästan verkningslösa verkar det som?

För att det fins folk som vill köpa det trots alla som talar mot produkterna.
De läser reklamen som lovar guld och gröna skogar, skiter i folks rekomendationer och provar, blir besivken och slutar. Men den siste idioten är inte född. så det kommer hela tiden nya mäniskor som vill prova.

BubbleCum
2006-05-01, 21:14
Jag tänker ta dessa termogene produkter i försvar lite granna nu.
Visst, inget kommer att ersätta morgonpromenader, cardio generellt och en klokt upplagd diet. Men som man säger: "Every little helps".

Jag har provat otaliga kosttillskott för fettförbränning och det mesta är bara bluff och båg. Men det finns produkter som kan hjälpa dig att bräbnna lite extra fett. Personligen älskar jag Nutrex Lipo 6 som gjort underverk för mig, både som energikick och för den där lilla extra förbränningen. Den märks i längden!!!

elvira
2006-05-02, 00:51
bor i USA och har ar lipo-6 mkt populart, min kompis jobbar pa halsokostaffar och de har vart helt otroligt manga som kommit in och varit mycket nojda me Lipo-6, de far bestalla in nya burkar oftare an me andra termogener.Tycker sjalv faktiskt ocksa att de funkar, va de beror pa vet ja inte, kanske att ja aldrig ater koffein annars och far fina mangder genom produkten, kanske de som forklarar energin. Iallafall, Lipo-6 ar en storsaljare har.

BubbleCum
2006-05-05, 09:33
bor i USA och har ar lipo-6 mkt populart, min kompis jobbar pa halsokostaffar och de har vart helt otroligt manga som kommit in och varit mycket nojda me Lipo-6, de far bestalla in nya burkar oftare an me andra termogener.Tycker sjalv faktiskt ocksa att de funkar, va de beror pa vet ja inte, kanske att ja aldrig ater koffein annars och far fina mangder genom produkten, kanske de som forklarar energin. Iallafall, Lipo-6 ar en storsaljare har.


Jag köpte faktiskt mina brukar när jag var på semester i USA och de sade samma sak till mig då :)

måsteäven hålla med dig att det kan mycket väl vara koffeinet jag reagerar mest på, då jag aldrig får i mig det annars. Ger mig hursomhelst en otroligt bra kick och förbränning KÄNNS bra iaf! och det är väl det som räknas ;)

Fredrik_S
2006-05-07, 17:08
Jag tänker ta dessa termogene produkter i försvar lite granna nu.
Visst, inget kommer att ersätta morgonpromenader, cardio generellt och en klokt upplagd diet. Men som man säger: "Every little helps".


Eller som man säger. "En droppe i havet"

En enda minut till på cykeln och den förbrännande effekten du skulle tjänat på koffeinet är gjord.

LunaSpice
2006-05-08, 00:23
Vad kan ni kunniga rekommendera i tillskottsväg för mig som vill öka metabolismen en del, att fettförbränningen ökar?

Jag började träna spinning för 3 mån sen. Tidigare har jag mest kört cardio på trampmaskin. Jag anser att det är skillnad...och från att inte kört cardio alls till att köra spinning borde göra underverk. Precis som Ola föreslog. Tillskott är överreklamerat.

AlexGBG
2006-05-08, 07:31
har man pengar och får 10% förhöjd förbränning så är det väl nånting man kanske satsar på. även om promenader och en ärftligt hög förbränning inte heller är helt fel =)