handdator

Visa fullständig version : Champions League


Tigerkotten
2006-04-25, 21:40
Arsenal!!!!!!!!!!!!!!
Arsenal!!!!!!!!!!!!!!
Arsenal!!!!!!!!!!!!!!
Arsenal!!!!!!!!!!!!!!
Arsenal!!!!!!!!!!!!!!
Arsenal!!!!!!!!!!!!!!
Arsenal!!!!!!!!!!!!!!

Oskis
2006-04-25, 21:40
:thumbup:

edgen_ÖSD
2006-04-25, 21:41
Arsenal!!!!!!!!!!!!!!
Arsenal!!!!!!!!!!!!!!
Arsenal!!!!!!!!!!!!!!
Arsenal!!!!!!!!!!!!!!
Arsenal!!!!!!!!!!!!!!
Arsenal!!!!!!!!!!!!!!
Arsenal!!!!!!!!!!!!!!


Straffräddningen var på känn, inget snack om saken.

Tigerkotten
2006-04-25, 21:42
Straffräddningen var på känn, inget snack om saken.

Jag är helt jävla svettig och stinker :D Grannarna började slå i väggen när jag skrek när det blev straff, men då vart det ett håll käften tebax som svar! :D

Sport är allvarliga grejjer!

Me so happy now!

brill
2006-04-25, 21:49
Har aldrig fattat hur folk kan hålla på utländska klubblag sådär. Men visst fan var det spännande!

Tigerkotten
2006-04-25, 21:55
Har aldrig fattat hur folk kan hålla på utländska klubblag sådär. Men visst fan var det spännande!

Man spanar vad som händer i mera länder den Sverige :D

Började gillade Arsenal som liten när Anders Limpar lirade där, dom var ju rätt bra på den tiden också med Ian Wright osv. Sedan så fastnade man för laget helt enkelt.

Barcelona vet jag inte när jag började gilla, kan varit när kluivert spela. Men dom har alltid varit mitt favorit lag i spanien.

I Italien har jag däremot inget, inte i Tyskland heller. Celtic om något i Skottland.

brill
2006-04-25, 22:03
Man spanar vad som händer i mera länder den Sverige :D

Började gillade Arsenal som liten när Anders Limpar lirade där, dom var ju rätt bra på den tiden också med Ian Wright osv. Sedan så fastnade man för laget helt enkelt.

Barcelona vet jag inte när jag började gilla, kan varit när kluivert spela. Men dom har alltid varit mitt favorit lag i spanien.

I Italien har jag däremot inget, inte i Tyskland heller. Celtic om något i Skottland.

Jag håller inte ens på nåt lag i allsvenskan jag :). Men lika roligt är fotboll ändå.

stenis
2006-04-25, 22:06
Ingen höjdarmatch att titta på, arsenal lira på resultat (givet såklart) och real fick inte in sina chanser.. Kul med arsenal i final dock :thumbup:

Nu ska bara barca smiska milan imorn, (barca tillbaka med sina skadade spelare) sen blire final även för dem, och givetvis vinst där! 4 ever Barca! :bow:

devi
2006-04-25, 22:07
Arsenal har marginalerna på sin sida som vanligt. Englands svar på Juventus...

Tigerkotten
2006-04-25, 22:19
Ingen höjdarmatch att titta på, arsenal lira på resultat (givet såklart) och real fick inte in sina chanser.. Kul med arsenal i final dock :thumbup:

Nu ska bara barca smiska milan imorn, (barca tillbaka med sina skadade spelare) sen blire final även för dem, och givetvis vinst där! 4 ever Barca! :bow:


bah säg inte real :p låter ju som Real Madrid då :D


Devi: Sååå många chanser hade inte Villareal, det var nicken i början av första, och 1 till läge när han nicka utanför. Annars hade dom inte speciellt mycket, straffen var alldeles för hårt dömt med.

Men dom hade extrema luckor Arsenal framför backlinjen, det var inte kul att se :)

shadowfire
2006-04-25, 22:26
Brutalt gott, nu jävlar laddar vi om för finalen!..
/gunner

stenis
2006-04-25, 22:31
bah säg inte real :p låter ju som Real Madrid då :D

Men dom hade extrema luckor Arsenal framför backlinjen, det var inte kul att se :)

haha nä inte för dom som hänger med i cupen :D

Jo arsenal hade verkligen problem med backlinjen, var ju så att de enda arsenal vela var att gå vidare, dvs. hindra real (ops i did it again :D ) från att göra mål, de lyckades dom med, men det var inte helt utan problem för som sagt, backlinjen felade rejält från stund till stund. Men de hinner dom säkert fixa till så att barca (hoppas hoppas) får lite mer motstånd i finalen, kommer ju inte spela någon större roll för barca som vinner iaf, men endå :P

Hehe ne, jag ska inte vara för kaxig, vilket lag de än blir, barca/milan vs arsenal så kommer det bli en rysare till final, två bra lag kommer det bli, ska bli förbannat kul att se i vilket fall. Sen får man ju alltid hoppas på "sitt" lag ;)

Kul med bra fotboll! =)

Tigerkotten
2006-04-25, 22:37
haha nä inte för dom som hänger med i cupen :D

Jo arsenal hade verkligen problem med backlinjen, var ju så att de enda arsenal vela var att gå vidare, dvs. hindra real (ops i did it again :D ) från att göra mål, de lyckades dom med, men det var inte helt utan problem för som sagt, backlinjen felade rejält från stund till stund. Men de hinner dom säkert fixa till så att barca (hoppas hoppas) får lite mer motstånd i finalen, kommer ju inte spela någon större roll för barca som vinner iaf, men endå :P

Hehe ne, jag ska inte vara för kaxig, vilket lag de än blir, barca/milan vs arsenal så kommer det bli en rysare till final, två bra lag kommer det bli, ska bli förbannat kul att se i vilket fall. Sen får man ju alltid hoppas på "sitt" lag ;)

Kul med bra fotboll! =)

Hoppas att Barca kommer vidare också, då blir det en fartfylld match. Milan är lite mera taktiska och defensiva. För Arsenals del tror jag vi har bäst chans mot Barca, då vi har väldigt snabba spelare som kan komma till nytta vid kontringar och vändingar.

stenis
2006-04-25, 22:44
Hoppas att Barca kommer vidare också, då blir det en fartfylld match. Milan är lite mera taktiska och defensiva. För Arsenals del tror jag vi har bäst chans mot Barca, då vi har väldigt snabba spelare som kan komma till nytta vid kontringar och vändingar.

Som du säger så har Arsenal många snabba spelare, och det är till nackdel för barca, och till fördel för arsenal som du säger. Behövs snabba spelare som kan vända spelet när man möter ett offensivt lag som barca.

Vad barca ligger inne med behöver jag inte säga, folk vet :)

Blir nog som sagt en riktig höjdarfinal om vi får se barca vs arsenal, två riktiga kanonlag.. Fotboll när den är som bäst. :thumbup:

edgen_ÖSD
2006-04-26, 00:14
Man spanar vad som händer i mera länder den Sverige :D

Började gillade Arsenal som liten när Anders Limpar lirade där, dom var ju rätt bra på den tiden också med Ian Wright osv. Sedan så fastnade man för laget helt enkelt.

Barcelona vet jag inte när jag började gilla, kan varit när kluivert spela. Men dom har alltid varit mitt favorit lag i spanien.

I Italien har jag däremot inget, inte i Tyskland heller. Celtic om något i Skottland.

Kul! Håller också Arsenal och Barca närmast hjärtat, och har gjort det så länge jag kan minnas :thumbup:

Tigerkotten
2006-04-26, 01:15
Kul! Håller också Arsenal och Barca närmast hjärtat, och har gjort det så länge jag kan minnas :thumbup:

jäkligt kul att båda lagen spelar en underhållande fotboll. Tanke i början så var ju Arsenal "boring Arsenal" kul att tider förändras. Sedan håller jag på Djurgården också som också spelar en positiv fotboll ;)

evil
2006-04-26, 07:08
jäkligt kul att båda lagen spelar en underhållande fotboll. Tanke i början så var ju Arsenal "boring Arsenal" kul att tider förändras. Sedan håller jag på Djurgården också som också spelar en positiv fotboll ;)

Haha vilken medgångssupporter.

Tigerkotten
2006-04-26, 11:41
Haha vilken medgångssupporter.

Jaha på vilket sätt är jag medgångsupporter?
Jag började nog hejja på DIF när jag gick i 1an eller något, mamma jobbade vid globen centrum och fick biljetter till hockeymatcher.

Arsenal blev väl säkert runt den tiden också när Limpar spelade med dom.

Barcelona vet jag inte riktigt hur det blev, men dom har det också varit länge mitt "spanska lag".

Idag är jag 24år, så medgångssupporter my ass lilla du :)

Hur och när började du hålla på de lagen du nu hejjar på?

mister_power
2006-04-26, 14:39
Jag är oxå Djurgårdare o vart det hela livet, vet inte hur många motstånds supportar kallat en medgångs.. Speciellt AIK:are som alltid haft medgång i fotboll förutom nu då. Man glömmer lätt

Kross imorgon

devi
2006-04-26, 14:41
Man. United forever! :hbang:

mangemani
2006-04-26, 14:42
förut var det Man.united som man höll på när cantona och grabbarna spelade där,men numera så är det Arsenal.

devi
2006-04-26, 14:44
Man United i med- och motgång. Fast tiden med Andy Cole/Dwight Yorke kommer troligtvis aldrig att kunna upprepas. Vassaste anfallsparet genom tiderna, inkl. Solskjaer som världens bästa inhoppare...

Tigerkotten
2006-04-26, 14:47
förut var det Man.united som man höll på när cantona och grabbarna spelade där,men numera så är det Arsenal.

Det där tycker jag e lite fel dock, men man kan ju dock föredra vissa lag över andra helt klart.

Men för mig skulle det jag inte byta lag, men man ska aldrig säga aldrig för faller dom ur ett par divisioner så är det självklart att intresset kommer svalna.

evil
2006-04-26, 15:19
Jaha på vilket sätt är jag medgångsupporter?
Jag började nog hejja på DIF när jag gick i 1an eller något, mamma jobbade vid globen centrum och fick biljetter till hockeymatcher.

Arsenal blev väl säkert runt den tiden också när Limpar spelade med dom.

Barcelona vet jag inte riktigt hur det blev, men dom har det också varit länge mitt "spanska lag".

Idag är jag 24år, så medgångssupporter my ass lilla du :)

Hur och när började du hålla på de lagen du nu hejjar på?

Jag kan bara älska ett lag och det är Kungliga Djurgårdens IF. Hållt på dom så länge jag kan minnas, och vid den tidpunkten var de ett jojo-lag som åkte emellan div 1 norra och allsvenskan.

Tigerkotten
2006-04-26, 15:23
Jag kan bara älska ett lag och det är Kungliga Djurgårdens IF. Hållt på dom så länge jag kan minnas, och vid den tidpunkten var de ett jojo-lag som åkte emellan div 1 norra och allsvenskan.

Jag har DIF högst på min lista också, för mig så var det hockeyn i början av 90 talet som jag började gå på. Sedan vännerna i klassen var också Djurgårdare så det blev som det blev helt enkelt.


DIF
Arsenal
Barca

Den ordningen vill jag att lag ska vinna.

mmartin
2006-04-26, 17:55
united rules :thumbup:



Nåväl, hoppas sannerligen barca går vidare ikväll!!

Som sagt, möjligt barca passar bättre för arsenal... men detsamma tillbaka, arsenal passar likabra för barcelona, som har snabbare spelare än arsenal enligt mig iaf... och betydligt bättre på snabba passningar... blir riktigt kul final i vilket fall... har spått att barca vinner CL detta år från början och så kommer det att bli :D

Drfg
2006-04-26, 19:27
Nu börjar det strax, go barca!

MUGEN
2006-04-26, 20:43
S.C.U.M!

måtte barca eller milan förnedra woolwich a*senal i finalen, om inte för en seger i champ. league.. så för att ge norra londons stolthet(yes yes y'all Tot'nam) den plats dom förtjänar i nästa års champions league.


Arsene Wenger's a phaedophile!..

evil
2006-04-26, 21:26
förut var det Man.united som man höll på när cantona och grabbarna spelade där,men numera så är det Arsenal.

Det där var bland det roligaste jag läst i hela mitt liv.

Tigerkotten
2006-04-26, 21:38
S.C.U.M!

måtte barca eller milan förnedra woolwich a*senal i finalen, om inte för en seger i champ. league.. så för att ge norra londons stolthet(yes yes y'all Tot'nam) den plats dom förtjänar i nästa års champions league.


Arsene Wenger's a phaedophile!..

Tss jävla skitlag som inte spelar ut bollen när spelare ligger skadad och har ont.


DRÖMFINAL NU IAF! :hbang:

Jag förstår inte vem det nu var kan säga att Barca har snabbare spelar än Arsenal? Bättre passningsäkra kan jag hålla med om.

Men snabbare? Van Piersi, Ljungberg och sist men inte minst HENRY. Speedkanoner där, är väl endast guily som har samma speed i Barca.

mangemani
2006-04-26, 21:38
Det där var bland det roligaste jag läst i hela mitt liv.


inlägg utan förklaring är också rätt så roliga att läsa..

stenis
2006-04-26, 22:18
DRÖMFINAL NU IAF! :hbang:


oh yeah!! :hbang:

GO BARCELONA!! :bow:

High1ander
2006-04-26, 23:13
Barca BARCA BAAAARCAAAAAAA!!!!

Basta e om Henke tar och gor slut Ljungbergarn, sa vi slipper fjompen i fortsatta landslagsturneringar.

Sen avskyr jag Arsenal!