handdator

Visa fullständig version : Har ni stört er på någon familjemedlems partner?


gothen
2006-04-24, 20:15
Brorsan har en ny flickvänn som jag verkligen inte gillar. Redan från första början uppmärksammade jag att hon var en kräsen, självisk och allmänt vidrig person men det är bara att bita ihop...

Har du stört dig på någon?

devi
2006-04-24, 20:16
Nej

Genesis
2006-04-24, 20:24
Tvärtom. Brukar låna brorsans flickvän när jag är sugen. :thumbup:

Tolkia
2006-04-24, 20:25
Nej, tack och lov. En av mina bästa vänner hade väldigt svårt för sin lillebrors dåvarande flickvän, vilket verkar ha varit skitjobbigt, så jag är glad och tacksam att mina syskon hittills verkar kunna välja "bra".

Kwon
2006-04-24, 20:25
Tvärtom. Brukar låna brorsans flickvän när jag är sugen. :thumbup:

:laugh:

Osten80
2006-04-24, 20:27
Som storebror är man nog ofta jävligt kritisk mot ens lillasysters pojkvänner.
Jag är det i alla fall.

Mental
2006-04-24, 20:28
Jag har gett upp hoppet om min bror, bara fula jobbiga brudar, måste vara hans taktik för att få ha dem ifred :D

elan
2006-04-24, 20:29
Lillsyrrans pojkvän är rätt tystlåten av sig men det är väl inget som stör direkt.

Brorsans tjej kan vara lite väl flamsig men det går också att leva med. Brukar umgås med dem titt som tätt och tycker att det är trevligt på det stora hela taget.

Metal_boy_
2006-04-24, 20:33
nopp.

Skäms förresten att jag sprang omkring och släppte väder rakt ut när brorsan tog hem sin tjej för många år sedan. Han är gift med henne idag, så det måste ha varit en optimal lustgas jag bjöd på iof.

sissa
2006-04-24, 20:41
Min ena storabrorsas fru har jag stört mig på miljaders med gånger. Sprungit efter en med dammsugaren när man är där, pratar illa om alla i vår familj, vansinnigt utseendefixerad och ytlig och dömande " ja, jag skulle då aaaallldrig" ( nej, men gör inte det då) , har inte velat att jag ska träffa min bror pga att hon blir svartsjuk då ( *screwy* ). Jag vet inte hur många ggr jag har blivit ledsen och förbannad.

Hon har dock bättrat sig aningens. Och jag har väl fått mer skinn på nosen.

Sebbe_H
2006-04-24, 20:42
Ja, när syrran drog hem en rejäl pundare så lackade jag totalt.. :D

jakke
2006-04-24, 20:46
ja.. Som tur är det över nu..

Tricklev
2006-04-24, 20:52
Tvärtom. Brukar låna brorsans flickvän när jag är sugen. :thumbup:

:laugh: :laugh:

:(

Kwon
2006-04-24, 20:54
:laugh: :laugh:

:(

Är Genesis din bror? :D

Pingu
2006-04-24, 20:54
nopp.

Skäms förresten att jag sprang omkring och släppte väder rakt ut när brorsan tog hem sin tjej för många år sedan. Han är gift med henne idag, så det måste ha varit en optimal lustgas jag bjöd på iof.

:laugh:

Tricklev
2006-04-24, 20:56
Är Genesis din bror? :D

Om Genesis inte skriver på ett tag så vet du varför nu :thumbup:
Nejdå

hio
2006-04-24, 20:58
Som storebror är man nog ofta jävligt kritisk mot ens lillasysters pojkvänner.
Jag är det i alla fall.
Håller med.

Jag har stört mig på alla mina systers pojkvänner. Och nej jag är inte överbeskyddande jadada. Det höll ju bevisligen inte heller.

Slayerized
2006-04-24, 20:58
Ja, när jag var riktigt liten, 4 - 5 år kanske. Min äldsta syster var tillsammans med en kille som hade motorcykel, och jag fick alltid åka med honom när han kom hem till oss.
Sen gjorde dom slut och hon blev tillsammans med någon tråkig idiot, dvs han hade ingen motorcykel. Honom gillade jag aldrig.

Helena B
2006-04-24, 21:04
Ja, mammas respektive har jag haft så många bråk med att det inte går att räkna alla. Men jag antar att det beror på att vi är väldigt lika, envisa och ger oss aldrig. Däremot har min familj aldrig gillat mina pojkvänner och det har jag fått höra. En kompis dåvarande pojkvän störde jag mig så otroligt på, vi hamna alltid i luven på varandra...maken till irriterande människa har jag aldrig stött på irl. Tog 5 år sedan dumpade hon honom :bow: Syrrans man gillar jag dock, även fast han är för snäll och låter syran bossa över honom.

hio
2006-04-24, 21:07
och låter syran bossa över honom.
junkie?

grisbil3n
2006-04-24, 21:09
Litekranna men det är ju bara att skita i.

mini
2006-04-24, 21:58
Min syrra är gift med ett riktigt jävla stolpskott, avskyr karln. Går och hoppas att hon tar sitt förnuft tillfånga och lämnar honom. Är jättejobbigt och oerhört frustrerande då man inte kan klanka ner på hennes val.

mangemani
2006-04-24, 22:05
syrrans förra kille,tålde honom inte..provocerade både mej och resten av familjen,fast på ett milt sätt och utan att lägga fram glasklara pikar,så ingen kunde riktigt gå till offensiven och kontra hans attityd.
nu kommer jag inte riktigt ihåg hur det tog slut mellan dom,men det var på ett dåligt sätt iaf,slutade med att hela familjen ogillade honom.

*Flash*
2006-04-24, 22:12
Njae, brorsans första tjej var väldigt tystlåten. Förstår inte ens hur han kunde höra vad hon sa.
Dessutom har jag aldrig fört ett samtal med henne och dom var tillsammans i 2,5 år.
Tjejen efter det bara älskade jag (hon var ruskigt lik den första tjejen dessutom), fast dom var väl iofs aldrig tillsammans.
Hans senaste tjej fick jag inte ens träffa, han berättade efteråt att han haft tjej *cry*

ugglan
2006-04-24, 22:21
Farsans fru stör jag mig jävligt mycket på, som tur är hälsar jag inte på dom så ofta. Jag har planerat att mörda henne innan hon stjäl farsans pengar, för dom ska jag ha.

Metal_boy_
2006-04-24, 22:32
Min syrra är gift med ett riktigt jävla stolpskott, avskyr karln. Går och hoppas att hon tar sitt förnuft tillfånga och lämnar honom. Är jättejobbigt och oerhört frustrerande då man inte kan klanka ner på hennes val.


Nu vill vi höra varför han är ett stolpskott också? :)

Metal_boy_
2006-04-24, 22:36
Farsans fru stör jag mig jävligt mycket på, som tur är hälsar jag inte på dom så ofta. Jag har planerat att mörda henne innan hon stjäl farsans pengar, för dom ska jag ha.


:laugh:

mini
2006-04-24, 22:44
Nu vill vi höra varför han är ett stolpskott också? :)
Han är lat och oduglig, har problem med humöret och impulskontrollen, gnällig, har usel humor och inga ambitioner. Räcker det?

ugglan
2006-04-24, 22:46
Han är lat och oduglig, har problem med humöret och impulskontrollen, gnällig, har usel humor och inga ambitioner. Räcker det?

Damn, det låter som jag - utöver humordelen, men det är förvisso subjektivt.

mini
2006-04-24, 22:55
Damn, det låter som jag - utöver humordelen, men det är förvisso subjektivt.
Har du lagt på dig 18 kilo ölmage under senaste året? Skrattar du åt Arne Hegefors? Vill du ha diplom efter att ha genomfört en halvtimmas promenad? Tycker du att vikingalooken känns ny och fräsch? Då är det du.

Metal_boy_
2006-04-24, 23:12
Han är lat och oduglig, har problem med humöret och impulskontrollen, gnällig, har usel humor och inga ambitioner. Räcker det?


Ja det duger så :D

ugglan
2006-04-25, 06:46
Har du lagt på dig 18 kilo ölmage under senaste året? Skrattar du åt Arne Hegefors? Vill du ha diplom efter att ha genomfört en halvtimmas promenad? Tycker du att vikingalooken känns ny och fräsch? Då är det du.

Det kan bli svårt att slå.

olle lindblad
2006-04-25, 08:57
Han är lat och oduglig, har problem med humöret och impulskontrollen, gnällig, har usel humor och inga ambitioner. Räcker det?
Hoppas syrran inte läser detta då. Eller du kanske på ett diskret sätt vill säga vad du tycker?
Har själv en syrra med snäll, men lättstyrd pojkvän. Han kan inte gå på dass utan att fråga henne om lov och tycker aldrig nånting. Äldre brorsan har haft en del stolpskott. Värst var hon som började klä av sig och vifta med brösten så fort hon inte fick all uppmärksamhet.