handdator

Visa fullständig version : Möte


H.Emanuel
2006-04-24, 11:32
Jag såg att hon såg mig och hon såg att jag såg henne och vi passerade varandra tätt och hon vek undan med blicken.

Alltså, det är en mycket ytlig bekantskap, men ändå.

Varför bryr jag mig om sånt skit?
Nån mer som bryr sig så?

Sheogorath
2006-04-24, 11:33
Jag såg att hon såg mig och hon såg att jag såg henne och vi passerade varandra tätt och hon vek undan med blicken.

Alltså, det är en mycket ytlig bekantskap, men ändå.

Varför bryr jag mig om sånt skit?
Nån mer som bryr sig så?

Jag bryr mig så :).

Sebbe_H
2006-04-24, 11:35
+1 Sheo..

Det är kul när sånt händer.. Sammanfattnig = man får mycket nöje varje dag! :laugh:

H.Emanuel
2006-04-24, 11:37
+1 Sheo..

Det är kul när sånt händer.. Sammanfattnig = man får mycket nöje varje dag! :laugh:
Så du tycker sånt är kul? jaja, vi är alla olika

Baan
2006-04-24, 11:37
Lite bryr jag mig, men om man skulle wasta dyr tänketid på alla ögonkontaktsbekanta man har så hade man wastat rätt mycket tid

Sebbe_H
2006-04-24, 11:39
Så du tycker sånt är kul? jaja, vi är alla olika

Vadå tycker du det är tråkigt?

Tolkia
2006-04-24, 11:41
Jag såg att hon såg mig och hon såg att jag såg henne och vi passerade varandra tätt och hon vek undan med blicken.

Alltså, det är en mycket ytlig bekantskap, men ändå.

Möjlig tolkning: Ni känner varandra utligt; hon var osäker på om hon borde säga "hej" eller inte och väntade så länge med att göra det att det till slut hade blivit pinsamt om hon hade gjort det. Och sedan kunde hon ju inte gärna vända sig om och skrika "hej", för det hade ju också blivit pinsamt. Och sedan blev detr pinsamt att hon hade gått förbi dig utan att hälsa, och hon intalade sig att han(du) ju inte hade hälsat heller, så ...

En möjlig tolkning (Ponera förresten att hon hade sagt hej i samma ögonblick som ni nästan snavade över varandra, vad hade du tänkt då? "Hon hejade bara för att hon inte kunde komma undan; vi gick ju nästan på varandra"?). Ibland tror jag att man (nu räknar jag alltså även in mig själv) lätt gör saker större än de är.

Baan
2006-04-24, 11:41
Vadå tycker du det är tråkigt?

Klart som fan det är tråkigt om man ser en snygg tjej, hon verkar också lite lätt intresserad, och så vågar man inte kontakt, eller för det mesta har inget bra läge att ta kontakt. Det är väl knappast roligt.

H.Emanuel
2006-04-24, 11:41
Lite bryr jag mig, men om man skulle wasta dyr tänketid på alla ögonkontaktsbekanta man har så hade man wastat rätt mycket tid
Ja, alltså liiiite mer än ögonkontaktsbekanta är vi ju, även om vi nu inte haft sex, det var det du tänkte eller hur?

Baan
2006-04-24, 11:42
Ja, alltså liiiite mer än ögonkontaktsbekanta är vi ju, även om vi nu inte haft sex, det var det du tänkte eller hur?

Nej faktiskt inte, jag tänkte mer att ni sett varann ofta, hejat och så, men inget mer :D

Så ni har pratat och så lite också?

H.Emanuel
2006-04-24, 11:43
Möjlig tolkning: Ni känner varandra utligt; hon var osäker på om hon borde säga "hej" eller inte och väntade så länge med att göra det att det till slut hade blivit pinsamt om hon hade gjort det. Och sedan kunde hon ju inte gärna vända sig om och skrika "hej", för det hade ju också blivit pinsamt. Och sedan blev detr pinsamt att hon hade gått förbi dig utan att hälsa, och hon intalade sig att han(du) ju inte hade hälsat heller, så ...

En möjlig tolkning (Ponera förresten att hon hade sagt hej i samma ögonblick som ni nästan snavade över varandra, vad hade du tänkt då? "Hon hejade bara för att hon inte kunde komma undan; vi gick ju nästan på varandra"?). Ibland tror jag att man (nu räknar jag alltså även in mig själv) lätt gör saker större än de är.
En annan möjlig tolkning:
"Usch där är den där snubben, hälsar man på honom blir man väl stalkad resten av livet"

Baan
2006-04-24, 11:44
Har jag missuppfattat här alltså, handlar det mer om att du borde ha hälsat på en bekant men inte gjorde det och ångrar dig nu?

Känns som jag övertolkat som fan :D

Baan
2006-04-24, 11:44
En annan möjlig tolkning:
"Usch där är den där snubben, hälsar man på honom blir man väl stalkad resten av livet"

stalkad,...? du menar stakad? få stake typ. ;)

christian
2006-04-24, 11:46
En annan möjlig tolkning:
"Usch där är den där snubben, hälsar man på honom blir man väl stalkad resten av livet"

Haha, nu är du väl mer än lovligt paranoid? Byt avatar och le och hälsa på henne nästa gång ni ses.

Snake
2006-04-24, 11:48
D00d, joo gatt såmm serius ichuss.

Mental
2006-04-24, 12:01
Brukar inte hända, då jag hälsar bara jag tror jag känner dem, en del blir lite förvånade, men även helt okända brukar hällsa tillbaka, det kan ju vara någon man känner, hehe.

Helena B
2006-04-24, 12:20
Men varför hälsade inte du på henne, varför vänta tills hon gör det? Jag brukar hälsa på alla, lika bra. Sedan om någon inte skulle hälsa tillbaka, so what...jag har ändå varit trevlig och det är det som är det viktiga.

Pepparkakssmurfen
2006-04-24, 13:17
Ojojoj.. hon är verkligen TÄND på dig,du har precis missat ett :kinky: -tillfälle!

Bite
2006-04-24, 13:24
Är du så introvert att du inte kan prestera ett leende och ett "Hej"?

Jay-Z
2006-04-24, 13:25
Hon vill ha dig. Het trånande bultande H.Emanuel.

timoat
2006-04-24, 13:39
Precis! Hälsa på henne och bränn av ett leende!
Du har inget att förlora (förutom självrespekt/förtroende)

Men seriöst, hälsa, ibland finner jag mig att gå omkring och försköa se så hård/onintresserad/blazée som möjligt, så ser jag något och tänker "vafan, hon förtjänar ett leende" och fyrar av ett. Ibland får man napp, ibland inget alls. (napp menar jag ett leende tillbaka) och det är det fan värt.

Diana
2006-04-24, 13:47
Håller med! Bättre att hälsa själv och riskera(om den risken ens finns då) att personen inte skulle hejja tillbaka :thumbup:

//Flickan-som-ropat-'mamma'-efter-mer-än-en-okänd-dam-i-affären :D

Tolkia
2006-04-24, 13:51
En annan möjlig tolkning:
"Usch där är den där snubben, hälsar man på honom blir man väl stalkad resten av livet"

Brukar du förfölja och antasta folk ofta? ;) Vilken tolkning tror du är mest sannolik (om du låter hjärnan tänka och inte typ maggropen), inte minst med tanke på att du själv tydligen inte tänkte på att hälsa?

F.ö. se HelenaB:s och Dianas svar.

Kwon
2006-04-24, 18:05
Inget fel med att bry sig Emanuel!

Det är sådana till synes små saker i livet som kan göra livet värt att leva!

Efter detta möte började du tänka, nu är frågan, blir det uppföljning?

Yankeee
2006-04-24, 18:43
Brukar du förfölja och antasta folk ofta?

Oftast så springer damerna iväg när de får syn på honom.

Kwon
2006-04-24, 19:02
Oftast så springer damerna iväg när de får syn på honom.

Endast de som har senapsgula kläder på sig, eller? :)

Yankeee
2006-04-24, 19:07
Endast de som har senapsgula kläder på sig, eller? :)

Vem vet, vem vet? :D

champz
2006-04-24, 20:26
En tjej har spanat in mig en längre tid nu och våra blickar har möts ett par gånger, jag har aldrig riktigt vågat säga något. Men efter denna tråd känner jag annorlunda. Imorgon blir det ett glatt Hej!

tack allihopa *yourock*

H.Emanuel
2006-04-24, 20:29
En tjej har spanat in mig en längre tid nu och våra blickar har möts ett par gånger, jag har aldrig riktigt vågat säga något. Men efter denna tråd känner jag annorlunda. Imorgon blir det ett glatt Hej!

tack allihopa *yourock*
Då svarar hon "Och hur kommer det sig att du hälsar på mig?"
Och då ska du veta
att jag
skrattar

Trance
2006-04-24, 20:30
Jag får sådana massmördarvibbar av poster som denna.

Osten80
2006-04-24, 20:31
Jag får sådana massmördarvibbar av poster som denna.


+1

AFanatic
2006-04-24, 20:39
Diana: Mama! I wanna make you proud!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :D


När ögon möts mellan främlingar på det viset, ger det oftast en kick och det är som Kwon säger, sådana småsaker som sätter guldkant på vardagen. Ffs. Det trista är väl om det var en riktig hottie, och man vet att man aldrig mer kommer ses? Fast då får man ju göra något åt det...lr hur Emanuel?

H.Emanuel
2006-04-24, 20:43
Diana: Mama! I wanna make you proud!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :D


När ögon möts mellan främlingar på det viset, ger det oftast en kick och det är som Kwon säger, sådana småsaker som sätter guldkant på vardagen. Ffs. Det trista är väl om det var en riktig hottie, och man vet att man aldrig mer kommer ses? Fast då får man ju göra något åt det...lr hur Emanuel?
Japp, jag lever i det lilla. Det är stort. Kjoltyg fladdrar förbi hela tiden, bara att låta det ske.

AFanatic
2006-04-24, 20:57
Japp, jag lever i det lilla. Det är stort. Kjoltyg fladdrar förbi hela tiden, bara att låta det ske.


http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/...477&postcount=7









Can't heelp myself...daamniiit.
=)

Herkulez
2006-04-24, 20:59
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/...477&postcount=7




=)
:D

Kwon
2006-04-24, 21:02
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/...477&postcount=7









Can't heelp myself...daamniiit.
=)

Var det lol? som länkades igen? :)

H.Emanuel
2006-04-24, 21:03
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/...477&postcount=7









Can't heelp myself...daamniiit.
=)
kan inte öppna den

AFanatic
2006-04-24, 21:09
Var det lol? som länkades igen? :)

Ja.
Hahaha uhm lol på den. :laugh:

H.Emanuel
2006-04-24, 21:12
Ja.
Hahaha uhm lol på den. :laugh:
Vad snackar ni om?

Tolkia
2006-04-24, 21:51
Då svarar hon "Och hur kommer det sig att du hälsar på mig?"
Och då svarar han: "För att du såg så glad ut, jag blev alldeles glad bara jag såg dig" (alternativt om hon såg alldeles för o-glad ut: "Jag tyckte att du såg så bekymrad ut att jag ville muntra upp dig").

Och så tycker hon att det var skitgulligt (tämligen oavsett huruvida de känner varandra eller inte). :love:


Och då ska du veta
att jag
skrattar

Och då skall jag veta
att du
är
fett
avundsjuk

champz
2006-04-24, 22:38
Och då svarar han: "För att du såg så glad ut, jag blev alldeles glad bara jag såg dig" (alternativt om hon såg alldeles för o-glad ut: "Jag tyckte att du såg så bekymrad ut att jag ville muntra upp dig").

Och så tycker hon att det var skitgulligt (tämligen oavsett huruvida de känner varandra eller inte). :love:



Och då skall jag veta
att du
är
fett
avundsjuk

där satt den Tolkia, fler människor som dej vill ja se i detta forum *kissass*

Hnke
2006-04-24, 22:40
Vad snackar ni om?
lol?


nej, glöm det H.E.. inget att bry sig om.