handdator

Visa fullständig version : Strandraggare...


christian
2006-04-23, 22:10
http://aftonbladet.se/vss/resor/story/0,2789,813215,00.html

Medeni, 25: Jag har varit med över 1 000 tjejer
Medeni Getin, 25, och Celal Aydih, 23, jobbar på stranden i turkiska Side. Genom åren har de dejtat hundratals svenska tjejer.
Resa har träffat strandens egna casanovor.


Får mig osökt att tänka på denna:
http://www.kylig.com/temp/FRITIDWE.JPG

:D

Kwon
2006-04-23, 22:10
Haha Turkar blir förväxlade med Greker IGEN! :laugh:

"Vafan, det e ju Perseus o krabbarna, inte vi..."

slappe
2006-04-23, 22:19
Från intervjun:
Skyddar ni er?
Ofta har tjejen med sig kondomer. Eftersom jag sällan är med någon mer än en eller två gånger så känns det inte så farligt. Då behöver man inte skydda sig så noga.

*screwy*

Fatcan
2006-04-23, 22:19
Han dejtar helst 15–17-åriga skandinaviska tjejer och hymlar inte med att det för honom bara handlar om sex.

Är dom inte lite patetiska egentligen?

Sheogorath
2006-04-23, 22:25
Jag kan absolut se mig själv i deras skor. Någon liten rasist-djävul i mig skriker i mig när jag läser artikeln, men sen tänker jag till lite och inser att det ju bara är trams. Klart att de vill ****** snygga brudar. Och tjejer som åker till Turkiet vill ofta bara ha ***. *rycker på axlarna*. Det är inget att hymla om.

Diana
2006-04-23, 22:27
Dagen min dotter fyller 14 åker kyskhetsbältet på. Nyckeln mosar jag ner i kvarg och sväljer *popcorn*

Big_Vik
2006-04-23, 22:30
Dagen min dotter fyller 14 åker kyskhetsbältet på. Nyckeln mosar jag ner i kvarg och sväljer *popcorn*

Du tror inte att det är alldeles för sent då? ;) Eller är det meningen att hon ska få tjyvknulle av sig innan fjortonårsdagen?

Löjtnant Blank
2006-04-23, 22:30
Casanovor? Killen till höger ser ut som en tågolycka.

http://img.aftonbladet.se/resor/0604/22/strandraggare438.jpg

Sheogorath
2006-04-23, 22:33
Casanovor? Killen till höger ser ut som en tågolycka.

http://img.aftonbladet.se/resor/0604/22/strandraggare438.jpg

Jepp. Men han har satt på jättemånga jätteunga svenska tjejer. Och det är väl ungefär det han vill med livet just nu. Förutom utseendet, så har han väl andra svåruppnåeliga kvalitéer som många svenska turisttjejer söker. Som att vara en exotisk turk t.ex.

Trident
2006-04-23, 22:33
Vilka nollor, skulle jag se en av där pajasarna stöta på min flickvän, skulle jag krossa dennes ömma tinningar mellan mina Biceps Brachi och Underamis Stenis. *rolleyes*

Kwon
2006-04-23, 22:35
Casanovor? Killen till höger ser ut som en tågolycka.

http://img.aftonbladet.se/resor/0604/22/strandraggare438.jpg

Han inriktar sig ju på en annan målgrupp/kundgrupp än dig min gode Löjtnant! :D

Det är bra att du tycker han ser ut som en tågolycka, så du inte får för dig vissa idéer menar jag! :laugh:

Sedan är ju detta "fenomen" inget nytt heller, lite sent av aftonbladet att ta upp en sån sak nu?

Detta har ju funnits i många år. What's the big deal?

Krampus
2006-04-23, 22:36
Vilka nollor, skulle jag se en av där pajasarna stöta på min flickvän, skulle jag krossa dennes ömma tinningar mellan mina Biceps Brachi och Underamis Stenis. *rolleyes*

Optimalt! Jag skulle krossa dem med näven. :thumbup:
/Arne P från Krampus konto.

Diana
2006-04-23, 22:38
Du tror inte att det är alldeles för sent då? ;) Eller är det meningen att hon ska få tjyvknulle av sig innan fjortonårsdagen?
Bur fram tills 14 vetty :thumbup: :D

Kebab-Arne
2006-04-23, 22:38
Vilka nollor, skulle jag se en av där pajasarna stöta på min flickvän, skulle jag krossa dennes ömma tinningar mellan mina Biceps Brachi och Underamis Stenis. *rolleyes*

Han kanske är bättre utrustad än dig på andra ställen. ;) :D

Fatcan
2006-04-23, 22:39
Sedan är ju detta "fenomen" inget nytt heller, lite sent av aftonbladet att ta upp en sån sak nu?

Detta har ju funnits i många år. What's the big deal?

Ärligt talat så tror jag inte det är så vanligt att 15-åringar knullar med sådana.

Kwon
2006-04-23, 22:39
Jag ser inte problemet.

Det är ju ingen som tvingar damerna att idka samlag med dessa två herrar.

Big_Vik
2006-04-23, 22:39
Bur fram tills 14 vetty :thumbup: :D

Varför ta ifrån henne chansen att få göra allt roligt som du själv fått uppleva? *popcorn* Glädjedödare. Du förstör ju för turkzen dessutom! :(

Sheogorath
2006-04-23, 22:40
Jag ser inte problemet.

Det är ju ingen som tvingar damerna att idka samlag med dessa två herrar.

:thumbup:

Fatcan
2006-04-23, 22:42
Jag ser inte problemet.

Det är ju ingen som tvingar damerna att idka samlag med dessa två herrar.

Näe, fast en 23 åring som sätter på 15 åringar...vet inte om det är så rätt. Speciellt när han säger att han bara använder skydd "ibland".

Tricklev
2006-04-23, 22:43
Ja, ingen större nyhet precis.

Tonårstjejer åker till turkiet/grekland.
Medelåldersmänn åker till Thailand/tyskland.
Medelålderstanter åker till Uganda.


:thumbup:

Diana
2006-04-23, 22:43
Detta har ju funnits i många år. What's the big deal?
Fenomenet kallas nyhetstorka *popcorn* kännetecknas ofta av sånthär kraffs eller div uttalanden av/articklar om L*nda Ros*ng

Kwon
2006-04-23, 22:44
Näe, fast en 23 åring som sätter på 15 åringar...vet inte om det är så rätt. Speciellt när han säger att han bara använder skydd "ibland".

Jovisst, men det är ju inte olagligt så det är ju en sak mellan dom bägge.

Om jag hade haft ork skulle jag dock åka ner, knacka alla på stranden på axeln och påminna..

"Ni glömmer väl inte skyddet?", men tyvärr önskar jag att folk runt om i världen kan klara av sånt själv utan mig.

Tricklev
2006-04-23, 22:45
Fenomenet kallas nyhetstorka *popcorn* kännetecknas ofta av sånthär kraffs eller div uttalanden av/articklar om L*nda Ros*ng


:laugh:

Diana
2006-04-23, 22:46
Varför ta ifrån henne chansen att få göra allt roligt som du själv fått uppleva? *popcorn* Glädjedödare. Du förstör ju för turkzen dessutom! :(
Tyst jag är oskuld :D

Krampus
2006-04-23, 22:47
Fenomenet kallas nyhetstorka *popcorn* kännetecknas ofta av sånthär kraffs eller div uttalanden av/articklar om L*nda Ros*ng

"Faddes tuttar sprack".

"Darin talar ut om sexryktena."

"Kwon ballada lite ur på Kolo."

Sånna? *popcorn*

ugglan
2006-04-23, 22:47
Ja, ingen större nyhet precis.

Tonårstjejer åker till turkiet/grekland.
Medelåldersmänn åker till Thailand/tyskland.
Medelålderstanter åker till Uganda.


:thumbup:

Kvinnor åker väl till gambia? :whipped:

Kwon
2006-04-23, 22:49
Ja, ingen större nyhet precis.

Tonårstjejer åker till turkiet/grekland.
Medelåldersmänn åker till Thailand/tyskland.
Medelålderstanter åker till Uganda.

:thumbup:

Det var väl Gambia? För Tanterna menar jag, eller har fenomenet spridit sig till Uganda åsse?

Ja, jag förstår strandraggarna till en viss del, det var svårt att få bort tjejernas händer när jag var nere i Grekland.

Dom var på en hela tiden, men eftersom jag är en prydlig kille med bra uppväxt så sa jag till dom att det ej gick för sig, då många var ganska unga (majoriteten runt 15-19).

Tjejerna blir ju alldeles vilda där nere, då det är som en helt annan värld (annat land!) och det de gör där nere är det ingen som vet hemma sen.

Usch och fy, det här går inte för sig.

Man fick nästan inte vara ifred någon gång!

ugglan
2006-04-23, 22:57
Usch och fy, det här går inte för sig.

Man fick nästan inte vara ifred någon gång!

Är du säker på att de inte bara var tiggare?

Kwon
2006-04-23, 22:58
Är du säker på att de inte bara var tiggare?

Ah, there we have it! :thumbup:

They begged for **** :laugh:

Löjtnant Blank
2006-04-23, 23:01
Jag tror att Katharina Brunat fick stock av Tågolyckan. Nyss hemkommen ser hon oförskämt nöjd ut.

http://img.aftonbladet.se/resor/0510/12/RESA-12s30-dragarn-340_368.jpg

Princy
2006-04-23, 23:05
Ibland känns det faktiskt lite väl överdrivet med all strandraggning. Emellanåt när jag är utomlands håller jag mig vid poolen på hotellet istället för stranden p.g.a. att jag inte orkar med det. Fast där finns ju alltid hotellpersonalen. *grr*

Viktor_Balck
2006-04-23, 23:08
Casanovor? Killen till höger ser ut som en tågolycka.

http://img.aftonbladet.se/resor/0604/22/strandraggare438.jpg

Han åt höger har sjukt köttiga biceps, det måste vara synthol.

Kwon
2006-04-23, 23:09
Ibland känns det faktiskt lite väl överdrivet med all strandraggning. Emellanåt när jag är utomlands håller jag mig vid poolen på hotellet istället för stranden p.g.a. att jag inte orkar med det. Fast där finns ju alltid hotellpersonalen. *grr*

They all out to get Princy! *eeek* :D

Diana
2006-04-23, 23:25
"Faddes tuttar sprack".

"Darin talar ut om sexryktena."

"Kwon ballada lite ur på Kolo."

Sånna? *popcorn*
jao :D :D

paddanboy
2006-04-23, 23:47
Tror knappast dessa ljuger om deras bravader. Jag förstår bara inte vad de vill med dessa två. De är så jävla fula haha!

Skulle inte vilja ta flickor som varit med dessa med tång ens.

Kwon
2006-04-23, 23:49
Tror knappast dessa ljuger om deras bravader. Jag förstår bara inte vad de vill med dessa två. De är så jävla fula haha!

Skulle inte vilja ta flickor som varit med dessa med tång ens.

Hur vet man vilka flickor som varit med dom innan då? It's risky out there! :laugh:

Fredrici
2006-04-23, 23:50
Hur vet man vilka flickor som varit med dom innan då? It's risky out there! :laugh:

+1

Princy
2006-04-23, 23:51
They all out to get Princy! *eeek* :D

När hotellägaren, alla bartenders, städarna och till och med receptionisterna på hotellet hade raggat på mig var måttet rågat! :D

Sebbe_H
2006-04-23, 23:51
Hur vet man vilka flickor som varit med dom innan då? It's risky out there! :laugh:

Man tittar på deras barn som de antagligen fått pga saknaden av skydd, då ser man om de har stor näsa och små biceps..

RajtanTajtan
2006-04-23, 23:53
När hotellägaren, alla bartenders, städarna och till och med receptionisterna på hotellet hade raggat på mig var måttet rågat! :D

Hotellpersonal har i alla tider dragits till billiga tjejer som spelar svåra.


;)

Officer
2006-04-23, 23:53
Jag känner en strandraggare (till yrket, precis som i artikeln) i Turkiet och han har ett helt fotoalbum med ca 400 tjejer varav ca 100 är svenska som han har sattit på (lita på mig, det har han) Det sjuka är att jag sett två st flickvänner till polare här i Sverige i hans fotoalbum.


Så ni som petar ner dessa killars biceps, kolla upp med era flickvänner vart de har varit.

Kwon
2006-04-23, 23:54
När hotellägaren, alla bartenders, städarna och till och med receptionisterna på hotellet hade raggat på mig var måttet rågat! :D

Så åker du tillbaka hem till Sverige igen, rusar fram till burken och loggar på Kolo ...

Och vad ser vi... :laugh: :thumbup:

Kwon
2006-04-23, 23:55
Jag känner en strandraggare (till yrket, precis som i artikeln) i Turkiet och han har ett helt fotoalbum med ca 400 tjejer varav ca 100 är svenska som han har sattit på (lita på mig, det har han) Det sjuka är att jag sett två st flickvänner till polare här i Sverige i hans fotoalbum.


Så ni som petar ner dessa killars biceps, kolla upp med era flickvänner vart de har varit.

Precis, kan gissa att de är proffs på Smooth Talkin' :naughty: :thumbup:

Ya don't need a big BEICUPS down there

Kwon
2006-04-23, 23:55
Man tittar på deras barn som de antagligen fått pga saknaden av skydd, då ser man om de har stor näsa och små biceps..

Ja och om man nu inte ser några barn, hur vet man?

Officer
2006-04-23, 23:56
Precis, kan gissa att de är proffs på Smooth Talkin' :naughty: :thumbup:

Ya don't need a big BEICUPS down there


I aint trippin' when I sayin' there has to be one or two poor fucks here whom girlfriends have been fucked down there
over n out

Sebbe_H
2006-04-23, 23:56
Ja och om man nu inte ser några barn, hur vet man?

Ja du, då får man hålla sig borta och bli en MILF-hunter helt enkelt..

Princy
2006-04-23, 23:59
Hotellpersonal har i alla tider dragits till billiga tjejer som spelar svåra.


;)

Jag spelar inte svår. Jag spelar förbannad och puttar dem i poolen, driver med dem och tvingar dem att klättra upp till min balkong för att ta ut kackerlackor! *grr*

RajtanTajtan
2006-04-24, 00:00
Jag spelar inte svår. Jag spelar förbannad och puttar dem i poolen, driver med dem och tvingar dem att klättra upp till min balkong för att ta ut kackerlackor! *grr*


Nämen oj då.

Metal_boy_
2006-04-24, 00:00
Han åt höger har sjukt köttiga biceps, det måste vara synthol.


Han har nog bara en liten släng av AIDS.

Kwon
2006-04-24, 00:02
http://aftonbladet.se/vss/resor/story/0,2789,813257,00.html

Hemma skulle vi inte ens låta dem bjuda oss på en drink. Men på semestern faller vi snabbt för de sammetsögda strandraggarna.
Hur kan det komma sig?

Sebbe_H
2006-04-24, 00:04
Jag tror att många medvetet eller omedvetet går och längtar efter ett litet äventyr.. Jag tycker inte man ska avstå från semesterflirten om man tycker att det känns bra. Det är alltid roligt att bli uppvaktad. Men man måste vara medveten om vad man gör. Det här är inga djupare relationer och de leder bara i undantagsfall till ett varaktigt förhållande.

aliquis
2006-04-24, 00:04
Han ser ut som en etiopie och har fått ****** över 1000 skandinaviska tjejer (påstår han iaf), så ni som tränar för brudarna kan ju lika gärna lägga ner, skaffa hår på ryggen och en fet guldkedja istället.

Princy
2006-04-24, 00:05
Nämen oj då.

Ja, så ta tillbaka den där blinkande smileyn! :D

aliquis
2006-04-24, 00:06
Är dom inte lite patetiska egentligen?Nej, du är bara avundsjuk, jag med.

aliquis
2006-04-24, 00:06
Dagen min dotter fyller 14 åker kyskhetsbältet på. Nyckeln mosar jag ner i kvarg och sväljer *popcorn*Tror du inte hon kommer sakna sexet då?

Är inte 14 lite försent?

RajtanTajtan
2006-04-24, 00:07
Ja, så ta tillbaka den där blinkande smileyn! :D

Tyst på dig din lilla princykorv :)

RajtanTajtan
2006-04-24, 00:08
Tror du inte hon kommer sakna sexet då?

Är inte 14 lite försent?


:D

Princy
2006-04-24, 00:09
Tyst på dig din lilla princykorv :)

Jag är ingen korv. :(

Viktor_Balck
2006-04-24, 00:09
Jag känner en strandraggare (till yrket, precis som i artikeln) i Turkiet och han har ett helt fotoalbum med ca 400 tjejer varav ca 100 är svenska som han har sattit på (lita på mig, det har han) Det sjuka är att jag sett två st flickvänner till polare här i Sverige i hans fotoalbum.


Så ni som petar ner dessa killars biceps, kolla upp med era flickvänner vart de har varit.

Vad pluggar man för att jobba som strandraggare? Studerar man i turkiet då? Strandraggare, 140 poäng, inriktning svenska flickor. *fnizzar*

Kwon
2006-04-24, 00:11
Vad pluggar man för att jobba som strandraggare? Studerar man i turkiet då? Strandraggare, 140 poäng, inriktning svenska flickor. *fnizzar*

You just have to be a smooth talker and know what women wants is all bro.

Don't be shy, let em know where it's at.

RajtanTajtan
2006-04-24, 00:11
Jag är ingen korv. :(


En gullunge då? Som alla strandraggare vill gulla med?

Anonym112
2006-04-24, 00:11
Han åt höger har sjukt köttiga biceps, det måste vara synthol.

Triceps släpar mer :cryout:

aliquis
2006-04-24, 00:12
Hur vet man vilka flickor som varit med dom innan då? It's risky out there! :laugh:Min bekant frågade sin förrförra flickvän om hon skulle kunna tänka sig att ****** med en turk, hennes svar blev att det kunde ju inte hon veta. Det var fel svar. Hon blev rätt ledsen ett tag.

Princy
2006-04-24, 00:14
En gullunge då? Som alla strandraggare vill gulla med?

Nej. *grr*

Kwon
2006-04-24, 00:14
Nej. *grr*

Du kommer alltså inte återvända till Turkiet/Grekland med andra ord?

RajtanTajtan
2006-04-24, 00:15
Nej. *grr*


*grr* *grr* *grr*

aliquis
2006-04-24, 00:16
http://aftonbladet.se/vss/resor/story/0,2789,813257,00.html

Hemma skulle vi inte ens låta dem bjuda oss på en drink. Men på semestern faller vi snabbt för de sammetsögda strandraggarna.
Hur kan det komma sig?"Och det är alltid härligt att bli uppvaktad och känna sig åtråvärd. Kvinnor vill gärna höra att någon faller i trans över deras vackra ögon."

bwah, med tanke på hur tacksamma de är för uppmärksamheten skall de inte ha något!½"#€%&

aliquis
2006-04-24, 00:17
:DMan kan ju undra över huruvida gasmasken åker på också?

http://www.speakeasy.org/~p0key/pics/gasmask.JPG

Viktor_Balck
2006-04-24, 00:18
You just have to be a smooth talker and know what women wants is all bro.

Don't be shy, let em know where it's at.

aiight daawg, peace love and understanding all around the world

special shout out to the guy with the massive biceps to the right, a casanova who has fucked over a thousand girls.

Princy
2006-04-24, 00:18
RajtanTajtan: *grr27* *grr27* *grr27*

Kwon: Jo, två underbara land för övrigt! :D

Diana
2006-04-24, 00:18
Tror du inte hon kommer sakna sexet då?

Är inte 14 lite försent?
Hell no!
hon kan få en mobil me vibrator om hon är snäll :D :thumbup:

aliquis
2006-04-24, 00:19
Hell no!
hon kan få en mobil me vibrator om hon är snäll :D :thumbup:Kanske sådan där harry potter bromstick när hon e 8?

Eller en dejt med Justincredible?

Metal_boy_
2006-04-24, 00:23
Casanovor? Killen till höger ser ut som en tågolycka.

http://img.aftonbladet.se/resor/0604/22/strandraggare438.jpg

:laugh:

Kwon
2006-04-24, 00:24
special shout out to the guy with the massive biceps to the right, a casanova who has fucked over a thousand girls.

LOL! Who cares about his biceps? Apparently the biceps weren't even IN this equation!

And the amount of poon is entirely up to him, as long as he ain't doin illegal shit, i could care less about someone elses private life (which now turned official thanks to Aftonbladet).

Sure, he ain't got the most impressive biceps in the world, but who really cares?

He sure don't! :D It's not like he is goin up against Ronnie C and the gang on stage, if ya know what i mean.

If you want to pork 10, 20, 100, 500, 1000 or whatever people, i don't mind and nobody else should either! :thumbup:

aliquis
2006-04-24, 00:25
Hahah

"Har ni dejtat turkiska tjejer?
M: – Jag har bara haft en turkisk tjej. Jag tror inte jag kan bli lycklig med en turkisk tjej.
C: – Nej, tar du en turkisk tjejs oskuld så måste du gifta dig med henne.
M: – Du får inte pussa henne, hålla hennes hand eller ha sex före äktenskapet. Därför tror jag att många hellre vill ha en skandinavisk tjej.
C: – Är du med en turkisk tjej får du hela stora familjen på köpet."

Tänkte inte ens på det, det är ju synd om dem, vad skall de göra liksom? ;/

Princy
2006-04-24, 00:31
*grr* *grr* *grr*

Du kan ju inte logga ut innan vi försonats igen. :D

Diana
2006-04-24, 00:48
Kanske sådan där harry potter bromstick när hon e 8?

Eller en dejt med Justincredible?
Du kommer bli en bra far :laugh:

Metal_boy_
2006-04-24, 01:08
Den som vill göra barn med mig räcker upp en hand!





/ aliquis från metals konto.

Bolio
2006-04-24, 02:42
Har dessa 15-åriga flickor inga föräldrar som håller koll på dem? Är det ingen som tänker på sjukdoms- och epedemirisken det kan innebära för Sverige i fortsättningen om folk ska hålla på och korsknulla folk i andra länder på detta oförskämda sätt?

För övrigt tror jag att många av er lider av precis samma sjukdom som får en muslimsk farsa att döda sin dotter. Åh nej, de snor våra tjejer! (Särskilt aliqiuis som de facto har massor att vara bitter över.)

Genesis
2006-04-24, 06:02
Min flickvän har varit i Turkiet två år i rad. Jag kommer att dö av Aids. :(

Genesis
2006-04-24, 06:14
Vi killar kan ju tänka oss själva hur vi skulle reagera om en brasiliansk tjej kom fram och gned sin extremt välformade stjärt mot oss under semestern? Varför inte liksom. Kravlöst sex. Eller måste man gifta sig? :)

De där två killarna har nog bara haft sex med fula tjejer. :D

wo0b9n
2006-04-24, 06:18
:laugh: :laugh:

Nina L
2006-04-24, 06:28
Min flickvän har varit i Turkiet två år i rad. Jag kommer att dö av Aids. :(Ingen risk. De ligger ju bara med samma tjejer några gånger, så risken är väldigt liten. :D

När det gäller strandraggandet så är det väl ett naturligt fenomen. Om tjejerna bara ser till att inte ta med allt för mycket smittsamt hem till Sverige så är det lugna puckar för mig.

Själv drar jag mig för att åka till Turkiet , eftersom jag har hört att lokalbefolkningen är j o b b i g a och jag undrar om de skulle förstöra semestern för en. Då känns krokarna runt Thailand betydligt bättre, där man har hört att alla är så vänliga och trevliga att ha att göra med. (Iofs så ropar de väl "Hello sexy mister" efter min pojkvän då och det kan nog göra mig *grr* *grr*)

Kwon
2006-04-24, 06:47
Ingen risk. De ligger ju bara med samma tjejer några gånger, så risken är väldigt liten. :D

När det gäller strandraggandet så är det väl ett naturligt fenomen. Om tjejerna bara ser till att inte ta med allt för mycket smittsamt hem till Sverige så är det lugna puckar för mig.

Själv drar jag mig för att åka till Turkiet , eftersom jag har hört att lokalbefolkningen är j o b b i g a och jag undrar om de skulle förstöra semestern för en. Då känns krokarna runt Thailand betydligt bättre, där man har hört att alla är så vänliga och trevliga att ha att göra med. (Iofs så ropar de väl "Hello sexy mister" efter min pojkvän då och det kan nog göra mig *grr* *grr*)

Kör Grekland då

Lasse Kongo
2006-04-24, 06:49
Haha sköna killar, ja hade gjort precis samma sak, hade nog iofsig satt ett par turkar med, finns en del fina faktiskt...

Kwon
2006-04-24, 06:49
Vi killar kan ju tänka oss själva hur vi skulle reagera om en brasiliansk tjej kom fram och gned sin extremt välformade stjärt mot oss under semestern? Varför inte liksom. Kravlöst sex. Eller måste man gifta sig? :)


Yeah, what's the prob lixom... :D

Nina L
2006-04-24, 07:28
Kör Grekland dåDär har jag redan varit. :) Jag vill se nya platser. (Det lär bli Kroatien.)

Tolkia
2006-04-24, 07:31
För övrigt tror jag att många av er lider av precis samma sjukdom som får en muslimsk farsa att döda sin dotter. Åh nej, de snor våra tjejer!
Good point.

Sheogorath
2006-04-24, 07:38
Good point.

+1

Rocco
2006-04-24, 07:44
Där har jag redan varit. :) Jag vill se nya platser. (Det lär bli Kroatien.)

Kroatien kan jag rekommendera, inte en strandraggare så långt ögat kunde nå. Med ditt utseende skulle jag verkligen inte åka till Turkiet. Det spelar liksom ingen roll om man går hand i hand med pojkvännen, han kommer att få så många anbud att det lär snurra i skallen på honom. Raggarna där nere är på alla svenska tjejer, och då menar jag verkligen alla. Är man dessutom blond och har snygg kropp så kan man lika gärna snitta upp sig och bada med hajarna... Så åk ni till Kroatien i sommar...

Nina L
2006-04-24, 07:48
Kroatien kan jag rekommendera, inte en strandraggare så långt ögat kunde nå. Med ditt utseende skulle jag verkligen inte åka till Turkiet. Det spelar liksom ingen roll om man går hand i hand med pojkvännen, han kommer att få så många anbud att det lär snurra i skallen på honom. Raggarna där nere är på alla svenska tjejer, och då menar jag verkligen alla. Är man dessutom blond och har snygg kropp så kan man lika gärna snitta upp sig och bada med hajarna... Så åk ni till Kroatien i sommar...Hahahaha. :laugh: Det låter till och med värre än Malmö.

christian
2006-04-24, 07:57
Kroatien kan jag rekommendera, inte en strandraggare så långt ögat kunde nå. Med ditt utseende skulle jag verkligen inte åka till Turkiet. Det spelar liksom ingen roll om man går hand i hand med pojkvännen, han kommer att få så många anbud att det lär snurra i skallen på honom. Raggarna där nere är på alla svenska tjejer, och då menar jag verkligen alla. Är man dessutom blond och har snygg kropp så kan man lika gärna snitta upp sig och bada med hajarna... Så åk ni till Kroatien i sommar...

I second that. Turista med tjejen i Turkiet är jobbigt. Det skall tydligen vara ungefär likadant i Egypten?

Kwon
2006-04-24, 08:32
Hahahaha. :laugh: Det låter till och med värre än Malmö.

Man kan ju spekulera hur mycket de hade erbjudit din pojkvän för dig! :D

Visst, inte som Robert Redford o Demi Moore eller vad det var, men nog en hel del :thumbup:

Din pojkvän kanske blir lite osäker då de drar in 3 extra kameler i the deal. :laugh:

Sheogorath
2006-04-24, 08:35
Man kan ju spekulera hur mycket de hade erbjudit din pojkvän för dig! :D

Visst, inte som Robert Redford o Demi Moore eller vad det var, men nog en hel del :thumbup:

Din pojkvän kanske blir lite osäker då de drar in 3 extra kameler i the deal. :laugh:

*sväljer* Först NU tittade jag på Världens Bästa Filmklipp. Nu pumpar testot här borta. Stången ska frukta mig idag.

Nina L
2006-04-24, 08:41
Man kan ju spekulera hur mycket de hade erbjudit din pojkvän för dig! :DJa, man undrar. Jag misstänker att min look går hem rätt kraftigt i där. (Om jag skall döma av mina erfarenheter här i Malmö, där alla länder liksom strålar samman.) Hur skall jag få veta detta? Finns det ingen förmedling på internet där man kan kolla sitt marknadsvärde? Förresten är turkarna verkligen aktiva på nätet också. Var och varannan kille man snackade med i början av sin internetkarriär bodde ju där. De ville gifta sig allihop, verkade det som. (Eller så trodde det att det var vad man ville höra?)

ante
2006-04-24, 08:45
I second that. Turista med tjejen i Turkiet är jobbigt. Det skall tydligen vara ungefär likadant i Egypten?

Hahah, var i egypten i oktober med dåvarande flickvännen, vars utseende drar åt ninas håll. Helt sjukt vad de var på. Hon kunde inte gå iväg 50 meter ens utan att de började kladda.

Kwon
2006-04-24, 08:47
Ja, man undrar. Jag misstänker att min look går hem rätt kraftigt i där. (Om jag skall döma av mina erfarenheter här i Malmö, där alla länder liksom strålar samman.) Hur skall jag få veta detta? Finns det ingen förmedling på internet där man kan kolla sitt marknadsvärde? Förresten är turkarna verkligen aktiva på nätet också. Var och varannan kille man snackade med i början av sin internetkarriär bodde ju där. De ville gifta sig allihop, verkade det som. (Eller så trodde det att det var vad man ville höra?)

Jag skulle vilja påstå att du (blond o sillisar) står högre i kurs där än, ja, vad ska vi dra till med... en mindre och lättare asiatiska kanske .. eller kanske en 50-årig dam från Sydjemen.

Egentligen borde du dra ner bara för att se spektaklet och kolla hur hög aktien är, men det kan ju bli totalkalabalik åsse. (en hel folkhop efter sig)

Kwon
2006-04-24, 08:48
*sväljer* Först NU tittade jag på Världens Bästa Filmklipp. Nu pumpar testot här borta. Stången ska frukta mig idag.

ROFFEL! Recension sen! Antingen här eller på din Blog! :thumbup:

Diggler
2006-04-24, 09:01
Man kan bli ganska hårt raggad på som svensk, turist och kille också i medelhavsländer. Bygg upp lite muskler, gå på gym under semestern- där (på gymmet alltså) blir man garanterat raggad på (iofs av inhemska bögar men men det är iaf lite roligt att få uppmärksamhet).

hahavaffan
2006-04-24, 09:03
Casanovor? Killen till höger ser ut som en tågolycka.

http://img.aftonbladet.se/resor/0604/22/strandraggare438.jpgMen gode gud. Borde det inte kallas våldtäkt om ena parten är så ful?

Nina L
2006-04-24, 09:03
Hahah, var i egypten i oktober med dåvarande flickvännen, vars utseende drar åt ninas håll. Helt sjukt vad de var på. Hon kunde inte gå iväg 50 meter ens utan att de började kladda.Kladdade de? Damn. Som tjej vill man dra iväg en örfil i det läget. (På krogen funkar en armbåge i förbifarten helt utmärkt.)

Sheogorath
2006-04-24, 09:04
Men gode gud. Borde det inte kallas våldtäkt om ena parten är så ful?

GAHAHAHAH!!!!! :laugh:

hahavaffan
2006-04-24, 09:09
Man kan bli ganska hårt raggad på som svensk, turist och kille också i medelhavsländer. Bygg upp lite muskler, gå på gym under semestern- där (på gymmet alltså) blir man garanterat raggad på (iofs av inhemska bögar men men det är iaf lite roligt att få uppmärksamhet).Det är inte roligt att bli uppmärksammad av bögar i Cypern iallafall. :(

Mikeman
2006-04-24, 09:34
Casanovor? Killen till höger ser ut som en tågolycka.

http://img.aftonbladet.se/resor/0604/22/strandraggare438.jpg

Moahaha.

Det är ju Thomas Di Leva till höger. Vad snygg har är med kort hår. Snygga stentvättade jeans med.
-HÄJ, Ska du määää häm och kopulääära?

Tricklev
2006-04-24, 10:36
Man kan bli ganska hårt raggad på som svensk, turist och kille också i medelhavsländer. Bygg upp lite muskler, gå på gym under semestern- där (på gymmet alltså) blir man garanterat raggad på (iofs av inhemska bögar men men det är iaf lite roligt att få uppmärksamhet).

:laugh:

Fyfan vad bra tråden blev tillslut :hbang: :hbang:

christian
2006-04-24, 11:10
Enligt wikipedia: :D
Strandraggare
Wikipedia
Hoppa till: navigering, sök
Strandraggare, en person, nästan alltid en man, som besöker badstränder i syfte att söka sexuella kontakter.

Strandraggaren använder sin avklädda kropp för att få uppmärksamhet. Han är oftast kroppsbyggare och tar ibland med vikter och annan träningsutrustning till stranden. En strandraggare är skicklig på att posera. Han är solbränd och ofta tatuerad.


Nu kan ni göra gp:s test och se om ni själva kvalar in:
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=466&a=131195

http://wallskog.com/fotoalbum/slides/13.jpg

bladhet
2006-04-24, 11:13
usch blääää och tvi..

Diggler
2006-04-24, 11:31
Det är inte roligt att bli uppmärksammad av bögar i Cypern iallafall. :(

Det får du allt ta och utveckla.

Löjtnant Blank
2006-04-24, 11:56
Men gode gud. Borde det inte kallas våldtäkt om ena parten är så ful?
:D

hahavaffan
2006-04-24, 18:19
Det får du allt ta och utveckla.Det hade varit en grej om jag haft blondt hår och blå ögon, något de homosexuella männen där nere kanske inte ser varje dag. Men jag är mörkbrun till hårfärgen, och har bruna ögon. Inget exotiskt, nordiskt knull med andra ord. Iallafall... det hände två kvällar av sex, att nåt gäng bögar ville att jag skulle dansa "the sexual dance" med dem. Jag avböjde vänligt men bestämt (såg äcklad ut, tog närmsta kvinna runt midjan och smekte upp henne i brygga, och gick därefter bort från dom ;))

Metal_boy_
2006-04-24, 18:42
Moahaha.

Det är ju Thomas Di Leva till höger. Vad snygg har är med kort hår. Snygga stentvättade jeans med.
-HÄJ, Ska du määää häm och kopulääära?


Di Leva :laugh: :laugh: Ja visst fan är det!! :laugh:

Fatcan
2006-05-26, 16:31
Strandraggare? (http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,831548,00.html)

christian
2006-05-26, 16:34
neh, mer strandvåldtäktsman alt strandragg-date-rape:are.