handdator

Visa fullständig version : vad skulle ni vilja lära er ?


Hiiiman
2006-04-22, 23:05
I o m att jag är lite irreterad på er nu så känner jag att det är er jag vill få svar av..

Vad skulle ni villja lära er ?

Spela guitarr ? dansa modern dans ? laga bildäck ? cykla en hjuling ?

Allt mellan himmel och gjord.. VAD skulle du vilja lära dig ?

Sebbe_H
2006-04-22, 23:06
I o m att jag är lite irreterad på er nu så känner jag att det är er jag vill få svar av..

Vad skulle ni villja lära er ?

Spela guitarr ? dansa modern dans ? laga bildäck ? cykla en hjuling ?

Allt mellan himmel och gjord.. VAD skulle du vilja lära dig ?


Köra motorcykel lika bra som Valentino Rossi :D

Slartibartfast
2006-04-22, 23:07
Jag skulle vilja vara sjukt bra på gitarr. Och prata finska flytande.

Hiiiman
2006-04-22, 23:07
bra svar.... jag skulle vilja lära mig att spela uckelele !

Notera att det är ingen ÖNSKE tråd.. utan vad man vill lära sig !

Kwon
2006-04-22, 23:08
Vill lära mig förstå människan bättre, varför människan beter sig på olika sätt, vad som kan få en människa att göra si eller så.

WheyProtein
2006-04-22, 23:08
Gitarr vore sköj att kunna spela.

SchiVen
2006-04-22, 23:10
kickboxning, kama sutra, köra bil, massage etc :D

Kwon
2006-04-22, 23:11
Vill också tillägga att jag vill lära mig poppin n lockin precis som proffsen.

Det är inte en speciellt modern dans då den funnits i ett antal år, men ganska kul!

Helena B
2006-04-22, 23:11
Byta olja på en bil, prata flytande spanska, dansa Samba Reggie, capoeira och sparka och slå riktigt hårt.

Hiiiman
2006-04-22, 23:12
kanske ska tillägga att det gäller endast en ellre max 2 saker. det är inte kul att läsa om 3123 saker som någon vill lära sig, utan de allra högs prioriterade för vederbörande

Kwon
2006-04-22, 23:12
Byta olja på en bil, prata flytande spanska, dansa Samba Reggie, capoeira och sparka och slå riktigt hårt.

I can teach you a few of those things.

RajtanTajtan
2006-04-22, 23:13
Byta olja på en bil, prata flytande spanska, dansa Samba Reggie, capoeira och sparka och slå riktigt hårt.

Jag skulle kunna lära dig 3 av 5 :) Själv vill jag lära mig de övriga två.

tp_88
2006-04-22, 23:13
Lyfta 300kg raw i bänkpress...

Fettecke
2006-04-22, 23:15
skulle vilja lära mig att framkalla en ande ur min ölflaska som ger mig oändliga önskningar... det tycker jag är skitbra.

men lite humanare så skulle jag vilja lira gitarr som Michael Romeo.... står still nu för min del, spelar samma sak om och om igen på guran hemma =( måste lära mig mer!

jwzrd
2006-04-22, 23:16
Vill lära mig förstå människan bättre, varför människan beter sig på olika sätt, vad som kan få en människa att göra si eller så.

Det skriver jag också under på.

Kwon
2006-04-22, 23:17
Det skriver jag också under på.

Det som är roligt är att det är många som vill bli gitarr/ukulele-hjältar i tråden!

Gissar att byggning och stränginstrument går hand i hand hos många? :D

Arne Persson
2006-04-22, 23:17
Jag skulle vilja lära mig något fullständigt utopiskt! Hur den kvinnliga hjärnan egentligen fungerar! Det är ju mer än en gång som man har stått där som ett stort jävla frågetecken! :confused: :)

jwzrd
2006-04-22, 23:18
Jag skulle vilja lära mig något fullständigt utopiskt! Hur den kvinnliga hjärnan egentligen fungerar! Det är ju mer än en gång som man har stått där som ett stort jävla frågetecken! :confused: :)

Det är lustigt det där, jag som uppfattar dig som någon som verkligen står i kontakt med sitt kvinnliga inre? :cool:

Kwon
2006-04-22, 23:18
Jag skulle vilja lära mig något fullständigt utopiskt! Hur den kvinnliga hjärnan egentligen fungerar! Det är ju mer än en gång som man har stått där som ett stort jävla frågetecken! :confused: :)

Typ som Mel Gibson i den där rullen, vad hette den nu.. Han kunde läsa deras tankar!

Visst skulle det regera, men man hade nog blivit tokig på kuppen! :thumbup:

jwzrd
2006-04-22, 23:19
Det som är roligt är att det är många som vill bli gitarr/ukulele-hjältar i tråden!

Gissar att byggning och stränginstrument går hand i hand hos många? :D

Att kunna knäppa på en ackustisk gitarr ger stor festpenis.

Helena B
2006-04-22, 23:19
Jag skulle vilja lära mig något fullständigt utopiskt! Hur den kvinnliga hjärnan egentligen fungerar! Det är ju mer än en gång som man har stått där som ett stort jävla frågetecken! :confused: :)

Dito...

Trance
2006-04-22, 23:20
Vill lära mig att kunna göra bättre design på hemsidor, klienter etc. Även om jag är mer intresserad av det tekniska så skulle det vara roligt att vara lite bättre på det som syns.

Skulle även vilja lära mig mer om hur kroppen fungerar och hur vi tar upp de vanligaste livsmedel som vi äter och hur vi tar hand om allt.

Båda håller jag på att lära mig lite smått.

Kwon
2006-04-22, 23:21
Att kunna knäppa på en ackustisk gitarr ger stor festpenis.

Jag har klarat mig bra helt utan kunskaper om gitarrspel på fest! :D

Tror mer det har att göra med att vara på scen och spela!

Hiiiman
2006-04-22, 23:21
Att kunna knäppa på en ackustisk gitarr ger stor festpenis.

Men kombinerar du det med en uckelele så får du "surfing beach" stilen på det hela och alla vet att surf killar får MÅNGa brudar :hbang:

OggeP
2006-04-22, 23:21
Busvissla

jwzrd
2006-04-22, 23:21
Vill lära mig att kunna göra bättre design på hemsidor, klienter etc. Även om jag är mer intresserad av det tekniska så skulle det vara roligt att vara lite bättre på det som syns.

Skulle även vilja lära mig mer om hur kroppen fungerar och hur vi tar upp de vanligaste livsmedel som vi äter och hur vi tar hand om allt.

Båda håller jag på att lära mig lite smått.

En java-popup skulle kanske intressera herrn?

Kwon
2006-04-22, 23:22
Stränginstrument generellt brukar ju vara en hit på fester och tillställningar, flöjt inte lika mycket... :D

Arne Persson
2006-04-22, 23:22
Dito...

Hmmm! Då kan man inte ha dig som lärarinna då? :D

Trance
2006-04-22, 23:22
En java-popup skulle kanske intressera herrn?

Du, här har vi inte dit med sådant när det dotnettas i data islands i Word-dokument i rasande fart.

Hiiiman
2006-04-22, 23:23
Dito...

ja du är juE brud *spy*

Arne Persson
2006-04-22, 23:23
Stränginstrument generellt brukar ju vara en hit på fester och tillställningar, flöjt inte lika mycket... :D

Jodå! På kvasiintellektuella salongskommunistfester.

Kwon
2006-04-22, 23:24
Jodå! På kvasiintellektuella salongskommunistfester.

Vilka vi alla ofta brukar besöka! :thumbup:

Arne Persson
2006-04-22, 23:25
Vilka vi alla ofta brukar besöka! :thumbup:



Urrrrk! *spy*

Yes
2006-04-22, 23:25
Jag vill lära mig svetsa, bli en riktigt grym säljare och köra runt Nurburgring på under 7 minuter.

OggeP
2006-04-22, 23:25
Jodå! På kvasiintellektuella salongskommunistfester.

:laugh:

Kwon
2006-04-22, 23:25
Urrrrk! *spy*

Just kiddin'! :thumbup:

hum
2006-04-22, 23:26
jag skulle vilja vara kunnig inom anatomi och ha naprapatfärdigheter, ja jag vet ju inte ens vad det heter *rolleyes* Fixa ryggen på mig själv skulle jag vilja kunna iallafall! Skulle vilja ha läkarutbildning också!

Skulle vilja kunna laga god(are) mat,

och! jag skulle vilja ha tid, kunskap, pengar och utrustning för att fixa allt på bilen själv!

Helena B
2006-04-22, 23:27
ja du är juE brud *spy*

Hur vet du det?

Alla tjejer tänker ju likadant eller hur *rolleyes*

Arne Persson
2006-04-22, 23:28
Just kiddin'! :thumbup:

Har upplevt smörjan när den grasserade som värst i Lund.

mathor
2006-04-22, 23:29
Jag skulle vilja lära mig hur man på optimalt vis sitter sönder soffor.

Hobbes
2006-04-22, 23:29
Big Wall klättring, besöka Yosemite (vilket jag skall göra oavsett...).
Ta en "multipitch" kurs, blir nog i sommar förhoppningsvis.
Grundkurs i alpinklättring (Mt. Blanc, vore något innan man fyller 40).
Flygcertifikat har alltid varit en dröm oxå...men det är nog mer en dröm så den kanske skall strykas då, men de andra går/kommer att avverkas!

Krampus
2006-04-22, 23:30
Tyngdlyftning!
:bpump:

Helena B
2006-04-22, 23:31
Hmmm! Då kan man inte ha dig som lärarinna då? :D

Menade iofs att jag skulle vilja lära mig hur ni tänker :D

OggeP
2006-04-22, 23:31
Tyngdlyftning!
:bpump:

Ja där sa du något. Det ha varit kul att behärska!

Krampus
2006-04-22, 23:32
Ja där sa du något. Det ha varit kul att behärska!

Så jävla coolt att kunna kasta upp 200kg i luften. :)

shadowfire
2006-04-22, 23:34
Big Wall klättring, besöka Yosemite (vilket jag skall göra oavsett...).
Ta en "multipitch" kurs, blir nog i sommar förhoppningsvis.
Grundkurs i alpinklättring (Mt. Blanc, vore något innan man fyller 40).
Flygcertifikat har alltid varit en dröm oxå...men det är nog mer en dröm så den kanske skall strykas då, men de andra går/kommer att avverkas!
Det där kan jag sätta mitt namn på. Flygcertet jobbas det dock på, får vingarna nästa vår, om jag inte hinner till i augusti.

Yes
2006-04-22, 23:35
och! jag skulle vilja ha tid, kunskap, pengar och utrustning för att fixa allt på bilen själv!
Ungefär den idén började jag göra verklighet av för några år sedan... Det kräver nästan att man dedikerar sitt liv till det. Fast det är det såklart värt. :)

jwzrd
2006-04-22, 23:41
Appropå att lira ukulele, den här killen är medelkompetent:

http://video.google.com/videoplay?docid=829401773913198414&q=jake+shimabukuro

Hobbes
2006-04-22, 23:46
Det där kan jag sätta mitt namn på. Flygcertet jobbas det dock på, får vingarna nästa vår, om jag inte hinner till i augusti.

Flygcert :bow: , nu blev jag avis...får nog kämpa lite med det, har inte lagt ner de planerna dock kan de vara lite tjuriga då jag är diabetiker!

Klättrade du oxå?

shadowfire
2006-04-22, 23:47
Flygcert :bow: , nu blev jag avis...får nog kämpa lite med det, har inte lagt ner de planerna dock kan de vara lite tjuriga då jag är diabetiker!

Klättrade du oxå?
Nix, men vill lära mig! ... fallskärmshoppning är avklarat, o flygcert på g. Bara klättring o forsränning kvar, sedan kan man krypa ner i kistan.

soddex
2006-04-22, 23:49
jag vill lära mig att föna håret lika bra som mark levengood :naughty:

nemen seriöst så vill jag lära mig att sjunga riktigt bra :D

Hobbes
2006-04-23, 00:04
Nix, men vill lära mig! ... fallskärmshoppning är avklarat, o flygcert på g. Bara klättring o forsränning kvar, sedan kan man krypa ner i kistan.

Fallskärmshoppning *check*
Forsränning blir det kanske i sommar, skall utomlands om allt löser sig med jobbet.
Klättring är något jag starkt rekommenderar :thumbup:

En bra början (http://www.kullaaventyr.com/klattring.html)

Dipshit
2006-04-23, 00:21
just NU; japanska..

Tomten plzzzzz, hand me some skillzzz!!

Krokodil
2006-04-23, 00:23
Jag vill lära mig att fokusera på det som verkligen är viktigt i livet...

Wennerberg
2006-04-23, 02:05
Jag kan allt redan

abbe
2006-04-23, 02:35
Jag skulle vilja lära mig att ha ett evolutionärt naturligt samspel med barn. Skulle även vilja lära mig att fotografera och videofilma professionellt.

Min målsättning är att lära mig minst en eller helst två större saker varje år. I fjol var det bland annat jakt och att bli pappa (tar en satans tid). Året innan var det bland annat thailändsk matlagning, nytt utvecklingsspråk och kinesiska (gick sådär). I år har det varit bland annat dykning (har precis gjort klart advanced), evolutionspsykologi och har gått en kurs i thailändska.

Metal_boy_
2006-04-23, 02:48
Jag vill lära mig tänka i rätt banor.

Krampus
2006-04-23, 03:09
Jag vill lära mig tänka i rätt banor.

Då rekomenderar vi att du köper Krampus tredagarskurs "hjälp till självhjälp".

Den går i stort sett ut på att jag under tre dygn utan sömn med diverese metoder som bla kommer att innefatta endel sadomasochistiska inslag, bryter ner klientens psyke och sedan lämnar henne/honom naken och ensam längst ner i ett grustag i Gällivare.
Därifrån ska klienten ta sig själv till huvudstaden och ett förvaringsskåp på centralstationen, där ett exklusivt fotostatkopierat diplom som styrker genomförd kurs utfärdat på ett rött A4papper som jag snott ifrån min arbetsplats, väntar den som lyckas.
Allt för en kostnad av 9998kr.
Vi tar inte kort.

Metal_boy_
2006-04-23, 03:14
Då rekomenderar vi att du köper Krampus tredagarskurs "hjälp till självhjälp".

Den går i stort sett ut på att jag under tre dygn utan sömn med diverese metoder som bla kommer att innefatta endel sadomasochistiska inslag, bryter ner klientens psyke och sedan lämnar henne/honom naken och ensam längst ner i ett grustag i Gällivare.
Därifrån ska klienten ta sig själv till huvudstaden och ett förvaringsskåp på centralstationen, där ett exklusivt fotostatkopierat diplom som styrker genomförd kurs utfärdat på ett rött A4papper som jag snott ifrån min arbetsplats, väntar den som lyckas.
Allt för en kostnad av 9998kr.
Vi tar inte kort.


:laugh:

SchiVen
2006-04-23, 03:16
Gå och lägga mig i tid skulle vara bra annars för min del

Dissector
2006-04-23, 03:24
Stegra med min cykel, alfabetet och stjäla godis från barn!

Nej men det var ändå lite svårt. Oftast vill man nog bli bättre på vissa saker man håller på med. Är det något man verkligen vill lära sig har man nog ofta börjat jobba lite på det och vill bara bli bättre. Det låter fel att säga "Jag vill lära mig bli bättre på...". Så om man räknar "lära sig mer av..." o.s.v så blir det ju en oändlig lista. Allt man vet och kan vill man ju bli bättre på. Men freestyle-motocross är något jag aldrig provat, men gärna vill lära mig :D

Men att lära mig flyga flygplan tar nog priset. Det är något jag verkligen vill!

Herkulez
2006-04-23, 03:29
Köra motorcykel lika bra som Valentino Rossi :D
hell yeah, +1

mangemani
2006-04-23, 03:42
grunderna och dom avancerade delarna av Amiga OS samt lära mej alla man kan göra med själva Amigorna.

tejpis
2006-04-23, 03:43
Segla, Gitarr, Aktiehandel :confused: .

Nina L
2006-04-23, 05:54
Vill kunna, och vågar lära mig:

-Någon minnesteknik som verkligen kunde fungera för mig, så att jag slapp känna mig handikappad.
-Mer om trycksaksproduktion, reklam & information.
-Mingla otvunget och vara trevlig och normal utan att vara falsk. (Just nu klarar jag trevlig och onormal, vilket funkar så länge.)

Vill kunna, men vågar inte lära mig:

-Räkna i huvudet
-Danska salsa
-Kickboxing (eller liknande, jag har ju inte provat så jag vet inte.)

Mel
2006-04-23, 06:10
SKulle vilja lära mig
-Kampsporter, boxning och thaiboxning
-Språk, Tyska, Franska, Spanska så skulle man klara sig ganska bra språkmässigt.

Yankeee
2006-04-23, 06:30
Jag skulle vilja lära mig perfekt teknik i ol, samt vara riktigt grym på någon kampsport. Gärna kwons grej om att lära sig hur och varför människor gör och tänker som de gör :)

elan
2006-04-23, 07:19
Jag har också taktiken att försöka lära mig något nytt varje år. Tidigare har det varit bland annat löpa, dyka, dansa salsa. Målet för året är att lära mig att segla, ska bara hitta någon segelbåt först. :D

ante
2006-04-23, 07:36
Skulle vilja lära mig att göra en frivolt samt att kunna dunka (med basketboll).

Dipshit
2006-04-23, 07:42
ah, en till; att skära ner på tiltandet..

Pingu
2006-04-23, 07:43
Skulle vilja ha licens att mura och kakla

Hiiiman
2006-04-23, 07:51
jag är inne på pingus spår lite, att kunna snickra, bygga, kakla everything riktigt riktigt bra.. kunna bygga ut huset med ett rumm utan problem tex..

Niclaaas
2006-04-23, 09:06
jag skulle vilja vara riktigt bra på boxning, riktigt kunnig inom kost och riktigt duktig på poker.

jag jobbar på allt... mer eller mindre ;)

Greg
2006-04-23, 09:35
MMA :hbang:

Cilia
2006-04-23, 09:43
Busvissla
jag är en hejare på att busvissla.
vill du ha en kurs? *L*


Jag skulle vilja lära mig att dansa åtminstånde hyfsat bra.
Sen vill jag börja segla 4.2a och kanske tävla. Det är ett litet mål jag har.

internethjälten
2006-04-23, 09:48
I o m att jag är lite irreterad på er nu så känner jag att det är er jag vill få svar av..

Vad skulle ni villja lära er ?

Spela guitarr ? dansa modern dans ? laga bildäck ? cykla en hjuling ?

Allt mellan himmel och gjord.. VAD skulle du vilja lära dig ?

Kan allt redan :thumbup:

King Grub
2006-04-23, 09:48
Jag skulle vilja kunna teckna.

shadowfire
2006-04-23, 09:49
jag skulle vilja vara riktigt bra på boxning, riktigt kunnig inom kost och riktigt duktig på poker.

jag jobbar på allt... mer eller mindre ;)
Poker, där sa du något! Sitta o kamma hem storkovan vore något det.
Skulle även kunna tänka mig att bli en jävel på att göra illusioner, ungefär som Chris Angel:
http://www.metacafe.com/watch/34020/levitation/
http://www.metacafe.com/watch/76835/criss_angel_shadows/

OggeP
2006-04-23, 09:53
jag är en hejare på att busvissla.
vill du ha en kurs? *L*


Ja tack! Jag har försökt många gånger men aldrig lyckats. :(

Cilia
2006-04-23, 09:55
Ja tack! Jag har försökt många gånger men aldrig lyckats. :(
handlar om att trycka till tungan ordentligt
men besök huvudstaden så tar vi en kurs *L*

OggeP
2006-04-23, 09:59
handlar om att trycka till tungan ordentligt
men besök huvudstaden så tar vi en kurs *L*

Så bra. Äntligen en bra anledning att besöka Stockholm :D

villemannen
2006-04-23, 10:08
Kunna allt om nutrition.
Kunna lira bas som en gud.
Kunna tyska
Kunna massage
Kunna programmera som en riktig guru.

Ha bil/mc -körkort.

Tycker ändå att man skjuter upp allting då det finns helt enkelt ingen tid till att sätta sig och nöta.

Hiiiman
2006-04-23, 10:16
Kunna allt om nutrition.
Kunna lira bas som en gud.
Kunna tyska
Kunna massage
Kunna programmera som en riktig guru.

Ha bil/mc -körkort.

Tycker ändå att man skjuter upp allting då det finns helt enkelt ingen tid till att sätta sig och nöta.

Tid är något man skaffar sig !

men sig mig är det inte testosteron du har på din avatar..

Spawn
2006-04-23, 10:38
I o m att jag är lite irreterad på er nu så känner jag att det är er jag vill få svar av..

Vad skulle ni villja lära er ?

Spela guitarr ? dansa modern dans ? laga bildäck ? cykla en hjuling ?

Allt mellan himmel och gjord.. VAD skulle du vilja lära dig ?

Alltså förut var målet att bli en sex gud men det är uppnått med några timmars läsning i en viss Kinesisk bok :cool: men nu är det väl att lära mig spela elgitarr har allt redan sprillans elgitarr med alla tillbehör.

Ryska_raketen
2006-04-23, 10:40
Alltså förut var målet att bli en sex gud men det är uppnått med


Hmm hur ska du ha det ? Ska det vara en eller sex ?



Ja skulle vilja kunna behärska kampsportens alla kunskaper :)

Hiiiman
2006-04-23, 10:54
Du får aldrig mer skriva om du inte kan lägga upp den bilden, jag skrattar ihjäl mig varje gång ! Vill HA !

AFanatic
2006-04-23, 11:09
Apropå Rossi, vore inte fel att kunna köra som mina gamla favoriter Max Biaggi och Dohan heller. :hbang:


Jag skulle vilja kunna dansa bättre salsa, men mest av allt kunna tala flytande spanska och gärna italienska också.

Perscitus
2006-04-23, 11:11
Jag skulle vilja lära mig sjunga.

Och så en massa andra saker, för tillfället cirkelwheelies på MC, hoppa mollbergare från en platå och landa ståendes, slåss ordentligt och hoppa fallskärm.

Barkbiten
2006-04-23, 11:12
förutom det självklara att bli kunnigare på träning och kost, vilket det jobbas på,
*förbättra mitt ordningssinne
*bli bättre på att diskutera/argumentera

bluelight
2006-04-23, 11:15
Marka 200 kg innan jag är 18 år, kanske kanske..

clash
2006-04-23, 11:40
tålamod o disciplin

Piranha
2006-04-23, 11:44
Assembler.

dynamo
2006-04-23, 11:52
Jag skulle vilja lära mig hitta en kvinna jag vill spendera resten av livet med, som då känner lika om mig.

Sen gitarr förstås, det har hängt med sen ungdomen. Jag vill inte lägga ner någon tid på att lära mig, men jag skulle vilja vara världens bästa.

shadowfire
2006-04-23, 11:53
tålamod o disciplin
Huga, ännu mer där ja... tålamod, där sa du något.
Vill lära mig..

... att trafikljusen inte växlar till grönt snabbare bara för att man trummar med nävarna på ratten, varvar upp motorn frenetiskt och spottar svordomar
... att medtrafikanterna faktiskt inte kan höra mina utläggningar, svordomar och utskällningar innifrån min bil
... att kön i mataffären inte går snabbare framåt och att jag inte kan sparka ut kärringen som inte börjar leta efter sitt kreditkort förrän då hon ska betala
... att jag inte ser utveckling dagen efter jag kört ett bänkpresspass

Diana
2006-04-23, 12:17
Köra bil :D :em:

Najmen, skulle vilja lära mej rida igen! =) misstänker att ja skulle te mej rekativt handikappad uppe på en pålle by now :D va läääänge sen sist, tvivlar av någet skäl på att det är som att cykla.. *popcorn*

Metal_boy_
2006-04-23, 12:32
Byta spanjor på en bil, prata flytande olja

:)

HellCat
2006-04-23, 12:43
Dykningen och massagen är redan avklarad.

Skulle vilja lära mig att dansa, och kunna latin flytande.

jakke
2006-04-23, 12:57
Assembler.
hoppas du skojjar.. Det är ett språk av satan.

Perscitus
2006-04-23, 13:17
Assembler.
Dåligt med fritid? För det är inte särskilt svårt! Sen att göra något vettigt på en hyfsat ny arkitektur är en annan sak...

Antar att du kan C redan, en bra artikel som visar vad som blir av dina C-program: http://linugazette.net/issue94/ramankutty.html.

Jense
2006-04-23, 13:24
Hmm hur ska du ha det ? Ska det vara en eller sex ?



Ja skulle vilja kunna behärska kampsportens alla kunskaper :)



ja det hade varit häftigt, att va en riktigt bra mma fighter. Tyngdlyftning skulle också va kul att kunna

Tolkia
2006-04-23, 14:05
Najmen, skulle vilja lära mej rida igen! =) misstänker att ja skulle te mej rekativt handikappad uppe på en pålle by now :D va läääänge sen sist, tvivlar av någet skäl på att det är som att cykla..
Rasera inte mina illusioner ... *cry* Var åratal sedan jag satt på hästryggen, och jag umgås ständigt med idéer på att börja om.

H.Emanuel
2006-04-23, 14:07
Jag skulle vilja lära mig möbelsnickeri och kakelugnsmakande

Diana
2006-04-23, 15:51
Rasera inte mina illusioner ... *cry* Var åratal sedan jag satt på hästryggen, och jag umgås ständigt med idéer på att börja om.
Hehehe
Vi får dra ner till närmsta tivoli och ta en runda ponnyridning med ledare, se om vi fortfarande har DET :D

Tolkia
2006-04-23, 15:52
Vi får dra ner till närmsta tivoli och ta en runda ponnyridning med ledare, se om vi fortfarande har DET :D
Det skall vara om de har en väldigt stor ponny det, annars lär jag bli anmäld av djurens rätt ... :D

Juliette
2006-04-23, 15:54
Jag skulle vilja lära mig att prata franska och spanska flytande, ännu bättre på bildhantering och retuch, att dansa riktigt bra, och sist men inte minst vill jag lära mig att peppa mig till bättre självförtroende.. för jag är tyvärr rätt bra på att bombardera mig själv med negativa tankar..

clash
2006-04-23, 15:56
..och sist men inte minst vill jag lära mig att preppa mig till bättre självförtroende.. för jag är tyvärr rätt bra på att bombardera mig själv med negativa tankar..

Aahh men du vet den funkar aldrig, många har dock försökt .. ;p

Juliette
2006-04-23, 15:59
Aahh men du vet den funkar aldrig, många har dock försökt .. ;p

Hahaha, vet rätt många som har bra själförtroende utan att ens behöva peppa sig själva... :)

Diana
2006-04-23, 16:00
Det skall vara om de har en väldigt stor ponny det, annars lär jag bli anmäld av djurens rätt ... :D
:laugh: True true, vi satsar på elefanten istället

H.Emanuel
2006-04-23, 16:03
Jag skulle vilja lära mig att prata franska och spanska flytande, ännu bättre på bildhantering och retuch, att dansa riktigt bra, och sist men inte minst vill jag lära mig att peppa mig till bättre självförtroende.. för jag är tyvärr rätt bra på att bombardera mig själv med negativa tankar..
Tänk hela tiden "Du är bra, Juliette, Du är bra, du ÄR bra, det är du verkligen, det kommer gå bra för dig, Juliette, du ÄR så BRAAAA"

egge
2006-04-23, 16:16
Social kompetens.
Alternativt jibba som Jon. :cool:

clash
2006-04-23, 16:19
Hahaha, vet rätt många som har bra själförtroende utan att ens behöva peppa sig själva... :)

^*yeah* men du missade att ja gick i bräschen för omogenheten och smygändrade de du skrev i min qoute =)

Herkulez
2006-04-23, 16:21
Aahh men du vet den funkar aldrig, många har dock försökt .. ;p
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=1494477&postcount=7

Yankeee
2006-04-23, 16:24
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=1494477&postcount=7

Haha, ett försök till ban? :D

Helena B
2006-04-23, 16:24
Efter att ha cyklat hem från jobbet så kom jag på att jag skulle vilja lära mig att krypköra med motorcykel.

grisbil3n
2006-04-23, 22:17
Skulle vilja lära mig en jävla massa praktiska och nyttiga saker av varierande karaktär. Överlevnad i lite olika miljöer skulle vara coolt att kunna.

Sebbe_H
2006-04-23, 22:20
Efter att ha cyklat hem från jobbet så kom jag på att jag skulle vilja lära mig att krypköra med motorcykel.

Det är inte så svårt :)

Bao-Bao
2006-04-23, 22:31
Jag skulle vilja lära mig att bli mycket bättre på att fotografera, så jag kan hantera och ta snygga bilder med vår blivande d-slr.

Helena B
2006-04-23, 22:33
Det är inte så svårt :)

Tycker det verkar väldigt svårt, helst när man ska göra det inom den där lilla området. Det är det enda som hindrar mig från att ta mc-kort.

tinkerbell
2006-04-23, 22:33
åka snowboard...

Sebbe_H
2006-04-23, 22:45
Tycker det verkar väldigt svårt, helst när man ska göra det inom den där lilla området. Det är det enda som hindrar mig från att ta mc-kort.

Det är mycket som verkar svårt, tills man prövar på det :D

Bite
2006-04-23, 22:50
Jag skulle vilja lära mig:

Massor av språk - men jag har inte tid

Att förstå kvinnor, vad vill ni? Va? VA? *screwy*

Kwon
2006-04-23, 22:56
Jag skulle vilja lära mig:

Massor av språk - men jag har inte tid

Att förstå kvinnor, vad vill ni? Va? VA? *screwy*

Det är nog roligare att man inte förstår dom, men visst skulle det vara bekvämt.

Jag tror INGEN förstår/kommer att förstå dom.

Helena B
2006-04-23, 22:56
Jag skulle vilja lära mig:

Massor av språk - men jag har inte tid

Att förstå kvinnor, vad vill ni? Va? VA? *screwy*

Vad vi vill? Hur ska vi kunna veta det? Kan bara säga att det är lätt att vara efterklok :D

RassK
2006-04-23, 22:56
att hugga folk i ansiktet över internet :x

aliquis
2006-04-23, 22:57
Kyssas, hångla, porra, elev söker mentor.

Diana
2006-04-23, 23:06
Jag fattar inte heller hur man kan tycka kvinnor är så mystiska? saker de(vi) gör som ter sej helt åt helvete sjuka är alltid/oftast pga bekräftelse-hunger, nu finns det så mkt exempel att det blir kortslutning i hjärna om jag räknar upp men ni fattar? enkelt är det iaf.

Bite
2006-04-23, 23:09
Jag fattar inte heller hur man kan tycka kvinnor är så mystiska? saker de(vi) gör som ter sej helt åt helvete sjuka är alltid/oftast pga bekräftelse-hunger, nu finns det så mkt exempel att det blir kortslutning i hjärna om jag räknar upp men ni fattar? enkelt är det iaf.
Det kan uppenbarligen inte benas ut efter ens en halv mansålder :D
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=1493268&postcount=17

Kwon
2006-04-23, 23:12
Jag fattar inte heller hur man kan tycka kvinnor är så mystiska? saker de(vi) gör som ter sej helt åt helvete sjuka är alltid/oftast pga bekräftelse-hunger, nu finns det så mkt exempel att det blir kortslutning i hjärna om jag räknar upp men ni fattar? enkelt är det iaf.

Det är väl nyckfullheten som är oförståelig först och främst.

cortez
2006-04-23, 23:15
Lära mig absolut allt som går att lära sig. :cool:

Sebbe_H
2006-04-23, 23:15
Lära mig absolut allt som går att lära sig. :cool:

Lära sig vara homosexuell?

Helena B
2006-04-23, 23:17
Lära sig vara homosexuell?

Det går tydligen. Såg du inte dokumentären om den största penisen eller vad den hette?

Fredrici
2006-04-23, 23:18
Det går tydligen. Såg du inte dokumentären om den största penisen eller vad den hette?

Man kan väl inte lära sig att vara gay?

Sebbe_H
2006-04-23, 23:18
Det går tydligen. Såg du inte dokumentären om den största penisen eller vad den hette?

Nej, riktigt ledsen över att jag missade den.. Men snubben ville ju lära sig allt som gick att lära sig :D Ganska äckligt dock..

Sebbe_H
2006-04-23, 23:19
Man kan väl inte lära sig att vara gay?

Killen hade tydligen så stor balle så han inte kunde ha sex med kvinnor, men packa bajs går tydligen!

Helena B
2006-04-23, 23:20
Man kan väl inte lära sig att vara gay?

Han gjorde det, tror det var två killar till och med som gick över till det andra laget.

Kwon
2006-04-23, 23:22
Man kan väl inte lära sig att vara gay?

Some people go to any length for the ultimate pleasure.

Fredrici
2006-04-23, 23:33
Han gjorde det, tror det var två killar till och med som gick över till det andra laget.

Hahaha, nä? Som jag ser så är det att gå med de förlorade laget. ;)