handdator

Visa fullständig version : Projektarbete


LisaB
2006-04-22, 07:01
Hejsan hoppsan!

Nu är det dags för mig att starta upp mitt projektarbete. Men tyvärr saknar jag idéer. Jag vet bara att jag vill göra ngt inom kost/hälsa/träning (dock ej diabetes eftersom dte är så många innann mig som har skrivit om det) helst skall det vara något praktiskt med, inte kul att bara sitta och läsa. Lite experiment får det allt också vara! :D

Så är det någon som sitter inne med ett bra förslag så är det bara att kasta ut det!

Kram

ugglan
2006-04-22, 11:27
Var ditt eget projektarbete, träna och bokför resultaten och gör sedan en analys av det.

wo0b9n
2006-04-22, 14:17
Var ditt eget projektarbete, träna och bokför resultaten och gör sedan en analys av det.

det gjorde jag, lämnade in det förra veckan.

Purren
2006-04-22, 14:26
det gjorde jag, lämnade in det förra veckan.

Vad var din tes?

Vi måste komma fram till någon slutsats "som är av värde till någon annan".

LisaB
2006-04-22, 18:26
Var ditt eget projektarbete, träna och bokför resultaten och gör sedan en analys av det.

Jo, jag har funderat på det. Men det måste vara en frågeställning och jag vet inte riktigt hur man skall formulera en sådan fråga isf. Jag kan söka bidrag från skolan och på så sätt mäta kroppsfett, muskelmassa och så iof. och sedan mäta det igen efter en träningsperiod. Hmr, dte skulle kanske vara ngt.

wo0b9nHur gjorde du ditt arbete?

Purren
2006-04-22, 19:27
Jo, jag har funderat på det. Men det måste vara en frågeställning och jag vet inte riktigt hur man skall formulera en sådan fråga isf. Jag kan söka bidrag från skolan och på så sätt mäta kroppsfett, muskelmassa och så iof. och sedan mäta det igen efter en träningsperiod. Hmr, dte skulle kanske vara ngt.

wo0b9nHur gjorde du ditt arbete?

Jag synar ditt "Hur gjorde du ditt arbete?" och höjer med "posta arbetet."

LisaB
2006-04-23, 07:14
Jag synar ditt "Hur gjorde du ditt arbete?" och höjer med "posta arbetet."

:thumbup: