handdator

Visa fullständig version : Förlåt moderatorer


Spawn
2006-04-21, 07:45
Förlåt om jag har skrivit lite för mycket posts desa senaste dagar jag lovar o bättra mig. Jag kan lika gärna göra det kännt att jag är spooni aset som var kaxig mot er förut men jag har mognat lite och hoppas att ni inte bannar mig ni kan väl göra en omröstning så får kolomedlemmarna bestämma om ni själva inte vill ha mig kvar. Men jag ger iaf folk ett gott skratt har jag hört. Tack på förhand!

Herkulez
2006-04-21, 09:45
come to me and i will pull out my jammi and kill your punani

grisbil3n
2006-04-21, 09:50
jelp

Löjtnant Blank
2006-04-21, 10:22
Hur långt är du villig att gå för att få stanna? Om du kan tänka dig att lägga upp bilder på dig själv där du oralt tillfredsställer ditt husdjur får du min röst.

mini
2006-04-21, 10:41
En kille som är envisare än vinterkräksjukan och mer irriterande än eksem måste ju få creds för det i alla fall. Däremot är signaturen Kollos i särklass sämsta och jag röstar för att spooni bannas bara därför.

Guns n hoses
2006-04-21, 11:15
"ok"

sehnpaa
2006-04-21, 11:31
Så länge man följer reglerna är man välkommen till Kolozzeum, antar jag.

JJ
2006-04-21, 12:01
Hur långt är du villig att gå för att få stanna? Om du kan tänka dig att lägga upp bilder på dig själv där du oralt tillfredsställer ditt husdjur får du min röst.

+1

Cilia
2006-04-21, 12:04
Jag mår dåligt och har ont i magen så jag rösta på att dom bannar honom asap

Cerberus
2006-04-21, 12:21
Vad har han gjort?

Rock'nRoll
2006-04-21, 13:27
Signaturen är så jävla dålig att bara den borde vara skäl nog för ban.

Kaboffastar
2006-04-21, 13:34
Hejdå spawn aka spooni...

du kan gå nu

The Somberlain
2006-04-21, 14:02
Detta är humor! Seriöst, finns inget bättre än medvetet hjärndöda och IQ-befriade inlägg!

devi
2006-04-21, 14:03
Jag ber också om ursäkt - (21.41 meningslösa posts per day) :D

Helena B
2006-04-21, 14:06
Hejdå spawn aka spooni...

du kan gå nu

Tar deffen hårt på dig eller, du som brukar vara så vänlig.

Så länge han sköter sig så tycker jag det är lugnt. Han är en kul kille som bidrar med mer oseriöshet på brädan, kan väl inte bli mycket bättre.

fonzie
2006-04-21, 15:02
haha

Pez
2006-04-21, 15:09
Nåt som jag finner är roligare än spooni/spawn själv är hur andra kidz börjar rippa vilt på honom trots att dom själva beter/har betett sig någorlunda likvärt nån gång under sin kollo-karriär. Skärpning gott folk!
Killen kanske inte är den klarast lysande stjärnan på himlavalvet, speciellt som han ger sig tillkänna som bannad hela tiden - MEN det betyder inte att man får kissa på honom hur som helst. *rolleyes*

Detta beteende är inte isolerat till det här tillfället heller, utan poppar upp lite här och där. Visst är en viss jargong bara kul, men då gäller det att alla är med på det samt att det faktiskt är med glimten i ögat.. det ska vara roligt för alla kort sagt.

Seså.

Metal_boy_
2006-04-21, 15:13
Nåt som jag finner är roligare än spooni/spawn själv är hur andra kidz börjar rippa vilt på honom trots att dom själva beter/har betett sig någorlunda likvärt nån gång under sin kollo-karriär. Skärpning gott folk!
Killen kanske inte är den klarast lysande stjärnan på himlavalvet, speciellt som han ger sig tillkänna som bannad hela tiden - MEN det betyder inte att man får kissa på honom hur som helst. *rolleyes*

Detta beteende är inte isolerat till det här tillfället heller, utan poppar upp lite här och där. Visst är en viss jargong bara kul, men då gäller det att alla är med på det samt att det faktiskt är med glimten i ögat.. det ska vara roligt för alla kort sagt.

Seså.
Hah, måste hålla med Pez där.

Kaboffastar
2006-04-21, 15:19
Tar deffen hårt på dig eller, du som brukar vara så vänlig.

Så länge han sköter sig så tycker jag det är lugnt. Han är en kul kille som bidrar med mer oseriöshet på brädan, kan väl inte bli mycket bättre.

1. jag är inte direkt dödsseriös, men när folk ljuger har man rätt att snäsa lite.

2. jag deffar ju inte ens ( haft bra långt uppehåll ) ;) börjar på måndag igen :)

EDIT : Du är också vänlig :em:

Löjtnant Blank
2006-04-21, 15:25
Nåt som jag finner är roligare än spooni/spawn själv är hur andra kidz börjar rippa vilt på honom trots att dom själva beter/har betett sig någorlunda likvärt nån gång under sin kollo-karriär. Skärpning gott folk!
Killen kanske inte är den klarast lysande stjärnan på himlavalvet, speciellt som han ger sig tillkänna som bannad hela tiden - MEN det betyder inte att man får kissa på honom hur som helst. *rolleyes*

Detta beteende är inte isolerat till det här tillfället heller, utan poppar upp lite här och där. Visst är en viss jargong bara kul, men då gäller det att alla är med på det samt att det faktiskt är med glimten i ögat.. det ska vara roligt för alla kort sagt.

Seså.
Betyder det att vi inte kommer att få se några bilder där han besudlar sin katt?

Nina L
2006-04-21, 15:42
Betyder det att vi inte kommer att få se några bilder där han besudlar sin katt?Besudla? Vad är det för ordval. Man kan visa kärlek på många olika sätt? Själv hade jag tänkt mig något oralt.

Väntar på bilder.

Zakath
2006-04-21, 16:05
Jag vet inte vad du har gjort, men du har träningshandskar på dig på din bild, det ger ett ganska stort minus. Men att säga förlåt ger dig ett mycket större plus! :thumbup:

Så länge du följer reglerna och bidrar till forumet så är du varmt välkommen tycker jag!

Löjtnant Blank
2006-04-21, 16:07
Till och med den otäcke apmannen tar ditt parti, Spawn. Det lutar åt att du får stanna.

Spawn
2006-04-21, 16:17
Jag tackar för att ni säger vad ni tycker från och med nu blir det en lite mer mogen spawn/spooni. Tack till alla som vill ha kvar mig *kissass*
Det där med djurbilden får nog aldrig se sorry om jag gjorde dig besviken men ska du se djursex så är inte kolo sidan för det. ;)

Griip
2006-04-21, 16:49
Nåt som jag finner är roligare än spooni/spawn själv är hur andra kidz börjar rippa vilt på honom trots att dom själva beter/har betett sig någorlunda likvärt nån gång under sin kollo-karriär. Skärpning gott folk!
Killen kanske inte är den klarast lysande stjärnan på himlavalvet, speciellt som han ger sig tillkänna som bannad hela tiden - MEN det betyder inte att man får kissa på honom hur som helst. *rolleyes*

Detta beteende är inte isolerat till det här tillfället heller, utan poppar upp lite här och där. Visst är en viss jargong bara kul, men då gäller det att alla är med på det samt att det faktiskt är med glimten i ögat.. det ska vara roligt för alla kort sagt.

Seså.


:thumbup:

Kwon
2006-04-21, 17:20
Du har ju lugnat ner dig nu och du sa ju själv till mig att Kolozzeum är allt du har nu.

Om man sköter sig så får man ju stanna! :)

Alltid kul med en så snabb mognad Spawn! :thumbup:

JAG har iaf sett många förbättringar i attityd!

Du vet nu tex att King Grub är gurun of all gurus etc.

Spawn
2006-04-21, 17:31
Du vet nu tex att King Grub är gurun of all gurus etc.

klart jag vet han är brädans gud

Allan
2006-04-21, 17:41
Om man sköter sig så får man ju stanna! :)
.


Ekschaktly, Watschon.


Det finns et antal tidigare bannade medlemmar som numer trivs bra här - därför att de fattat hur Kolozzeum funkar.


allan

Bronkitkorv
2006-04-21, 17:50
I början är man kaxig men sen inser man hur trevligt kolo är i ensamma stunder och så skärper man sej, Fast det betyder inte alltid att man postar vettigheter jämt förstås..

keffat_liv
2006-04-21, 19:45
Ekschaktly, Watschon.


Det finns et antal tidigare bannade medlemmar som numer trivs bra här - därför att de fattat hur Kolozzeum funkar.


allan

jag trodde ni bannade ipn?

Baan
2006-04-21, 19:49
jag trodde ni bannade ipn?

finns väl tempban och permban så går ju göra en comeback

Jorgen
2006-04-21, 20:03
jag trodde ni bannade ipn?
Inte alltid.

Spawn
2006-04-21, 20:15
jag trodde ni bannade ipn?

har man ip-changer så är biffen fixad..men det har jag inte på denna dator. Sen så är det inte speciellt svårt att ändra sin ip om man kan sin sak

Allan
2006-04-21, 20:22
Vill vi bli av med nån så går det, tro mig. Vu har folk som reggat om sig över trettio gånger vid det här laget. Och så blir de bannade igen. Och får börja om, med nya mejladresser. Och vi bannar igen (och raderar poster). Vi vinner, tro mig.


allan

Yankeee
2006-04-21, 20:24
Vill vi bli av med nån så går det, tro mig. Vu har folk som reggat om sig över trettio gånger vid det här laget. Och så blir de bannade igen. Och får börja om, med nya mejladresser. Och vi bannar igen (och raderar poster). Vi vinner, tro mig.


allan

Kom vi inte fram till att ni inte kunde bli av med folk om de ansträngde sig lite sist den här diskussionen var på tapeten?

Allan
2006-04-21, 20:30
Kom vi inte fram till att ni inte kunde bli av med folk om de ansträngde sig lite sist den här diskussionen var på tapeten?

In kommer de alltid, och sen får de vara kvar tills vi upptäcker dem. Och då tar vi bort dem igen. Allt sker ytterst manuellt och gammaldags, och det funkar jättebra. Vi har numer väl utvecklade skitstövelsensorer i moderatorstaben. Blir man bannad kan man komma tillbaka igen - om man spelar efter våra regler.
Gör man inte det så åker man ut igen. Och sen kan man hålla på så om man har lust. Det är en ojämn kamp som vi vinner. Jämt.


allan

Spawn
2006-04-21, 20:32
In kommer de alltid, och sen får de vara kvar tills vi upptäcker dem. Och då tar vi bort dem igen. Allt sker ytterst manuellt och gammaldags, och det funkar jättebra. Vi har numer väl utvecklade skitstövelsensorer i moderatorstaben. Blir man bannad kan man komma tillbaka igen - om man spelar efter våra regler.
Gör man inte det så åker man ut igen. Och sen kan man hålla på så om man har lust. Det är en ojämn kamp som vi vinner. Jämt.


allan

men är det lungt att jag får vara kvar om jag sköter mig vilket jag lovar att göra :)

Pez
2006-04-21, 20:38
men är det lungt att jag får vara kvar om jag sköter mig vilket jag lovar att göra :)
Om vi inte låtit dig vara kvar hade du inte skrivit det där. Eller hur?
Sköt dig nu. Spamma inte för fan. Och måste du spamma så gör det i "Allmänt..".

Pez
2006-04-21, 20:40
Kom vi inte fram till att ni inte kunde bli av med folk om de ansträngde sig lite sist den här diskussionen var på tapeten?
Självklart. Men som Allan skrev - så fort nån börjar veva igång med samma stil som de blev kickade för så ryker dom igen. Inte för att de är tidigare bannade, utan snarare för sitt beteende..

Yankeee
2006-04-21, 20:43
Självklart. Men som Allan skrev - så fort nån börjar veva igång med samma stil som de blev kickade för så ryker dom igen. Inte för att de är tidigare bannade, utan snarare för sitt beteende..

Jo så klart. Men det går ju fortfarande att komma in utan problem oavsett :)

Baan
2006-04-21, 20:50
Jo så klart. Men det går ju fortfarande att komma in utan problem oavsett :)

Visst är det så, men jag tror man ställer sig själv frågan efter ett tag "Vad håller jag på med?" när man blivit tagen för sjunde gången och det börjar bli tydligt att man inte är välkommen. Finns säkert någon envis djävel som fortsätter ändå men jag tror dom flesta tröttnar.

Kwon
2006-04-21, 20:52
Visst är det så, men jag tror man ställer sig själv frågan efter ett tag "Vad håller jag på med?" när man blivit tagen för sjunde gången och det börjar bli tydligt att man inte är välkommen. Finns säkert någon envis djävel som fortsätter ändå men jag tror dom flesta tröttnar.

Ja precis, vad är meningen med att fortsätta om man inte är välkommen?

Man måste ju inse att någonting inte står rätt till om man blir kickad sju gånger! :laugh:

Pez
2006-04-21, 20:53
Visst är det så, men jag tror man ställer sig själv frågan efter ett tag "Vad håller jag på med?" när man blivit tagen för sjunde gången och det börjar bli tydligt att man inte är välkommen. Finns säkert någon envis djävel som fortsätter ändå men jag tror dom flesta tröttnar.
Ja, alltså - vad man bör göra i den situationen är att ta ett snack med oss i staffen, om det nu är så att man vill komma tillbaka och bidra med nåt. Vi är inte omöjliga. Vi tycker inte om när folk beter sig illa bara.

Sen får man ju inte ha sitt coola username kvar längre heller om man blir bannad. ;)

Baan
2006-04-21, 20:53
Ja precis, vad är meningen med att fortsätta om man inte är välkommen?

Man måste ju inse att någonting inte står rätt till om man blir kickad sju gånger! :laugh:

Det finns dock undantag, Myten :D

Herkulez
2006-04-21, 21:23
Det finns dock undantag, Myten :D
u beat me to it :D