handdator

Visa fullständig version : Gula linfrö

Lizzie
2006-04-21, 07:29
Gula linfrön, har någon hört talas om dessa? Vad kan man köpa dem? Har försökt googla mig fram...utan resultat.

Janna
2006-04-21, 07:33
Gula linfrön, har någon hört talas om dessa? Vad kan man köpa dem? Har försökt googla mig fram...utan resultat.

Går det inte bra med vanliga linfrö eller skulle de gula på någotvis vara övernaturligt bra?

Lägg energin på din träningen och kosten som helhet istället för att häänga upp dig på små fragment av dem som att walnötter är nyttiggare än cashew och gula linfrö är nyttigare än vanliga. Så stor skillnad gör inte så små detaljer ;)

Lizzie
2006-04-21, 20:48
Jo'rå, min energi ligger redan på bra kost och träning - så jag hänger inte upp mig på just gula linfrön. Jag frågade bara för jag läst flera recept på senare tid där det står gula linfrön...jag blev nyfiken bara.

Slarm
2006-04-23, 04:12
dom finns i nastan alla halsokostaffarer. dom kallas val indiska linfron eller nat sant. Men om du inte hittar det i en haslobutik sa blir jag valdigt chokad. Ingen skillnad pa dom och vanliga linfron dock, enda skillnaden ar att dom "gula" ar dyrare.