handdator

Visa fullständig version : Kaxiga på gymmet?


Spawn
2006-04-20, 16:07
Har ni också de där självförtroende pumpade biffarna på gymmet som tror att de äger stället och går runt och stirrar förbannat på allt och alla?
Finns klena sånna åxå? någon som har en fin historia att dela med sig?

Iaf så har vi en snubbe på gymmet (ringen, Friskis och svettis) Han e dryga 190 han går runt och vickar på överkroppen som om han vägde 130kg muskler så jävla patetiskt! :laugh:

Rock'nRoll
2006-04-20, 16:13
Vad väger han då?

WheyProtein
2006-04-20, 16:17
Heheh, jo vi har ett par turkar som verkligen gör sig hemmastadda på gymmet:
De tar av sig linnet och står och speglar sej mitt i lokalen efter att de har pumpat upp sig.
En gång när jag kom dit var det bara dessa tre turkar där och de tränada utan tröja då allihop, var lite pinsamt att komma dit då:P

Den av dessa som är störst och argast kom en gång in och bara böt skiva *grr27*
"Vafan lyssnarr ni på?!"
"Det är fan inte vi!" sa hans turkkompanjoner, och så stoppade han i sin förbannade hip hop. Vi som ville lyssna på den rådande hårdrocken var så små och så pass nya i gymmet så ingen av oss vågade säga nåt:(

aquaman
2006-04-20, 16:21
Det är så för jävligt att det ska råda muskelhierarki på vissa gym, tycker att man slipper sånt på mitt. Vilket är tur.

Spawn
2006-04-20, 16:24
Vad väger han då?
85 kanske ;)

Spawn
2006-04-20, 16:25
Det är så för jävligt att det ska råda muskelhierarki på vissa gym, tycker att man slipper sånt på mitt. Vilket är tur.

VA GLAD FÖR DET! ;)

mangemani
2006-04-20, 16:31
eftersom jag är så gott som störst på mitt gym,så finns det ej några sånna,om folk uppfattar mej som en sådan person,det vet jag ej.
däremot finns det spinkiga personer som går runt och ser arg ut mot allt och alla.

Kwon
2006-04-20, 17:34
LOL...

Ingen som varit kaxig mot mig iaf...

Jag är inne i min egen värld så jag är ej så observant vad andra gör, såvida jag inte snor deras curl-ställ å andra "krejjer"..

Ingen muckar för jag har en "Jag känner King Grub"-tröja på mig i size XXXXXXSMALL

Pudzianovski
2006-04-20, 17:37
LOL...

Ingen som varit kaxig mot mig iaf...

Jag är inne i min egen värld så jag är ej så observant vad andra gör, såvida jag inte snor deras curl-ställ å andra "krejjer"..

Ingen muckar för jag har en "Jag känner King Grub"-tröja på mig i size XXXXXXSMALL


Alla vet ju att du är Master of the secret ninja arts iaf. Tror jag det att alla fjäskar för dig.

Jag tror inte ngn här går och är stöddig på the gym. Mot mig har aldrig ngn varit stöddig och jag tror inte jag har taskig attityd mot andra, snarare tvärtom hoppas jag.

oksiv1
2006-04-20, 17:39
Stämmningen blir bara bättre och bättre på mitt gym :thumbup:
Synd bara att de inte har all utrustning man vill ha.

ugglan
2006-04-20, 17:40
det finns bara kontorsnissar på mitt gym samt ungdomar som kör 8-10 forced reps på 250% av 1RM. Inga som drygar sig alltså.

Spawn
2006-04-20, 17:41
LOL...


Ingen muckar för jag har en "Jag känner King Grub"-tröja på mig i size XXXXXXSMALL

En king grub tröja? alltså drev du eller existerar såna? om så är fallet VART KAN MAN KÖPA!

Pudzianovski
2006-04-20, 17:43
En king grub tröja? alltså drev du eller existerar såna? om så är fallet VART KAN MAN KÖPA!

Ja, pma Grub. Han har precis köpt in ett lager på 3000 tröjor. 500kr styck.

Kwon
2006-04-20, 17:44
En king grub tröja? alltså drev du eller existerar såna? om så är fallet VART KAN MAN KÖPA!

Jag har dessa tröjor

"King Grub 4 Prez"

"Allan FTW"

"Bring Out Teh Pez"

På ryggen står Kolozzeum-loggan.

keffat_liv
2006-04-20, 17:46
Ja, pma Grub. Han har precis köpt in ett lager på 3000 tröjor. 500kr styck.


:laugh: :laugh:

Spawn
2006-04-20, 17:46
Jag har dessa tröjor

"King Grub 4 Prez"

"Allan FTW"

"Bring Out Teh Pez"

På ryggen står Kolozzeum-loggan.


Men hur får man tag på skiten! köpa via kolo lr?

keffat_liv
2006-04-20, 17:47
Men hur får man tag på skiten!

du kan få vilket tryck du vill på en tröja. Finns sidor för sådant.

Kwon
2006-04-20, 17:47
Men hur får man tag på skiten! köpa via kolo lr?

Du vet att du kan nå King Grub via PM här på brädan va? :)

500 spänn per tröja.

Spawn
2006-04-20, 17:48
Du vet att du kan nå King Grub via PM här på brädan va? :)

500 spänn per tröja.

alltså talar vi om en t-shirt eller en polo typ? och vad menar du med pm här på brädan? kanske e segare än vanligt idag :laugh:

Kwon
2006-04-20, 17:50
alltså talar vi om en t-shirt eller en polo typ? och vad menar du med pm här på brädan? kanske e segare än vanligt idag :laugh:

T-shirt med korta ärmar.

PM = Private Messages.

Du kan alltså skicka privata meddelanden till specifika medlemmar. [Du väljer själv!]

Pudzianovski
2006-04-20, 17:50
alltså talar vi om en t-shirt eller en polo typ? och vad menar du med pm här på brädan? kanske e segare än vanligt idag :laugh:

Ja, det är ingen skitkvalitè grub säljer.

Spawn
2006-04-20, 17:51
T-shirt med korta ärmar.

PM = Private Messages.

Du kan alltså skicka privata meddelanden till specifika medlemmar. [Du väljer själv!]

hehe fett najs fett sugen på en men fan 500kulor e lite väl o ta i är det inte? för ett linne?

Kwon
2006-04-20, 17:51
alltså talar vi om en t-shirt eller en polo typ? och vad menar du med pm här på brädan? kanske e segare än vanligt idag :laugh:

En ny modell som kommer här i veckan är en långärmad träningströja där det står

"OPTIMAL?" på framsidan och

"YOU BET! Team King Grub" på Baksidan.

Kwon
2006-04-20, 17:52
hehe fett najs fett sugen på en men fan 500kulor e lite väl o ta i är det inte? för ett linne?

Det e inget linne, det är T-shirts av bra och stryktålig kvalitet och det kommer en sweatshirt nu i veckan också.

keffat_liv
2006-04-20, 17:52
En ny modell som kommer här i veckan är en långärmad träningströja där det står

"OPTIMAL?" på framsidan och

"YOU BET! Team King Grub" på Baksidan.

:laugh:

Goddaniel
2006-04-20, 17:53
Har ni också de där självförtroende pumpade biffarna på gymmet som tror att de äger stället och går runt och stirrar förbannat på allt och alla?
Finns klena sånna åxå? någon som har en fin historia att dela med sig?

Iaf så har vi en snubbe på gymmet (ringen, Friskis och svettis) Han e dryga 190 han går runt och vickar på överkroppen som om han vägde 130kg muskler så jävla patetiskt! :laugh:

Har varit och tränat några gånger med tjejen på just Friskis vid Ringen och två av gångerna har jag träffat den fruktade "biffen" om det nu är honom du menar... Han ser ut att vara från Öststaterna och luktar ständigt rejält med gammalt intorkat svett. Han uppträder som om han äger hela "gymmet".

Spawn
2006-04-20, 17:54
Det e inget linne, det är T-shirts av bra och stryktålig kvalitet och det kommer en sweatshirt nu i veckan också.

haha fett najs måste fan kontakta honom. Men jag blir säkert grundlurad nu :)

Spawn
2006-04-20, 17:55
Har varit och tränat några gånger med tjejen på just Friskis vid Ringen och två av gångerna har jag träffat den fruktade "biffen" om det nu är honom du menar... Han ser ut att vara från Öststaterna och luktar ständigt rejält med gammalt intorkat svett. Han uppträder som om han äger hela "gymmet".


hehe det låter som han beskriv han lite. posta upp en bild på ditt fejs så kanske jag känner igen dig. känner flera som går med sina tjejer där! eller känner och känner snackat lite

Metal_boy_
2006-04-20, 17:56
Det e inget linne, det är T-shirts av bra och stryktålig kvalitet och det kommer en sweatshirt nu i veckan också.


När kommer melas Kvarg-collection ut?

Sist men inte minst, min colletion med tvångströjor ala hardcore-style. Första panikpåsen bjuds på och följer med i bröstfickan.

Allan
2006-04-20, 19:37
OK - nu har ni haft ert roliga gossar. Skulle tro att delar av konversationen här kommer hamna i någons undertexter senare. Kwon - du är mästaren. Någon blev såååååå ägd.....


allan

Goddaniel
2006-04-20, 19:38
hehe det låter som han beskriv han lite. posta upp en bild på ditt fejs så kanske jag känner igen dig. känner flera som går med sina tjejer där! eller känner och känner snackat lite

Hmm... Vet inte riktigt hur jag ska beskriva honom men han brukar lukta rejält med svett samtidigt som han hänger på maskinerna och vägrar att flytta på sig om man kommer gående. Om man säger "ursäkta" och vill förbi så flyttar han ibland lite på foten och muttrar surt.
Tror inte jag har någon bild på mitt ansikte men du kommer nog inte känna igen mig ändå, har bara tränat där några enstaka gånger men jag brukar ha en King Grub-tröja på mig när jag tränar :)

Jorgen
2006-04-20, 19:40
Har ni också de där självförtroende pumpade biffarna på gymmet som tror att de äger stället och går runt och stirrar förbannat på allt och alla?
Ja.
Jag är en sådan. Och jag äger gymmet.

Har du problem med det eller? *grr*

Nismo
2006-04-20, 19:54
det finns bara kontorsnissar på mitt gym samt ungdomar som kör 8-10 forced reps på 250% av 1RM. Inga som drygar sig alltså. :laugh:

mini
2006-04-20, 19:57
Njae, jag tror inte det. Jag har inte märkt något i alla fall. Inte där jag brukar träna.
Har kört någon gång på ett annat gym där det var en kille som bestämde musiken utan att fråga någon annan och gick omkring just som om han ägde stället. Han verkade lite konstig, men dög fint att vila ögonen på, så jag störde mig inte direkt.

H.Emanuel
2006-04-20, 20:05
En del som är stora och vältränade kan nog bli lite lack och känna ett slags ansvar när de ser hur folk utför övningar på ett sätt som kan leda till skador. Så ser de lite sura ut medan de tittar bara för att de kommer på sig själv med att bry sig.
?

Scratch89
2006-04-20, 20:35
Vi har en tjock grek (han ÄR grek) som brukar komma in var tredje dag, och han kör ENDAST enbens benpress. Han tränar dock inte benen nämnvärt, utan han kör sina 30 reppare med händerna på knät som han trycker ifrån. Han kör inte heller få set, utan han ligger väl på sisådär 15 set per ben...

Spawn
2006-04-20, 21:03
Ja.
Jag är en sådan. Och jag äger gymmet.

Har du problem med det eller? *grr*

haha nej da allmän fråga bara skoj o höra om andra ;)

Spawn
2006-04-20, 21:05
Hmm... Vet inte riktigt hur jag ska beskriva honom men han brukar lukta rejält med svett samtidigt som han hänger på maskinerna och vägrar att flytta på sig om man kommer gående. Om man säger "ursäkta" och vill förbi så flyttar han ibland lite på foten och muttrar surt.
Tror inte jag har någon bild på mitt ansikte men du kommer nog inte känna igen mig ändå, har bara tränat där några enstaka gånger men jag brukar ha en King Grub-tröja på mig när jag tränar :)

har snubben en lite weard frilla? typ vitt/blont hår?

Goddaniel
2006-04-20, 21:11
har snubben en lite weard frilla? typ vitt/blont hår?

Kan ha, kommer inte riktigt ihåg. Var ju ett tag sen jag var där och såg honom men jag blir nog ditlurad på ett tuttpass med tjejen på söndag.
Har jag tur får ja sin på honom hehe :)

Jorgen
2006-04-20, 21:12
haha nej da allmän fråga bara skoj o höra om andra ;)
Jag skojade bara. :)

Pez
2006-04-20, 21:13
har snubben en lite weard frilla? typ vitt/blont hår?
Han är medlem här. Han heter jwzrd.

Henrikk
2006-04-20, 21:18
Haha. Tränar också i ringen, men så farligt är det väl inte?

Synd bara att är det alltid är knökfullt och att utrustningen är mindre bra. Däremot är någras utförande ren underhållning att se på mellan setten :bow:

Metal_boy_
2006-04-20, 21:18
Nej såna finns det inte på mitt gym iaf. Små kartiga gäng med "coolingar" som kommer in ibland, men dom är harmlösa mot en annan. Dom brukar skippa attityden när man själv pratar med dom faktiskt. Frågar ibland om hjälp och tips m.m. Det som kan vara lite störande är att käften går på dom hela tiden.

Scratch89
2006-04-20, 21:21
Nej såna finns det inte på mitt gym iaf. Små kartiga gäng med "coolingar" som kommer in ibland, men dom är harmlösa mot en annan. Dom brukar skippa attityden när man själv pratar med dom faktiskt. Frågar ibland om hjälp och tips m.m. Det som kan vara lite störande är att käften går på dom hela tiden.
Det som är ännu mer störande än tjattrande tonåringar är dessa förvuxna bebisar; pubbeungar i 35åriga mäns kroppar. De tränar bröst eller armar, och sen mellan seten sitter de och pratar högljutt om hur fulla de var på Bogrens (lokala klubben här) och hur många de fick ragga på osv.

Absinteh
2006-04-20, 21:28
Har bara dampat på en snubbe en gång *slap*

Metal_boy_
2006-04-20, 21:30
Det som är ännu mer störande än tjattrande tonåringar är dessa förvuxna bebisar; pubbeungar i 35åriga mäns kroppar. De tränar bröst eller armar, och sen mellan seten sitter de och pratar högljutt om hur fulla de var på Bogrens (lokala klubben här) och hur många de fick ragga på osv.


Ja, men dom kommer bara på fredagar eller dagen efter nyårsafton :D

Spawn
2006-04-20, 21:57
Elakingar o luras om king grubtröjan fan jag ville ha en! *cry*

Snake
2006-04-20, 22:07
Herkulez tränar på samma ställe som mig, behöver jag säga mer? :(

tuben
2006-04-20, 22:17
Han verkade lite konstig, men dög fint att vila ögonen på, så jag störde mig inte direkt.

Nu förvirrar du alla stackars kolopojkar igen mini *grr27*

Diamond
2006-04-20, 22:23
Jag är snäll mot alla :) och bland dom större ;)

The_blade
2006-04-20, 22:23
tyvärr är avundsjukan extrem på vårt gym :( till o med de som har mkt muskler men vissa av dom har totalt noll självförtroende annars har de inget vara avundsjuka för :booty:

Pez
2006-04-20, 22:31
Har ni också de där självförtroende pumpade biffarna på gymmet som tror att de äger stället och går runt och stirrar förbannat på allt och alla?
Finns klena sånna åxå? någon som har en fin historia att dela med sig?

Iaf så har vi en snubbe på gymmet (ringen, Friskis och svettis) Han e dryga 190 han går runt och vickar på överkroppen som om han vägde 130kg muskler så jävla patetiskt! :laugh:
För att vara allvarlig...

Har aldrig uppfattat nån stammis på gymmet jag kör på som "kaxig".. dryg kanske, men det är det säkert flera som uppfattar mig som också så...
Det är nog rätt lätt att skaffa sig förutfattade meningar om folk på gymmet tror jag.

Sen tror jag att det yngre gardet lättare hetsar upp sig/stör sig på varandra och andra... det hör väl till.

Spawn
2006-04-20, 22:31
jag stör mig på småttingar som stirrar på än när man får lite pump visst känns det lite shyst första blicken men när snubben stirrar 1 minut i streck så blir det lite påträngande *grr27*

Pez
2006-04-20, 22:33
jag stör mig på småttingar som stirrar på än när man får lite pump visst känns det lite shyst första blicken men när snubben stirrar 1 minut i streck så blir det lite påträngande *grr27*
Som sagt. ;)

"Småttingar"? Do you really wanna go there? :D

Kwon
2006-04-20, 22:35
jag stör mig på småttingar som stirrar på än när man får lite pump visst känns det lite shyst första blicken men när snubben stirrar 1 minut i streck så blir det lite påträngande *grr27*

Du får ta det som en komplimang.

Du kanske är den mest vältränade 17-åringen på gymet?

mini
2006-04-20, 22:36
Som sagt. ;)

"Småttingar"? Do you really wanna go there? :D
Schhhh...

Så, Spawn, vad mäter biccarna?

Helena B
2006-04-20, 22:36
jag stör mig på småttingar som stirrar på än när man får lite pump visst känns det lite shyst första blicken men när snubben stirrar 1 minut i streck så blir det lite påträngande *grr27*

Vad är det för åldersgräns på friskis?

Pez
2006-04-20, 22:37
Schhhh...

Så, Spawn, vad mäter biccarna?
Ja iofs. Med småttingar kanske han menade ditt folk mini.

"Little people" sas. ;)

Tolkia
2006-04-20, 22:38
Elakingar o luras om king grubtröjan fan jag ville ha en! *cry*
Jag vill ha tvångströjan (panikpåse included).
"Metal"-tryck på ryggen, hoppas jag? :D

Spawn
2006-04-20, 22:40
Som sagt. ;)

"Småttingar"? Do you really wanna go there? :D
hehe ska nog hålla tyst ;)

Spawn
2006-04-20, 22:41
Du får ta det som en komplimang.

Du kanske är den mest vältränade 17-åringen på gymet?
haha nej har dock en polare som fortfarande spöar mig och ha lära läsa detta så nu höjdes hans självförtroende maximalt :laugh:

Spawn
2006-04-20, 22:44
Schhhh...

Så, Spawn, vad mäter biccarna?
osäker förut låg de på 37-38 ngt men det var 3 månader sen. Kan tillägga att jag e hyffsat deffad också

Spawn
2006-04-20, 22:44
Vad är det för åldersgräns på friskis?

16 bast

AlexGBG
2006-04-20, 22:49
osäker förut låg de på 37-38 ngt men det var 3 månader sen. Kan tillägga att jag e hyffsat deffad också

vad tränar du på för gym då? jag har nog inte märkt att nån har spanat in mina och dom mäter 40,2cm.. och dom känns inte inspaningsvärda i den storleken jag har heller..

Spawn
2006-04-20, 22:51
vad tränar du på för gym då? jag har nog inte märkt att nån har spanat in mina och dom mäter 40,2cm.. och dom känns inte inspaningsvärda i den storleken jag har heller..

har lite konjukturer kanske :cool: shysta ådror inte vet jag men ta bara som igår snubben satt o stirrade i spegeln han såg inte att jag såg att han stirrade..nej rå glodde är rätta ordet!

AlexGBG
2006-04-20, 22:54
har lite konjukturer kanske :cool: shysta ådror inte vet jag men ta bara som igår snubben satt o stirrade i spegeln han såg inte att jag såg att han stirrade..nej rå glodde är rätta ordet!

konjukturer? konturer menar du kankse? eller har jag missat nått begrepp?

men det är ju sjysst att folk spanar tycker iaf. jag.. det jobbiga är att man då måste se snygg ut :D

Kwon
2006-04-20, 22:58
har lite konjukturer kanske :cool: shysta ådror inte vet jag

Schyssta Konjunkturer på Biccen skulle man ju allt bra vilja ha! :thumbup:

Spawn
2006-04-20, 23:03
konjukturer? konturer menar du kankse? eller har jag missat nått begrepp?

men det är ju sjysst att folk spanar tycker iaf. jag.. det jobbiga är att man då måste se snygg ut :D

eller hur rätta till frillan o se så att man inte har något mellan tänderna jo konturer menade jag stavar som en kratta. Fast vete fan om man vill se så snygg ut när en finnig spinkig svettig snubbe stirrar eller? fast det finns folk som vill. :cool: :cool:

Spawn
2006-04-20, 23:04
Schyssta Konjunkturer på Biccen skulle man ju allt bra vilja ha! :thumbup:

MM det är aldrig fel men jag insåg idag att jag fått lite mage..och det är fan otroligt för jag har säpä svårt att gå upp i vikt allt fett lagras till muskler direkt.

AlexGBG
2006-04-20, 23:05
eller hur rätta till frillan o se så att man inte har något mellan tänderna jo konturer menade jag stavar som en kratta. Fast vete fan om man vill se så snygg ut när en finnig spinkig svettig snubbe stirrar eller? fast det finns folk som vill. :cool: :cool:

snygg ska man alltid vara, oavsett vem som "vill ha" en är det la charmerande =) och jag slipper rätta till frillan.. har i princip inget hår ändå så..

Kwon
2006-04-20, 23:05
MM det är aldrig fel men jag insåg idag att jag fått lite mage..och det är fan otroligt för jag har säpä svårt att gå upp i vikt allt fett lagras till muskler direkt.

Helt ok, då Spawnie är det grovaste vi har, musklerna överskuggar magen så man inte tänker på den.

Vikterna e Papper....PAPPER.....

Sebbe_H
2006-04-20, 23:06
MM det är aldrig fel men jag insåg idag att jag fått lite mage..och det är fan otroligt för jag har säpä svårt att gå upp i vikt allt fett lagras till muskler direkt.

Skulle gissa på att Kwon var ironisk :)

Helena B
2006-04-20, 23:06
Skulle gissa på att Kwon var ironisk :)

Kwon ironisk, du tar inte fel på person nu?

Sebbe_H
2006-04-20, 23:08
Kwon ironisk, du tar inte fel på person nu?


*kissass* haha ;)

mini
2006-04-20, 23:09
MM det är aldrig fel men jag insåg idag att jag fått lite mage..och det är fan otroligt för jag har säpä svårt att gå upp i vikt allt fett lagras till muskler direkt.
Jag är kär. Bryta arm? :naughty: Mina är bara 35.

Spawn
2006-04-20, 23:14
Jag är kär. Bryta arm? :naughty: Mina är bara 35.

haha lätt över en kaffe latte? :cool:

Kwon
2006-04-20, 23:15
Slå slag i saken nu.

Träffas på en lunchdate, Spawn + Mini = True.

Sen kör ni armbrytning.

grisbil3n
2006-04-20, 23:17
Jag dristar mig till att skriva "pwnd"...

Spawn
2006-04-20, 23:18
Slå slag i saken nu.

Träffas på en lunchdate, Spawn + Mini = True.

Sen kör ni armbrytning.
haha alltså mini = tjej eller kille?
haha klart vi ska göra men är urusel i armbrytning tränar lite imot farsan som har dryga 45 biceps riktig biff men får som vanligt armen pajad ;)

Helena B
2006-04-20, 23:19
haha alltså mini = tjej eller kille?


Testa?

Spawn
2006-04-20, 23:20
Testa?

haha nästan så man borde det

mini
2006-04-20, 23:22
haha alltså mini = tjej eller kille?
Jag vill ju veta lite mer om dig också, jag menar, jag bara gissar att det är dig jag spanat in på gymmet. Du = svällande biceps? Jag = finnig spinkig svettig.

Kwon
2006-04-20, 23:24
haha alltså mini = tjej eller kille?
haha klart vi ska göra men är urusel i armbrytning tränar lite imot farsan som har dryga 45 biceps riktig biff men får som vanligt armen pajad ;)

Mini är en av de snyggaste blondinerna vi har här på Kolozzeum.

Ja, det är en tjej med ypperlig byst och allt som hör till.

Slå slag i saken nu Spawnie!

Jag tror detta har potential! :thumbup:

Tro INTE på det där hon säger om finnig , spinkig etc..

Hon är modell-klass!

Spawn
2006-04-20, 23:24
Jag vill ju veta lite mer om dig också, jag menar, jag bara gissar att det är dig jag spanat in på gymmet. Du = svällande biceps? Jag = finnig spinkig svettig.

hahah rolig du e men ska ta o slagga lite nu la upp lite bilder på mig sj nyss om någon är intresserad av att tycka till så gör så men så länge Ciao syns imorgon :sleep: :sleep: :sleep:

Fagen
2006-04-20, 23:29
hahah rolig du e men ska ta o slagga lite nu la upp lite bilder på mig sj nyss om någon är intresserad av att tycka till så gör så men så länge Ciao syns imorgon :sleep: :sleep: :sleep:

Lova att du kommer tillbaka!

Kwon
2006-04-20, 23:30
hahah rolig du e men ska ta o slagga lite nu la upp lite bilder på mig sj nyss om någon är intresserad av att tycka till så gör så men så länge Ciao syns imorgon :sleep: :sleep: :sleep:

Sov sött och dröm många heta drömmar om Mini nu!

Du vet vad dom säger om Carlsberg va? Worth Waiting For.

Helena B
2006-04-20, 23:31
Lova att du kommer tillbaka!

Så länge han sköter sig så kommer han tillbaka.

Hnke
2006-04-20, 23:32
Har inga ord för denna tråden....

Spawn
2006-04-20, 23:33
Lova att du kommer tillbaka!
Lovar :cool:

grisbil3n
2006-04-20, 23:33
Man märker att det är vår i luften trots att det snöade imorse

Spawn
2006-04-20, 23:34
Så länge han sköter sig så kommer han tillbaka.
klart man gör puss på dig helena.

Helena är enligt mig den skönaste tjejen på kolo!

Fagen
2006-04-20, 23:34
Så länge han sköter sig så kommer han tillbaka.

Annars får du flörta lite med Pez så han får komma tebax. Du är hans "passare" här på forumet f o m nu. We don´t wanna loose him.

Fagen
2006-04-20, 23:34
Lovar :cool:

:thumbup:

Kwon
2006-04-20, 23:34
klart man gör puss på dig helena.

Helena är enligt mig den skönaste tjejen på kolo!

Snäll e hon, men du har inte träffat Mini ännu.

Blond, ljuvlig och läcker med en ypperlig byst. Kan det bli bättre?

Hon har precis samma intressen som dig också.

jakke
2006-04-20, 23:35
Har ni också de där självförtroende pumpade biffarna på gymmet som tror att de äger stället och går runt och stirrar förbannat på allt och alla?
Finns klena sånna åxå? någon som har en fin historia att dela med sig?

Iaf så har vi en snubbe på gymmet (ringen, Friskis och svettis) Han e dryga 190 han går runt och vickar på överkroppen som om han vägde 130kg muskler så jävla patetiskt! :laugh:
På ett ställe i Borås där jag brukat träna ibland finns exakt samma problem.. Jag stör mig på dom.

Kwon
2006-04-20, 23:35
Det e lite som hackstait fast i yngre form :hbang:

MilkmaN
2006-04-20, 23:36
Haha detta är riktigt roligt :D

Helena B
2006-04-20, 23:37
klart man gör puss på dig helena.

Helena är enligt mig den skönaste tjejen på kolo!

Tack :D

Tolkia
2006-04-20, 23:44
Hon har precis samma intressen som dig också.
Text- och bildanalys?

bolt
2006-04-20, 23:44
Tackar spawn för denna tråd.. *yourock*

Goddaniel
2006-04-20, 23:49
Haha :D

Kwon
2006-04-20, 23:58
Text- och bildanalys?

Dels det samt armbrytning, styrketräning och språkkunskap.

pocoloco
2006-04-21, 01:21
Friskis i ringen vilket jävla ställe.. var där o tränade förut dom har ju inte ens fribänk. CASH HTE klistermärken lite här o där.. Så fort jag klampade in på stället och skulle köra ett set hantelpress så tillhörde bänken tydligen någon annan, så stirrade dem på mej som om jag var utvecklingsströd när jag värmde upp lite lätt på 10kg när dem pressa sina 15 kilos bauta hantlar! uschhh

Big_Vik
2006-04-21, 01:24
Blond, ljuvlig och läcker med en ypperlig byst. Kan det bli bättre?


....sen finns det ju något som heter booty också. Du borde kolla upp! :D Det är ful att vara TT:man

Metal_boy_
2006-04-21, 01:35
Lovar :cool:


*räcker dig en wunderbaum* Jag hade en extra. Broder, du är hemskt välkommen.

Spawn
2006-04-21, 07:31
Tackar spawn för denna tråd.. *yourock*

hehe det kommer flera liknande i framtiden bara o be om en :cool:

Spawn
2006-04-21, 07:33
Friskis i ringen vilket jävla ställe.. var där o tränade förut dom har ju inte ens fribänk. CASH HTE klistermärken lite här o där.. Så fort jag klampade in på stället och skulle köra ett set hantelpress så tillhörde bänken tydligen någon annan, så stirrade dem på mej som om jag var utvecklingsströd när jag värmde upp lite lätt på 10kg när dem pressa sina 15 kilos bauta hantlar! uschhh

stället äger..visst ärdet botten att det inte finna någon lös bänk men jag har pajat axeln så kan inte köra bänk ändå så jag bryr mig inte. menar du att du är stark för att du tar 10 kg eller?

Nina L
2006-04-21, 07:36
Heheh, jo vi har ett par turkar som verkligen gör sig hemmastadda på gymmet:
De tar av sig linnet och står och speglar sej mitt i lokalen efter att de har pumpat upp sig.
En gång när jag kom dit var det bara dessa tre turkar där och de tränada utan tröja då allihop, var lite pinsamt att komma dit då:P

Den av dessa som är störst och argast kom en gång in och bara böt skiva *grr27*
"Vafan lyssnarr ni på?!"
"Det är fan inte vi!" sa hans turkkompanjoner, och så stoppade han i sin förbannade hip hop. Vi som ville lyssna på den rådande hårdrocken var så små och så pass nya i gymmet så ingen av oss vågade säga nåt:( :D Det är roligt när folk tar av sig på gymmet tycker jag. Och så är det liksom härligt när folk är så där riktigt nöjda med sig själva. Dessutom är hip hop kanon att träna till. Om jag var en biffig kille så skulle jag träna i ett litet jävla linne och flexa en massa i spegeln. Fast jag är nog rätt pinsam jag också, hehe.

Piranha
2006-04-21, 07:54
:D Det är roligt när folk tar av sig på gymmet tycker jag. Och så är det liksom härligt när folk är så där riktigt nöjda med sig själva. Dessutom är hip hop kanon att träna till. Om jag var en biffig kille så skulle jag träna i ett litet jävla linne och flexa en massa i spegeln. Fast jag är nog rätt pinsam jag också, hehe.

Jag har mitt lilla grå kvar om du vill låna ?


Vi hadde en skön lirare på gymmet, modell 40+ och med en riktigt bra kagge på det, ja i stort sett helt obefintligt tränad fysik. För att inte nämna håret på ryggen.

Han gillade verkligen att posera det sköna var att trots sin fysik så satte han samtliga posér klockrent, han körde ett klart välgenomarbetat program.

Övning ger färdighet,.

Mart|n
2006-04-21, 07:54
tyvärr är avundsjukan extrem på vårt gym :( till o med de som har mkt muskler men vissa av dom har totalt noll självförtroende annars har de inget vara avundsjuka för :booty:

Jo jag har märkt det. Alla verkar vara så avundjuka på mig, Jense och Arne. *flex*

Chandler
2006-04-21, 07:58
Jag har dessa tröjor


"Bring Out Teh Pez"



:laugh:

hangatyr
2006-04-21, 10:06
Spawn, du driver med oss va?

Rocco
2006-04-21, 10:20
Åååååh... Jag som planerade att jobba idag och inte använda teh Internet alls, och så råkar man surfa in på Kollo och se denna tråden. Spawn får teh win, of course... *popcorn*

AFanatic
2006-04-21, 10:32
En ny modell som kommer här i veckan är en långärmad träningströja där det står

"OPTIMAL?" på framsidan och

"YOU BET! Team King Grub" på Baksidan.


:laugh:

bubbe
2006-04-21, 10:46
Klart värd att bumpas! Mycket intressant läsning, spawn är helt klart dagens hjälte! Tack!

Grov
2006-04-28, 22:22
Vad är det för åldersgräns på friskis?
16år 14år i målsmans sällskap.
Åtminstonde i S-vall på friskis.

Daniiiel
2006-04-28, 22:35
På friskis och svettis i jönköping finns det två riktiga stollar. En svensk och en utlänning som alltid tränar tillsammans och tror dom äger hela gymmet.

elvira
2006-04-28, 23:13
pa ett gym dar ja tranade forut fanns en riktigt underhallande spellevink, kaxig va han kanske inte men skum som 17!

Han va 50+, hade minimala sma shorts nar han tranade, harig som en ryamatta och de enda han hade pa overkroppen va en gigantisk vit skjorta, uppknappt sa den fladdrade likt en mantel nar han spatsera omrking.

Hans traningsteknik sen: han korde 1 set och 1 rep per ovning, aldrig mer!Dessutom korde han bara pa maskinerna och satt alltid in pinnen pa tyngsta vikten. Sa tog han i for kung och fosterland och korde sin enda rep och skrek sa hela stallet skaka. Oftast va ju den tyngsta vikten for tung men de brydde han sig inte om utan tog i an da, om vikterna rorde pa sig eller inte verkade mindre viktigt.

Horde en gang en tant som sa att de syns nar han vart i farten for alla maskiner ar installda pa tyngsta vikten. Da forklara han att for att bygga galler de att lyfta tungt minsann!!! De komiska va att han ar bland de spinkigaste jag sett, blyertspenna, sugror, kinapinne, ja ja vet inte vad, spinkig som sjutton va han iallafall.

Vet inte va spellevinken haller till idag och hur de gar me hans muskelbygge =) Underhallande va de iallafall!

Corpobal
2006-04-29, 00:12
Klassikern är prata högljutt/slamra och kasta med vikter-killarna. Ses alltid i gäng och drar sig inte för att kasta viktskivorna när dom bänkpressar, dom är helt enkelt lite för häftiga för att bry sig om lite oljud!

Aslan
2006-04-29, 00:29
Okej här kommer en rolig historia.

En kille på vårt lokala gym var känd för att gå runt och kolla "skit" på alla. En dag kom turen till mig och min poolare och vi kollade bara tillbaka på honom som om han var dum i huvudet. Detta irriterade honom som fan eftersom han antagligen inte var van vid folk som kunde hålla kvar ögonkontakten. Bestämt höll han blicken på oss medans han vandrade mot en ställning tvärs över gymmet. Men eftersom han inte kollade rakt fram gick han rakt in i en järnpelare med huvudet före "KLIIIING" lät det. Jag och min poolare höll VERKLIGEN på att dö av skratt :D

Pez
2006-04-29, 00:47
Okej här kommer en rolig historia.

En kille på vårt lokala gym var känd för att gå runt och kolla "skit" på alla. En dag kom turen till mig och min poolare och vi kollade bara tillbaka på honom som om han var dum i huvudet. Detta irriterade honom som fan eftersom han antagligen inte var van vid folk som kunde hålla kvar ögonkontakten. Bestämt höll han blicken på oss medans han vandrade mot en ställning tvärs över gymmet. Men eftersom han inte kollade rakt fram gick han rakt in i en järnpelare med huvudet före "KLIIIING" lät det. Jag och min poolare höll VERKLIGEN på att dö av skratt :D
Han var en såndär "scanner" va?

"Look away! Look away!"
*kasplatt*


PS. skämtet funkar nog bara med de födda före 1980 och/eller de som gillar/gillade dålig b-skräck/scifi från den lokala videobutikens tiokronors-hylla. :D

Ryska_raketen
2006-04-29, 08:43
På friskis och svettis i jönköping finns det två riktiga stollar. En svensk och en utlänning som alltid tränar tillsammans och tror dom äger hela gymmet.


Oj sicka stollar.

shadowfire
2006-04-29, 09:16
what comes around, goes around... visar en trevlig attityd utåt o respekterar de som är på gymet för att träna, o därmed får jag samma respekt tillbaka.

Däremot kan jag blänga på alla snorisar som utnyttjar gymet som en fritidsgård.

trasan
2006-04-29, 10:37
Jadå klart det finns mongon.... Eller snarare sagt ETT mongo. Killen är så uppumpad på steorider att han har svårt att snacka. Drar du en hantel i golvet får du garanterat någon slags av "utskällning" ? *screwy*

timoat
2006-04-29, 11:37
Varför måste du dra en hantel i golvet?

Baan
2006-04-29, 11:43
Jadå klart det finns mongon.... Eller snarare sagt ETT mongo. Killen är så uppumpad på steorider att han har svårt att snacka. Drar du en hantel i golvet får du garanterat någon slags av "utskällning" ? *screwy*

Han kanske tycker att det är onödigt pajja golvet? :confused: :confused: :confused:

Aslan
2006-04-29, 11:52
Han var en såndär "scanner" va?

"Look away! Look away!"
*kasplatt*


PS. skämtet funkar nog bara med de födda före 1980 och/eller de som gillar/gillade dålig b-skräck/scifi från den lokala videobutikens tiokronors-hylla. :D

Haha exakt! :laugh:

trasan
2006-04-29, 12:14
Han kanske tycker att det är onödigt pajja golvet? :confused: :confused: :confused:

Det var ett exempel. Det räcker med att marka lite och du får ett indirekt dödshot..

aquaman
2006-04-29, 12:14
Han kanske tycker att det är onödigt pajja golvet? :confused: :confused: :confused:
Pajar golvet på ett gym av det kan det vara dags att byta till ett bättre.

Daniiiel
2006-04-29, 13:24
Oj sicka stollar.

haha ja speciellt eftersom det är jag och min träningspolare

weeeeeeeeeeeeEeeeeeeee