Visa fullständig version : Tips om bra hemsidor
Kan någon tips om bra sidor om Kolhydrater, proteiner, vitaminer, mineralämnen, spårelement o.s.v. där det finns mycket fakta ;)
Jag har redan varit på www.slv.se och www.helso.info och på forumet såklart men de räcker inte. :)
King Grub
2006-04-20, 15:38
Köp Näringslära För Högskolan eller låna den på biblioteket.
jag menar hemsida inte böcker jag vet att det finns som böcker men det är jobbigt med det...
King Grub
2006-04-20, 16:21
det är jobbigt med det...
Okej... http://bestsmileys.com/yawning/2.gif
Cerberus
2006-04-20, 16:30
Näringslära för högskolan är skitbra, dock fattar man inte allt om man inte e hyfsad på kemi(vilket jag inte är haha). Lånade en bok idag som heter Kroppens Kemi som är skriven 2004, mycket formler och kemi-termer där men det finns en del att hämta för oss som inte e lika insatta ändå.
Fick nyss lära mig att kroppen kan sänka kroppstempen vid självsvält, vilket förklarar varför jag fryser lite mer nu.
Fick nyss lära mig att kroppen kan sänka kroppstempen vid självsvält, vilket förklarar varför jag fryser lite mer nu.
Jo, på behandlingscenter för anorektiker går patienterna ofta runt i tjocka jackor hela dagen för att hålla värmen.
Jo, på behandlingscenter för anorektiker går patienterna ofta runt i tjocka jackor hela dagen för att hålla värmen.
really? :) haha skulle se kul ut
King Grub
2006-04-21, 08:06
Jättekul.
mysassygirl
2006-04-21, 08:28
Köp Näringslära För Högskolan eller låna den på biblioteket.
Den boken kommer jag inhandla och köpa pronto! Tack för tipset, uppskattas!
King Grub
2006-04-21, 09:15
Det är den enda riktigt högkvalitativa boken på området på svenska. :thumbup:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.