handdator

Visa fullständig version : Poll om jymden jesor.


Piranha
2006-04-18, 13:33
Ditt jymdskepp rymmer 4 personer.

Vem av följande får inte åka med?

Motivera varför.

Kwon
2006-04-18, 13:34
Ditt jymdskepp rymmer 4 personen.

Vem av följande får inte åka får inte åka med?

Motivera varför.

Mkt nice! :)

ugglan
2006-04-18, 13:36
om det bara rymmer 4 personer så måste man ju kryssa 2st, annars får man ju inte plats själv

Piranha
2006-04-18, 13:37
Jag röstar ut Nina med motiveringen att man vet aldrig hur dem där beteer sig i zero-gravity.

Nitrometan
2006-04-18, 13:37
Jag! Jag! Jag!

Jag vill inte åka till jymden.

Piranha
2006-04-18, 13:38
om det bara rymmer 4 personer så måste man ju kryssa 2st, annars får man ju inte plats själv

Men vi låssas att du redan är på rymdstationen ismord å klar med glidmedel .. OK ?

OggeP
2006-04-18, 13:38
Mini

Vid en eventuell olycka så finns det nog minst mat på henne.

bubbe
2006-04-18, 13:39
Du kanske menar att man skjuter iväg 4 pers som man helst ser försvinna från jordens yta.

Kwon
2006-04-18, 13:39
Röstade Nitro då han inte ville följa med överhuvudtaget.

Vill inte göra ngn lessen, vill Nitro stanna på jorden och ha kul så skall jag unna honom detta.

ugglan
2006-04-18, 13:41
Mini

Vid en eventuell olycka så finns det nog minst mat på henne.

Å andra sidan vill man ju inte heller äta svålen på julskinkan, därför röstade jag på Nitrometan

Nina L
2006-04-18, 13:42
Mini får inte följa med.

Jag är för psykiskt svag för att klara eventuella skarpsyntheter och pikar i trånga utrymmen. Dessutom vet jag inte om jag skulle kunna manipulera henne med min kvinnliga *host* charm.

puppas
2006-04-18, 13:42
Jag röstar ut Nina med motiveringen att man vet aldrig hur dem där beteer sig i zero-gravity.


+1.

Piranha
2006-04-18, 13:43
Å andra sidan vill man ju inte heller äta svålen på julskinkan, därför röstade jag på Nitrometan


Jag har också ropplems med Ogges motivering.

Jwzrds fot efter 3 veckor i dräkten där kräver nog en hel del sambalolek för att få ner.

RajtanTajtan
2006-04-18, 13:44
Jag tycker det är bäst att Nina stannar hemma, så att hon inte missar sin tid till läppförstoringen.

Honn
2006-04-18, 13:44
Vare sig Pez, Nina eller mini får följa med. Deras platser ska fyllas med Eleikovikter. Nitrometan och Jwzrd får följa med som vittnen till mitt nya massiva PB i böj.

Nitrometan
2006-04-18, 13:44
Röstade Nitro då han inte ville följa med överhuvudtaget.

Vill inte göra ngn lessen, vill Nitro stanna på jorden och ha kul så skall jag unna honom detta.
Tack. Tänk vad jobbigt det hade blivit att träna utan gravitation.

Sen kanske det är en insats för världsfreden att skicka iväg jwzrd och mini? De verkar så arga? Ofta iaf. Mindre ilska härnere kanske = mer fred? :cool:

Zakath
2006-04-18, 13:52
Vare sig Pez, Nina eller mini får följa med. Deras platser ska fyllas med Eleikovikter. Nitrometan och Jwzrd får följa med som vittnen till mitt nya massiva PB i böj.

Bäst idé hittils :thumbup:

OggeP
2006-04-18, 13:55
Jag har också ropplems med Ogges motivering.

Jwzrds fot efter 3 veckor i dräkten där kräver nog en hel del sambalolek för att få ner.

Å andra sidan så vore det lite av ett nöje att sätta tänderna i Jwzrd. :eating:

jwzrd
2006-04-18, 13:56
Å andra sidan så vore det lite av ett nöje att sätta tänderna i Jwzrd. :eating:

Vilken del börjar du med? :D

OggeP
2006-04-18, 14:12
Vilken del börjar du med? :D

Om jag är hungrig blir det gluteus, är jag bara sugen på 27kg sockervadd så blir det skägget.

:D

Piranha
2006-04-18, 14:15
Om jag är hungrig blir det gluteus, är jag bara sugen på 27kg sockervadd så blir det skägget.

:D


Haaaaaaaaa ha ha ha de är rätt mycke "sockervadd" på gluttan där också.

Krampus
2006-04-18, 14:15
Pez får inte följa med för han skulle röka konstant hela resan och det är ju inte så att han direkt kan gå ut och göra det, och på så sätt ha ihjäl oss andra. Det skulle iofs JWRRRDZ också ha efter ett tag...

OggeP
2006-04-18, 14:17
Ditt jymdskepp rymmer 4 personer.

Vem av följande får inte åka med?

Motivera varför.

Borde det inte stå:
Ditt jymdskepp jymmer 4 personer.

Vem av följande fåj inte åka med?

Motiveja vajföj.

Var konsekvent om du ska försöka vara rolig! :furious:







*kissass*

Krampus
2006-04-18, 14:19
Borde det inte stå:
Ditt jymdskepp jymmer 4 personer.

Vem av följande fåj inte åka med?

Motiveja vajföj.

Var konsekvent om du ska försöka vara rolig! :furious:


*kissass*

Ågge Pje, fåj inte följa me, föj han haaj så tjåkig hymor...

OggeP
2006-04-18, 14:19
Haaaaaaaaa ha ha ha de är rätt mycke "sockervadd" på gluttan där också.

Haha vafan *spy*

Piranha
2006-04-18, 14:20
Ågge Pje, fåj inte följa me, föj han haaj så tjåkig hymor...

Ogge får inte ens åka i bakluckan med det där attitydsproblemet.

OggeP
2006-04-18, 14:21
Ågge Pje, fåj inte följa me, föj han haaj så tjåkig hymor...

Men men men men :(

Jag vill ju vaja som du kjampus. Jolig och extjovejt.

Piranha
2006-04-18, 14:22
Jag rekade faktiskt om det var möjligt att välja in Krampus på resan, men NASA nekade och sa att bränslekonomin inte tillät det.

Arnesson
2006-04-18, 14:24
Mini får stanna hemma, dem andra framstår som roligare, och på en sådan låååång resa behöver man mycket skratt!

Kwon
2006-04-18, 14:25
Tror ni dock inte resultaten hade varit annorlunda om man hade varit en av dom som åkte med i skeppet (till månen)?

Hade DU orkat med Jwzrd, Mini, Nina et al under denna långa tid?

OggeP
2006-04-18, 14:25
Jag ångrar mig djupt. Nu i efterhand inser jag att inlägget var i Metal_boy-klass. Kan ni finna i ert hjärta att förlåta mig? :(

Krampus
2006-04-18, 14:25
Men men men men :(

Jag vill ju vaja som du kjampus. Jolig och extjovejt.

Det vill du inte.
Ty ack jag är numer förändrad.
Fylld av sorg, ondska och vemod.





Du får åka på taket... :devil:

OggeP
2006-04-18, 14:27
Du får åka på taket... :devil:

Jag undrar om Thule har någon som passar en Rymdfärja? http://82.145.131.163/Thule/ProductListPage____4568.aspx :D

Piranha
2006-04-18, 14:29
Filmen som visas ombord på resan kommer vara en kavalkad över Allans samtliga bommade knäböjslyft, och borde vara precis lagom till en resa på 3 veckor.

Clyde
2006-04-18, 14:29
Hahahaha... Jag kan tänka mig Piranha sitta och härda biceps i brottarlinne tillsammans med Jwzrd till Linus Wahlgren - Jag är en austronaut.mp3 från åttiotalet... Och sedan efter ett stenhårt armpass går dom ut i cafetérian för att avnjuta en lunchbuffé lika stort som ett julbord. Piranha är Jultomte och Jwzrd tomtenisse. Och jag är en Astronaut.

Krampus
2006-04-18, 14:31
Jag undrar om Thule har någon som passar en Rymdfärja? http://82.145.131.163/Thule/ProductListPage____4568.aspx :D

Klick biatch (http://www.nugruppen.se/NU-gruppen/Om_NU/bilder/papperskorg.jpg)

Piranha
2006-04-18, 14:32
Hahahaha... Jag kan tänka mig Piranha sitta och härda biceps i brottarlinne tillsammans med Jwzrd till Linus Wahlgren - Jag är en austronaut.mp3 från åttiotalet... Och sedan efter ett stenhårt armpass går dom ut i cafetérian för att avnjuta en lunchbuffé lika stort som ett julbord. Piranha är Jultomte och Jwzrd tomtenisse. Och jag är en Astronaut.


Ha ha ha, alltså de är inte Voyager vi åker.

Den här är:

En sardinburk på ungefär 12 m3 där allt skall rymmas och släpper någon en proteinfis så kommer samtliga astronauter vomera ikapp eftersom syret cirkuleras i kabinen.

Kwon
2006-04-18, 14:38
Hahahaha... Jag kan tänka mig Piranha sitta och härda biceps i brottarlinne tillsammans med Jwzrd till Linus Wahlgren - Jag är en austronaut.mp3 från åttiotalet... Och sedan efter ett stenhårt armpass går dom ut i cafetérian för att avnjuta en lunchbuffé lika stort som ett julbord. Piranha är Jultomte och Jwzrd tomtenisse. Och jag är en Astronaut.

Det finns ingen plats för detta, vi snackar trångt utrymme här.

Därför är det ÄNNU viktigare att välja rätt personer, mixar man fel och det blir dålig personkemi på så litet utrymme kan det bli helt galet.

Det finns alltså inte någonstans man kan vara ifred utan man måste tillbringa tiden med de olika personligheterna.

Skulle varit en roligare undersökning med fler alternativ alt en specifik mix man kunde göra, tex 4 pers = Bolio, Jwzrd, Aprotte, JaggedAxe. <- Där snackar vi het mix.

jwzrd
2006-04-18, 14:42
Det finns ingen plats för detta, vi snackar trångt utrymme här.

Därför är det ÄNNU viktigare att välja rätt personer, mixar man fel och det blir dålig personkemi på så litet utrymme kan det bli helt galet.

Det finns alltså inte någonstans man kan vara ifred utan man måste tillbringa tiden med de olika personligheterna.

Skulle varit en roligare undersökning med fler alternativ alt en specifik mix man kunde göra, tex 4 pers = Bolio, Jwzrd, Aprotte, JaggedAxe. <- Där snackar vi het mix.

Jag dödar dom lätt med en mild morgonfis.

Kwon
2006-04-18, 14:45
Jag dödar dom lätt med en mild morgonfis.

Släng in RajtanTajtan och Karadeniz också och det bäddar för en diskussionsrik resa till månen.

Kan gissa att det kommer diskuteras en hel del... :naughty:

Jwzrd, RajtanTajtan, Bolio, Karadeniz, AProtte och JaggedAxe på ett utrymme för 4 personer åkers sin lilla resa mot månen (vi säger 6 veckor för enkelhetens skull).

Här snackar vi personkemi.

Kagen
2006-04-18, 14:50
Ja jöstaj på Nina. Nu kansje ni unjaj vajföj!!!???

Jo, föj de andja spännböjjisarna kljaj vi oss utan. De fåj måjja med järpar i jymdem utaj mej. Nina äj inte bra att skika ut föj tänk om utåmjodinaj fåj taj på hene!!!??? Då bli je dåjjigt, jättedåjigt!!!

Kwon
2006-04-18, 14:54
Ja jöstaj på Nina. Nu kansje ni unjaj vajföj!!!???

Jo, föj de andja spännböjjisarna kljaj vi oss utan. De fåj måjja med järpar i jymdem utaj mej. Nina äj inte bra att skika ut föj tänk om utåmjodinaj fåj taj på hene!!!??? Då bli je dåjjigt, jättedåjigt!!!

Om Utomjordingar får tag på Nina, vad händer då menar du?

Tänker du på anal-probing som utomjordingarna som kraschade runt AREA 51 brukade utföra på stackars jordlingar? :)

Nitrometan
2006-04-18, 14:54
Tror ni dock inte resultaten hade varit annorlunda om man hade varit en av dom som åkte med i skeppet (till månen)?

Hade DU orkat med Jwzrd, Mini, Nina et al under denna långa tid?
Gissa varför jag ville stanna hemma! :laugh:

Jense
2006-04-18, 14:55
pez får inte hänga med då han är singel. jag vill kunna ragga på tjejerna ostört.

Krampus
2006-04-18, 14:59
Det här är kanske den dummaste tråden någonsin Pirre. :)

Kwon
2006-04-18, 15:01
Det här är kanske den dummaste tråden någonsin Pirre. :)

Den är ganska kul faktiskt... Om man får skriva ner sin egen 4-manna besättningskombo!

Medlemmar på Kolo gissar vilka som passar bäst (är mest kompatibla) eller sämst med varandra under en resa till månen på en 12 kubikmeters yta...

Piranha
2006-04-18, 15:05
Det här är kanske den dummaste tråden någonsin Pirre. :)


Thi hi ... smickrare där *kissass*

Sonny
2006-04-18, 15:32
Nina får utan tvekan inte följa med.

Kwon
2006-04-18, 15:33
Nina får utan tvekan inte följa med.

Motivering? Tynger ner skeppet eller vad?

Nina L
2006-04-18, 15:35
Motivering? Tynger ner skeppet eller vad?Shit. Nu kommer den där: "Jag tycker inte om dig, bara" igen. :(

Sonny
2006-04-18, 15:36
Motivering? Tynger ner skeppet eller vad?Om jag skulle ranka medlemmarna efter villka jag tycker bäst om så skulle Nina hamna sist. Med detta säger jag inte att jag ogillar Nina, innan förvirring uppstår.

Alltså ranka dem man fick välja emellan.

Kwon
2006-04-18, 15:37
Om jag skulle ranka medlemmarna efter villka jag tycker bäst om så skulle Nina hamna sist. Med detta säger jag inte att jag ogillar Nina, innan förvirring uppstår.

Du menar alltså, att du unnar denna rymdresa som en belöning till folk för gott uppförande?

Du vill alltså ge Jwzrd, Mini, Nitro och Pez denna belöning för att du tycker så mycket om dom.

Ok, fair enuff, men om vi säger såhär då, att du är en av de som åker.

Vilka hade du helst velat ha med dig på resan? Jwzrd, Nitro och Pez?

Jense
2006-04-18, 15:38
Shit. Nu kommer den där: "Jag tycker inte om dig, bara" igen. :(


lugn nina, du får följa med mig. blir svårt att förstå de där andra bara

Nina L
2006-04-18, 15:39
lugn nina, du får följa med mig. blir svårt att förstå de där andra bara :love:

Sonny
2006-04-18, 15:41
Ok, fair enuff, men om vi säger såhär då, att du är en av de som åker.Vilka hade du helst velat ha med dig på resan? Jwzrd, Nitro och Pez?Hur menar du, får ja välja fritt vilka som ska med? :confused:

Kwon
2006-04-18, 15:44
Hur menar du, får ja välja fritt vilka som ska med? :confused:

Vi säger såhär, du är en av de fyra som skall med och får välja mellan 3 kandidator (Jwzrd, Nina, Nitro, Mini, Pez).

Vilka väljer du?

-

Variant 2: Du får välja 3 medlemmar på Kolo (vilka som helst) som resekamrater.

Krampus
2006-04-18, 15:46
Den är ganska kul faktiskt... Om man får skriva ner sin egen 4-manna besättningskombo!

Medlemmar på Kolo gissar vilka som passar bäst (är mest kompatibla) eller sämst med varandra under en resa till månen på en 12 kubikmeters yta...

Ok:

I det internationella rymdsammarbetet "simple life" en samling speciellt utvalda och specialltränade personer gett sig av mot de yttersta delarna av galaxen för att utföra ett mycket farligt uppdrag, utfärdat av förenta nationerna. Det ser ut som ett gemensamt hot mot världens existens lyckades samla alla världens stater och total världsfred är nu för första gången i världshistorien annalkande.
Jordens samtliga länder har gemensamt finansierat detta projekt tillsammans, men ännu återstår det svåraste: Att för skeppets besättning utföra det uppdrag som åligger dem.
Dock har Danmark, som sattsat 98% av sin totala BNP i projektet, lovat att atombomba Tyskland om uppdraget inte slutförs med lyckad utgång.

Det ligger därför i världens intresse och speciellt kolozzeummedlemmarna, att detta uppdrag utförs med lyckad utgång - Efter som statistiska undersökningar visat att många handlar på Lidl....

De som tilldelats detta ärofyllda uppdrag är:

Kapten Kwon - Som tack vare sina stora kunskaper om Japanska seriefigurer och med sitt multinationella ursprung i bagaget kunde ena minde länder som framhållit sig som aggresiva i frågan om vilken nationalitet kaptenen på ett sådant här projekt borde ha.
Han saknar helt utbildning inom rymdskeppsframförande, ledarskap, eller något annat för den delen, men med sitt reresentabla yttre och med sin vänliga framtoning blev han en Ronald Reagan för detta projekt.
Kunde Milli Vanilli, så kan också Kwon.

Pingpong Piranha - Stor, arg och ganska dum vakt/besättningsman.
Fick jobbet pga att han idkat samlagt med en av nationellarådets ledarmöter, Herr Roland.

Kanonkulan Krampus - Stor, lite fetare men tämligen smart vakt/besättningsman. Fick jobbet för att han sprängde nationella rådet och skyllde på Danmark. Var i början svår att könsbestämma pga sina enorma pecs.


Gladiatorerna1 - Fånge. Hot mot mänskligheten. Antikrist. Riskerar på sikt att fördumma hela mänskligheten och driva den till sin ruin med sina inlägg på träningsforum.


Uppdrag:

Att efter ha färdats 8000år skjuta in fången i jättestjärnan "B&K", hemstjärnan för fången och det enda som kan skada denna. Vi lyckad utgång kommer fången att upplösas i atomer som sedan kommer att uppfångas med en damsugare av märket "Volta".
Atomerna kommer att sammansättas till en smaskig proteinbar (GI 43), vilken syftet är att mata King Grub med för att utjämna hans egenpåstådda överintelligens till mer normal.

Krampus
2006-04-18, 15:50
Om jag skulle ranka medlemmarna efter villka jag tycker bäst om så skulle Nina hamna sist. Med detta säger jag inte att jag ogillar Nina, innan förvirring uppstår.

Alltså ranka dem man fick välja emellan.

Varg Vikernes leker med My Little Pony i fängelset...

Sonny
2006-04-18, 15:50
Variant 2: AnabolicProtein, Kwon, JWZRD

Tre roliga medlemmar med bra musiksmak :)

Sonny
2006-04-18, 15:51
Varg Vikernes leker med My Little Pony i fängelset...Kul för honom, hoppas han släpps snart så han kan skriva/släppa ett nytt album :)

Kwon
2006-04-18, 15:53
Ok:

I det internationella rymdsammarbetet "simple life" en samling speciellt utvalda och specialltränade personer gett sig av mot de yttersta delarna av galaxen för att utföra ett mycket farligt uppdrag, utfärdat av förenta nationerna. Det ser ut som ett gemensamt hot mot världens existens lyckades samla alla världens stater och total världsfred är nu för första gången i världshistorien annalkande.
Jordens samtliga länder har gemensamt finansierat detta projekt tillsammans, men ännu återstår det svåraste: Att för skeppets besättning utföra det uppdrag som åligger dem.
Dock har Danmark, som sattsat 98% av sin totala BNP i projektet, lovat att atombomba Tyskland om uppdraget inte slutförs med lyckad utgång.

Det ligger därför i världens intresse och speciellt kolozzeummedlemmarna, att detta uppdrag utförs med lyckad utgång - Efter som statistiska undersökningar visat att många handlar på Lidl....

De som tilldelats detta ärofyllda uppdrag är:

Kapten Kwon - Som tack vare sina stora kunskaper om Japanska seriefigurer och med sitt multinationella ursprung i bagaget kunde ena minde länder som framhållit sig som aggresiva i frågan om vilken nationalitet kaptenen på ett sådant här projekt borde ha.
Han saknar helt utbildning inom rymdskeppsframförande, ledarskap, eller något annat för den delen, men med sitt reresentabla yttre och med sin vänliga framtoning blev han en Ronald Reagan för detta projekt.
Kunde Milli Vanilli, så kan också Kwon.

Pingpong Piranha - Stor, arg och ganska dum vakt/besättningsman.
Fick jobbet pga att han idkat samlagt med en av nationellarådets ledarmöter, Herr Roland.

Kanonkulan Krampus - Stor, lite fetare men tämligen smart vakt/besättningsman. Fick jobbet för att han sprängde nationella rådet och skyllde på Danmark. Var i början svår att könsbestämma pga sina enorma pecs.


Gladiatorerna1 - Fånge. Hot mot mänskligheten. Antikrist. Riskerar på sikt att fördumma hela mänskligheten och driva den till sin ruin med sina inlägg på träningsforum.


Uppdrag:

Att efter ha färdats 8000år skjuta in fången i jättestjärnan "B&K", hemstjärnan för fången och det enda som kan skada denna. Vi lyckad utgång kommer fången att upplösas i atomer som sedan kommer att uppfångas med en damsugare av märket "Volta".
Atomerna kommer att sammansättas till en smaskig proteinbar (GI 43), vilken syftet är att mata King Grub med för att utjämna hans egenpåstådda överintelligens till mer normal.

HAHA Fy fan va sjukt.

Har du verkligen rätt folk på rätt plats?

Tror inte ens vi skulle kunna starta med den besättningen...

Det börjar med att någon (inga namn) börjar klaga över utrymmet och sen är tjafset i full gång...

Dumleman
2006-04-18, 16:00
Nitrometan skulle inte få åka med i min jymdresa för han behövs här som nyhetspostare.

Jense
2006-04-18, 16:04
Variant 2: AnabolicProtein, Kwon, JWZRD

Tre roliga medlemmar med bra musiksmak :)
thnx

Sonny
2006-04-18, 16:07
thnxnaaaaaw, glömde dig gubben, byter nog ut trolkarlen mot dig, du tar nog mindre plats också :)

Krampus
2006-04-18, 16:07
HAHA Fy fan va sjukt.

Har du verkligen rätt folk på rätt plats?

Tror inte ens vi skulle kunna starta med den besättningen...

Det börjar med att någon (inga namn) börjar klaga över utrymmet och sen är tjafset i full gång...

8000år utan brudar har i statistiska undersökningar visat på ökad risk för homosexuellt beteende...

Nina L
2006-04-18, 16:10
naaaaaw, glömde dig gubben, byter nog ut trolkarlen mot dig, du tar nog mindre plats också :)Icke. Jense é mé mej.

Kwon
2006-04-18, 16:10
8000år utan brudar har i statistiska undersökningar visat på ökad risk för homosexuellt beteende...

So, are you hinting that someone in this crew isn't what he/she appears to be? :D

Jense
2006-04-18, 16:18
Icke. Jense é mé mej.


ja jag och nina är på samma farkost. behåll du din feta saggiga styrkelyftare istället :D

Metal_boy_
2006-04-18, 16:24
Jr.weiner. Han är så jävla stirrig. Skulle säkert utsätta oss andra för hets mot rymdgrupp.

Kwon
2006-04-18, 16:27
ja jag och nina är på samma farkost. behåll du din feta saggiga styrkelyftare istället :D

Vilka andra två är med, eller är det bara du och Nina?

Krampus
2006-04-18, 16:28
So, are you hinting that someone in this crew isn't what he/she appears to be? :D

Nigguh, where Im commin´ from you could get shoot for implying less!
How you know where I’m at when you haven’t been where I’ve been?
Understand where I’m coming from! (Gävle).
I aint sayin´nuttin´!

Men det är Piranha. :)

Kwon
2006-04-18, 16:29
Nigguh, where Im commin´ from you could get shoot for implying less!
How you know where I’m at when you haven’t been where I’ve been?
Understand where I’m coming from! (Gävle).
I aint sayin´nuttin´!

Men det är Piranha. :)

Haha Damn Straight...

Fo sho nuggah, but for realz...

Are you implyin' somethin' bout Glad2? :confused:

Ya know more than the rest of us? HUH?

Speak on This Bro!

Krampus
2006-04-18, 16:35
Haha Damn Straight...

Fo sho nuggah, but for realz...

Are you implyin' somethin' bout Glad2? :confused:

Ya know more than the rest of us? HUH?

Speak on This Bro!

Naaah, jus´kiddin´ :D
You knows I loves y´all!

/Krampone.

Piranha
2006-04-18, 18:52
HAHA Fy fan va sjukt.

Har du verkligen rätt folk på rätt plats?

Tror inte ens vi skulle kunna starta med den besättningen...

Det börjar med att någon (inga namn) börjar klaga över utrymmet och sen är tjafset i full gång...


Jag tror också på total chaos, alla vill bestämma och greppar ratten samtidigt och färjan havererar i startrampen.
Samtliga ombord omkommer omedelbart.


3 veckor återfinner haverikommissionen Krampus gynekomsatiknölar (det enda som klarat hettan av raketbränslet) och bygger ett monument i dess ära på torget i Skärholmen.

Piranha
2006-04-18, 18:55
Jag svär.

En dag skall jag skapa en seriös tråd i allmänt :booty: .

Ninjasmurf
2006-04-18, 18:57
Jag svär.

En dag skall jag skapa en seriös tråd i allmänt :booty: .

Går det att skapa seriösa trådar i allmänt? ;)

Kwon
2006-04-18, 18:58
Jag svär.

En dag skall jag skapa en seriös tråd i allmänt :booty: .

Den här tråden var ju superb! Gillade den enormt!

En av de bättre hittills!

Vilka tre hade du helst rest till månen med? (och varför just dessa tre?)

Piranha
2006-04-18, 19:06
Den här tråden var ju superb! Gillade den enormt!

En av de bättre hittills!

Vilka tre hade du helst rest till månen med? (och varför just dessa tre?)


Grub han är en enorm kunskapskälla plus att han är räka så om man lessnar på honom så är det lätt fixat.

Jwzrd, han är tekniskt kompetent och nog den humor jag gillar bäst på forumet.

DeltaMats, risken finns det kommer dyka upp små gröna män som skall stoppa upp saker i stjärten på en (aliens vill alltid göra sånt), då skickar vi fram honom.

Krampus
2006-04-18, 20:49
Jag tror också på total chaos, alla vill bestämma och greppar ratten samtidigt och färjan havererar i startrampen.
Samtliga ombord omkommer omedelbart.


3 veckor återfinner haverikommissionen Krampus gynekomsatiknölar (det enda som klarat hettan av raketbränslet) och bygger ett monument i dess ära på torget i Skärholmen.


Tihi..
Och dina vätskefyllda hannabålamuskler förångades av ditt höga blodtryck när du försökte gå upp för trappan till skeppet.
Allt som blev kvar var samma långa tunna datanörd som du var innan du började träna...

Herkulez
2006-04-18, 21:12
Tihi..
Och dina vätskefyllda hannabålamuskler förångades av ditt höga blodtryck när du försökte gå upp för trappan till skeppet.
Allt som blev kvar var samma långa tunna datanörd som du var innan du började träna...
:laugh:

High1ander
2006-04-19, 00:11
Nitrometan, har inte sett na bilder pa honom.

Annars skulle det val bli nina eller mini, skulle inte palla med tva honor som har period samtidigt i rymden.

Krokodil
2006-04-19, 15:23
Tihi..
Och dina vätskefyllda hannabålamuskler förångades av ditt höga blodtryck när du försökte gå upp för trappan till skeppet.
Allt som blev kvar var samma långa tunna datanörd som du var innan du började träna...
Så här? (klickis!) (http://www.quacked.co.uk/sci-fi.html)

:D

Krampus
2006-04-19, 15:32
Så här? (klickis!) (http://www.quacked.co.uk/sci-fi.html)

:D

Haha!! "Machovideo.com?" :laugh:

Krokodil
2006-04-19, 15:36
Haha!! "Machovideo.com?" :laugh:
:em:

Krampus
2006-04-19, 15:40
:em:

Grrrr.... :naughty:

Tricklev
2006-04-19, 15:48
Då ska vi se vilka kvaliteter folket besitter:

Yowiz är riktigt rolig, men jag tror att i verkligheten hade han varit riktigt jävla jobbig, speciellt efter 3 veckor. Men, han är faktiskt rolig.

Nina verkar trevlig, det är ett plus om hon tar med sin fina lådbil dessutom. Nackdel: Hon verkar grymmt trogen sin kille.

Nitrometan verkar både stark och trevlig, Fast mer än så vet jag inte ;)

Mini: Mini hade nog varit riktigt skön faktiskt, lagom bitsk och upprorisk sådär.

Pez: Pez får följa mig till världens ände :love:

Rock'nRoll
2006-04-19, 15:52
DeltaMats, risken finns det kommer dyka upp små gröna män som skall stoppa upp saker i stjärten på en (aliens vill alltid göra sånt), då skickar vi fram honom.

Det här är nog första gången jag sitter och skrattar på riktigt framför kolo.

Nitrometan
2009-08-28, 09:11
Jag svär.

En dag skall jag skapa en seriös tråd i allmänt :booty: .

Hittade denna.

Antar att det har hänt.



Pirre kan återgå till att skapa roliga och lite mindre seriösa trådar. :thumbup:

Bubban
2009-08-28, 10:33
Vad i helsike är detta? Dra upp gamla trådar-dagen? :)

rooz
2009-08-28, 10:37
Vad i helsike är detta? Dra upp gamla trådar-dagen? :)

Men fyfan vad jag skrattat:laugh:

Kolo- Ditt vuxendagis på internet:D

Elfsberg
2009-08-28, 11:37
Nina är så gullig att hon vill vi nog behålla här på Tellus.

Shakemynuts
2009-08-28, 12:05
mini

vid en eventuell olycka så finns det nog minst mat på henne.

+1

Kwon
2009-08-28, 12:10
Denna tråd ægde på sin tid.

agazza
2009-08-28, 12:24
Jwzrd för han skulle bara bli skitsur och förstöra något viktigt i skeppet, och det är INTE pördigt i jymden.

Jure
2009-08-28, 12:57
Javamannen får inte följa med. Hans dancingskillz behövs på jorden! DO THE DANCE JAVA!111

stolpskott
2009-08-28, 13:35
Nitrometan för han ville inte åka till jymden.
(Och han har kallat mig särskrivare.)

ispåse
2009-08-28, 14:43
Hittade denna.

Antar att det har hänt.



Pirre kan återgå till att skapa roliga och lite mindre seriösa trådar. :thumbup:

Med blå text försvinner humorn.

Jorgen
2009-08-28, 15:46
Med blå text försvinner humorn.

"Jag hörde att du sköt din hund som blev galen. Tja, galen och galen, inte blev han glad direkt."

Det stämmer, den var inte rolig med blå text.

joriice
2009-08-28, 15:59
jwzrd.... för han är läskig.

Pepz
2009-08-28, 16:01
jwzrd.
Han ska styra jorden medan jag är borta

Nitrometan
2009-08-29, 10:45
Kolo- Ditt vuxendagis på internet:D
Ja?

Du visste inte det innan?

mini
2009-08-29, 10:51
Haha, den här tråden lyckades jag missa då den skapades. Måste ha varit på den tiden jag inte fick Kolloabstinens efter fyra timmars bortavaro.