handdator

Visa fullständig version : Ang. Gubben i Master tråden.


Mass-Tech
2006-04-17, 19:31
http://www.youtube.com/watch?v=aiTQ5PbmNxY

Kwon
2006-04-17, 19:32
LOLO! :laugh:

Strongt av honom att ställa upp! Fella got GUTS! :thumbup:

hahavaffan
2006-04-17, 20:10
Från sidan:
"It is believed that "The Great White" was born with a mental illness, but the truth is that Lou Ferrigno beat him unmercifully for taking a picture of him without paying $20. He sustained severe brain damage as a result...and Lou Ferrigno still walks the streets unpunished."

Stämmer det?

Kebab-Arne
2006-04-17, 20:10
Vad var det för klass?

För är ifrån Masters tävlingen men han kom ju som tur var inte tvåa i den stora klassen. Förekommer vad jag vet om inte heller klasser på vanliga IFBB tävlingar men kanske var skillnad på Masters? Vet iaf att det fanns nån 60+ klass med där. Nåväl det enda jag undrar är hur i helvete han fick proffskortet? Även om han nog såg några hundra procent bättre ut då så borde han ju vett att fatta att han bara gör bort sig på scenen.

Kwon
2006-04-17, 20:12
Från sidan:
"It is believed that "The Great White" was born with a mental illness, but the truth is that Lou Ferrigno beat him unmercifully for taking a picture of him without paying $20. He sustained severe brain damage as a result...and Lou Ferrigno still walks the streets unpunished."

Stämmer det?

Nejförfan

Lou Ferrigno's 20$s skämt är ju lika vanliga som Chuck Norris-skämten.

reinholdsson
2006-04-17, 20:20
Hur kan dom tillåta det?

Jorgen
2006-04-17, 20:21
Hur kan dom tillåta det?
Tillåta vad?

Att en person som är klen och utan färg får ställa sig på en scen?

hahavaffan
2006-04-17, 20:25
Nejförfan

Lou Ferrigno's 20$s skämt är ju lika vanliga som Chuck Norris-skämten.haha jasså. Visste jag inte :D

Kwon
2006-04-17, 20:28
haha jasså. Visste jag inte :D

Det började med att han tog 20$ för ett foto på en mässa.

Sen var det en liten unge som ville ha en autograf på ett kort.

Då sa Lou, "20 dollars".

Etc osv et al

Sen har folk(inom gymvärlden) skämtat om Lou's 20$ ända sedan incidenten.

Har blivit lite av en urban legend.

Även jag själv har sjunkit så lågt och dragit en vits eller sju om Lou och hans 20 dollars för foto/autograf/bild etc.

Herkulez
2006-04-17, 20:32
Vad var det för klass?

För är ifrån Masters tävlingen men han kom ju som tur var inte tvåa i den stora klassen. Förekommer vad jag vet om inte heller klasser på vanliga IFBB tävlingar men kanske var skillnad på Masters? Vet iaf att det fanns nån 60+ klass med där. Nåväl det enda jag undrar är hur i helvete han fick proffskortet? Även om han nog såg några hundra procent bättre ut då så borde han ju vett att fatta att han bara gör bort sig på scenen.
dom tävlade i en amatörklass i tävlingen.