handdator

Visa fullständig version : Kanal 5: Lång och Kort och Jättekär!


Kwon
2006-04-17, 19:01
Outsiders : Gulligt tema ikväll :)

Här snackar vi fetish! :naughty:

thomast
2006-04-17, 19:07
Vafan, har euroshopper bytt design på toapappret. *grr27*

Kwon
2006-04-17, 19:09
Vafan, har euroshopper bytt design på toapappret. *grr27*

Lite mer känsla denna variant. :naughty:

Zakath
2006-04-17, 20:07
Lite mer känsla denna variant. :naughty:


Haha nice! :D

grisbil3n
2006-04-17, 20:45
Att vara homosexuell och dvärg i Finland kan inte vara lätt, finns fortfarande ledande politiker som hävdar att homosexualitet är någon form av psykisk sjukdom som kommer från utlandet, dom gillar bergis inte dvärgar heller.

Griip
2006-04-17, 21:03
psykisk sjudom är det ju iaf.. eller, vet inte riktigt vad som ska uppfyllas för att det ska räknas som sjukdom iofs, men ändå. nåt är ju fel. Precis som med vänsterhänta, fel i huvudet, sa dem på hjärnkontoret. Å är det fel i huvudet på vänsterhänta så..


Å jag har inget emot bögar, har en eller två polare som är det faktiskt.

grisbil3n
2006-04-17, 21:14
har en eller två polare som är det faktiskt.

:laugh:

Du er rålik!

Stoltz
2006-04-17, 21:18
Jag har aldrig fattat det där. En fetish när man gillar långa/korta personer?
När blir det en fetish att gilla killar som är smala/tjocka, skäggiga/rakade... Så jävla pinsamt.

mini
2006-04-17, 21:31
Jag har aldrig fattat det där. En fetish när man gillar långa/korta personer?
När blir det en fetish att gilla killar som är smala/tjocka, skäggiga/rakade... Så jävla pinsamt.
Det är ingen fetisch när man gillar långa/korta/tjocka/smala/whatever personer, men när man gillar dem på grund av sina attribut (eller snarare tänder på attributen då fetischism är sexuellt) blir det en.

Griip
2006-04-17, 21:35
:laugh:

Du er rålik!


Menar du det? Eller vad menar du? :D menade faktiskt å skriva så för att jag vet att en är det, en annan är inne i garderoben.. kanske, som sagt :D :laugh:

Kwon
2006-04-17, 21:49
Menar du det? Eller vad menar du? :D menade faktiskt å skriva så för att jag vet att en är det, en annan är inne i garderoben.. kanske, som sagt :D :laugh:

Han kanske e Metrosexuell dvs du är inte säker? :laugh:

grisbil3n
2006-04-17, 22:00
Menar du det? Eller vad menar du? :D menade faktiskt å skriva så för att jag vet att en är det, en annan är inne i garderoben.. kanske, som sagt :D :laugh:

Lät så jävla grabbigt, en eller två liksom hehe.

Tricklev
2006-04-17, 22:04
Det är ingen fetisch när man gillar långa/korta/tjocka/smala/whatever personer, men när man gillar dem på grund av sina attribut (eller snarare tänder på attributen då fetischism är sexuellt) blir det en.

Fetischm är väll snarare att det har gått så långt att du inte kan bli upphetsade förutom just utav dina fetischmer.

Stoltz
2006-04-18, 07:24
Det är ingen fetisch när man gillar långa/korta/tjocka/smala/whatever personer, men när man gillar dem på grund av sina attribut (eller snarare tänder på attributen då fetischism är sexuellt) blir det en.

Bara så vi förstår varandra rätt - Det blir en fetish när man tänder på någon som är smal, just för att den är smal? Samma sak med någon som är tjock, lång, etc - När man tänder på dem just för att de är långa, tjocka, etc?

Vad kallas fetishen när man tänder på normallånga då?

Scratch89
2006-04-18, 07:57
Jag har fetisher på söta pop/EMO-tjejer, skjut mig då. :D

Nina L
2006-04-18, 08:09
Det är väl så att det är en fetish när man måste ha det för att tända ordentligt. Du kanske inte kan ha en relation med någon som inte ställer upp på detta. Jag tror att det är väldigt lätt att utveckla en fetish eller två om man inte passar sig. Det handlar egentligen till stor del om vana.

Skall vi snacka egna fetisher... Jag vet inte om det räknas, men jag fixar inte om en kille är mindre än jag, volymmässigt. (Mätes genom att sänka ner killen i en vattentank, så klart.) Det är jättejobbigt och kan inte funka.

Kwon
2006-04-18, 12:13
Det är väl så att det är en fetish när man måste ha det för att tända ordentligt. Du kanske inte kan ha en relation med någon som inte ställer upp på detta. Jag tror att det är väldigt lätt att utveckla en fetish eller två om man inte passar sig. Det handlar egentligen till stor del om vana.

Skall vi snacka egna fetisher... Jag vet inte om det räknas, men jag fixar inte om en kille är mindre än jag, volymmässigt. (Mätes genom att sänka ner killen i en vattentank, så klart.) Det är jättejobbigt och kan inte funka.

Yeah, for you, if the fella is a lilfella (small guy), it just don't do it for ya just like flatasses don't do it for me.

It's as arousing, sensual and exciting as watching paint dry.