handdator

Visa fullständig version : Din vardagstråd


Sidor : [1] 2

H.Emanuel
2006-04-17, 12:53
Förrförra veckan kontaktade jag fastighetsskötarna i området och berättade att lysrörsarmaturen ovanför min diskbänk inte fungerar längre. (Den har alltså inte fungerat på flera år egentligen, jag har bytt rör och jag har pressat sönder det där hålet där själva tändaren ska sitta) Så kom det en man en dag och jag lät honom hållas i köket. När han gick märkte jag att han avlägsnat hela armaturen och ersatt den med en ny och modernare variant.
Jag kan inte påstå att detta var en omvälvande händelse eller ens en händelse som ställde allt på sin spets eller som fick mig att ändra livsåskådning, men dock en händelse som gjorde mig glad för stunden.

Använd gärna denna tråd till att dela med dig av det intressanta som händer i just din vardag.

Hades
2006-04-17, 13:23
7 dagar kvar på Irland. Det ska bli ganska skönt att komma hem till Sverige!

shadowfire
2006-04-17, 13:31
Jag hade en otroligt romantisk träff med en internetdate igår på Mcdonalds i Hässleholm. Kände mig som en gentleman då jag artigt bjöd på kaffe, hela 25:-. Får se det som en lyckad date och står fast vid att träffa internetpinglor är bara så jäkla kul.

Bite
2006-04-17, 13:31
Jag har skitmycket att göra och sover faktiskt dåligt pga stressen, det är inte likt mig. Annars är det mesta rätt bra och påsken har varit ett grymt skönt avbrott då jag bestämde mig för att skita i allt hela helgen och bara ha kul, jag hade lite ångest men det gick över på trejde ölen.

grisbil3n
2006-04-17, 13:48
Jag hittade ett McDonalds i skogen imorse, no joke.

gothen
2006-04-17, 14:07
Köpt nytt gymkort då det saknats sen i december *flex*

Lallle
2006-04-17, 14:17
kom igång med cardion

King Grub
2006-04-17, 14:32
Jag har just spenderat en timme med att dammsuga. *uppdate*

kharon
2006-04-17, 14:37
Fick köttfärslimpa till frukost idag! :thumbup:

Backe
2006-04-17, 14:37
Jag har just spenderat en timme med att dammsuga. *uppdate*

stor lägenhet?

fick mina RB grippers idag :hbang:

Timmi
2006-04-17, 14:37
Jag vinner över Grub med städningen då, just damsugigt hela övervåningen (utom min äldre brors rum...) och damtorkat det mesta, ska snart dra igång med att städa ur badrummet ordentligt.

/Tim

Kwon
2006-04-17, 14:40
*uppdate* Tappade ett ägg i golvet... *uppdate*

Officer
2006-04-17, 14:41
Har precis spelat in en cover på Back in Black (ACDC)!

mathor
2006-04-17, 14:43
Jag kom nyss hem från träningen och har svidat om till morgonrock igen - det ultimata plagget. För övrigt är min favoritmorgonrock för närvarande i tvättstugan, så denna är tyvärr andrahandsvalet.

Nu ska jag forsätta att spela in en cover på Frank Zappa - The black page #2.

michael
2006-04-17, 14:48
Sov dåligt inatt, vaknade med halsont o snuva och hela 37.6 grader. Jippi!!!

ugglan
2006-04-17, 14:48
*uppdate* jag rakade precis skinkorna med gilette mach3 turbo *uppdate*

elan
2006-04-17, 14:49
Min vardag? Tja, jag bor fortfarande tillsammans med min sambo som jag gjorde slut med för ett par veckor sedan. Hela situationen går mig på nerverna. Jag har just varit och kollat på en sunkig lägenhet som de ville ha överpris för så jag blir nog kvar här ett tag till.

Men nu ska jag snart gå och träna, då kommer det kännas bättre. Dessutom är det ju vardag i morgon så man får gå till jobbet. Förhoppningsvis dyker det upp lite nya lägenheter då också.

Trance
2006-04-17, 14:55
Så jäkla sjuk på massa olika sätt, rasat i vikt och får inte i mig någon mat. Detta gör mig så lättretligt att det är sjukt. Vill bara skriva att massa användare är idioter och borde dö dö dö. Men det vore inte smart.

Borde se om jag kan få i mig något att äta istället.

Kwon
2006-04-17, 14:56
Så jäkla sjuk på massa olika sätt, rasat i vikt och får inte i mig någon mat. Detta gör mig så lättretligt att det är sjukt. Vill bara skriva att massa användare är idioter och borde dö dö dö. Men det vore inte smart.

Borde se om jag kan få i mig något att äta istället.

Ta inte ut ilskan på andra bara! :)

Hoppas du får i dig någon mat snart.

Jag hade själv maginfluensa för ett tag sen, var inte mkt mat som gick ner då!

Men så fort jag blev frisk så käkade jag o matade i mig prottedrinkar

Trance
2006-04-17, 14:58
Ta inte ut ilskan på andra bara! :)

Hoppas du får i dig någon mat snart.

Jag hade själv maginfluensa för ett tag sen, var inte mkt mat som gick ner då!

Men så fort jag blev frisk så käkade jag o matade i mig prottedrinkar

Jag vet, jag är så ologisk när jag är såhär. Skall bara isolera mig och ha så lite kontakt med folk som möjligt.

Hades
2006-04-17, 15:16
Sitter nu och lyssnar på en diskussion mellan två kollegor som pratar om förkylningar. Har lärt mig en del nyttigt. Bland annat att:

1. Det är mycket damm i lokalen som orsakar förkylning.
2. Det är även mycket bakterier i lokalen som även de orsakar förkylning.
3. Folk går till jobbet när de är sjuka för att de inte vill förlora pengar på att stanna hemma. Detta trots att vi inte har några karensdagar och således inte förlorar pengar på att vara hemma.

Kunskaperna och logiken vet inga gränser!

michael
2006-04-17, 15:32
Min vardag? Tja, jag bor fortfarande tillsammans med min sambo som jag gjorde slut med för ett par veckor sedan. Hela situationen går mig på nerverna. Jag har just varit och kollat på en sunkig lägenhet som de ville ha överpris för så jag blir nog kvar här ett tag till.

Men nu ska jag snart gå och träna, då kommer det kännas bättre. Dessutom är det ju vardag i morgon så man får gå till jobbet. Förhoppningsvis dyker det upp lite nya lägenheter då också.

Lkpg?
Bor ni centralt? byta lägenhet borde det väl finnas gott om erbjudanden!

Kwon
2006-04-17, 15:40
*uppdate* Skaffat nytt sorts toapapper! *uppdate*

Loke
2006-04-17, 15:41
Skulle palla upp bilen idag, men den stod inte bra till. Tyvärr var hjulen fastrostade, så jag tog den andra bilen och drog den i sidled. Sedan puttade jag, lyfte och stonkade. Tillslut fick jag den att stå på en någorlunda bra plats, men då var jag för slut för att orka palla upp den. Nästan så man kan kalla detta för ett benpass.

Sonny
2006-04-17, 15:41
*uppdate* Skaffat nytt sorts toapapper! *uppdate*Seriöst, när jag var magsjuk senast kändes det verkligen sådär *spy*

Kwon
2006-04-17, 15:43
Seriöst, när jag var magsjuk senast kändes det verkligen sådär *spy*

I know the feeling bro! Hade en själv för inte så länge sen...

hangatyr
2006-04-17, 15:45
jag har skaffat ett nytt jobb! mer pengar,roliga arbetsuppgifter.



HUrra för mig!!!

Kwon
2006-04-17, 15:48
jag har skaffat ett nytt jobb! mer pengar,roliga arbetsuppgifter.
HUrra för mig!!!

GRATTIS HANGIS! :thumbup:

hangatyr
2006-04-17, 15:49
GRATTIS HANGIS! :thumbup:



tack, tack!! :)

pilt77
2006-04-17, 16:24
Jag har jobbat övertid idag och passade på o kopiera en bok på 270 sidor. Det tog mig ca 30 minuter, men då hade jag matpaus också

Nina L
2006-04-17, 16:39
Jag köpte nästan en ny mobil, men ångrade mig efter att ha kollat Smartson på ett internetcafé i närheten. Efteråt kände jag det som att någon hade stulit från mig.

Kwon
2006-04-17, 16:41
Jag köpte nästan en ny mobil, men ångrade mig efter att ha kollat Smartson på ett internetcafé i närheten. Efteråt kände jag det som att någon hade stulit från mig.

Huh? Du köpte den ju inte.

No loss?

sweetkarolina
2006-04-17, 16:53
jag har bytt däck på broderns bil och i utbyte får jag låna den i en vecka!
ska bli gött att va bilburen :D

Nina L
2006-04-17, 17:00
Huh? Du köpte den ju inte.

No loss?Men jag ägde den redan i mina drömmar. När den inte var vad jag trodde så kände jag mig tom. Jag trodde att jag hade hittat den perfekta mobilen.

Kwon
2006-04-17, 17:01
Men jag ägde den redan i mina drömmar. När den inte var vad jag trodde så kände jag mig tom. Jag trodde att jag hade hittat den perfekta mobilen.

Ah, high hopes and great expectations...

Zakath
2006-04-17, 17:07
Jag har ca. 30 olika källor kvar att gå igenom (för en andra gång) och skriva diskussion om till mitt projektarbete. Har bara suttit vid datorn och skrivit o surfat de senaste dagarna känns det som :(

mela
2006-04-17, 17:15
Jag har sprungit runt på Allum i ca 4h med Afanatic och bränt 1600:- på kläder :D

michael
2006-04-17, 17:25
Jag har sprungit runt på Allum i ca 4h med Afanatic och bränt 1600:- på kläder :D

För studenten?!?!

Hnke
2006-04-17, 17:27
Jag har sprungit runt på Allum i ca 4h med Afanatic och bränt 1600:- på kläder :D
4 timmar i Allum? *screwy*

mela
2006-04-17, 17:28
För studenten?!?!

Nej det blir inget för studenten..kollade skor men fötterna va inte så heta i dem som fanns *rolleyes*

hahavaffan
2006-04-17, 17:34
Men jag ägde den redan i mina drömmar. När den inte var vad jag trodde så kände jag mig tom. Jag trodde att jag hade hittat den perfekta mobilen.Vet hur det känns... jag var så helvetes sugen på en mobil. Den verkade perfekt, ända tills jag testade den i affären. Fyfan vad den sög. :(


Denna påsk-lång-helgen har varit underbar. Ledig torsdag till och med idag. Har festat, ätit jättedåligt, druckit öl, varit med mina polare mer än vad jag varit det senaste halvåret... gött helt enkelt. Och imorrn är min 9de sista dag på jobbet! FAN vad gött.

clash
2006-04-17, 17:57
kissade lite på ringen

michael
2006-04-17, 18:00
kissade lite på ringen

prostataproblem? :booty:

Kwon
2006-04-17, 18:06
kissade lite på ringen

+1

Dumleman
2006-04-17, 18:17
Har grovröjt undan i lägenheten inför städningen imorgon.

Batman
2006-04-17, 18:25
prostataproblem? :booty:
Du menar dålig hålkänsla.

Själv har jag jäktat igenom ett pass på gymmet och det gick inget vidare, tapapt mycket styrka på 2 veckors nonstop arbete.
Glodde även på A Night at the Roxbury med en polare, damn good movie.

Cypher
2006-04-17, 18:26
Har nyss varit ute på en promenad, gick förbi och handlade lite mat på vägen hem.

n1tro
2006-04-17, 18:27
försökt plugga till ett prov imorgon men det går inte sitter o tänker på uppkörningen som jag har imorgon kl 8.00

Cypher
2006-04-17, 18:27
försökt plugga till ett prov imorgon men det går inte sitter o tänker på uppkörningen som jag har imorgon kl 8.00

Lycka till på uppkörningen imorgon!

Kwon
2006-04-17, 18:30
försökt plugga till ett prov imorgon men det går inte sitter o tänker på uppkörningen som jag har imorgon kl 8.00

Lycka till på provet! :hbang:

mathor
2006-04-17, 18:30
försökt plugga till ett prov imorgon men det går inte sitter o tänker på uppkörningen som jag har imorgon kl 8.00


Är inte det en väldigt illa vald tidpunkt att köra på?

Perscitus
2006-04-17, 18:34
Är inte det en väldigt illa vald tidpunkt att köra på?
Stärkande! :thumbup:

Det ordnar sig ska du se, ta det lugnt och tänk att många trafikanter håller uppmärksamheten uppe!

Johan86
2006-04-17, 18:38
i morgon ska jag till naprapaten.ska bli spännande *popcorn*

Vesseldahl
2006-04-17, 18:44
Kikar efter vettiga möbler till nya lägenheten :)

userfriendly
2006-04-17, 18:46
va tvungen att sätta in en extra vilodag *screwy*

är så sjuuuuukt sugen på att träna nu efter att Tor o Linda va på gymmet :D

ska försöka ta mig upp i morrn efter 8 dagars ledighet :D

n1tro
2006-04-17, 18:47
tack så mycket :) finns inga tider denna månad eller nästa där jag tänkte köra upp... orkar inte med en sista minuten tid på första försöket i alla fall (kan ju bli fler) och isånnafall blir det en sådan tid nästa gång om det blir en nästa gång... ska försöka se upp så gott jag kan :thumbup:

Cilia
2006-04-17, 18:47
Min vardag? Tja, jag bor fortfarande tillsammans med min sambo som jag gjorde slut med för ett par veckor sedan. Hela situationen går mig på nerverna. Jag har just varit och kollat på en sunkig lägenhet som de ville ha överpris för så jag blir nog kvar här ett tag till.

Men nu ska jag snart gå och träna, då kommer det kännas bättre. Dessutom är det ju vardag i morgon så man får gå till jobbet. Förhoppningsvis dyker det upp lite nya lägenheter då också.
kan du inte hitta en hyreslägenhet tillfälligt medan du letar?
alternativt hyra i andra hand om det är så jobbigt?

shadowfire
2006-04-17, 18:52
kan du inte hitta en hyreslägenhet tillfälligt medan du letar?
alternativt hyra i andra hand om det är så jobbigt?

Tänkte precis föreslå samma sak. Magasinera ev. möbler o ta något litet skyffe i väntan på en nystart. Men det beror ju på vad man anser är mest påfrestande, jag hade nog gjort allt jag kunnat för att få rå mig själv iaf, men det är ju jag...

Kwon
2006-04-17, 19:08
Nej vi bor i Lambohov. I en hyresrätt. Stackars jäveln (tm) vill nog bo kvar här i krokarna eftersom han jobbar i Mjärdevi. Själv vill jag lite längre åt Saab-hållet.


Tur att man inte varit Sambo med Elin... :D

Blir man kallad stackars jäveln på Kolo! :laugh:

Tur att han inte e på forumet å kollar. Stackars påg.

michael
2006-04-17, 19:10
Nej vi bor i Lambohov. I en hyresrätt. Stackars jäveln (tm) vill nog bo kvar här i krokarna eftersom han jobbar i Mjärdevi. Själv vill jag lite längre åt Saab-hållet.

Visst finns det en hel del intressanta bostadsrätter, men det tar ju sådan tid innan det är visning och hela alltihopa.


Kikat runt hejdegården hållet?
alt. tannefors

Mellen
2006-04-17, 19:13
Nej vi bor i Lambohov. I en hyresrätt. Stackars jäveln (tm) vill nog bo kvar här i krokarna eftersom han jobbar i Mjärdevi. Själv vill jag lite längre åt Saab-hållet.

Visst finns det en hel del intressanta bostadsrätter, men det tar ju sådan tid innan det är visning och hela alltihopa.

Hur kan du säga så om ditt ex? Hade du överhuvudtaget några känslor för honom?

Skaffa ett tillfälligt boende, andra hand eller vad som helst om det är så hemskt.

elan
2006-04-17, 19:15
kan du inte hitta en hyreslägenhet tillfälligt medan du letar?
alternativt hyra i andra hand om det är så jobbigt?

Tänkte precis föreslå samma sak. Magasinera ev. möbler o ta något litet skyffe i väntan på en nystart. Men det beror ju på vad man anser är mest påfrestande, jag hade nog gjort allt jag kunnat för att få rå mig själv iaf, men det är ju jag...

Jag är lite lat av mig så jag vill gärna slippa flytta två gånger på så kort tid. Ska se hur det verkar med inflyttningsdatum på lägenheterna jag ska kolla på i veckan, ligger det allt för långt fram tänker jag hyra något annat under tiden. Finns ju en hel drös studenter i den här staden som vill hyra ut över sommaren. Vanliga hyreslägenheter verkar det lite tunnsått med här men som sagt så lär det gå att hitta något andrahandskontrakt över sommaren. Gäller bara att hitta något där man får flytta in så fort som möjligt och där man dessutom får ha en hund med sig. Gärna möblerat då så slipper man harva runt på alla sina pryttlar.

Till saken hör väl att vi har en stor fyra nu, så vi sitter ju inte och stirrar på varandra i samma rum dagarna i ända. Det jobbiga är att det känns lika frustrerande som innan man gjorde slut, det blir liksom inget avslut på det hela.

Det löser sig nog på något sätt! :)

elan
2006-04-17, 19:16
Kikat runt hejdegården hållet?
alt. tannefors

Japp, kikar där och på massa andra ställen.

elan
2006-04-17, 19:18
Angående "stackars jäveln" så är det inte mina ord. Det var vad någon skämtsamt föreslog att man kallade någon som man gjort slut med men fortfarande bor ihop med. Och jag tycker synd om honom, jag tycker jättemycket om honom men inte på _det_ sättet. Det är mest det att det är jobbigt för oss båda att sitta kvar här i samma lägenhet.

Kwon
2006-04-17, 19:19
Angående "stackars jäveln" så är det inte mina ord. Det var vad någon skämtsamt föreslog att man kallade någon som man gjort slut med men fortfarande bor ihop med. Och jag tycker synd om honom, jag tycker jättemycket om honom men inte på _det_ sättet. Det är mest det att det är jobbigt för oss båda att sitta kvar här i samma lägenhet.

Ok, lät först som att du tappat respekten totalt för någon du varit tillsammans med i 4+ år.

Fyfan tänkte jag först.

michael
2006-04-17, 19:21
Angående "stackars jäveln" så är det inte mina ord. Det var vad någon skämtsamt föreslog att man kallade någon som man gjort slut med men fortfarande bor ihop med. Och jag tycker synd om honom, jag tycker jättemycket om honom men inte på _det_ sättet. Det är mest det att det är jobbigt för oss båda att sitta kvar här i samma lägenhet.


Har du sagt att ni kan fortfarande vara kompisar? *rolleyes* *innocent*

elan
2006-04-17, 19:21
Ok, lät först som att du tappat respekten totalt för någon du varit tillsammans med i 4+ år.

Fyfan tänkte jag först.

Okej det var klantigt av mig att använda de orden. Jag respekterar honom och jag är inte alls så elak och hjärtlös som det verkar. Och nu blev det här alldeles för uppförstorat. :confused:

Kwon
2006-04-17, 19:25
Okej det var klantigt av mig att använda de orden. Jag respekterar honom och jag är inte alls så elak och hjärtlös som det verkar. Och nu blev det här alldeles för uppförstorat. :confused:

Ok vi droppar, jag hade dock aldrig sagt något "derogatory" om ett ex, oavsett om det var på ett forum eller annars.

Även om någon annan hade kallat personen för tex "stackars jävel".

Jaja, different people, different manners.

Next topic! :D

Cilia
2006-04-17, 19:25
Jag är lite lat av mig så jag vill gärna slippa flytta två gånger på så kort tid. Ska se hur det verkar med inflyttningsdatum på lägenheterna jag ska kolla på i veckan, ligger det allt för långt fram tänker jag hyra något annat under tiden. Finns ju en hel drös studenter i den här staden som vill hyra ut över sommaren. Vanliga hyreslägenheter verkar det lite tunnsått med här men som sagt så lär det gå att hitta något andrahandskontrakt över sommaren. Gäller bara att hitta något där man får flytta in så fort som möjligt och där man dessutom får ha en hund med sig. Gärna möblerat då så slipper man harva runt på alla sina pryttlar.

Till saken hör väl att vi har en stor fyra nu, så vi sitter ju inte och stirrar på varandra i samma rum dagarna i ända. Det jobbiga är att det känns lika frustrerande som innan man gjorde slut, det blir liksom inget avslut på det hela.

Det löser sig nog på något sätt! :)
klart det löser sig, det gör det mesta.

förstår att det är jobbigt. Jag skulle vilja flytta med men drar mig just för att det är så jobbigt men om du mår dåligt av att bo kvar så kan det kanske vara värt besväret.

Sen är det klart att det inte blir annorlunda bara för att du sa de förlösande orden om ni lever samma liv som innan!

elan
2006-04-17, 19:25
Har du sagt att ni kan fortfarande vara kompisar? *rolleyes* *innocent*

Vi har sagt att det vore bra om vi fortfarande kunde försöka komma överens med tanke på att vi har hund tillsammans och så. Ingen av oss är den arga eller drastiska typen utan snarare väldigt snälla så jag tror att det kanske ska gå vägen. Tanken är att försöka lösa bodelning och dylikt på ett lugnt och sansat sätt så att båda blir så nöjda som möjligt. Något frekvent umgänge lär det inte bli tal om i framtiden men det ska väl inte behöva bli så att vi aldrig någonsin pratar med varandra mer överhuvudtaget.

michael
2006-04-17, 19:29
Vi har sagt att det vore bra om vi fortfarande kunde försöka komma överens med tanke på att vi har hund tillsammans och så. Ingen av oss är den arga eller drastiska typen utan snarare väldigt snälla så jag tror att det kanske ska gå vägen. Tanken är att försöka lösa bodelning och dylikt på ett lugnt och sansat sätt så att båda blir så nöjda som möjligt. Något frekvent umgänge lär det inte bli tal om i framtiden men det ska väl inte behöva bli så att vi aldrig någonsin pratar med varandra mer överhuvudtaget.

Du behöver inte förklara dig, jag antar att den humoristiska attityden i mitt inlägg går lätt förlorad över internet. :thumbup:

muddler
2006-04-17, 20:09
precis tryckt 1 bigmac och 3 hamburgare.. still hungry tho..

GymTT
2006-04-17, 20:36
tränat, pluggat, sjukt skoltrött.

blekfet2
2006-04-17, 20:37
Jag hade en otroligt romantisk träff med en internetdate igår på Mcdonalds i Hässleholm. Kände mig som en gentleman då jag artigt bjöd på kaffe, hela 25:-. Får se det som en lyckad date och står fast vid att träffa internetpinglor är bara så jäkla kul.

:D :D

blekfet2
2006-04-17, 20:38
gaddat mig nu igen, fyllde i en gammal samt byggde ut den,

Genesis
2006-04-17, 20:40
Är inte det en väldigt illa vald tidpunkt att köra på?
Jag körde upp den tiden, stod mest i kö. :)

Princy
2006-04-17, 21:17
Jag har suttit vid pianot ett tag och skrivit ackord till en ny låt som jag skriver, fast jag har ingen text till den. :( Vet inte vad jag ska skriva om än.

En positiv sak är att jag har börjat gilla min proteindrink! :D Efter andra gången..

devi
2006-04-17, 21:19
Tittade på Big Brother idag (som vanligt), och till min förvåning verkar det faktiskt som att Anna kan bli ännu mera intelligensbefriad. Maken till ärthjärna har jag aldrig skådat...

Kwon
2006-04-17, 21:21
Jag har suttit vid pianot ett tag och skrivit ackord till en ny låt som jag skriver, fast jag har ingen text till den. :( Vet inte vad jag ska skriva om än.

En positiv sak är att jag har börjat gilla min proteindrink! :D Efter andra gången..

Pallar du dricka prottedrinken 2 ggr / dag?

Skriv en text om din kärlek till Kolozzeum..

Kolozzeeeeeuuuuum, som jag håller så kääääär...
Du och jaaaaag, vi är liiika som bäääääär....
Rune min vän, så klämkäck och goooooo
Rune är driftigare än man kan troooooo

etc osv

drkrupp
2006-04-17, 21:29
Såg i morse att vågen visade ytterligare -0.3 kg, trots ihärdiga försök att gå upp i vikt, och trots påskmat, snask, kolatårtor och proteindrinkar. Förra veckan var det -0.7 kg. :(

Pretender
2006-04-17, 21:33
Kollat på A bittersweet life (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=1476079&postcount=1) ... riktigt bra film, var ett tag sedan man såg något så bra :)

Får tacka killen som rekommenderade den (länk ovan), men han har tydligen blivit bannad nu :confused:

Princy
2006-04-17, 21:33
Pallar du dricka prottedrinken 2 ggr / dag?

Skriv en text om din kärlek till Kolozzeum..

Kolozzeeeeeuuuuum, som jag håller så kääääär...
Du och jaaaaag, vi är liiika som bäääääär....
Rune min vän, så klämkäck och goooooo
Rune är driftigare än man kan troooooo

etc osv

Hehe, nej bara en gång. :em: Fast jag ska nog höja till två drinkar på styrketränings-dagar, den var ju riktigt god nu.

Ja, det var en bra ide! Fast de lär ju undra lite i studion vad jag egentligen sjunger om. ;)

Cerberus
2006-04-17, 21:33
idag körde jag kardio på min cykel innan frukost vid 16! hahaha..vänt på dygnet en aning.

Sen har jag handlat massa nyttig mat, grönsaker, frukt, ägg, etc idag.

ugglan
2006-04-17, 22:01
jobbat intensivt och glömt bort tiden flera gånger varpå mitt energiintag idag har varit 1200 kcal. Dags att dricka lite olja innan sängdags

Baan
2006-04-17, 22:02
jobbat intensivt och glömt bort tiden flera gånger varpå mitt energiintag idag har varit 1200 kcal. Dags att dricka lite olja innan sängdags

Det finns bättre lösningar!

http://www.delorean-dmc12.co.uk/pages/back_to_the_future/bttf16.jpg

ante
2006-04-17, 22:06
Sitter och funderar på vilken film jag skall se nu.

raZmus
2006-04-17, 22:33
Jag ska snart tanka över några inspelade avsnitt av Prison Break till min nya söta Macbook Pro så jag har något att göra på kvällarna i veckan, veckopendlare som jag blivit.

Beecher
2006-04-17, 22:40
jag ska göra lite svenskaläxor (6st) sen ska jag ligga vaken, sen åka jättetidigt till skolan för att göra klart lite mixande i ProTools som jag ligger efter med, sen ska jag sluta för dagen, sen ska jag åka med tåget hem till mitt ragg, och så ska jag undersöka om hon blitt på smällen eller inte, hon kräktes idag.

grisbil3n
2006-04-17, 22:41
Sitter och funderar på vilken film jag skall se nu.

Bookies, senaste filmen jag såg. Skitbra rulle, inte särskilt färsk dock.

Metal_boy_
2006-04-17, 22:53
Jag fick en sjuhelsikes kramp i ena skinkan när jag satt och onanerade i badkaret förut.

Officer
2006-04-17, 22:57
Jag fick en sjuhelsikes kramp i ena skinkan när jag satt och onanerade i badkaret förut.


Mm, och jag inflammerade min rotatorcuff när jag gjorde detsamma faktiskt. Sitter och har en helvetes värk! Vet ej om jag kommer palla bröstpasset imorgon

Metal_boy_
2006-04-17, 23:00
Mm, och jag inflammerade min rotatorcuff när jag gjorde detsamma faktiskt. Sitter och har en helvetes värk! Vet ej om jag kommer palla bröstpasset imorgon


Brukar lyckas med samma sak. Måste boka ett besök hos en massör eller nått som kan råda bot på min runkullatorcuff. Kanske hjälper om man kör med ett Roll-ollon på axeln?

Officer
2006-04-17, 23:01
Brukar lyckas med samma sak. Måste boka ett besök hos en massör eller nått som kan råda bot på min runkullatorcuff. Kanske hjälper om man kör med ett Roll-ollon på axeln?


Jag är en erfaren rotatorcuffrunkare. Det ligger i tekniken faktiskt. Du måste runka med handleden ett tag eller byta hand för att kompensera. Ett tag växte mitt högra axelparti som fan och jag såg helt skum ut, har växlat hand nu och det börjar jämna ut sig. Try it :thumbup:

Metal_boy_
2006-04-17, 23:05
Jag är en erfaren rotatorcuffrunkare. Det ligger i tekniken faktiskt. Du måste runka med handleden ett tag eller byta hand för att kompensera. Ett tag växte mitt högra axelparti som fan och jag såg helt skum ut, har växlat hand nu och det börjar jämna ut sig. Try it :thumbup:


Problemet är bara att om man har lång snorre så måste man runka i en rörelse som liknar hantellyft framifrån och satan vad det sliter!

grisbil3n
2006-04-17, 23:27
:laugh:

Beecher
2006-04-18, 04:58
jag har en finne i nacken.... jävla helvete

raZmus
2006-04-18, 05:33
Hoppar snart på tåget för att sova ytterligare 1.40 :sleep:

Nina L
2006-04-18, 05:46
Sitter och funderar på vilken film jag skall se nu.V för Vendetta är riktigt bra. Skum, men tänkvärd.

Sheogorath
2006-04-18, 05:49
jag har en finne i nacken.... jävla helvete

Men du, när man får dem! Vilken känsla. Som en sån feting man kan ha i örat också. Ka-BAM och så SLATT! Just den sekunden finns det fan inget bättre. :hbang:

Jense
2006-04-18, 06:37
kom nyss hem från jobb, mitt mål mat ska nu ätas och sen väntar sängen. jag går upp runt 15:00 och äter för att sen träna runt 16:00.

sen äterjag och kollar på tv lite, sen går jag till jobb o äter en macka eller 5 och dricker en kopp kaffe, snackar lite skit och samma visa imorgon..

mitt liv är bra nu

Beecher
2006-04-18, 07:22
Men du, när man får dem! Vilken känsla. Som en sån feting man kan ha i örat också. Ka-BAM och så SLATT! Just den sekunden finns det fan inget bättre. :hbang:

haha, ja, själva ögonblicket då det ger med sig och man verkligen hör hur den spricker upp är magisk, det jobbiga är bara att lukten från gegget som man får på fingrarna aldrig går bort hur noga man än tvättar...


gosgosgos ;)

Cypher
2006-04-18, 08:40
Jag såg nyss en bäver.

viktor88
2006-04-18, 08:44
shit vilket pump i fingret ja har :hbang:
råka så igen bildörren på fingret :cryout:

Sheogorath
2006-04-18, 08:50
haha, ja, själva ögonblicket då det ger med sig och man verkligen hör hur den spricker upp är magisk, det jobbiga är bara att lukten från gegget som man får på fingrarna aldrig går bort hur noga man än tvättar...


gosgosgos ;)

Luktar det? Pormaskarna i ansiktet brukar lukta typ gammal spya, men de där med mjukt saftigt innehåll som bara säger *splatt* luktar ju ingenting. Jaja, man är väl olika :D.

sissa
2006-04-18, 09:23
Jag har drabbats vårtrötthet eller nåt. Sover helt sjukt mycket. Är uppe några timmar i taget bara. De 3 senaste dygnen har jag inte varit vaken många timmar.

Ska pallra mig iväg och träna nu iaf...

Cilia
2006-04-18, 10:31
Men du, när man får dem! Vilken känsla. Som en sån feting man kan ha i örat också. Ka-BAM och så SLATT! Just den sekunden finns det fan inget bättre. :hbang:
mina "pojkvänner" brukar inte uppskatta att man trycker dom på pormaskar.
själv kan jag bli besatt av att jaga runt varenda mm av kroppen på något offer.

Sheogorath
2006-04-18, 10:40
mina "pojkvänner" brukar inte uppskatta att man trycker dom på pormaskar.
själv kan jag bli besatt av att jaga runt varenda mm av kroppen på något offer.

Vi hade varit kompatibla på detta plan också, hör jag ;).

Nina L
2006-04-18, 11:13
själv kan jag bli besatt av att jaga runt varenda mm av kroppen på något offer.Det där är någon tjejgrej, misstänker jag. Jag agerar mer än gärna skönhetssalong här hemma om karlsloken behöver hjälp med någonting. Inget bekymmer är för litet eller meningslöst.

mela
2006-04-18, 11:14
Kommit fram till att det suger att ringa till okända människor. Man måste vara så förbannat trevlig *grr27*

Cilia
2006-04-18, 11:36
Vi hade varit kompatibla på detta plan också, hör jag ;).
det är jobbigt att erkänna va?? *L*

alt kan du skicka flickvännen till mig så ska jag lära henne allt jag kan *w*

Tricklev
2006-04-18, 11:47
*uppdate* Snart bär det iväg till skolan *uppdate*

mela
2006-04-18, 11:48
*uppdate* Snart bär det iväg till skolan *uppdate*

Jag har redan slutat för idag :naughty:

Tricklev
2006-04-18, 11:57
Jag har redan slutat för idag :naughty:

Börjar 3 slutar 5 :cool:

I våran skola får man välja om man vill gå förmiddag eller eftermiddag, det är tur att jag valde förmiddag så jag slipper komma hem 6 på kvällen ;)

Jay-Z
2006-04-18, 11:59
3 timmar och 30 minuter kvar. Varit en kul dag hittills på jobbet. Förvånande. :)

mela
2006-04-18, 11:59
Börjar 3 slutar 5 :cool:

I våran skola får man välja om man vill gå förmiddag eller eftermiddag, det är tur att jag valde förmiddag så jag slipper komma hem 6 på kvällen ;)

Låter som cybergymnasiet...

Jag började 8 och slutade typ..10:10

elan
2006-04-18, 12:04
Jag kom till jobbet kvart över sju och det är fullt ös hela dagen, lyckades få hela 30 minuters lunch och nu kör vi igång igen. Hoppas att jag kan smita iväg kvart i sex så jag hinner kolla på en lägenhet till. Nu håller vi tummarna för att en hel del saker kommer lösa sig under dagen här på jobbet så att vi kan ha vår genomkörning som vi ska i morgon. Annars får jag väl gå tillbaka hit efter lägenhetsvisningen, alternativt komma hit klockan sex i morgon. :D

Jobba is the shit!

Sheogorath
2006-04-18, 12:06
det är jobbigt att erkänna va?? *L*

alt kan du skicka flickvännen till mig så ska jag lära henne allt jag kan *w*

Jag håller på att lära henne allt jag kan nu ;) Vi får se om vi behöver något komplement. I så fall hör jag av mig ;).

Tricklev
2006-04-18, 12:08
Låter som cybergymnasiet...

Jag började 8 och slutade typ..10:10


Jepp, självklart är det Cybergymnasiet, har dock en del riktigt tidiga goa dagar.

Känner någon/några där?

Karkiainen
2006-04-18, 14:53
Jag har besökt hälsovården och kollat högerögat som har varit blodsprängt sen uppstigningen på lördagsmorgonen. Fick ett helkul recept med en massa rör med penicillinvätska som jag ska droppa i ögonen.

Princy
2006-04-18, 15:05
Jag har besökt hälsovården och kollat högerögat som har varit blodsprängt sen uppstigningen på lördagsmorgonen. Fick ett helkul recept med en massa rör med penicillinvätska som jag ska droppa i ögonen.

Liknar det sådana ögondroppar som Visine? Jag köpte hem ett paket Visine och testade i ett öga, och det sved sjukt mycket och ögat blev mycket rödare. :(

timoat
2006-04-18, 15:14
mina "pojkvänner" brukar inte uppskatta att man trycker dom på pormaskar.
själv kan jag bli besatt av att jaga runt varenda mm av kroppen på något offer.

Jävligt irriterande det där. Jag brukar kontra med

"Ok du kör min näsa och sen när det är min tur så letar jag upp och klämmer alla finnarna du har på röven"

Behöver jag nämna att jag e flickvänslös sen ett bra tag?

grisbil3n
2006-04-18, 15:25
Kommit fram till att det suger att ringa till okända människor. Man måste vara så förbannat trevlig *grr27*

Håller med, känns onaturligt och larvigt och det hämmar kommunikationen.

mela
2006-04-18, 15:34
Håller med, känns onaturligt och larvigt och det hämmar kommunikationen.

men typ
"Fässbergs Gymnasiet!"
"Ja Hejsan mitt namn är Michaela Blom.
"mmmh!"
"Jag ringer för MUF Bohuslän och undrar vem det är jag skall kontakta om en kampanj."
"Ah inte jag iaf... ring *namn*" åsså klick *grr27*

Jense
2006-04-18, 15:37
men du skulle sagt

"yo fröken fessan, jag är blå, vem ska jag nå för att en kampanj få?"

Kwon
2006-04-18, 15:39
*uppdate* Hittade just 28 problem på burken med Spybot, fyfasiken. :(

n1tro
2006-04-18, 15:40
kan meddela att jag fixade körkortet idag fan :thumbup: ... sjukt nervös men ingen trafik alls *screwy* och helt lugnt på gatorna i sollentuna...

Officer
2006-04-18, 15:44
kan meddela att jag fixade körkortet idag fan :thumbup: ... sjukt nervös men ingen trafik alls *screwy* och helt lugnt på gatorna i sollentuna...
Nu kan du få köra din vän TT's Porsche :thumbup:

skeletron
2006-04-18, 15:49
Har haft en fruktansvärd dag, än så länge. Det lär förmodligen inte sluta bättre heller... Fått smaka på båda det ena och det andra... Mår lite skit men imorgon är allt över.

mela
2006-04-18, 15:55
men du skulle sagt

"yo fröken fessan, jag är blå, vem ska jag nå för att en kampanj få?"

jag fick tag i rätt person till sist meninte fan fick vi kampanja hos dem eftersom SSU hade kontaktat dem tidigare och fått hörnan och allt.. iofs tur det eftersom jag inte orkar :D

grisbil3n
2006-04-18, 16:08
kan meddela att jag fixade körkortet idag fan :thumbup: ... sjukt nervös men ingen trafik alls *screwy* och helt lugnt på gatorna i sollentuna...

Haha denna är långsökt men snackade du om ditt nyligen förvärvade körkort i ett omklädningsrum i Upplands Väsby för några timmar sen?

Cilia
2006-04-18, 16:17
Jävligt irriterande det där. Jag brukar kontra med

"Ok du kör min näsa och sen när det är min tur så letar jag upp och klämmer alla finnarna du har på röven"

Behöver jag nämna att jag e flickvänslös sen ett bra tag?
men jag har inga finnar på röven så vi kanske är en match? *blinx*

Helena B
2006-04-18, 16:28
Idag har varit en sån strålande dag, soligt, varmt och man kan äntligen börja ta av sig kläderna. Var tvungen att fira det härliga vädret med GB:s nya kola och kanel, den var farligt god kan jag meddela *popcorn* Fick använda min nya vårjacka för första gången idag och bara det kändes toppen, nu hoppas jag all snö stannar i den övre delen av Sverige.

n1tro
2006-04-18, 16:37
Haha denna är långsökt men snackade du om ditt nyligen förvärvade körkort i ett omklädningsrum i Upplands Väsby för några timmar sen?

hehe nej inte jag...

Nina L
2006-04-18, 16:43
Idag har varit en sån strålande dag, soligt, varmt och man kan äntligen börja ta av sig kläderna. Var tvungen att fira det härliga vädret med GB:s nya kola och kanel, den var farligt god kan jag meddela *popcorn* Fick använda min nya vårjacka för första gången idag och bara det kändes toppen, nu hoppas jag all snö stannar i den övre delen av Sverige.Jag åt en tip-top & en mjukglass med noisette i påskhelgen. Man måste ju fira våren.

Vad är det för jacka?

King Grub
2006-04-18, 16:48
Jag har just klippt tånaglarna. http://bestsmileys.com/signs1/14.gif

Helena B
2006-04-18, 16:50
Jag åt en tip-top & en mjukglass med noisette i påskhelgen. Man måste ju fira våren.

Vad är det för jacka?

Precis, menar det.

Jackan är köpt på Vero Moda, en vit, figursydd kavaj av mjuk manchester (?). Vet vad du tänker men det ser inte ut som vanlig manchester, den är riktigt snygg. Passar kanon till jeans.

n1tro
2006-04-18, 16:54
Jag har just klippt tånaglarna. http://bestsmileys.com/signs1/14.gif

De klipper man inte :D

King Grub
2006-04-18, 16:56
De klipper man inte :D

Nej, du låter dom ju växa så dom kröker sig in under fotsulorna, men alla har inte samma underliga böjelser.

Metal_boy_
2006-04-18, 17:01
Funderar på att göra potatisgratäng.

n1tro
2006-04-18, 17:01
att pilla bort dom med händerna är fan ngt jag kan sysselsätta mig med i flera timmar, ja o sen ere desinfektion som gäåller då för fingrarna :)

Metal_boy_
2006-04-18, 17:02
Nej, du låter dom ju växa så dom kröker sig in under fotsulorna, men alla har inte samma underliga böjelser.



Perfekt om man gillar att sitta på grenar eller telefonledningar :)

Nina L
2006-04-18, 17:08
Precis, menar det.

Jackan är köpt på Vero Moda, en vit, figursydd kavaj av mjuk manchester (?). Vet vad du tänker men det ser inte ut som vanlig manchester, den är riktigt snygg. Passar kanon till jeans.Vero Moda har bra grejer. Jag köper ofta där. Men jag är lite kluven till det här med kavajer. Vad gör man när det blir lite kyligt om halsen? Är det meningen att man skall ha någon form av sjal då? I så fall fattar jag inte hur man skall knyta den, och jag vill inte hitta på själv. (Då kanske någon kommer att se att jag inte vet vad jag sysslar med.)

Jag har börjat fundera på vita jeans. Det ser rätt slampigt ut, men känns samtidigt coolt och lite så där spännande som det blir när något som länge varit sjukt ute plötsligt blir inne igen.

grisbil3n
2006-04-18, 17:08
hehe nej inte jag...

Snubben hade kört upp i Sollentuna tror ja så oddsen var inte astronomiska :D

mela
2006-04-18, 17:11
Nu ringde en kille från Slitz och undrade om jag ville "prova på" deras tidning.. my ass *grr27*

kharon
2006-04-18, 17:12
Har precis ätit 4 mackor!

n1tro
2006-04-18, 17:13
Snubben hade kört upp i Sollentuna tror ja så oddsen var inte astronomiska :D

hehe nej inte alls :)

Metal_boy_
2006-04-18, 17:15
Nu ringde en kille från Slitz och undrade om jag ville "prova på" deras tidning.. my ass *grr27*


Trodde dom ville fota först :naughty:

Larsson
2006-04-18, 17:15
Jag ska gå och köpa mjölk och bacon för att sedan gör en pastasås.

mela
2006-04-18, 17:17
Trodde dom ville fota först :naughty:
Det hade varit bättre :D€

Helena B
2006-04-18, 17:17
Vero Moda har bra grejer. Jag köper ofta där. Men jag är lite kluven till det här med kavajer. Vad gör man när det blir lite kyligt om halsen? Är det meningen att man skall ha någon form av sjal då? I så fall fattar jag inte hur man skall knyta den, och jag vill inte hitta på själv. (Då kanske någon kommer att se att jag inte vet vad jag sysslar med.)

Jag har börjat fundera på vita jeans. Det ser rätt slampigt ut, men känns samtidigt coolt och lite så där spännande som det blir när något som länge varit sjukt ute plötsligt blir inne igen.

Om man tittar på andra så har de sjal, jag har ingen, inte riktigt min stil. Har inte tänkt på det, här som det blåser en hel del. Finns en hel del snygga jackor just nu, tur att man inte har så mycket pengar. Vero Moda är ingen bra affär och gå in i, alltid bankrutt när man kommer ut därifrån.

Apropå vita jeans så kan det vara jättesnyggt beroende på vad man väljer att matcha med.

Metal_boy_
2006-04-18, 17:17
Jag ska gå och köpa mjölk och bacon för att sedan gör en pastasås.


Hur mycket protein är det i bacon btw??

Larsson
2006-04-18, 17:18
Hur mycket protein är det i bacon btw??

Jag faktiskt inte en aning om jag ska vara ärlig.

Trance
2006-04-18, 17:18
Trodde dom ville fota först :naughty:

Skall vi ****** metal_boy?????


LOLZZOE

mela
2006-04-18, 17:19
Om man tittar på andra så har de sjal, jag har ingen, inte riktigt min stil. Har inte tänkt på det, här som det blåser en hel del. Finns en hel del snygga jackor just nu, tur att man inte har så mycket pengar. Vero Moda är ingen bra affär och gå in i, alltid bankrutt när man kommer ut därifrån.

Apropå vita jeans så kan det vara jättesnyggt beroende på vad man väljer att matcha med.

Det jobbiga med Vero Moda är att ALLA har det som man själv väljer att köpa *grr27* Undviker helst märket Only..

Jag hade också min nya vårjacka idag. En kort vit seglarjacka

Hnke
2006-04-18, 17:24
Perfekt om man gillar att sitta på grenar eller telefonledningar :)
ett + om man är en stalker!

Jag dricker påskmust.

Krampus
2006-04-18, 17:31
Sov som vanligt knappt något alls på natten.
Lade mig i soffan och somnade kl 08 på morgonen vakande vid 14.
Gick en promenad med min fula hund.
Munhöggs med Prianha på MSN som varje dag.
Lyssnat på Alice in Cahins hela dagen och försökt fotta mina vader som har växt, det har inte gått så bra.
Har gått ner 4kg till, lite ofrivilligt och skinnet börjar hänga...
Armarna har blivit mindre och fulare.

Johan86
2006-04-18, 18:13
var hos naprapaten idag.ryggen känns som ny :thumbup:

Metal_boy_
2006-04-18, 18:27
Skall vi ****** metal_boy?????


LOLZZOE


Fram-män då :D

Metal_boy_
2006-04-18, 18:28
var hos naprapaten idag.ryggen känns som ny :thumbup:


Ok, ett bra begagnatköp alltså?

H.Emanuel
2006-04-18, 20:39
Gjorde ikväll en rejäl laddning med köttfärssås och fullkornspasta. Blir både lunch och middag i morgon. Känns bra :thumbup:

grisbil3n
2006-04-18, 20:42
Hur mycket protein är det i bacon btw??

Shuenn tror ja.

Kwon
2006-04-18, 20:49
Shuenn tror ja.

Förtisjuå

grisbil3n
2006-04-18, 20:50
Shuenn tror ja.

Pär hyntra gråm bör tilläggas kanske. :MrT:

Karkiainen
2006-04-18, 20:51
Liknar det sådana ögondroppar som Visine? Jag köpte hem ett paket Visine och testade i ett öga, och det sved sjukt mycket och ögat blev mycket rödare. :(

Det kan jag inte uttala mig om, har inte en aning om vad visine är, läkaren sa dock att det kunde svida och att de skulle tas innan läggdags. Kommer förmodligen bli en sömnlös natt.

Metal_boy_
2006-04-18, 20:54
Shuenn tror ja.


Ok, det är så pass. Kanske ska köpa några paket då. Det var länge sen man käkade bacon.

grisbil3n
2006-04-18, 20:57
Ok, det är så pass. Kanske ska köpa några paket då. Det var länge sen man käkade bacon.

Alltså det är ju brutalt gott vilket som, finns skapligt mager variant på 9% med. Man äter ju inga mängder kanske.

Otto GROV
2006-04-18, 21:06
tog för mycket sås på pastan nyss,,,,, fan va starkt de va men samtidigt gott,,, Ja har ont munnen nu.

Metal_boy_
2006-04-18, 21:11
Alltså det är ju brutalt gott vilket som, finns skapligt mager variant på 9% med. Man äter ju inga mängder kanske.


Ja det blir nog lite magrare variant faktiskt. Ja det är fruktansvärt gott. Så salt och smakrikt.

Johan86
2006-04-18, 22:05
Ok, ett bra begagnatköp alltså?


ja det tycker jag absolut att det va.jag kan rekomendera er att göra det samma :thumbup:

muddler
2006-04-18, 23:23
Fram-män då :D

nä men karl! ;) :D

Metal_boy_
2006-04-18, 23:40
nä men karl! ;) :D


:laugh:

grisbil3n
2006-04-18, 23:49
God natt vänner och bekanta!

King Grub
2006-04-19, 04:45
05:45. Dags att gå och träna. *flex*

sissa
2006-04-19, 07:45
Jag har en skitäcklig finne på öronsnibben.

Metal_boy_
2006-04-19, 08:14
Jag har en skitäcklig finne på öronsnibben.


Sitter Janne där och dinglar med benen?

sissa
2006-04-19, 08:18
Sitter Janne där och dinglar med benen?


Japp. Äckligt som tusan.

hangatyr
2006-04-19, 09:15
ahr fått en kortisonspruta i rumpan mot pollenallergin nyss.
stramar oskönt för tillfället i skinkan.

sissa
2006-04-19, 09:22
Jag fick precis mens. *grr*

Metal_boy_
2006-04-19, 09:27
Jag fick precis mens. *grr*


Var glad för det min ägglossning har precis börjat. :(

mela
2006-04-19, 10:10
Jag fick precis mens. *grr*
Fick min igår *grr27* har sån värk nu *cry*


Men har skrivit limmerikar i skolan..
Det va kul...

"En söt liten dam från Mora
Började jobba som hora
En go extrapeng
Av yrket i säng
Hon hade inget att förlora"

Se så bra jag är:D

Tricklev
2006-04-19, 10:25
Sov som vanligt knappt något alls på natten.
Lade mig i soffan och somnade kl 08 på morgonen vakande vid 14.
Gick en promenad med min fula hund.
Munhöggs med Prianha på MSN som varje dag.
Lyssnat på Alice in Cahins hela dagen och försökt fotta mina vader som har växt, det har inte gått så bra.
Har gått ner 4kg till, lite ofrivilligt och skinnet börjar hänga...
Armarna har blivit mindre och fulare.

Problem med tjejen? ;)


Slutat skolan och är hemma nu o tar det lugnt före träning/whatever :hbang:

Krampus
2006-04-19, 11:03
Problem med tjejen? ;)


Nej med sömnen.... *whatever*
Nu har vi dessutom sålt soffan.

F.ö, en upprepning på gårdagen. Två timmars sömn typ och vart fasiken är Piranha?

J.Saarela
2006-04-19, 11:07
ahr fått en kortisonspruta i rumpan mot pollenallergin nyss.
stramar oskönt för tillfället i skinkan.



Vad jag hört så klagar inte du när du får saker i rumpan.

blekfet2
2006-04-19, 11:16
hoppas det kommer fram lite solfan nu när man ska ut på en 90min promenad med dottern i ergosele.... är så satans jävla less på det här skitvädret som ligger över boden.

cain
2006-04-19, 11:55
Jobbar, gick upp tidigare för att det var morgonmöte idag. *grr27*
5 timmars jobb kvar, ska iofs ta lunch snart.
Mosbricka med ett rejält lass räksallad skulle sitta fint i magen. :D

Larsson
2006-04-19, 12:01
Har haft föreläsning på förmiddagen, ätit pytt i panna till lunch. Nu snart ska jag tillbaka till skolan och plugga :( Vädret är dock kanon :)

grisbil3n
2006-04-19, 12:09
Morgonpromenad nu så jag blir lika söt som Grub.

Sheogorath
2006-04-19, 12:38
Här lägger man sig och sover middag någon timme för att orka plugga och så drömmer man massa mardrömmar om hur man inte sköter sina familjerelationer och yadayada. Jävla skit. Tur att jag hade stuvad potatis och gravad lax i kylen.

JJ
2006-04-19, 12:44
Idag ska jag köpa en grill och virke till ett vindsgolv.

Tricklev
2006-04-19, 13:31
Nej med sömnen.... *whatever*
Nu har vi dessutom sålt soffan.

F.ö, en upprepning på gårdagen. Två timmars sömn typ och vart fasiken är Piranha?

samma här, sömn problem suger *grr*

H.Emanuel
2006-04-19, 19:13
Skivan i Min satans portabla cd-spelare hackar och har sig. Exempelvis om jag ska ta en avspänd promenad med En låt av The Church i lurarna, så stannar låten plötsligt av, börjar igen, stannar av osv. Men det konstiga är att ibland funkar det!?
MYCKET enerverande. *grr27* (Batterierna är det inget fel på iaf, alltid nyladdade)

Metal_boy_
2006-04-19, 19:18
Fan så seg jag är. Gick inte och lade mig förrän 12 på dagen och sov 3h.

Princy
2006-04-19, 19:38
Aaargh jag glömde mitt träningskort till gymmet i en annan väska idag, så när jag skulle visa upp det i receptionen fick jag snopet vända på klacken och gå hem igen. *cry* Jag som druckit en proteindrink och allt! *grr27*

Nu ska jag ner till stallet och ta ut en häst på en kvällstur istället.

mathor
2006-04-19, 19:41
Aaargh jag glömde mitt träningskort till gymmet i en annan väska idag, så när jag skulle visa upp det i receptionen fick jag snopet vända på klacken och gå hem igen. *cry* Jag som druckit en proteindrink och allt! *grr27*

Nu ska jag ner till stallet och ta ut en häst på en kvällstur istället.


Vilket gym är så sniket att de inte godtar att du råkat glömma kortet hemma?

Helena B
2006-04-19, 19:50
Idag gick jag min första morgonpromenad (för i år). Nu blev den lite sen, kl 3 på eftermiddagen men ändå. Helt underbart att våren och värmen har kommit, nu ska det bli fler morgonpromenader.

mela
2006-04-19, 19:52
Jag har nu gjort klart två utav fyra arbeten som ska in den här veckan :thumbup:

H.Emanuel
2006-04-19, 19:59
Idag gick jag min första morgonpromenad (för i år). Nu blev den lite sen, kl 3 på eftermiddagen men ändå. Helt underbart att våren och värmen har kommit, nu ska det bli fler morgonpromenader.
Samma här, fast på morgonen! Det var jäkligt najs. Varje dag nu hoppas jag, åtminstone varje vardag

grisbil3n
2006-04-19, 20:46
Angående promenader så har jag hittat en stor jävla skog att knalla i, det känns fint. Skogar blir man liksom kompis med, urbana områden saknar helt charm. Jag ska nog bli druid eller nåt när jag blir stor, eller dendrofil kanske.

Jense
2006-04-19, 20:48
ska nu bege mig till jobb. ses runt 07:20 :D

Rock'nRoll
2006-04-19, 20:51
Jag är ledig fram till helgen men har blivit förkyld så jag kan inte träna :furious: *grr27* Nu sitter jag här och försöker kurera mig med ett äpple, ska spela Stracraft snart, sen läsa en bok om Gulag och sen sova och hoppas på att vara frisk imorgon.

Spännande värre!

elan
2006-04-19, 20:53
Jag sitter här och hoppas på att kunna sova mer inatt än föregående natt. Jag var så duktig och gick och la mig strax efter tio för att kunna sova i alla fall sju timmar. Tji fick jag, tror att jag äntligen somnade in någon gång efter ett. Var inte helt pigg när klockan ringde kvart i sex imorse.

Herkulez
2006-04-19, 20:56
kan säga att the sun is shining igen för mig nu :P

Tricklev
2006-04-19, 21:14
Jag sitter här och hoppas på att kunna sova mer inatt än föregående natt. Jag var så duktig och gick och la mig strax efter tio för att kunna sova i alla fall sju timmar. Tji fick jag, tror att jag äntligen somnade in någon gång efter ett. Var inte helt pigg när klockan ringde kvart i sex imorse.

Samma här, har inte kunnat sova ordentligt dom senaste 2-3veckorna, ganska besvärligt ska du veta ;)

soddex
2006-04-19, 21:43
plockade bort ett skatbo från skorstenen(?) imorse.. skönt att bli av med dom där äckeldjuren!

soddex
2006-04-19, 21:46
Samma här, har inte kunnat sova ordentligt dom senaste 2-3veckorna, ganska besvärligt ska du veta ;)

ska det börjas med piller, köp då inte valerina natt, det funkar inte *grr*

Kwon
2006-04-19, 21:47
kan säga att the sun is shining igen för mig nu :P

Slutat med homofasonerna?

Ny tjej nu? :D

grisbil3n
2006-04-19, 21:47
plockade bort ett skatbo från skorstenen(?) imorse.. skönt att bli av med dom där äckeldjuren!

Utbrast du "Dää ää en skatbooo" när du fick syn på skiten första gången?

HenrY
2006-04-19, 21:47
Jag har påsklov, enda jag gör detta lov är att plugga och träna! *screwy*

Helena B
2006-04-19, 21:49
ska det börjas med piller, köp då inte valerina natt, det funkar inte *grr*

Nej natt fungerar ej, det ska vara valerina forte.

mela
2006-04-19, 21:49
ska det börjas med piller, köp då inte valerina natt, det funkar inte *grr*
imovane fungerar finfint :D

HenrY
2006-04-19, 21:50
Förövrigt ska jag förhandla om skadestånd från försäkringsbolaget för ett överfall som skedde för 2 år sedan, hoppas på mycket pengar här serrö! :cool:

Timmi
2006-04-19, 21:52
Förbereder mig för vad som verkar bli en natt med ganska lite sömn igen.
Lyckades iaf gå ut med pappa imorse efter bara 6 timmars sömn och klara skoldagen utan några större problem så det löser sig nog...

Annars kan jag delge er att gymnasieelever är väldigt dåliga på att skriva texter som engagerar...hur många påhittade självdestruktiva självmordsfyllda noveller tror ni jag orkar läsa och rangordna innan jag bryter ihop?

/Tim

Herkulez
2006-04-19, 21:52
Slutat med homofasonerna?

Ny tjej nu? :D
ja om man säger så här, mitt liv som homosexuell höll inte länge :P


nej har inte en ny flickvän =)

Herkulez
2006-04-19, 21:52
Förövrigt ska jag förhandla om skadestånd från försäkringsbolaget för ett överfall som skedde för 2 år sedan, hoppas på mycket pengar här serrö! :cool:
hällde dom syra i ditt ansikte, ser ut som det iaf.

Sonny
2006-04-19, 21:55
Sköööönt, ska upp om nästan 4timmar för att ta sig till skolan!

Först buss till skavsta, sen plan till Rom ;)

HenrY
2006-04-19, 21:57
hällde dom syra i ditt ansikte, ser ut som det iaf.

Käften ditt ruttnande ko kadaver

Princy
2006-04-19, 22:09
Vilket gym är så sniket att de inte godtar att du råkat glömma kortet hemma?

SSIF. Fast jag kunde få betala 85 kr och få 60 kr tillbaka nästa gång, men jag hade inga pengar med mig. :(

Men det hela var ganska bra faktiskt, för nu har jag tagit bort ett tråkigt konditionspass på torsdagar och ska styrketräna då istället, och så lägger jag in ett ridpass på onsdagar. :thumbup:

Metal_boy_
2006-04-19, 22:18
ja om man säger så här, mitt liv som homosexuell höll inte länge :P


nej har inte en ny flickvän =)


Blondinen?

Kwon
2006-04-19, 22:44
Sköööönt, ska upp om nästan 4timmar för att ta sig till skolan!

Först buss till skavsta, sen plan till Rom ;)

Plan till Rom?

H.Emanuel
2006-04-20, 04:31
Klockan är 05:30 och regnet smattrar mot rutorna. Ska detta hindra mina storstilade planer på dagliga morgonpromenader? Nej, det vore ju löjligt! Fö har jag märkt en sak, men kom precis på att det får jag skriva om i en annan forumdel

soddex
2006-04-20, 07:16
Utbrast du "Dää ää en skatbooo" när du fick syn på skiten första gången?

Naee inte rikigt.. :p Det hördes att dom/han/hon hade byggt det i ett "tomrum" precis vid ett sånt där luftintag som finns inomhus.. va bara att skruva bort den och plocka ner allting :)

sissa
2006-04-20, 07:26
Min brännskada har börjat läka på benet nu. Jag fick en kastrull kokande pastavatten på benet för ett tag sen (aj). Brännskada låter värre än vad det var, även om det var precis var det var ju, men det blev väl 2*2 cm. Först var hela benet illrött förstås.

Får väl se om det blir ett tjusigt ärr nurå.

Förövrigt ser vädret idag ut att vara mycket deprimerande.

elan
2006-04-20, 07:50
Note to self: En jobbig dag med deprimerande väder blir inte bättre av att man börjar morgonen med att titta på dagsforms-tråden i medlemsbilder. Jak är en blek, fet och svag (men snel) elan.

blekfet2
2006-04-20, 08:55
ska nog åka ut på storheden och handla lite mat med dottern.

Har beslutsångest angående om jag ska köpa en ny gamepad till datorn så man kan lira lite nhl eller om jag ska testa å köpa World of warcraft...

tips?

Nina L
2006-04-20, 09:00
Köp gamepaden. WoW är ett gift.

Min mjölk är 5 dagar gammal. :(

Jay-Z
2006-04-20, 09:02
Köp gamepaden. WoW är ett gift.

+1. Du har familj, blekis, då är det inget bra val.

blekfet2
2006-04-20, 09:03
Köp gamepaden. WoW är ett gift.

Min mjölk är 5 dagar gammal. :(


:D

blekfet2
2006-04-20, 09:06
+1. Du har familj, blekis, då är det inget bra val.


jo har tänkt lite på det också, men jag kan liksom inte bli en sådan som sitter 10h dygn pga jag har så mycket annat jag gör hela dagarna som jag inte kan lägga av med. Så att jag skulle bli en sån där liten jeppe som sitter konstant och spelar finns det ingen risk för, har typ 2h/kväll som jag tänkte undvara till spelet typ.



ahh är så kluven.. :whipped:

dynamo
2006-04-20, 09:22
Problemet med MMORPGs, såsom WoW, är att det kan vara svårt att avsluta spelet precis när man skulle behöva.

T ex att du hittat en bra och kul grupp att spela med och att ni har satt ut på någon quest. Du behövs i partyt för att gruppen ska kunna slutföra questen. Något kommer upp rl. Lämnar du gruppen i sticket och är en stjärna irl, eller tvärtom? Är ju riktiga människor du har åtaganden till, både i spelet och rl.

Eller så springer du omkring själv och går miste om en del av det roliga med mmorpgs. Även här kan det vara så att du är mitt uppe i något. Om du är i en farlig zon och lämnar datorn direkt, så kanske du dör och tappar en eller några timmars nötande av xp.

Finns flera situationer där "Ska bara fixa detta först" lätt kan uppstå. Sånt uppskattas inte av många icke-gamers.

blekfet2
2006-04-20, 09:26
Problemet med MMORPGs, såsom WoW, är att det kan vara svårt att avsluta spelet precis när man skulle behöva.

T ex att du hittat en bra och kul grupp att spela med och att ni har satt ut på någon quest. Du behövs i partyt för att gruppen ska kunna slutföra questen. Något kommer upp rl. Lämnar du gruppen i sticket och är en stjärna irl, eller tvärtom? Är ju riktiga människor du har åtaganden till, både i spelet och rl.

Eller så springer du omkring själv och går miste om en del av det roliga med mmorpgs. Även här kan det vara så att du är mitt uppe i något. Om du är i en farlig zon och lämnar datorn direkt, så kanske du dör och tappar en eller några timmars nötande av xp.

Finns flera situationer där "Ska bara fixa detta först" lätt kan uppstå. Sånt uppskattas inte av många icke-gamers.

hade faktiskt tänkt att spela "singel" om jag köper det, orkar inte med att lyssna på småungar i online spel. Är en sån där liten ensamvarg som är dryg och dödar andra, aja försöker iaf.

Metal_boy_
2006-04-20, 11:39
Jag behöver bajsa och duscha känner jag.

Larsson
2006-04-20, 11:43
Har föreläsning kl 13-16 och jag åkt på en ordentlig förkylning. Tråkigt.

King Grub
2006-04-20, 11:45
Jag sitter i skönaste fåtöljen och lyssnar på musik och läser veckans serietidningar. :cool:

Lasse Kongo
2006-04-20, 11:46
Aaaa ledig idag, blir att spela kvarg och äta Battlefield 2 Modern Combat hela dagen *popcorn*

Ikväll blir det nog lite konditionsträning som jag toppar lite senare på kvällen med intensiv pornografic, dubbla konditionspass mao :whipped:

JustinCredible
2006-04-20, 12:21
Jag var i en mystisk affär med en kompis och det var bara skit där inne. Typ små kinderäggs plastgubbar, använda parfymer som var halvfulla, filmer som folk själva spelat in, vykort som folk skickat till släktingar från mallorca.. Och han som ägde affären kom och sa att vi var tvugna att betala 10 spänn för att vistas där för att han inte hade råd med folk som "bara gick omkring och tittade." Kan man göra så? Vi betalade iaf, för han var helt svår att säga emot. Inte för att han gjorde nåt direkt men han hade värsta buskiga ögonbryn och sånt, men nån som varit med om en affär som man måste betala inträde för att vara i? Och okej om han hade haft balla saker men han hade bara skräp ju. Jja.

Herkulez
2006-04-20, 12:32
liar liar your pants on fire!!!!!!!!!!!!1

vilken affär var det då?

JustinCredible
2006-04-20, 12:40
Loppman heter den. Typ mellan gamla stan och slussen. Ja, hur man nu säger. (I sthlm alltså, inte luleå)

Ni som bor i sthlm bör besöka den. Man blir typ som gisslan.

Herkulez
2006-04-20, 13:11
Loppman heter den. Typ mellan gamla stan och slussen. Ja, hur man nu säger. (I sthlm alltså, inte luleå)

Ni som bor i sthlm bör besöka den. Man blir typ som gisslan.
haha ok trodde du menade i luleå :D sorry

kharon
2006-04-20, 13:42
Jag är sur för att jag inte får se nytt avsnitt Lost idag.

Annars sitter jag nu och läser. Man blir rätt smart av att läsa. :thumbup:

sissa
2006-04-20, 13:53
Jag sov just middag och drömde att jag var Sybil och min kille var Basil Fawlty.

Metal_boy_
2006-04-20, 15:21
Jag sov just middag och drömde att jag var Sybil och min kille var Basil Fawlty.


Överdoserat Early Grey?

grisbil3n
2006-04-20, 22:25
Jag behöver bajsa och duscha känner jag.

Kör en combo, blir lite hemma-spa stämning.

AlexGBG
2006-04-20, 22:31
Kör en combo, blir lite hemma-spa stämning.

hahaha =)

det är fan inte ofta jag skrattar på riktigt framför datorn men det där var fan kul!

H.Emanuel
2006-04-21, 04:53
Jävla snöväder det var plötsligt. Men nån sa att det är Aprilväder. Nu vill jag ha VÅR!

Nina L
2006-04-23, 05:38
Jag har fått ont i en spottkörtel. :( Sen pillade jag lite på den (Slutsatas: Man kan inte klämma en spottkörtel som en finne.) och nu är den helt blå. Alltså har jag nu fått en halvhypokondrisk släng av Sjögrens syndrom, som är en av de läskigaste sjukdomar som förknippas med det här. Dagens skall jag därmed ägna åt att liksom känna efter om jag inte har några av de andra symptomen också.

H.Emanuel
2006-04-23, 08:39
Jag har fått ont i en spottkörtel. :( Sen pillade jag lite på den (Slutsatas: Man kan inte klämma en spottkörtel som en finne.) och nu är den helt blå. Alltså har jag nu fått en halvhypokondrisk släng av Sjögrens syndrom, som är en av de läskigaste sjukdomar som förknippas med det här. Dagens skall jag därmed ägna åt att liksom känna efter om jag inte har några av de andra symptomen också.
Är det han sångaren i Vikingarna som givit namn åt din åkomma?
Själv har jag sovit ut. Förra natten tog jag ett par propavan för sömnen, sen var jag helt drogad hela gårdagen. Inte så kul

timoat
2006-04-23, 09:03
Morgonpromenad när jag fantiserar om hur jag ska bo New York eftersom jag kommit på på en skola där jag ska läsa Fine Arts i 2 år. Mycket lycklig är jag!!! yaya,

Nina, det låter sugigt, man ska inte pilla på saker man inte har koll på , gäller både datorer och människor! (säger jag som sann biosflashare som försöker uppdatera drivisar på graffekortet...)

Anyway min bror hade liknande sak, ibland blir det typ "kalkstopp" i en spottkörtel som då svullnar upp (i brorsans fall till en golfbolls storlek). Då går man till en läkare som tar bort det. Inte pilla mer!

Anyway glad e jag, och NYC har givetvis gett mig motivation att ta tag i mitt liv med glada händer och ta av "meh.." handskarna som varit på sen bruden dumpade mig fyra år sen...
Lite sol hade varit pricken över I dock.

Niclaaas
2006-04-23, 09:27
ska ha ett av våra två praktiska tester inför C-uppsatsen idag. idag är det jag som ska intervjua efteråt och jag börjar bli lite nervös nu.

senare idag blir det helkroppspass + boxning och ikväll kommer tjejen hem så jag ska möta henne på stationen.

shadowfire
2006-04-23, 09:44
Klurar på hur f-n jag kunde kräka ner hela badrummet igår pga 4 starköl i fredags. Googlar och söker efter samband med kreatin+zma+alkohol, om något har slagit ut det andra. Lätt dagens mysterium att knäcka samt att helgens helnykterhetslöfte ska spridas ut till vänner o bekanta, inte en droppe prit förrän återföreningen med gymnasieklassen i sommar.

internethjälten
2006-04-23, 09:56
Använd gärna denna tråd till att dela med dig av det intressanta som händer i just din vardag.

vaknar, äter, jobbar, äter igen, jobbar vidare, äter lite till, jobbar
en stund till, äter lite till, jobbar klart, åker hem, äter lite igen,
tränar en stund, äter igen, duschar, hånglar, sover.