handdator

Visa fullständig version : Förintelsetråden


Bolio
2006-04-15, 22:57
Vad hände med den? Är det bara för mig som den inte finns kvar?

Kebab-Arne
2006-04-15, 22:58
Nej, nån mod tog väl bort den. Jag som precis skulle läsa igenom trådens 5 sidor.

Det är t o m farligt att diskutera förintelsen på kolozzeum. ;)

Bolio
2006-04-15, 22:59
Herrejisses. Jag är tammefan chockad.

Bolio
2006-04-15, 23:02
Men allvarligt, det finns en gräns. Vilken regel bröt tråden mot? Vad var det för etiska betänkligheter med den? Varför togs den bort?

grisbil3n
2006-04-15, 23:03
Jävligt svagt.

Princy
2006-04-15, 23:03
Jag skulle precis läsa sista sidan. :( Intressant tråd.

slappe
2006-04-15, 23:04
Det var den mest intressanta tråden jag läst på länge, nu blir jag påskledsen... :(

Zakath
2006-04-15, 23:04
Synd tycker jag också, höll ju på att bli en intressant diskussion.

RajtanTajtan
2006-04-15, 23:08
Varför kan inte den som tog bort tråden svara för sig och förklara varför?

Zakath
2006-04-15, 23:11
Varför kan inte den som tog bort tråden svara för sig och förklara varför?


Moderatorerna har rätt att ta bort trådar utan förklaring. Läs medlemsreglerna.

Antagligen togs tråden bort då nazistiska och rasistiska inlägg är förbjudna och någon mod var orolig att det skulle spåra ut (jag såg däremot ingen nazism i tråden). Kanske.

Metal_boy_
2006-04-15, 23:12
Jag som precis hade varit och köpt Billys och Pucko som jag tänkte mumsa på när jag skulle läsa vidare :(

RajtanTajtan
2006-04-15, 23:12
Moderatorerna har rätt att ta bort trådar utan förklaring. Läs medlemsreglerna.


Jag visste inte detta. Men nu vet jag.

jwzrd
2006-04-15, 23:14
Moderatorerna har rätt att ta bort trådar utan förklaring. Läs medlemsreglerna.

Antagligen togs tråden bort då nazistiska och rasistiska inlägg är förbjudna och någon mod var orolig att det skulle spåra ut (jag såg däremot ingen nazism i tråden). Kanske.

JAg förstår inte varför du tjatar om medlemsreglerna hela tiden. Du själv gick off topic i en tråd rätt nyligen, ska jag rapportera det inlägget?

Bolio
2006-04-15, 23:14
Varför skulle tråden spåra ur mer än någon av alla de andra trådar som handlar om t.ex. invandring och problematiken kring detta? Helt absurt!

Zakath
2006-04-15, 23:17
JAg förstår inte varför du tjatar om medlemsreglerna hela tiden. Du själv gick off topic i en tråd rätt nyligen, ska jag rapportera det inlägget?


Jag förklarade bara medlemsreglerna för Rajtan, jag tror ingen blev ledsen för det. Du får gärna rapportera mina inlägg om du anser att dem strider mot medlemsreglerna/är alltför offtopic. Du får också gärna säga vad det var jag gjorde som upprörde dig, så kanske jag kan bättra mig i framtiden :)

Zakath
2006-04-15, 23:18
Varför skulle tråden spåra ur mer än någon av alla de andra trådar som handlar om t.ex. invandring och problematiken kring detta? Helt absurt!


Det var bara en spekulering från min sida, kanske var något annat som moderatorerna hann ta bort väldigt snabbt?

jwzrd
2006-04-15, 23:19
Jag förklarade bara medlemsreglerna för Rajtan, jag tror ingen blev ledsen för det. Du får gärna rapportera mina inlägg om du anser att dem strider mot medlemsreglerna/är alltför offtopic. Du får också gärna säga vad det var jag gjorde som upprörde dig, så kanske jag kan bättra mig i framtiden :)

Jag missuppfattade ditt inlägg. Jag mindes att du tjatade om medlemsreglerna i Zone Capone-tråden och trodde att du gjode samma ska i den här tråden. Sorry.

Metal_boy_
2006-04-15, 23:22
Jorgen verkar ofta vara på dåligt humör på lördagar har jag märkt :)

Mental
2006-04-15, 23:38
Synd, det var en mycket intressant tråd.

Snake
2006-04-16, 03:20
Jag missuppfattade ditt inlägg. Jag mindes att du tjatade om medlemsreglerna i Zone Capone-tråden och trodde att du gjode samma ska i den här tråden. Sorry.

Nu shockar du mig. Mår du inte bra? Ska vi ringa efter en ambulans?


Jag gillar dig, men jag förstår inte varför du förföljer mig.

Jorgen
2006-04-16, 06:38
Jorgen verkar ofta vara på dåligt humör på lördagar har jag märkt :)
Åh, det är jag alla dagar. Ett riktigt svin 24/7. Men det är så jag trivs liksom.

Och det var inte jag som flyttade på tråden. Jag var inte ens hemma.

Fö: Om någon vill fråga eller klaga på att ett inlägg ändrats eller tagits bort ska den personen skicka ett privatmeddelande till någon av moderatorerna istället för att starta en ny tråd under allmänt forum! Sådana trådar kommer att raderas!

Allan
2006-04-16, 07:03
Jag tog bort den. Folk kan bara inte uppföra sig. Som moderator har jag också möjligheten att ta bort inlägg utan att ni ens kan se det, vilket sker väääääldigt mycket. Det här är inget fritt forum där man kan säga precis vad fan man vill - det finns sämre forum för det - och jag vill inte kliva upp dagen efter och upptäcka att Nationaldemokarterna och KKK haft årsmöte på Kolozzeum under natten.
Jag ska ta en funderare på om den ska återställas, och om vi har lust att ha bevakning på den tråden dygnet om.


allan