handdator

Visa fullständig version : Ändra uppfattning!


stora_starka_jätten
2006-04-14, 17:58
hallå..

Vad krävs egentligen för att en person som tycker bra om en ska ändra sin uppfattning!?

jag har haft kontakt med en tjej typ ett halvår.. vi har träffats sådäör 3 ggr.. hon har gett intryck hela tiden att tycka jättbra om mig.. vi har hörts då och då på telefon och mailat lite och så..

sen träffades vi 2.5 h för en vecka sedan och nu vill hon inte prata med mig längre..

jag sa kanske några dumma kommentarer och lite mindre bra saker men så farligt va det inte..

Kan det verkligen krävas så lite för att en person ska ändra uppfattning?

H.Emanuel
2006-04-14, 18:00
hallå..

Vad krävs egentligen för att en person som tycker bra om en ska ändra sin uppfattning!?

jag har haft kontakt med en tjej typ ett halvår.. vi har träffats sådäör 3 ggr.. hon har gett intryck hela tiden att tycka jättbra om mig.. vi har hörts då och då på telefon och mailat lite och så..

sen träffades vi 2.5 h för en vecka sedan och nu vill hon inte prata med mig längre..

jag sa kanske några dumma kommentarer och lite mindre bra saker men så farligt va det inte..

Kan det verkligen krävas så lite för att en person ska ändra uppfattning?
Kvinnor...

Kwon
2006-04-14, 18:00
Jodå.

Inte bara tjejer, killar kan också ändra uppfattning snabbt.

Har hänt mig, var en tjej jag verkligen tyckte om en gång i tiden, sen ändrade jag uppfattning efter ett tag [helomvändning].

Det är inget nytt alt speciellt, men händer väl oftare i de yngre åren kan jag tänka.

stora_starka_jätten
2006-04-14, 18:03
går det att åtgärda i efterhand?

Helena B
2006-04-14, 18:05
går det att åtgärda i efterhand?

Har du bett om ursäkt eller föklarat för henne varför du sa som du sa?

H.Emanuel
2006-04-14, 18:06
Framförallt, vad sa du och hur sa du det?

stora_starka_jätten
2006-04-14, 18:06
Har du bett om ursäkt eller föklarat för henne varför du sa som du sa?

jag bad om ursäkt via sms som jag ej fick svar på!

Kwon
2006-04-14, 18:06
Hehe det beror ju helt på vad som hänt etc..

Efter en dum grej jag gjorde på fyllan en gång så var det en tjej som undvek mig som pesten efter det, så allt är möjligt..

Om du verkligen vill ha den där tjejen i ditt liv (på ett eller annat sätt) får du väl försöka iaf! :thumbup:

stora_starka_jätten
2006-04-14, 18:07
Framförallt, vad sa du och hur sa du det?

Inte nån speciell grov sak.. inte med någon speciell ton heller. tycker att hon överreagerade direkt!

stora_starka_jätten
2006-04-14, 18:08
FÖRLÅTELSE får man nästan aldrig av människor! eller va säger ni?

Kwon
2006-04-14, 18:09
FÖRLÅTELSE får man nästan aldrig av människor! eller va säger ni?

Man får jobba på det om ska ha det! Du har väl inte ens försökt i detta fall?

Helena B
2006-04-14, 18:11
jag bad om ursäkt via sms som jag ej fick svar på!

Via sms. Nej du ska be om ursäkt mellan fyra ögon så att hon ser att du verkligen menar det. Men att döma av det du skriver så tycker du inte att du har gjort något fel, utan att det är hon som överreagerar. Du får tänka på att tjejer och killar inte tänker eller reagerar på samma sätt. Om du vill ha ärliga svar så får du själv vara ärlig och skriva PRECIS vad du sa och inte linda in det, för att du är rädd för att bli dömd.

H.Emanuel
2006-04-14, 18:11
Är du helt hundra på att det handlar om nåt du sa?

Kwon
2006-04-14, 18:12
Jätten, via SMS är något som fjortishar gör, it's bullcrap.

Do it teh real way bro!

gothen
2006-04-14, 18:15
Inte nån speciell grov sak.. inte med någon speciell ton heller. tycker att hon överreagerade direkt!

Spit it out, vad var det du sa ;)
Säger som olof palme sa; "kanske menar han som säger det inte så mycket men för den som träffas kan det riva upp sår som aldrig läks"

stora_starka_jätten
2006-04-14, 18:17
jag tyckte hon var småsur redan när hon kom... Sen blev hon rejält arg.. Dagen inann skrev hon att det skulle bli jättekul att träffa mig...

Kan de ha hänt något annat under dagen som hon redan var arg för .. sen kom mitt lite klumpiga bettende att få bägaren att rinna över??

bör de inte kännas tråkigt för henne också att inte prata med något mer med en person som hon tyckt så bra om även om hon ändrade uppfattning?

stora_starka_jätten
2006-04-14, 18:20
kan tillägga att vi bor en bit ifrån varandra och de kommer dröja ett tag innan vi ses nästa gång..

Testade ringa 2 ggr innan. Vet ej om hon dissade samtalet..(hon brukar annars vara halvdålig på att svara på mobilen).. sen skickade jag sms...

Tror att hon störde sig på att jag ältade vissa saker och har även en teori att hon tycker jag gnäller lite över småsaker. men de är väl inget att hänga upp sig på?

Herkulez
2006-04-14, 18:29
men ut med språket, va ältade du om, inte om dina ex va?

Kwon
2006-04-14, 18:30
kan tillägga att vi bor en bit ifrån varandra och de kommer dröja ett tag innan vi ses nästa gång..

Testade ringa 2 ggr innan. Vet ej om hon dissade samtalet..(hon brukar annars vara halvdålig på att svara på mobilen).. sen skickade jag sms...

Tror att hon störde sig på att jag ältade vissa saker och har även en teori att hon tycker jag gnäller lite över småsaker. men de är väl inget att hänga upp sig på?

Känner hon någon som du också känner?

Kan ju va skitsnack som spridit sig (dvs du var helt oskyldig).

stora_starka_jätten
2006-04-14, 18:30
men ut med språket, va ältade du om, inte om dina ex va?

nej tidigare felsteg.. inga allvarligare saker men hon tyckte nog det var uttjatat!½

stora_starka_jätten
2006-04-14, 18:32
Känner hon någon som du också känner?

Kan ju va skitsnack som spridit sig (dvs du var helt oskyldig).

jo en annan person som jag lärde känna henne genom. Hon är jag ganska övertygad om bara har gott och säga om mig. men hon kanske också ändrat uppfattning!

H.Emanuel
2006-04-14, 18:37
jo en annan person som jag lärde känna henne genom. Hon är jag ganska övertygad om bara har gott och säga om mig. men hon kanske också ändrat uppfattning!
Jag tycker att du ska kontakta henne, fråga vad det är, att du mår piss av ovissheten osv

Tricklev
2006-04-14, 18:38
Vad fan, berätta nu ordentligt vad du har sagt, och hur.

Inte fan kan vi gissa oss till när du knappt berättar vad du sa.

Kwon
2006-04-14, 18:41
Vill du ha hjälp eller inte Jätten? :D

Vi kan inte hjälpa dig med såhär lite info!

Vi behöver "thx info!" :thumbup:

stora_starka_jätten
2006-04-14, 18:44
hon pratade inte speciellt mkt .. jag letade hela tiden efter samtalsämnen..

Sen började vi tjaffsa om vad mina kompisar skulle tycka om jag började på en speciell utbildning.. (hon är också intresserad av och gå den och har kompisar som själva är potentiella att gå den utbildningen.. till största delen iaf..) jag sa att det är ju en helt annan sak för dig då.. Då blev hon skitsur över att jag antydde en sådan sak.. Som dock iaf är delvis sant.. Sen tjaffsade vi om mindre saker.. Typ när hon var yngre måste du varit sämst i ditt fotbollslag för att du spelade med killar. och killar är alltid bättre än tjejer på fotboll. vilket hon förnekade.. låter lite fjantigt. men de var mest de förstnämnda hon hänhgde upp sig på.. sen blev de inte bättre att jag älta lite saker som hon tycker belv uttjatat!"

stora_starka_jätten
2006-04-14, 18:45
som sagt så tycker jag att hon överreagerade på en liten grej!

Karl_alfred
2006-04-14, 18:47
Herregud! Typiskt tjejer/kvinnor, skit i henne hoppas du hittar nått vettigare! :)

Kwon
2006-04-14, 18:47
Låter som en fjortis-diskussion om jag skall vara ärlig Jätten! :D

Jag har ingen hjälp att komma med tyvärr. :(

Om hon blir sur över (och säger upp kontakten) när du säger att hon måste vara sämst i sitt fotbollslag... Ja , jag finner inga ord

stora_starka_jätten
2006-04-14, 18:51
Låter som en fjortis-diskussion om jag skall vara ärlig Jätten! :D

Jag har ingen hjälp att komma med tyvärr. :(

Om hon blir sur över (och säger upp kontakten) när du säger att hon måste vara sämst i sitt fotbollslag... Ja , jag finner inga ord


hoppas ni har rätt... hon kanske inte är nått att hänga i julgranen. men jag är samvetskänslig och har lovat mig själv att se till att inte få något otalt med andra människor. men de kanske händer alla då och då.. vad vet jag!

Helena B
2006-04-14, 19:11
Herregud! Typiskt tjejer/kvinnor, skit i henne hoppas du hittar nått vettigare! :)


http://forum.body.se/images/smilies/big_grin.gif

Tricklev
2006-04-14, 19:12
Herregud! Typiskt tjejer/kvinnor, skit i henne hoppas du hittar nått vettigare! :)


Vad fan, Tyckte väll att det inlägget var lite väll mycket inte Diana :D

Yankeee
2006-04-14, 19:13
Herregud! Typiskt tjejer/kvinnor, skit i henne hoppas du hittar nått vettigare! :)

Haha, vad vet du om det?

Fatalist
2006-04-14, 19:18
jag bad om ursäkt via sms som jag ej fick svar på!

Misstag nr. 2!

Misstag nr. 1 var att oroa dig över vad du sa. Var det en i för dig småsak så är det upp till henne hur hon vill ta det. Tar hon det inte bra är hon uppenbarligen inte bra nog åt dig och inte alls på samma nivå?

Misstag nr. 3 är att du vill ha tillbaka henne! Sluta bry dig så får du det, eller gå ut och fiska nytt. Finns både snyggare och smartare där ute :thumbup:

Flamea på kolofolk med noll koll

Karl_alfred
2006-04-14, 19:21
Haha, vad vet du om det?
Jag vet allt!

stora_starka_jätten
2006-04-14, 19:46
Ni menar alltså att detta måste vara en omogen tjej jag haft å göra med.. har ingen större erfarenhet på området..

Yankeee
2006-04-14, 19:51
Ni menar alltså att detta måste vara en omogen tjej jag haft å göra med.. har ingen större erfarenhet på området..

Vi vet ingenting, egentligen. Om du vill veta precis varför hon är sur, prata med henne. Ring / träffa henne och be henne förklara vad som hände, perfekt tillfälle att prata med varandra och lära känna varandra bättre. Kommunikation :thumbup:

stora_starka_jätten
2006-04-14, 20:03
Om vi återgår till tråden lite då..

Är det möjligt egentligen att en person kan ändra uppfattning till mog på denna korda tid av det jag berättat att döma... eller tror ni detta ordnar upp sig med tiden?

Yankeee
2006-04-14, 20:04
Är det möjligt egentligen att en person kan ändra uppfattning till mog på denna korda tid av det jag berättat att döma... eller tror ni detta ordnar upp sig med tiden?

Om jag får använda mig av min begränsade erfarenhet så skulle jag säga att det är ett typiskt beteende när man inte gillar någon man har gillat, man känner sig besvärad, blir irriterad osv när man pratar med personen.

H.Emanuel
2006-04-14, 20:12
Om vi återgår till tråden lite då..

Är det möjligt egentligen att en person kan ändra uppfattning till mog på denna korda tid av det jag berättat att döma... eller tror ni detta ordnar upp sig med tiden?
Man kan ändra uppfattning sjuhundraarton gånger även i en pågående relation

stora_starka_jätten
2006-04-14, 20:13
Om jag får använda mig av min begränsade erfarenhet så skulle jag säga att det är ett typiskt beteende när man inte gillar någon man har gillat, man känner sig besvärad, blir irriterad osv när man pratar med personen.

det låter rätt det där..

Bör det vara svårt att få personen att återfå uppfattningen den haft innan?

Yankeee
2006-04-14, 20:16
Bör det vara svårt att få personen att återfå uppfattningen den haft innan?

OM det nu är fallet så gör du bättre i att lägga din energi på något annat.

stora_starka_jätten
2006-04-14, 20:17
OM det nu är fallet så gör du bättre i att lägga din energi på något annat.

varför då?

Yankeee
2006-04-14, 20:18
varför då?

För att det är rätt svårt att få en person att gilla en på det sättet jag antar att du vill bli gillad, särskilt om denne inte gillar en. Och om det nu är jag som säger, så kommer hon garanterat inte att uppskatta dina försök att få henne att ändra åsikt, det kommer bara att göra att hon vill ha ännu mindre med dig att göra.

Helena B
2006-04-14, 20:22
Du kan inte tvinga en person att gilla dig på det sättet. Eftersom tjejen varken svarar när du ringer eller sms:ar så kansu du borde lägga ner henne. Varför vill du ha en tjej som tydligen inte vill ha dig? Eller vänta, det är en killgrej eller hur!

H.Emanuel
2006-04-14, 20:24
Stalking?

Zakath
2006-04-14, 20:50
Stalking?


Tjejer verkar alltid falla för det :D

H.Emanuel
2006-04-14, 20:53
Tjejer verkar alltid falla för det :D
Svårt det där problemet. Det bästa är att alltid tro att man är ointressant :)

Guns n hoses
2006-04-14, 21:13
Ålder på henne?:}

Btw, hade inte du blivit sur ifall du satt o snacka med en kompis och sa " kommer du ihåg när du tränat på gym.. du måste varit svagast i hela gymmet"

:D

Metal_boy_
2006-04-14, 21:13
Hon tappade väl intresset bara, det kan va så ibland.

Diana
2006-04-15, 00:01
Vad fan, Tyckte väll att det inlägget var lite väll mycket inte Diana :D
Haha :D
håller iofs med till 100% om att det är ett TYPISKT tjej beteende(ävenom det finns killar som pysslar med det oxå) Killar är oftast bättre på att förklara läget :) medans tjejer är mer åt konflikträdda-ignorerar hållet, när de ändrar uppfattning om någon.

Ändrar man uppfattning sådär tvärt så:
1. tyckte man aldrig om personen ordentligt från början
2. är jävligt omogen(hänger upp sej på småsaker)

Vilket det än rör sej om så tycker jag oxå du ska strunta i henne, du är värd bättre :thumbup:

fler firrar i sjön osv osv

scythe
2006-04-15, 00:40
Vi vet ingenting, egentligen. Om du vill veta precis varför hon är sur, prata med henne. Ring / träffa henne och be henne förklara vad som hände, perfekt tillfälle att prata med varandra och lära känna varandra bättre. Kommunikation :thumbup:
Efter en trevlig dag av allmänt gnäll på forumet tvingas jag hålla med DIG.
Glädjedödare!



:D

Antosh
2006-04-15, 11:32
Misstag nr. 2!

Misstag nr. 1 var att oroa dig över vad du sa. Var det en i för dig småsak så är det upp till henne hur hon vill ta det. Tar hon det inte bra är hon uppenbarligen inte bra nog åt dig och inte alls på samma nivå?

Misstag nr. 3 är att du vill ha tillbaka henne! Sluta bry dig så får du det, eller gå ut och fiska nytt. Finns både snyggare och smartare där ute :thumbup:


håller med i stort sätt

frågan trådskaparen ska ställa till sig själv är: Vill du ha en sådan person som kan bli upprörd för ingenting i ditt liv?

tror det är en ursäkt från hennes sida för att slippa träffa dig, dvs hon har svårt att bara säga nej så hon "uppfinner" en grej o bli sur på dig över, och sen kör hårt på de

my 2 cents som en säger i utlandet

CoC
2006-04-15, 12:29
Hade nån av mina döttrar kommit hem och förklarat att deras kille anser att de måste varit sämst i ett fotbollslag hade jag föreslagit dom att se sig om efter någon lite mera mogen (= dumpa aset).

stora_starka_jätten
2006-04-15, 18:51
Det mest skumma med allt tycker jag är att hon varit så otroligt positivt inställd till mig och på ett tydligt sätt visat intresse... Sen när jag väl träffar henne är hon tyst småsur och ganska snart retar hon upp sig ordentligt på några skitsaker.. bidrar heller ej med några egna samtalsämnen...

Småtjejsbeteende?

timoat
2006-04-15, 19:17
Hade du inte träffat henne innan eller?

stora_starka_jätten
2006-04-15, 19:29
Hade du inte träffat henne innan eller?
jo men de var ett par månader sen"

mini
2006-04-15, 20:11
Inse faktum - du gjorde bort dig för att du inte klarade av att läsa situationen. Det du tycker är småsaker var tydligen inte det för henne. Du får gilla läget och antingen ge henne en ärlig uräkt (sms? wtf) eller strunta i det. Just nu försöker du få det till hennes "fel". Jag fattar inte varför. Vad vill du ha ut av den här tråden?

timoat
2006-04-15, 20:20
Hon kanske hade träffat nånannan, eller så tyckte hon du inte var tillräckligt attraktiv längre, eller hade andra saker att tänka på. Då är det ju skit samma, man villl inte vara med nån som är så ytlig ändå. Sad but true.

Sebbe_H
2006-04-15, 23:04
Som timoat skriver så tror jag på att hon kanske träffat någon annan, och slynar sig därför och vågar inte berätta det för dig.. Väldigt omogoet isåfall..

fat_joe
2006-04-16, 01:14
Du kan inte tvinga en person att gilla dig på det sättet. Eftersom tjejen varken svarar när du ringer eller sms:ar så kansu du borde lägga ner henne. Varför vill du ha en tjej som tydligen inte vill ha dig? Eller vänta, det är en killgrej eller hur!


Men herregud, du kan väl inte neka att killar/tjejer i stora drag beter sig olika ?
om det sen inte är biologiskt just dessa saker som att tjejer gärna övertyder saker spelar mindre roll, det är så det ser ut.

Nina L
2006-04-16, 06:56
Ni verkar inte kompatibla. Jag gissar att det blir svårt att få henne att ändra uppfattning om dig om du vill be om ursäkt, men samtidigt inte alls tycker att du har något att be om ursäkt för. Det blir ju falskt. Det är inte säkert att hon blev sur över det du sa utan hon kan ha blivit sur över sättet du sa det på. Hon kanske inte kände sig respekterad och tyckte att du var dryg att snacka med. Det kan ha handlat om något så simpelt som olika samtalsteknik. Vissa stör man sig helt enkelt på för att man inte tycker att det går att snacka med dem. Man får inte den reaktionen man är ute efter och känner inte att man når fram. Det låter som att det skulle kunna vara något sånt i det här fallet.

High1ander
2006-04-16, 08:33
Jodå.

Inte bara tjejer, killar kan också ändra uppfattning snabbt.

Har hänt mig, var en tjej jag verkligen tyckte om en gång i tiden, sen ändrade jag uppfattning efter ett tag [helomvändning].

Det är inget nytt alt speciellt, men händer väl oftare i de yngre åren kan jag tänka.
Madonna eller hora-komplexet? ;)

- Nej, hon är vackrast o finast i hela världen.
Sen när hon pussar din polare på kinden
- Fan, vilken slampa hon var...
;)

OnT:
Klart folk ändrar sig. Kan vara en miljon orsaker. Hon igillar dig, hon kanske spelar svår, hon kanske inte vet vad hon vill, kanske inte har nått behov av en ny "kompis/kille", din pungsvett var för påträngande sist...

Jacksatan
2006-04-16, 08:41
hon verkar inte vara någon vettig person. du mår nog bäst att ej höra av dig. Reagerar man på småsaker som hon gör, och sedan vägrar låta dig förkara så är det bara skräp.

H.Emanuel
2006-04-16, 09:05
Du måste skaffa dig distans. Jag anar att du är väldigt ung, så någon ensamresa till Indien i en månad är nog inte aktuell. Men finns det nåt du kan ta dig till en period, ta en veckas rundtur till släktingar, följa med nån polare till dennes landställe, ja, någonting. Det verkar som att ni bor rätt nära varann, har gemensamma bekanta osv. Det är ju som att sitta med tasken i ett skruvstäd.Sen när detta avklingat, vilket det är om ett år eller så, så tänk på detta: Träffa en tjej som inte är din skolkamrat/klasskamrat/kompis kompis/Granne.

Herkulez
2006-04-16, 09:48
Du måste skaffa dig distans. Jag anar att du är väldigt ung, så någon ensamresa till Indien i en månad är nog inte aktuell. Men finns det nåt du kan ta dig till en period, ta en veckas rundtur till släktingar, följa med nån polare till dennes landställe, ja, någonting. Det verkar som att ni bor rätt nära varann, har gemensamma bekanta osv. Det är ju som att sitta med tasken i ett skruvstäd.Sen när detta avklingat, vilket det är om ett år eller så, så tänk på detta: Träffa en tjej som inte är din skolkamrat/klasskamrat/kompis kompis/Granne.
åka till indien för att glömma en tjej han pratat med några gånger bara? *screwy*

H.Emanuel
2006-04-16, 12:03
åka till indien för att glömma en tjej han pratat med några gånger bara? *screwy*
Nja, snarare isf att bryta en utveckling av något som i värsta fall kan bli en mycket osund besatthet av en person han bara pratat med några gånger.

Cilia
2006-04-17, 19:22
Inse faktum - du gjorde bort dig för att du inte klarade av att läsa situationen. Det du tycker är småsaker var tydligen inte det för henne. Du får gilla läget och antingen ge henne en ärlig uräkt (sms? wtf) eller strunta i det. Just nu försöker du få det till hennes "fel". Jag fattar inte varför. Vad vill du ha ut av den här tråden?
precis


hon verkar inte vara någon vettig person. du mår nog bäst att ej höra av dig. Reagerar man på småsaker som hon gör, och sedan vägrar låta dig förkara så är det bara skräp.
eller så är hon jättevettig och det är han som inte är vettig!?
allt vi vet är hans historia.
Han har gjort henne besviken och kanske ledsen och han är inte ens intresserad av att veta varför hon reagerade som hon gjorde utan vill bara ha relationen tillbaka som den var. Enligt mig verkar han inte särskilt känslig inför hennes situtaion eller vad hon vill. Han har redan bestämt att det var småsaker men hon har uppenbarligen inte sett det så och han vill att hon ska ändra sig.

Jag tycker hon gör bäst i att fortsätta strunta att svara i telefonen.

ZLTN
2006-04-17, 19:34
Allting vore så mycket lättare om d bara var karlar på denna jord! Och små bebispojkar skulle komma i flingpaket..! :thumbup:

ZLTN
2006-04-17, 19:39
OnT: Ligg lågt några veckor, sen hör du av dig! Då e hon sugen igen.. Alla tjejer e såna.. :cool:

Kwon
2006-04-17, 19:39
Allting vore så mycket lättare om d bara var karlar på denna jord! Och små bebispojkar skulle komma i flingpaket..! :thumbup:

Om så vore fallet, hur hade männen sett ut då?

Ingen hade kört med smink, concealer + noppat ögonbrynen då iaf! :laugh:

Tolkia
2006-04-17, 22:15
eller så är hon jättevettig och det är han som inte är vettig!?
allt vi vet är hans historia.
Faktum är att vi inte ens vet hans "historia", bara något ytterst svepande.

Till trådskaparen: Vad tror du att det var som störde henne? Med ledning av hur du berättar vad som hände tror jag nämligen inte att du är fullt så oförstående som du spelar.
Sen började vi tjaffsa om vad mina kompisar skulle tycka om jag började på en speciell utbildning.. (hon är också intresserad av och gå den och har kompisar som själva är potentiella att gå den utbildningen.. till största delen iaf..) jag sa att det är ju en helt annan sak för dig då.. (...) Sen tjaffsade vi om mindre saker.. Typ när hon var yngre måste du varit sämst i ditt fotbollslag för att du spelade med killar. och killar är alltid bättre än tjejer på fotboll. vilket hon förnekade.. (...) ...sen blev de inte bättre att jag älta lite saker som hon tycker blev uttjatat!"
Du tror inte att HON kan ha blivit lite besviken över att den kille hon föreställt sig som trevlig visade sig vara allmänt ... dryg?

Big_Vik
2006-04-18, 00:41
Har exakt samma erfarenheter som dig jävla Kwoune :D men kommer inte ihåg vad jag har gjort för fel. Ta t.ex. bruden som alltid är jättetrevlig och överspelat glad mot mig, men säger att hon hatar mig bakom min rygg. Vad göra med såna slynor? (för att inte använda ordet hewwra)

precis



eller så är hon jättevettig och det är han som inte är vettig!?
allt vi vet är hans historia.
Han har gjort henne besviken och kanske ledsen och han är inte ens intresserad av att veta varför hon reagerade som hon gjorde utan vill bara ha relationen tillbaka som den var. Enligt mig verkar han inte särskilt känslig inför hennes situtaion eller vad hon vill. Han har redan bestämt att det var småsaker men hon har uppenbarligen inte sett det så och han vill att hon ska ändra sig.

Jag tycker hon gör bäst i att fortsätta strunta att svara i telefonen.

Nej det är alltid tjejen som har fel, och det är ALLTID de som plötsligt ändrar sig. Jag vet hur det fungerar :D

Big_Vik
2006-04-18, 00:45
Jätten du har ju nästan bett om det lite grann. Kom tillbaka när kvigorna slutar hälsa på dig helt utan anledning...

:D

H.Emanuel
2006-04-18, 05:24
Kan det vara så att du omedvetet vill att hon ska vara din mamma?

Genesis
2006-04-18, 05:52
För fan, stryk medhårs nästa gång. Vem är du att sitta och förolämpa bruden när ni knappt träffats innan?

Jay-Z
2006-04-18, 06:03
För fan, stryk medhårs nästa gång. Vem är du att sitta och förolämpa bruden när ni knappt träffats innan?

:thumbup: