handdator

Visa fullständig version : Carbo Flex eller Gainer pro?


Anonym
2006-04-12, 08:38
Tjena!
Jag kör just nu med whey 80 drinkar som jag dricker innan träning och till frukost.
Jag skulle vilja veta om jag ska köpa carbo flex till att ta efter gymet med 100% kolhydrater eller gainer pro som en gainer? För det är ju redan protein i gainern.

Tack på förhand.

Bite
2006-04-12, 09:45
Billigt och bra, du har ju redan ett protein pulver. http://www.kolozzeum.com/product_info.php?cPath=22&products_id=159

Jay-Z
2006-04-12, 10:17
Billigt och bra, du har ju redan ett protein pulver. http://www.kolozzeum.com/product_info.php?cPath=22&products_id=159

http://anabolicminds.com/forum/images/smilies/6-27-04/goodpost.gif

Tråd låst.

Fast någon i shoppen kanske ska ändra lättdrycken till lättdrucken. ;)

fonzie
2006-04-12, 11:22
Carbo flex smakar PERKELE. Tycker jag iaf, smaken påminner väldigt mycket om diskmedel. :)

Anonym
2006-04-12, 16:46
Carbo flex smakar PERKELE. Tycker jag iaf, smaken påminner väldigt mycket om diskmedel. :)
Skitsamma hur det smakar. Bara det funkar *flex*

lauria
2006-04-12, 16:51
Skitsamma hur det smakar. Bara det funkar *flex*
Det finns billigare kolhydrater i så fall...





Du har PM.

hultman
2006-04-12, 17:17
Varför köper man kolhydrattillskott? Jag förstår verkligen inte varför man slänger i sig rent pulver istället för att käka någonting gott.

Jorgen
2006-04-12, 21:26
Det finns billigare kolhydrater i så fall...





Du har PM.
Du vet om att man får en varning om man länkar till en konkurrerande webshop va? Det gäller även via PM.

lauria
2006-04-12, 21:31
Du vet om att man får en varning om man länkar till en konkurrerande webshop va? Det gäller även via PM.
Förlåt, visst inte om bestämmelsen via pm. Ska skärpa mig.

stjernbecker
2006-04-13, 10:19
Hmmm, är verkligen carbo-flex så mycket bättre och effektivare än vanligt strösocker ???

fonzie
2006-04-13, 11:07
Hmmm, är verkligen carbo-flex så mycket bättre och effektivare än vanligt strösocker ???

Behöver nödvändigtvis inte vara carbo flex, men maltodextrin är ju det man föredrar. Det går ut i kroppen betydligt snabbare. Desseutom har carbo flex endast 5% fruktos medans strösocker består till 50% av fruktos.

Anonym
2006-04-13, 20:34
Varför köper man kolhydrattillskott? Jag förstår verkligen inte varför man slänger i sig rent pulver istället för att käka någonting gott.
Smidigt, billigare(?) och går ner på några sekunder. Ingenting man behöver vara sugen på. så ser jag på fördelarna iaf.

Angus
2006-04-13, 20:39
Varför köper man kolhydrattillskott? Jag förstår verkligen inte varför man slänger i sig rent pulver istället för att käka någonting gott.

kolozzeum har ju massor av kolhydratstillskott.billigast är fast carbs 100% maltodextrin för 69:- 1,5kg :thumbup:

muffe85
2006-04-13, 20:58
kolozzeum har ju massor av kolhydratstillskott.billigast är fast carbs 100% maltodextrin för 69:- 1,5kg :thumbup:
65;-

Perscitus
2006-04-13, 20:59
Carbo flex smakar PERKELE. Tycker jag iaf, smaken påminner väldigt mycket om diskmedel. :)
Instämmer! Ska aldrig vara otrogen mot Kolozzeumshoppen igen, jag lovar! :cryout:

Har blandat ut det med ohyggliga mängder Fun Light för att dölja den där bittra smaken i bakgrunden, samt få bort alla spår av deras ytterst smarriga limesmaksättning.

muffe85
2006-04-13, 21:01
Instämmer! Ska aldrig vara otrogen mot Kolozzeumshoppen igen, jag lovar! :cryout:

Har blandat ut det med ohyggliga mängder Fun Light för att dölja den där bittra smaken i bakgrunden, samt få bort alla spår av deras ytterst smarriga limesmaksättning.

kan man trycka i sig 250g kesella kan man nog fan dricka lime-kolhydrater oxå :P
man kan inte vara kräsen =)

Perscitus
2006-04-13, 21:09
kan man trycka i sig 250g kesella kan man nog fan dricka lime-kolhydrater oxå :P
man kan inte vara kräsen =)
Haha nej jag vet. Jag är lite svag när det gäller illasmakande föda. Sen går det väl an en gång, men när man sitter där illamåendes och multiplicerar i huvudet hur många drinkar som återstår innan man är nästa Jay Cutler kan det te sig en aning deprimerande. ;)

muffe85
2006-04-13, 21:22
Haha nej jag vet. Jag är lite svag när det gäller illasmakande föda. Sen går det väl an en gång, men när man sitter där illamåendes och multiplicerar i huvudet hur många drinkar som återstår innan man är nästa Jay Cutler kan det te sig en aning deprimerande. ;)

Ja det är klart... om man verkligen avskyr det så! Det är därför man har träningskompisar som man säljer bort det till i andra hand (det man inte gillar)

Fartman
2006-04-14, 03:34
Smaken på carboflex går alldeles utmärkt tillsammans med whey-80s banansmak :thumbup:
Fast om man ska vara optimal och köra enbart malto så kan jag instämma om att det smakar röv, riktigt äckligt.

Anonym
2006-04-14, 18:17
Smaken på carboflex går alldeles utmärkt tillsammans med whey-80s banansmak :thumbup:
Fast om man ska vara optimal och köra enbart malto så kan jag instämma om att det smakar röv, riktigt äckligt.
Vad för något? carbo flex?

Fartman
2006-04-14, 20:00
Vad för något? carbo flex?
Jo carboflex med enbart vatten smakar imo inte gott.
Med bananwhey däremot är det gott.