handdator

Visa fullständig version : Willys kreatin


Henke83
2006-04-11, 17:03
Tja nu när inte sökfunktionen fungerar så blir jag ju tvungen att posta ytterligare en kanske lite små dryg dussin fråga.

Köpte Kreatin på Willys, EAS, Body for Life 200g 79kr. 99,99% rent kreatin monohydrat.

Med tanke på att allt annat de säljer är budget varor o halvfabrikat så undrar man ju..

Är detta skit eller något att ha?

Yankeee
2006-04-11, 17:06
Med tanke på att willys säljer samma saker, samma märken och samma kvalitet av allt det andra, så vore det konstigt om det var annat på kosttillskottsidan. EAS kreatin är samma skit som vilket annat monohydrat som helst.

fonzie
2006-04-11, 17:22
Med tanke på att willys säljer samma saker, samma märken och samma kvalitet av allt det andra, så vore det konstigt om det var annat på kosttillskottsidan. EAS kreatin är samma skit som vilket annat monohydrat som helst.

Skit? :(

Henke83
2006-04-11, 17:26
Men är det något att ha?
är 99,99 % monohydrat en hint om kvalitet?
Skiten löser sig dåligt i varmt vatten iafa.

negative
2006-04-11, 17:30
Tja nu när inte sökfunktionen fungerar så blir jag ju tvungen att posta ytterligare en kanske lite små dryg dussin fråga.

Köpte Kreatin på Willys, EAS, Body for Life 200g 79kr. 99,99% rent kreatin monohydrat.

Med tanke på att allt annat de säljer är budget varor o halvfabrikat så undrar man ju..

Är detta skit eller något att ha?

395kg för ett kilo är ju inte precis billigt.

Bra monohydrat till bättre pris http://www.kolozzeum.com/product_info.php?cPath=27&products_id=69

Henke83
2006-04-11, 17:34
Tack negative. :)

michael
2006-04-11, 18:06
Lösligheten lär ju va åt fanders men det ska inte vara några skillnader i kvaliten på kreatinet i sig. Kreatin monohydrat är kreatin monohydrat(om man inte lagt till massa goda saker som ALA osv i produkten).

stenis
2006-04-11, 18:44
Kreatin monohydrat är kreatin monohydrat(om man inte lagt till massa goda saker som ALA osv i produkten).

Kvalitéskillnader finns mellan tillverkarna.

Kan aldrig tänka mig att willys kreatin skulle kunna hålla samma höga standard som t.ex Fairing. Fairing är dessutom billigare, tydligen.

Go with Fairing, mitt tips. =)

emmzan
2006-04-11, 19:59
Tja nu när inte sökfunktionen fungerar så blir jag ju tvungen att posta ytterligare en kanske lite små dryg dussin fråga.

Köpte Kreatin på Willys, EAS, Body for Life 200g 79kr. 99,99% rent kreatin monohydrat.

Med tanke på att allt annat de säljer är budget varor o halvfabrikat så undrar man ju..

Är detta skit eller något att ha?


Nu har du ju iofs köpt det så det är väl bara att se glad ut och käka på :) Återkom gärna när du kört klart kreatinomgången och säg vad du tyckte!!!

chriskilla
2006-04-11, 20:19
Eas är ett respektabelt företag var bland dom första inom kosttillskotts industrin och verkar som dom satsar på att lansera sina produkter på stora kedjor..
Eas creatin är ett bra creatin men inte lika bra som ett micronizerat som är tjugo gånger mindre en vanligt.. väldig lättupptagligt.. :hbang:

Jorgen
2006-04-11, 20:28
Eas är ett ......................-
Jobbar du där eller?

chriskilla
2006-04-11, 20:47
Har använt Eas produkter och är väldigt känt i usa..
Eas säljs nu även på hemköp.. :)

Pez
2006-04-11, 21:23
Eas är ett respektabelt företag var bland dom första inom kosttillskotts industrin och verkar som dom satsar på att lansera sina produkter på stora kedjor..
Eas creatin är ett bra creatin men inte lika bra som ett micronizerat som är tjugo gånger mindre en vanligt.. väldig lättupptagligt.. :hbang:
Att det inte är mikroniserat är imo ett mkt bra skäl till att inte köpa det, speciellt när det kostar mer än degussa-kreatin som bla Fairing kör med. Käka det nu när du köpt det men köp bättre och billigare grejer nästa gång.

chriskilla
2006-04-11, 21:32
Värt att lägga till är att om man ska använda micrónizerat så finns det ett sätt som gör att man kan lägga på sig muskler..
kör 3 dagar med 20-25 gram och sedan 4 dagar utan upprepa sedan..
med att göra så får du ut maximalt av creatinet garanterat! :)

Angus
2006-04-11, 21:35
Värt att lägga till är att om man ska använda micrónizerat så finns det ett sätt som gör att man kan lägga på sig muskler..
kör 3 dagar med 20-25 gram och sedan 4 dagar utan upprepa sedan..
med att göra så får du ut maximalt av creatinet garanterat! :)

en kille som pratar om EAS stavar kreatin med C som amerikaner och har namnet chriskilla kan det möjligen vara chris från EAS :)

chriskilla
2006-04-11, 21:38
kan rekomendera ultimate nutrition CREATIN :) :)

Jorgen
2006-04-11, 21:40
kan rekomendera ultimate nutrition CREATIN :) :)
Fast här rekomenderar vi gärna FAIRING. Som man köper på http://www.kolozzeum.com/

Angus
2006-04-11, 21:43
kan rekomendera ultimate nutrition CREATIN :) :)

du svarade inte på mitt påstående *popcorn*

chriskilla
2006-04-11, 21:51
Jobbar inte på eas :) !
Fairing är nog att avstå ifrån..
Kan inte tänka mig att ett litet företag i järfälla har så stor budget inom forskning och utvekling eller?

z_bumbi
2006-04-11, 22:03
Värt att lägga till är att om man ska använda micrónizerat så finns det ett sätt som gör att man kan lägga på sig muskler..
kör 3 dagar med 20-25 gram och sedan 4 dagar utan upprepa sedan..
med att göra så får du ut maximalt av creatinet garanterat! :)

Skillnaden mot att köra normal dos är rent praktiskt?
Svara gärna i siffror som är något så när exakta.

Pez
2006-04-11, 22:04
Jobbar inte på eas :) !
Fairing är nog att avstå ifrån..
Kan inte tänka mig att ett litet företag i järfälla har så stor budget inom forskning och utvekling eller?
Fairings produkter håller toppklass, skulle inte förvåna mig om de håller högst kvalitet av alla märken på den svenska marknaden.
Men du anser såklart att det är amerikat som gäller? Balla namn och glättig reklam i glossiga muskeltidningar? :)
Värt att lägga till är att om man ska använda micrónizerat så finns det ett sätt som gör att man kan lägga på sig muskler..
kör 3 dagar med 20-25 gram och sedan 4 dagar utan upprepa sedan..
med att göra så får du ut maximalt av creatinet garanterat! :)
Du har ingen direkt koll på vad du snackar om va? :/