handdator

Visa fullständig version : Senaste nytt - Ryktestråden.


Krampus
2006-04-09, 12:49
Denna tråd hör händelser relaterade till Kolozzeum.



EXTRA EXTRA!!
Kolomedlemen Clash, aka "Clas H" aka "Kent Ambivalent" aka "Gubbsnopp" sågs igår för första gången på 8månader utföra ett träningspass på anrika Deltagym i den kungliga huvudstaden.
Vikterna han tränade på ska ha varit i klass med en 11-årig skolflickas och han ska ha utstött höga obscena ljud när försökte flytta på dessa.
Rykten vill göra gällande att han inte kan ta sig ur sängen idag.

Vi har sökt Clash för en kommentar, men ej lyckats få något annat ur honom än att han inte kommer till Café Ogo.

magicteddy
2006-04-09, 12:50
:D

mathor
2006-04-09, 13:02
Är det en comeback på G eller blev han handikappad för livet av detta pass?

bluelight
2006-04-09, 13:03
Vad i.. :D

Vi vill höra vad Clash har att säga om saken!

hahavaffan
2006-04-09, 13:05
Är det en comeback på G eller blev han handikappad för livet av detta pass? :D :laugh:

Kwon
2006-04-09, 13:14
Comeback! Nice :D

clash
2006-04-09, 13:26
haha jag kan bekräfta att ryktena stämmer, jag var på vippen att smyga upp klämma arne P på stjärten under hans föreläsning ... men kände att gränsen för "fan vad liten du blivit" redan var nådd så ja höll låg profil :)

Kände mig lite mesig så ja kliver nog poå idag, skall försöka avfyra ett pass till idag .. trots att ja faktiskt inte kan röra mig o lyfter som en 11-åring =)

bluelight
2006-04-09, 13:33
Har du varit skadad eller vadå? Har inte hängt med känner jag *popcorn*

clash
2006-04-09, 15:36
nej slö o dekadent bara =)

Piranha
2006-04-09, 17:19
Även idag spottades Clash på delta körandes rygg med 2-takts mannen.

:thumbup:

Fö var det rätt proppat med kollofolk på delta idag.

Cilia
2006-04-09, 17:32
Hade ni kul då?
Skvaller!
klarade dom alla kursen?
Visade pipphirana rumpan med tanlines eller?

MasayaKato
2006-04-09, 17:43
Ryktas även att Pez blivit smygplåtad i omklädningsrummet efter passen denna vecka

Krampus
2006-04-09, 17:55
EXTRA EXTRA!!
Kolozzeummedlemen Clash sågs idag igen av skrivande reporter gå omkring på Deltagym i Sthlm.
Om han faktiskt tränade är okänt.
Han var liten, men hård och ådrig.

Ytterligare Kolozzeummedlemar i form av Piranha, Mini, Kaboffastar, ARNE PERSSON , samt antalet namnokännda sågs också på gymmet.

Piranha hade en cykelkjedja runt halsen och körde bröst med en gamal gubbe.
Mini hade gludlockar och körde bröst med en liten pojk.
Arne P pratade mest.

Piranhas skor luktade för övrig mycket illa.

clash
2006-04-09, 18:22
tvi vale! 8 månaders total dekadens sätter sina spår, fan tror ja har svårt o röra mig imorn, trots en relativt metrosexuell insats ... pirhana lyste upp gymmiljön med sin pimp-look-alike i cable-crossen o jämnade ut krampus svettiga frustningar smyg-brölanden från smitmaskinen borta i ett hörn

mathor
2006-04-09, 18:25
tvi vale! 8 månaders total dekadens sätter sina spår, fan tror ja har svårt o röra mig imorn, trots en relativt metrosexuell insats ... pirhana lyste upp gymmiljön med sin pimp-look-alike i cable-crossen o jämnade ut krampus svettiga frustningar smyg-brölanden från smitmaskinen borta i ett hörn


Nu vill jag höra vad det var som fick dig att vilja återvända till gymmet. Kunde du inte stå emot frestelsen att se Krampus och Piranha i duschen flera gånger i veckan?

clash
2006-04-09, 18:34
Nu vill jag höra vad det var som fick dig att vilja återvända till gymmet. Kunde du inte stå emot frestelsen att se Krampus och Piranha i duschen flera gånger i veckan?

Nej det började tära så förbannat på konditionen att göra alla jävla omvägar kring speglar ;)

mathor
2006-04-09, 18:37
Nej det började tära så förbannat på konditionen att göra alla jävla omvägar kring speglar ;)

Tära på den? Du borde ju ha marathonkondition efter 8 månaders konstant cardio.

MasayaKato
2006-04-09, 19:28
EXTRA EXTRA!!
Kolozzeummedlemen Clash sågs idag igen av skrivande reporter gå omkring på Deltagym i Sthlm.
Om han faktiskt tränade är okänt.
Han var liten, men hård och ådrig.

Ytterligare Kolozzeummedlemar i form av Piranha, Mini, Kaboffastar, ARNE PERSSON , samt antalet namnokännda sågs också på gymmet.

Piranha hade en cykelkjedja runt halsen och körde bröst med en gamal gubbe.
Mini hade gludlockar och körde bröst med en liten pojk.
Arne P pratade mest.

Piranhas skor luktade för övrig mycket illa.


Vilket liv med andra ord, skönt att kroppen behövde vila denna helg!
Hade riskerat att även stöta på Carola där nere!