handdator

Visa fullständig version : gymnastringar


wahad
2006-04-07, 14:33
Vet någon var man kan köpa gymnastringar att träna i?
Finns det någon affär (i närheten av malmö), eller kanske via nätet?

sunkan
2006-04-07, 16:01
Vet någon var man kan köpa gymnastringar att träna i?
Finns det någon affär (i närheten av malmö), eller kanske via nätet?

http://www.kelkoo.se/b/a/ss_romerska_ringar.html Heter romerska ringar.

krellik
2006-04-07, 16:18
Fan gymnastringar är en sån där grej som borde hänga på hardcore gymmen, tillsammans med powerracks, kettlebells och björnklubbor, sandsäckar, utrymme för att slå på traktordäck med stora släggor...
-Drömmer sej bort i härliga oldschool drömmar-...;)

Doctor Snuggles
2006-04-07, 17:59
Fan gymnastringar är en sån där grej som borde hänga på hardcore gymmen, tillsammans med powerracks, kettlebells och björnklubbor, sandsäckar, utrymme för att slå på traktordäck med stora släggor...
-Drömmer sej bort i härliga oldschool drömmar-...;)

Right on! :thumbup:

pumpare
2006-04-07, 18:06
Fan gymnastringar är en sån där grej som borde hänga på hardcore gymmen, tillsammans med powerracks, kettlebells och björnklubbor, sandsäckar, utrymme för att slå på traktordäck med stora släggor...
-Drömmer sej bort i härliga oldschool drömmar-...;)

och då kan man göra muscle-ups, verkar vara grejer det, jag är nog inte redo för dem än dock

wahad
2006-04-07, 20:18
Fan gymnastringar är en sån där grej som borde hänga på hardcore gymmen, tillsammans med powerracks, kettlebells och björnklubbor, sandsäckar, utrymme för att slå på traktordäck med stora släggor...
-Drömmer sej bort i härliga oldschool drömmar-...;)


Haha exakt, är just det jag tänkte fixa lite av på mitt gym. Har nämligen gym genom jobbet och där är knappt en enda jävel så kan passa på att hänga upp lite ringar och liknande.


tack sunkan för tipset förresten!

krellik
2006-04-07, 20:41
Haha exakt, är just det jag tänkte fixa lite av på mitt gym. Har nämligen gym genom jobbet och där är knappt en enda jävel så kan passa på att hänga upp lite ringar och liknande.


tack sunkan för tipset förresten!

Hardcore mannen:) Värmer mitt hjärta att höra.:)