handdator

Visa fullständig version : Visa att ni gillar Zone lika mycket som han gillar er!


Nitrometan
2006-04-07, 14:07
Jag tror stackars Zone behöver en kram.

Visa att ni bryr er och gillar honom.

En bamsekram till Zone!!
























Det är inte bara haters här... :)

muddler
2006-04-07, 14:09
jag gillar zone han är en stor källa till inspiration!

fonzie
2006-04-07, 15:49
Zone e fin!

Kebab-Arne
2006-04-07, 15:50
Lite väl mycket pådrag för en medlem?




I o m detta blev jag väl en hater...

tp_88
2006-04-07, 15:51
Han verkar haadkååh, det är bra.

( Jag har egentligen sett på tok för lite poster o.s.v för att ha någon direkt åsikt, men han verkar nice iaf! )

tossefar
2006-04-07, 15:57
Lite tragisk är han, men det kanske bara är jag som inte förstår.

Nina L
2006-04-07, 16:01
Jag fattar inte om det här är en ironisk tråd eller inte (Vi är ju ändå på Kolo) men jag tycker att vi lägger ner skitsnacket om Zone nu. Det är fan inte trevligt. Ni kan PM:a honom istället, tycker jag. I mina ögon är det här vuxen-mobbing i bästa robinsson-stil.

Dissector
2006-04-07, 16:14
Håller med Nina. Det är väl tråkigt för Zone om han känner att han vill dela med sig av något, och folk börjar klaga på saker som att han pratar engelska och copy-pastar. Ingen är tvingad att läsa Zone's trådar.
Jaja, detta har väl diskuterats i massvis med trådar hittills så, går on-topic och säger:

Jag uppskattar Mr Capone och är också med på en bamsekram :D

Nitrometan
2006-04-07, 16:15
Det var faktiskt ingen ironi. Zone är bra.

En sjysst snubbe.

Brukar vara rolig också.

Jag kan inte svara för andra.

tp_88
2006-04-07, 16:15
Mitt inlägg innehöll inte heller någon ironi iaf.

Nina L
2006-04-07, 16:18
Det var faktiskt ingen ironi. Zone är bra.

En sjysst snubbe.

Brukar vara rolig också.

Jag kan inte svara för andra.
Ok, på rubriken kan man ju tolka det annorlunda, om man nu är en av de som känner sig ogillade av Zone och som kanske inte gillar honom heller.

Jag ser det så här. Alla har vi våra bra och dåliga sidor. Ingen är perfekt. Jag har vissa saker är speciellt viktiga för att jag skall tycka om en person. T ex så skall de ha ett gott hjärta. Jag tycker om Zone.

Big_Vik
2006-04-07, 16:18
Zonish är grym, och tränar jävligt hårt. :hbang: Lite schizofreni har väl ändå ingen dött av?

kharon
2006-04-07, 16:24
Jag gillar Zone.


Synd att han inte gillar kolozzeum. Ännu mer synd att han snackar skit om kolozzeum på andra brädor. :(

michael
2006-04-07, 16:26
Zone vågar vara sig själv och är en excentrisk, flamboyant person för det får han min respekt, kom ihåg, normala människor är inge roliga :)

norsk_gadd
2006-04-07, 16:27
Zone är grym.

Zone is the shit!

Och ja, jag är allvarlig.

RajtanTajtan
2006-04-07, 16:34
Killen är ju runt 168 cm, tro fan att han är full av mindervärdeskomplex. Låt han leka stor.

Nina L
2006-04-07, 16:43
Killen är ju runt 168 cm, tro fan att han är full av mindervärdeskomplex. Låt han leka stor.Skall du snacka om mindervärdeskomplex? Tillåt mig fnysa!

Förresten är 168 cm långt i byggarvärlden.

Mel
2006-04-07, 16:47
Vem/vad f-n är zone? Låter som ett discgym.. *screwy*

RajtanTajtan
2006-04-07, 16:50
Skall du snacka om mindervärdeskomplex? Tillåt mig fnysa!

Förresten är 168 cm långt i byggarvärlden.

Är 168 cm långt i byggarvärlden? Är det därför alla säger att den världen är så liten?
I den stora vida världen så är han allt annat än lång.

muddler
2006-04-07, 16:54
Mitt inlägg innehöll inte heller någon ironi iaf.

+1

Lizard
2006-04-07, 16:56
Några av oss tar tydligen illa vid sig av kritiken mot Zone och då tycker jag att det hör till allmän hyfs att respektera det. Sen kan man ju tycka vad man vill om honom och hans inlägg på MM, men det behöver inte torgföras.

För en tid sedan blev en annan Kollomedlem illa berörd över att hans riktiga namn "avslöjades"(?) och bad om att det skulle upphöra. Så skedde inte vad jag kunde döma och jag tycker ett sådant beteende är obehagligt.

De som skriver i den här tråden (som alltså inte är min utan Nitros så han och och moderatorerna bestämmer) kan kanske hålla tand för tunga och hålla sig till hyllningarna?


Lizard

Herkulez
2006-04-07, 16:58
zone är bra, han låter bara sitt internet ego flyga iväg då och då =)

work_hunter
2006-04-07, 17:24
Lite schizofreni har väl ändå ingen dött av?

Prexis. fråga Ted Gärdestad, lixom.

mangs
2006-04-07, 17:41
Jag känner honom inte men i ärlighetens namn förstår inte jag varför det är ett sådant hallå kring honom när han väl är här?

Han kan hålla sig borta i upp till ett halvår och kommer sedan in och skriver ett inlägg på engelska som vi sett 100 gånger redan och ändå växer tråden till 10sidor+.

Dissector
2006-04-07, 17:42
Prexis. fråga Ted Gärdestad, lixom.

:laugh:

Fartman
2006-04-07, 17:44
Känner honom inte, men jag tror att han är jävligt skön IRL.

Axon
2006-04-07, 17:51
Zone är cool och underhållande :hbang:
Visst kan hans stil reta många men har man lite förståelse så är det inget man stör sig på.

olle lindblad
2006-04-07, 18:07
Jag kan tycka att Zone är rätt tjatig i sina inlägg ibland, men bakom den där fasaden verkar det finnas en kille som brinner för det han gör. Bara en sådan sak gör att jag har väldigt lätt att tycka om honom. Sen tycker jag att det är rätt uppenbart att han har humor och självinsikt. Och hur kul skulle det vara om alla skrev likadant?

Zakath
2006-04-07, 18:13
Några av oss tar tydligen illa vid sig av kritiken mot Zone och då tycker jag att det hör till allmän hyfs att respektera det. Sen kan man ju tycka vad man vill om honom och hans inlägg på MM, men det behöver inte torgföras.

För en tid sedan blev en annan Kollomedlem illa berörd över att hans riktiga namn "avslöjades"(?) och bad om att det skulle upphöra. Så skedde inte vad jag kunde döma och jag tycker ett sådant beteende är obehagligt.

De som skriver i den här tråden (som alltså inte är min utan Nitros så han och och moderatorerna bestämmer) kan kanske hålla tand för tunga och hålla sig till hyllningarna?


Lizard


Bra sagt :thumbup:
Respekt medlemmar emellan är mycket viktigt för att ett forum ska kunna fungera som en trevlig mötesplats för alla.

Dante
2006-04-07, 18:27
:hbang:ZonE :hbang:

internethjälten
2006-04-07, 19:41
Alltid sett Zone som en förebild, ngt att avundas ! :thumbup:

mistermr
2006-04-07, 19:45
Jag tyckte att han var trevlig då jag ställde några frågor till honom i ngn tråd.

MVH

Catar
2006-04-07, 20:12
Gillar Zone, en riktig förebild för mig då vi nästan är samma längd(jag är en cm längre) :D
Dock är hans Gangstawannabestil lite irriterande ibland men alla har ju sina små konstigheter så varför inte låta han göra som han vill?

Världen är bra mycket roligare med personer som han in den *popcorn*

Jense
2006-04-07, 20:24
men nina, han hängde ut oss på ett mycket större forum.

då får han skylla sig själv.


och det med hates bla bla bakom nick. zone, du är varmt välkommen ner till malmö. jag bjuder på cigarr

Kwon
2006-04-07, 20:25
Zone är bra, trist att han drog upp hela Kolo pga några haters bara.

A few haters does not a Kolozzeum-forum make!

Nina L
2006-04-07, 20:50
men nina, han hängde ut oss på ett mycket större forum.

då får han skylla sig själv.
Vi är ju många. Det är inte samma sak.

Jense
2006-04-07, 20:52
Vi är ju många. Det är inte samma sak.


ja vadå? han får fortfarande skylla sig själv. folk fungerar på detta vis, det borde han veta som är så gammal.

och han vet säkert det men bryr sig inte

kimonque
2006-04-07, 20:53
kul som fan att han är något utöver det vanliga :hbang:

Helena B
2006-04-07, 21:00
Han är hundmänniska, det säger väl allt *kissass*

Nina L
2006-04-07, 21:03
ja vadå? han får fortfarande skylla sig själv.Jag brukar hävda att jag är empatistörd, men det är kanske inte så illa ändå. Alla har vi ansvar över vad vi själva häver ur oss. Om han får skylla sig själv eller inte tycker jag inte har med vårt beteende att göra. Vi kan ju tänka själv, och välja hur mycket av vår empatiska förmåga vi tänker koppla in.

Jense
2006-04-07, 21:04
Jag brukar hävda att jag är empatistörd, men det är kanske inte så illa ändå. Alla har vi ansvar över vad vi själva häver ur oss. Om han får skylla sig själv eller inte tycker jag inte har med vårt beteende att göra. Vi kan ju tänka själv, och välja hur mycket av vår empatiska förmåga vi tänker koppla in.


varför ska vi behandla zone som en invalid?

det är en vuxen karl förfan, han kan nog ta skit han också. som alla andra gör.

kimonque
2006-04-07, 21:06
varför ska vi behandla zone som en invalid?

det är en vuxen karl förfan, han kan nog ta skit han också. som alla andra gör.

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Kwon
2006-04-07, 21:07
varför ska vi behandla zone som en invalid?

det är en vuxen karl förfan, han kan nog ta skit han också. som alla andra gör.

Visst kan han det, men det rättfärdigar ju inte andra personers beteende (ge skit etc).

Du väljer ju om du vill ge någon skit eller empati etc osv et al.

Helena B
2006-04-07, 21:08
varför ska vi behandla zone som en invalid?

det är en vuxen karl förfan, han kan nog ta skit han också. som alla andra gör.

Varför måste man överhuvudtaget ge skit? Bara för att en människa kan ta skit så betyder inte det att man måste ge skit. Har aldrig förstått det där. Tänker inte bara på Zone i det här fallet, utan generellt på Kolo.

Nina L
2006-04-07, 21:08
varför ska vi behandla zone som en invalid?

det är en vuxen karl förfan, han kan nog ta skit han också. som alla andra gör.Skitsamma vem det gäller. Jag tycker likadant ändå. Min åsikt har alltså inte med Zone som person att göra.

Appropå diskussion så kan jag inte fortsätta. Mitt upprörda klickande för någon timme sedan har givit mig helvetes ont i underarna.

kimonque
2006-04-07, 21:09
Varför måste man överhuvudtaget ge skit? Bara för att en människa kan ta skit så betyder inte det att man måste ge skit. Har aldrig förstått det där. Tänker inte bara på Zone i det här fallet, utan generellt på Kolo.

Du kan ju försöka förändra världen om du vill, men det lär inte hända över en dag. Folk fungerar så, o det är LÖJLIGT att inte kunna ta det.

Helena B
2006-04-07, 21:11
Du kan ju försöka förändra världen om du vill, men det lär inte hända över en dag. Folk fungerar så, o det är LÖJLIGT att inte kunna ta det.

Jag fungerar inte så, men jag antar att jag är ett undantag då. Men jag ska fortsätta min kamp ;)

Kwon
2006-04-07, 21:11
Du kan ju försöka förändra världen om du vill, men det lär inte hända över en dag. Folk fungerar så, o det är LÖJLIGT att inte kunna ta det.

Inte över en dag , men man skall alltid försöka.

Och allt folk fungerar inte så, bara för att du kanske fungerar så.

Man MÅSTE aldrig ge skit.

Zakath
2006-04-07, 21:14
Jag fungerar inte så, men jag antar att jag är ett undantag då. Men jag ska fortsätta min kamp ;)


Jag fungerar inte heller så och jag vet hur tråkigt det är med personangrepp, därför försöker jag behandla andra som jag själv vill bli behandlad. Även om jag säkert också sagt många dumma saker i mitt liv :em:

Helena B
2006-04-07, 21:16
Jag fungerar inte heller så och jag vet hur tråkigt det är med personangrepp, därför försöker jag behandla andra som jag själv vill bli behandlad.

Helt rätt :thumbup:

Jense
2006-04-07, 21:20
jag behandlar folk som jag själv vill bli behandlad.

därför tycker jag att om zone dissar ett helt forum och dess medlemmar får han fantamig va klar på att få skit själv.

Hnke
2006-04-07, 21:21
jag behandlar folk som jag själv vill bli behandlad.

därför tycker jag att om zone dissar ett helt forum och dess medlemmar får han fantamig va klar på att få skit själv.
:thumbup: :thumbup:

Kwon
2006-04-07, 21:22
jag behandlar folk som jag själv vill bli behandlad.

därför tycker jag att om zone dissar ett helt forum och dess medlemmar får han fantamig va klar på att få skit själv.

Så kan man tycka, men alla tycker ej så.

Jag tycker det är trist att han gav skulden till hela Kolozzeum (pga några medlemmar), men bara för det ger jag honom ej skit för det.

Alla har olika uppfostran,tolerans,synsätt etc osv

Kwon
2006-04-07, 21:25
Du kan ju försöka förändra världen om du vill, men det lär inte hända över en dag.

Fast med en sådan inställning, kan man aldrig förändra någonting.

Man måste tro på sig själv och kunna vilja förändra (OM man nu vill se någon förändring vill säga).

Som tur är delar alla inte samma uppfattning. Då hade vi aldrig sett några förändringar.

reinholdsson
2006-04-07, 21:34
Så kan man tycka, men alla tycker ej så.

Jag tycker det är trist att han gav skulden till hela Kolozzeum (pga några medlemmar), men bara för det ger jag honom ej skit för det.

Alla har olika uppfostran,tolerans,synsätt etc osv
Om du inte känner dig träffad så tycker jag inte att du ska ta åt dig. Jag känner mig inte träffad och tar därför inte åt mig. Men om Zone nu vill dra alla medlemmar på Kolozzeum över en kam så får han väll göra det. Man kan inte vara alla till lags jämt.

Kwon
2006-04-07, 21:36
Om du inte känner dig träffad så tycker jag inte att du ska ta åt dig. Jag känner mig inte träffad och tar därför inte åt mig. Men om Zone nu vill dra alla medlemmar på Kolozzeum över en kam så får han väll göra det. Man kan inte vara alla till lags jämt.

Jag känner mig varken träffad eller tar åt mig, utan bara förklarar hur det kan stå till här på jorden. :)

Rock'nRoll
2006-04-07, 21:36
Zone the man! :hbang:

Angus
2006-04-07, 22:14
jag tycker att zone är en riktigt skön snubbe som vågar vara sig själv i träningsträsket.

han röker cigarr och gillar hundar , tatueringar osv precis som jag

zone :hbang:

Nitrometan
2006-04-07, 22:18
Jag fungerar inte heller så och jag vet hur tråkigt det är med personangrepp, därför försöker jag behandla andra som jag själv vill bli behandlad. Även om jag säkert också sagt många dumma saker i mitt liv :em:

. :thumbup:

Instämmer.

Sniggel
2006-04-07, 22:55
Jag fungerar inte så, men jag antar att jag är ett undantag då. Men jag ska fortsätta min kamp ;)

Det finns många undantag :thumbup:
Hoppas vi blir fler.

Tigerkotten
2006-04-07, 23:00
jag behandlar folk som jag själv vill bli behandlad.

därför tycker jag att om zone dissar ett helt forum och dess medlemmar får han fantamig va klar på att få skit själv.

true true true true!!


Jag tycker inte ens att folk har varit speciellt elaka mot zone heller faktiskt, och om bara gud kan dömma honom tycker jag det är väldigt skumt att han blir "ledsen" av vad folk skriver om/till honom.


Jag har inte haft problem med zone alls, alla fungerar olika. Men när han gnäller som han faktiskt gjorde tycker jag det är extremt pinsamt av honom.

Jacksatan
2006-04-07, 23:11
Zone är en person som ser livet i svart eller vitt, det är ganska uppenbart. Tydligen är han inte nöjd med sitt svenssonliv där uppe i Gävle utan vill "piffa" till det lite. Då går han in i rollen som proffsbyggaren "ZOnecapone"...
Om man ska va allvarlig så har jag ganska svårt för människor som tar sig själv på alldeles för stort allvar, och han är en av dessa. Sen att han är snäll och trevlig säger jag inget om. Det blir dock ganska lustigt när man vuxit upp i Sverige har stabil ekonomi och familj samt låtsas att man lever i nån jävla vilda västern värld. Det är "war" mot vikter, och det är "blood" i varannan mening. Det blir ju nästan en ironiskt och ett hån mot folk som verkligen har det svårt och jävligt. Där varje dag ÄR en kamp och ett krig. Gå till den där shoppen och kränga lite burkar proteinpulver, samt hem och mata ungen och sparka lite i nån benpress är fanimig inte något "war" enligt min mening. Man måste för fan kunna se sig själv någorlunda objektivt ibland.

Sällen
2006-04-07, 23:57
Zone är en person som ser livet i svart eller vitt, det är ganska uppenbart. Tydligen är han inte nöjd med sitt svenssonliv där uppe i Gävle utan vill "piffa" till det lite. Då går han in i rollen som proffsbyggaren "ZOnecapone"...
Om man ska va allvarlig så har jag ganska svårt för människor som tar sig själv på alldeles för stort allvar, och han är en av dessa. Sen att han är snäll och trevlig säger jag inget om. Det blir dock ganska lustigt när man vuxit upp i Sverige har stabil ekonomi och familj samt låtsas att man lever i nån jävla vilda västern värld. Det är "war" mot vikter, och det är "blood" i varannan mening. Det blir ju nästan en ironiskt och ett hån mot folk som verkligen har det svårt och jävligt. Där varje dag ÄR en kamp och ett krig. Gå till den där shoppen och kränga lite burkar proteinpulver, samt hem och mata ungen och sparka lite i nån benpress är fanimig inte något "war" enligt min mening. Man måste för fan kunna se sig själv någorlunda objektivt ibland.

:bow:

tano
2006-04-08, 00:07
vem tusan är zone?

Spiffy
2006-04-08, 00:12
:bow:
+1

kimonque
2006-04-08, 03:30
Och allt folk fungerar inte så, bara för att du kanske fungerar så.


vad menar du med det :confused:

Kwon
2006-04-08, 04:05
vad menar du med det :confused:

Du kan ju försöka förändra världen om du vill, men det lär inte hända över en dag. Folk fungerar så, o det är LÖJLIGT att inte kunna ta det.

Du sa Folk fungerar så, men det är skillnad på folk och folk.

Nina L
2006-04-08, 06:19
Fast med en sådan inställning, kan man aldrig förändra någonting.

Man måste tro på sig själv och kunna vilja förändra (OM man nu vill se någon förändring vill säga).

Som tur är delar alla inte samma uppfattning. Då hade vi aldrig sett några förändringar.Man kan ju förändra sig själv, och definitivt påverka personer i ens närhet. Det tycker jag ingår i vårt ansvar som människor. Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan göra vår del. Inte för att jag är någon ängel. Jag finner också glädje i hånskratt, skitsnack och annat som jag egentligen inte är speciellt stolt över, men jag har i alla fall vissa ambitioner och en idé om vad det innebär att vara en bra människa.

Kwon
2006-04-08, 06:29
Man kan ju förändra sig själv, och definitivt påverka personer i ens närhet. Det tycker jag ingår i vårt ansvar som människor. Vi kanske inte kan förändra hela världen, men vi kan göra vår del. Inte för att jag är någon ängel. Jag finner också glädje i hånskratt, skitsnack och annat som jag egentligen inte är speciellt stolt över, men jag har i alla fall vissa ambitioner och en idé om vad det innebär att vara en bra människa.

JA!

Alla KAN göra sin del, alla orkar eller vill dock inte, utan väljer att fortsätta köra på som det är ist för att kanske vilja förändra.

Jag har kunnat förändra människor/personer och personer har kunnat förändra mig tidigare.

Alla strävar vi efter olika saker (samhällen, folkbeteenden etc).

Bra att du vet, hoppas vissa andra också vet! :)