handdator

Visa fullständig version : Jag blir så satans lack!


hattfan
2006-04-07, 11:04
Jag och kamraterna har tränat på den lokala industrins gym, de har haft ett samarbete. Nu när jag kom hem från en veckas resande har plötsligt industrin som så vackert kallas Carrier (fullt med jävla retards), tagit in nyckeln till gymmet från OKQ8 där nycklen befann sig.

Jag ringde idag och frågade om vi inte kunde komma överrens om något, men snubben säger nej. Det finns inte en möjlighet. Så nu har den idyliska lilla förorten jag bor i blivit gymlös, detta mina vänner gör att jag måste flytta...

jag har inget val längre

*cry* *cry* *cry*

Baha
2006-04-07, 11:11
kanske skulle du och dina polare om ni är några stycken kunna fixa en liten lokal och börja med att lägga nån tuseing vartyp och köpa lite bas-grejer, sen bygga på efter det om ni vill.

Många bra gym har startat så :)

hattfan
2006-04-07, 11:12
kanske skulle du och dina polare om ni är några stycken kunna fixa en liten lokal och börja med att lägga nån tuseing vartyp och köpa lite bas-grejer, sen bygga på efter det om ni vill.

Många bra gym har startat så :)

Helt klart en schyst tanke, men det finns ett problem till.

Jag flyttar högst troligt till Norge i juni, men vad i fasen ska jag göra tills dess!

Baha
2006-04-07, 11:16
Kör hemma då bara, inte länge tills juni och då får du ju ett nytt gym där säkert.

2 månader med diverse armhävningar och knäböjningar med dina polare på ryggen kommer ge dig resultat det med.

2 månader utaqn nån träning alls är inte ens det en katastrof så :)

hattfan
2006-04-07, 11:33
Kör hemma då bara, inte länge tills juni och då får du ju ett nytt gym där säkert.

2 månader med diverse armhävningar och knäböjningar med dina polare på ryggen kommer ge dig resultat det med.

2 månader utaqn nån träning alls är inte ens det en katastrof så :)

Nu jävlar i havet verkar det ha löst sig, en gammal byggare i ingelstad där jag spenderar mestadels av min tid verkar ha ett schyst gym i källaren!

Vid femtiden beger jag mig dit för att snacka med den gamle *flex*

:bow: gamla byggare!!!