handdator

Visa fullständig version : Loose it!?


erhanx
2006-04-06, 17:32
Hejsan. Jag undrar om någon har provat på Loose it? Hjälper det? Farligt? Kan man "se" någon skillnad efter att ha använt en burk (90 kapslar), rättare sagt, Är det värt att testa?

*flex*

WheyProtein
2006-04-06, 18:09
Vad jag har hört så är det inte värt att testa.

Lindstein
2006-04-06, 18:57
Hejsan. Jag undrar om någon har provat på Loose it? Hjälper det? Farligt? Kan man "se" någon skillnad efter att ha använt en burk (90 kapslar), rättare sagt, Är det värt att testa?

*flex*

Typ samma innehåll som alla andra fettförbränningsprodukter... Om du märker något effekt alls, så är det väldigt lite... tyvärr...

Om du ska köpa en Fettförbrännings produkt, köp i så fall hellre Eiselts nya LipoDrain, det är en ny form av produkt som får alla de gamla fettförbrännings produkter att blekan... :thumbup: Du ska inte förvänta dig ett mirakel piller, för det finns inte, men det är en bra hjälp på vägen.

Sir Anselm
2006-04-10, 21:17
Du ska inte förvänta dig ett mirakel piller, för det finns inte, men det är en bra hjälp på vägen.

Bra hjälp på vågen menar du väl? ha ha... :D

GymTT
2006-04-10, 21:34
Glöm inte att det i n t e finns några hokus pokus piller, energi in minus energi ut gäller ;)

Cerberus
2006-04-10, 22:23
Jag upplever iaf att det inte finns några lagliga fettförbrännare som faktiskt ger ngn rejäl skillnad. Koffein o grönt te är väl det enda jag dricker i deff-syfte.

adis
2006-04-12, 00:40
Skulle nog rekommendera dig att inte köpa det.. innehåller nog som alla andra "misslyckade bantningsprepart"

Grönt te
Koffein
osv..