handdator

Visa fullständig version : Vem är mest intellektuell på Kolozzeum?


Diggler
2006-04-06, 11:48
rösta (strax).

Bolio
2006-04-06, 11:49
Bärs.

Nina L
2006-04-06, 11:52
Bolio :) Han kan det där med att skriva långa inlägg också.

King Grub
2006-04-06, 11:53
Jag har jag där att göra? Jag är intelligent, inte intellektuell. http://bestsmileys.com/tongs/5.gif

Diggler
2006-04-06, 11:53
Har glömt en hel drös, men hela medlemslistan får inte plats, så rösta på de alternativen som finns.

RajtanTajtan
2006-04-06, 11:54
Jag skulle nog lägga min röst på Hasse36, men han är ju inte med av ngn märklig anledning.

Antingen Hasse eller keffat liv.

Castro
2006-04-06, 11:54
Jag säger King Grub. Mannen som läser flera böcker om dagen, är mästare på att analysera och förstå samband mellan svåra företeelser och begrepp inom MÅNGA områden.

Bolio
2006-04-06, 11:54
Lägg till Bärs. Det finns ju inget annat alternativ.

jwzrd
2006-04-06, 11:55
(*) Diggler.

Diggler
2006-04-06, 11:56
(*) Diggler.

Tack. Jag är varken intelligent eller intellektuell, men jag är rätt söt.

jwzrd
2006-04-06, 11:57
Tack. Men jag är varken intelligent eller intellektuell, men jag är rätt söt.

Efter dina förklaringar för n00bs om hur man bör träna, inre bröstet, nedre buken och allt det så är du tyvärr inget annat än en intellektuell liten bonde.

Jesper
2006-04-06, 11:58
jag ser det så att ju mindre jag förstår av en text desto mer intellektuelt måste det vara? korrekt?

aja röstade på bolio iaf.

skaparn
2006-04-06, 12:00
Bärs.

Ja, vart tusan är bärs i pollen?

Bolio
2006-04-06, 12:00
Hur fan kan man rösta på mig, jwzrd eller King Grub(!) i en sådan här tråd? :S

Tolkia och mini... ok. Men liksom.

Diggler
2006-04-06, 12:05
Hur fan kan man rösta på mig, jwzrd eller King Grub(!) i en sådan här tråd? :S

Tolkia och mini... ok. Men liksom.

Du är världsmästare i att skriva lite med mycket text, jwzrd får in mest förolämpningar/mening och King Grub har memorerat 1000A4 med GI-tabeller ;) ;)

Nina L
2006-04-06, 12:07
Hur fan kan man rösta på mig, jwzrd eller King Grub(!) i en sådan här tråd? :S Hur fan kan man rösta på mig, är snarare frågan. :D

Jag känner att jag var albatrossen i den här pollen på nått sätt.

Jay-Z
2006-04-06, 12:09
Skaparn. Han är en sån där intelligent.

King Grub
2006-04-06, 12:10
King Grub har memorerat 1000A4 med GI-tabeller ;) ;)

Har ju inget med att vara intellektuell att göra. Den som röstat på mig kan ju inte ha så bra hum om vad "intellektuell" betyder. ;) ;)

Bolio
2006-04-06, 12:11
Hur fan kan man rösta på mig, är snarare frågan. :D

Jag känner att jag var albatrossen i den här pollen på nått sätt.

:em:

För övrigt instämmer jag med både Jay-Z och King Grub. Varken jag, jwzrd eller King Grub är intellektuella i jämförelse med skaparn, Bärs, Tolkia och mini. Däremot är jag klokast och bäst på att argumentera, men det är en helt annan femma. *flex*

RajtanTajtan
2006-04-06, 12:14
Har ju inget med att vara intellektuell att göra. Den som röstat på mig kan ju inte ha så bra hum om vad "intellektuell" betyder. ;) ;)


Det betyder "som har förmåga till och intresse för tänkande och analys".

Och du säger att det inte stämmer på dig? Ge dig nu ;)

Loke
2006-04-06, 12:15
Intellektuell är väl ändå mer än attityd än det är ett mått på kunskap och sånt?

Tolkia, mini och skaparn är hyffsat intellektuella enligt mig... Jwzrd och king grub tycker jag inte är intellektuella för fem öre. Lustigt att dom får så många röster.

Jacksatan
2006-04-06, 12:20
bolio. lätt

Grahn
2006-04-06, 12:24
Intellektuell är väl ändå mer än attityd än det är ett mått på kunskap och sånt?

Tolkia, mini och skaparn är hyffsat intellektuella enligt mig... Jwzrd och king grub tycker jag inte är intellektuella för fem öre. Lustigt att dom får så många röster.

Oavsett pollfrågan röstar 9 av 10 på kolo som om det stod "Vem gillar du bäst?!"

mangs
2006-04-06, 12:28
:em:

För övrigt instämmer jag med både Jay-Z och King Grub. Varken jag, jwzrd eller King Grub är intellektuella i jämförelse med skaparn, Bärs, Tolkia och mini. Däremot är jag klokast och bäst på att argumentera, men det är en helt annan femma. *flex*


Du glömde nämna din penisstorlek! :MrT:

Ärligt talat tror jag att den vi söker inte finns med på listan. Vi har många medelemmar som smyger i vassen. Av de som är nämnda så ligger Jwzrd rätt bra till tycker jag.

J.Saarela
2006-04-06, 12:30
Lätt Jwzrd av dom nämda LOLLIBOLLI

Nina L
2006-04-06, 12:30
Oavsett pollfrågan röstar 9 av 10 på kolo som om det stod "Vem gillar du bäst?!"
Jag tror att de röstar så här: "Vem tror du har läst flest böcker?"

Micke A
2006-04-06, 12:31
Översättning:

"Vem är mest intellektuell på Kolozzeum?" = "Vem är mest socialt accepterad och populär på Kolozzeum och som dessutom kan föra visst resonemang"

petersson
2006-04-06, 12:32
Lätt jwzrd. Han kan tolka och analysera fram saker han tycker är fel i nästan alla poster på det här forumet :)

RajtanTajtan
2006-04-06, 12:33
Översättning:

"Vem är mest intellektuell på Kolozzeum?" = "Vem är mest socialt accepterad och populär på Kolozzeum och som dessutom kan föra visst resonemang"

Är det DET du säger att den frågan betyder, eller är det din tolkning av frågan?

Nina L
2006-04-06, 12:34
Översättning:

"Vem är mest intellektuell på Kolozzeum?" = "Vem är mest socialt accepterad och populär på Kolozzeum och som dessutom kan föra visst resonemang"
Det kan också vara så att många tror att King Grub kan se hur de har röstat. :D

ugglan
2006-04-06, 12:34
gladiatorerna1

Micke A
2006-04-06, 12:37
Är det DET du säger att den frågan betyder, eller är det din tolkning av frågan?

Har du en annan uppfattning så lufta den gärna!

RajtanTajtan
2006-04-06, 12:38
Har du en annan uppfattning så lufta den gärna!

Du kanske inte uppfattade det, men jag ställde en fråga till dig.

Micke A
2006-04-06, 12:44
Du kanske inte uppfattade det, men jag ställde en fråga till dig.

Du besvarar ju inte frågor själv utan nöjer dig med att ifrågasätta eller påpeka saker, så jag behöver väl knappast vara mer noggrann?

RajtanTajtan
2006-04-06, 12:52
Du besvarar ju inte frågor själv utan nöjer dig med att ifrågasätta eller påpeka saker, så jag behöver väl knappast vara mer noggrann?

Nej skit i att svara, det gör mig ingenting :)

Men det du skrev angående trådens fråga, stämmer ju inte överens med vad det egentligen betyder. För det handlar ju inte om vilken uppfattning eler vad man tror att intellektuell betyder. Det betyder ju ngt och thats it.

Micke A
2006-04-06, 13:15
Nej skit i att svara, det gör mig ingenting :)

Men det du skrev angående trådens fråga, stämmer ju inte överens med vad det egentligen betyder. För det handlar ju inte om vilken uppfattning eler vad man tror att intellektuell betyder. Det betyder ju ngt och thats it.

Jag är helt inte med på vad du vill ha fram med ovan men min lilla "likhet" ska snarare tolkas som en lite sarkasm kring hur folk tenderar att svara på en poll som denna.

Av samma skäl skrattar folk mer om en socialt populär person skriver ett skämt på svarta tavlan än om någon inpopulär person skulle skriva samma skämt.

RajtanTajtan
2006-04-06, 13:17
Jag är helt inte med på vad du vill ha fram med ovan men min lilla "likhet" ska snarare tolkas som en lite sarkasm kring hur folk tenderar att svara på en poll som denna.

Av samma skäl skrattar folk mer om en socialt populär person skriver ett skämt på svarta tavlan än om någon inpopulär person skulle skriva samma skämt.

Vad menade du med din översättning då?


*popcorn*

Micke A
2006-04-06, 13:22
Vad menade du med din översättning då?


*popcorn*
Jag trodde det framgick tydligt av mitt förra inlägg - men om det inte gör det är nog fortsatt diskussion meningslös.

RajtanTajtan
2006-04-06, 13:24
Jag trodde det framgick tydligt av mitt förra inlägg - men om det inte gör det är fortsatt diskussion meningslös.


Sorry, jag så det nu. Din översättning är i själva verket så som du tror att folk tolkar denna tråden. Jaha ja, ja men då har vi rett ut det iaf.

Zakath
2006-04-06, 15:30
stahlberg, men det är bara en lös åsikt som inte vilar på särskilt djup grund. Det finns väldigt många intellektuella här på Kolo. :)

Micke A
2006-04-06, 15:40
Sorry, jag så det nu. Din översättning är i själva verket så som du tror att folk tolkar denna tråden. Jaha ja, ja men då har vi rett ut det iaf.

Amen det var väl bra!
En liten korrigering dock: "som jag utifrån relativt välgrundade erfarenheter drar slutsatsen att folk statistiskt sett agerar - oavsett deras medvetna tolkning".

Sen lämnar jag det öppet för andra att dra sina egna slutsatser.

PS! Det är ju lite synd för diskussionen att inte du delger din egen uppfattning och egna tolkningar. Det hade varit intressant att ta del av, men det hade ju förstås inneburit att du lämnat ut dig lite, och kanske riskerat att hamna i "efterhand" - något du verkar vara noga med att inte göra (Men det är ju också min tolkning).

/Ha det

Gimp
2006-04-06, 15:44
Jag saknar alternativen "Jag är hårdrockare/Jag bryr mig inte" eller "Jag är tjej/Vad är intellektuell?"

Metal_boy_
2006-04-06, 15:47
Tolkia.

olwe
2006-04-06, 16:04
Tolkia.

+1

christian
2006-04-06, 16:13
Vem är mest kvasiintellektuell då?

pellep
2006-04-06, 16:13
Jag ville vota på Lizard.

Pez
2006-04-06, 16:18
Amen det var väl bra!
En liten korrigering dock: "som jag utifrån relativt välgrundade erfarenheter drar slutsatsen att folk statistiskt sett agerar - oavsett deras medvetna tolkning".

Sen lämnar jag det öppet för andra att dra sina egna slutsatser.

PS! Det är ju lite synd för diskussionen att inte du delger din egen uppfattning och egna tolkningar. Det hade varit intressant att ta del av, men det hade ju förstås inneburit att du lämnat ut dig lite, och kanske riskerat att hamna i "efterhand" - något du verkar vara noga med att inte göra (Men det är ju också min tolkning).

/Ha det
Jag saknar Micke A som alternativ - titta bara så han anstränger sig här ovan, det är nästan så den retoriska diarren skvätter över på en annan... :D

internethjälten
2006-04-06, 16:19
Jag saknar Micke A som alternativ - titta bara så han anstränger sig här ovan..

Du saknar Micke A ??? -jag saknar MickeB på listan :hbang:

RajtanTajtan
2006-04-06, 16:22
Jag saknar Micke A som alternativ - titta bara så han anstränger sig här ovan, det är nästan så den retoriska diarren skvätter över på en annan... :D


:D :D :D

Pez
2006-04-06, 16:24
Du saknar Micke A ??? -jag saknar MickeB på listan :hbang:
MickeB behöver inte nämnas. MickeB är med på alla listor.

Tomten
2006-04-06, 16:35
Varför röstar ni på Grub? Tycker mest han är boksmart. Det hör ju inte till vanligheterna att han deltar i andra diskussioner än de som beror kost & träning.

Trance
2006-04-06, 16:36
skaparn eller Tolkia, skaparn lyssnar ju på P1 för fasiken som man säger. Sedan finns det garanterat fler som inte håller så hög profil.

RajtanTajtan
2006-04-06, 16:41
Varför röstar ni på Grub? Tycker mest han är boksmart. Det hör ju inte till vanligheterna att han deltar i andra diskussioner än de som beror kost & träning.


Kanske kan bero på att det är pga kost och träningsbiten som han är här?

Det är ju bättre han ger 100% på den biten, än att han är överallt och härjar ;)

Nina L
2006-04-06, 16:52
Vem är mest kvasiintellektuell då?Stahlberg for teh win

Tomten
2006-04-06, 16:56
Kanske kan bero på att det är pga kost och träningsbiten som han är här?

Det är ju bättre han ger 100% på den biten, än att han är överallt och härjar ;)

Otillfredställande svar. Varför röstar folk på Grub?

Baan
2006-04-06, 16:56
tolkia och skaparn, skaparn kanske hade hamnat högre upp och om han höll med mig mer ;)

hultman
2006-04-06, 16:59
Skaparn röstade jag på.

RajtanTajtan
2006-04-06, 17:42
Otillfredställande svar. Varför röstar folk på Grub?


Kanske för att de anser att han är intellektuell?

Micke A
2006-04-06, 17:51
Jag saknar Micke A som alternativ - titta bara så han anstränger sig här ovan, det är nästan så den retoriska diarren skvätter över på en annan... :D

Du anar inte vilken kronisk mundiarré jag har IRL :D
Men som alternativ i denna poll passar jag knappast. Möjligen som "kanonmat" i så fall :naughty:

skaparn
2006-04-06, 19:38
Tjo! Jag ligger tvåa efter KG. Måste börja fundera på ifall jag är intellektuell, om så är jag ju en av dom som Göran Greider inkluderar till de sina. Anledningen att jag tjatar om Greider som intellektuell är ett uttalande han gjorde som löd ungefär "vi intellektuella har en uppgift att manifestera vår åsikt så att alla andra får se vad vi (intellektuella) tycker", en mening som klibbade sig fast i mitt medvetande, tyckte det lät mäkta pretentiöst.

Med risk för att verka uppvigla till hyllning och lovsång, varför är jag intellektuell? Trance motiverade med P1. Finns det andra radiokanaler?

mini
2006-04-06, 19:45
Jag säger skaparn om vi går efter den defenition presenterad i Ninas tidigare tråd - "En intellektuell är en person som har förmåga till, och intresse för, tänkande och analys. Hög intelligens är inget krav, men det hjälper."
Skaparn är en av de skarpaste personer jag mött.

skaparn
2006-04-06, 19:46
Jag säger skaparn om vi går efter den defenition presenterad i Ninas tidigare tråd - "En intellektuell är en person som har förmåga till, och intresse för, tänkande och analys. Hög intelligens är inget krav, men det hjälper."
Skaparn är en av de skarpaste personer jag mött.

Å tack! Akta så jag inte får hybris.

Princy
2006-04-06, 19:50
Jag röstade på Jwzrd för att han gör intressanta analyser i diskussioner. :)

mini
2006-04-06, 19:54
Å tack! Akta så jag inte får hybris.
Du menar såhär? (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=1456487&postcount=58)

skaparn
2006-04-06, 19:59
Du menar såhär? (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=1456487&postcount=58)

Haha! Jag tyckte att en åthutning var på sin plats, det kan knappast gå att bli mycket grövre än mig ren.

hasse36
2006-04-06, 20:04
*host* Du kanske skulle se över din signatur, nu när du har blivit intellektuell. P1 må vara den enda radiokanalen men Expressen är inte den enda tidningen.

skaparn
2006-04-06, 20:07
*host* Du kanske skulle se över din signatur, nu när du har blivit intellektuell. P1 må vara den enda radiokanalen men Expressen är inte den enda tidningen.

Det kanske behövs en "allmänbildad"-poll där vi kan peka på de som tror att Sportexpressen är endast en tidning och inte även en TV-kanal som råkar ha haft exklusiva rättigheter till flera matcher i hockeyallsvenskan och kvalserien.

Kvällstidningar, och Expressen i synnerhet sedan Otto Sjöberg tillträdde, har jag inte rört på väldigt många år.

H.Emanuel
2006-04-07, 06:46
Jag tycker att Kwon saknas i nomineringslistan





:laugh:

egge
2006-04-07, 14:52
Skaparn tycker jag. Är själv inte tillräckligt intellektuell för att motivera.
Sen lär de ju finnas de som inte märks så mkt också.

joak1m
2006-04-07, 15:31
hur kan ni glömma Lizard *grr27*

Gorgoroth
2006-04-07, 15:34
Grub verkar iaf ha en oändlig lagringskapacitet för information, om inte annat. :D Levande lexikon ffs. Och han uttrycker sig i regel väldigt formellt.

Fartman
2006-04-07, 16:41
Jag tror på Kå Ge. Karln verkar kunna mjölka ur all kunskap som finns ur ämnen som han fattat tycke för.
Nu är jag dock lite trög så jag kanske inte förstår vad intellektuell är, men hey, det hör till demokratin att rösta och bestämma om saker man inte har en susning om.

Bolio
2006-04-07, 16:45
:/

Ni är konstiga. Varken jag, Grub eller jwzrd är intellektuella. skaparn, mini och Tolkia däremot. Och BÄÄÄÄÄÄÄÄRS för bövelen!

Nina L
2006-04-07, 16:47
:/

Ni är konstiga. Varken jag, Grub eller jwzrd är intellektuella. skaparn, mini och Tolkia däremot. Och BÄÄÄÄÄÄÄÄRS för bövelen!Motivera varför du inte är intellektuell.

Motivering till Grub eller jwzrd behövs inte. :)

//Pollens albatross

puppas
2006-04-07, 16:48
Nina.

Bolio
2006-04-07, 16:55
Motivera varför du inte är intellektuell.

1. Jag suger på svenska. Jag gör femtioelva språkfel hela tiden.

2. Jag har ingen utbildning.

3. Jag läser aldrig böcker typ.

4. Jag är rätt barnslig och omogen.

Alltså. Jag är en fri ande, dvs jag besitter intellektuell frihet. Det betyder inte per automatik att jag är mer intellektuell än andra. Det är jag inte. Det finns betydligt mer "belästa" (ett bra ord för fenomenet tycker jag) personer här. Lizard och Allan t.ex. Båda dessa herrar har läst betydligt mer än vad jag har, är bättre på språk etc.

Grejen med mig är att jag är rolig och smart. Och cool. Däremot har jag viljan och ambitionen att kunna mycket och vara booksmart också. Det är inte så att jag inte försöker, för det gör jag. Och jag har lyckats mycket bättre än de flesta, men fortfarande är jag ingenting i jämförelse med många här. Inte när det gäller just detta. Däremot tror jag att om 5-7 år så är jag det. Jag måste bara se till att bli bra på språk och börja läsa på allvar.

Nina L
2006-04-07, 17:05
1. Jag suger på svenska. Jag gör femtioelva språkfel hela tiden.

2. Jag har ingen utbildning.

3. Jag läser aldrig böcker typ.

4. Jag är rätt barnslig och omogen.

Alltså. Jag är en fri ande, dvs jag besitter intellektuell frihet. Det betyder inte per automatik att jag är mer intellektuell än andra. Det är jag inte. Det finns betydligt mer "belästa" (ett bra ord för fenomenet tycker jag) personer här. Lizard och Allan t.ex. Båda dessa herrar har läst betydligt mer än vad jag har, är bättre på språk etc.

Grejen med mig är att jag är rolig och smart. Och cool. Däremot har jag viljan och ambitionen att kunna mycket och vara booksmart också. Det är inte så att jag inte försöker, för det gör jag. Och jag har lyckats mycket bättre än de flesta, men fortfarande är jag ingenting i jämförelse med många här. Inte när det gäller just detta. Däremot tror jag att om 5-7 år så är jag det. Jag måste bara se till att bli bra på språk och börja läsa på allvar.
"Intellektuell kallas en person som ägnar sig åt tänkande och analys av olika ting". Wikipedia - stämmer ju ffs!

1. Nej
2. Har inte med saken att göra
3. Har inte med saken att göra
4. Har inte med saken att göra

Bolio
2006-04-07, 17:07
Hur vet du vad jag tänker unga dam? *innocent*

Alltså, den där definitionen som står på wikipedia är keff. Den omfattar ju i princip alla som inte är hjärndöda.

jwzrd
2006-04-07, 17:09
Hur vet du vad jag tänker unga dam? *innocent*

Alltså, den där definitionen som står på wikipedia är keff. Den omfattar ju i princip alla som inte är hjärndöda.

Är det inte en bra definition då? Någon som klarar av att formulera tankar själv utan att bli livrädd i processen.

Bolio
2006-04-07, 17:11
Är det inte en bra definition då? Någon som klarar av att formulera tankar själv utan att bli livrädd i processen.

Mja, men den omfattar ju de flesta isåfall. Sen vet jag faktiskt inte hur mycket av mina tankar som är mina egna heller... ju mer man läser, desto mer tankar snor man väl i regel från andra?

skaparn
2006-04-07, 17:19
Mja, men den omfattar ju de flesta isåfall. Sen vet jag faktiskt inte hur mycket av mina tankar som är mina egna heller... ju mer man läser, desto mer tankar snor man väl i regel från andra?

Det är förvisso inget fel med det, Isaac Newton ska ju ha sagt; "If I have seen further, it is by standing on the shoulders of Giants."

Fanken, det är nog andra gången jag postar det citatet här på kolo, avslöjad.

Bolio
2006-04-07, 17:27
Det är förvisso inget fel med det, Isaac Newton ska ju ha sagt; "If I have seen further, it is by standing on the shoulders of Giants."

Fanken, det är nog andra gången jag postar det citatet här på kolo, avslöjad.

Nä, absolut inget fel på det. Men det känns inte som så mycket fritt och ur en själv koncipierat tänkande heller. Fritt tänkande kräver ju nästan isolation.

Har du någon bra definition på hur man mäter vem som är mest intellektuell?

Trance
2006-04-07, 17:34
Det är förvisso inget fel med det, Isaac Newton ska ju ha sagt; "If I have seen further, it is by standing on the shoulders of Giants."

Fanken, det är nog andra gången jag postar det citatet här på kolo, avslöjad.

Yep, dock är du i gott sällskap. Google gillar det med:

http://scholar.google.com/

Lizard
2006-04-07, 18:38
Alltså. Jag är en fri ande, dvs jag besitter intellektuell frihet. Det betyder inte per automatik att jag är mer intellektuell än andra. Det är jag inte. Det finns betydligt mer "belästa" (ett bra ord för fenomenet tycker jag) personer här. Lizard och Allan t.ex. Båda dessa herrar har läst betydligt mer än vad jag har, är bättre på språk etc.
På något vis blir du vacker i mina ögon...säkert att du inte är en kurdisk tjej...? *galen i orientaliska skönheter*

Lizard

Tolkia
2006-04-07, 18:51
Det är förvisso inget fel med det, Isaac Newton ska ju ha sagt; "If I have seen further, it is by standing on the shoulders of Giants."
En variant på detta som man ibland ser i studentsammanhang:
"If I don't see further, it is because giants are standing on my shoulders." :D

F.ö. fattar jag inte vad jag har på listan att göra. Att kunna producera störtfloder av ord om i princip vad som helst är inte att vara intellektuell; inte ens att vara intelligent (men kanske att kunna utnyttja andras intelligens). Det är väldigt praktiskt, men det är en annan sak.

Lizard
2006-04-07, 18:53
En variant på detta som man ibland ser i studentsammanhang:
"If I don't see further, it is because giants are standing on my shoulders." :D

F.ö. fattar jag inte vad jag har på listan att göra. Att kunna producera störtfloder av ord om i princip vad som helst är inte att vara intellektuell; inte ens att vara intelligent (men kanske att kunna utnyttja andras intelligens). Det är väldigt praktiskt, men det är en annan sak.
Du har just motiverat dig själv, darling.

Lizard

Bolio
2006-04-08, 10:51
På något vis blir du vacker i mina ögon...säkert att du inte är en kurdisk tjej...? *galen i orientaliska skönheter*

Lizard

:em:

Big_Vik
2006-04-08, 12:42
1. Jag suger på svenska. Jag gör femtioelva språkfel hela tiden.

Nej. Du ska vet att du är en JÄVLIGT stor man och Gud vad gäller det svenska språket. :)

Pepparkakssmurfen
2006-04-08, 12:43
Varför kan man inte rösta på mig???!

Bolio
2006-04-08, 12:59
Nej. Du ska vet att du är en JÄVLIGT stor man och Gud vad gäller det svenska språket. :)

Nähe. :em: