handdator

Visa fullständig version : Mix av tillskott


Remedy
2006-04-05, 17:47
Nu är det som såhär att jag snart ska påbörja min kreatinkur igen. Känns som att många föredrar att inta sitt kreatin efter passet men jag känner att det passar mig bättre innan passet. Må vara placebo men jag känner att jag får en boost iaf. När det kommer till proteinet så äter jag aminosyror, tips på pulver jag kan ta i samband med frukost och innan sömn? har alltid kört på gainer efter träning men läst lite och folk verkar antingen dra i sig en innan och en efter medans andra kör på halva under halva efter osv. Hur ska man göra då?

Mycket tacksam för svar
MVH
Remedy

userfriendly
2006-04-05, 18:10
du kör väl kreatinet innan om du vill lixom...

bra pulver innan läggdags o vid frukost är fairings complete III

vad gäller gainer så är fallet så att du BÖR (du kan ta allt efter oxå, inget som händer då direkt... varför krångla till det?) ta protein innan, kolhydrater efter och sedan protein nån halvtimme- timme efteråt...

men du kan dela upp en gainer ist

Remedy
2006-04-05, 18:30
du kör väl kreatinet innan om du vill lixom...

bra pulver innan läggdags o vid frukost är fairings complete III

vad gäller gainer så är fallet så att du BÖR (du kan ta allt efter oxå, inget som händer då direkt... varför krångla till det?) ta protein innan, kolhydrater efter och sedan protein nån halvtimme- timme efteråt...

men du kan dela upp en gainer ist

Okej så protein vid frukost, innan träning, sedan gainer efter, måltid ca 1-1.5 h efter träning och sedan protein innan läggdags, låter det okej? Givetvis massa måltider mellan men tänkte mer på kosttillskotts biten.

MVH
Remedy

JDEE
2006-04-07, 00:12
YEs låter bra det. Jag kör på samma sätt och de funkar:-)