handdator

Visa fullständig version : Stackars Craig Titus


Nitrometan
2006-04-05, 11:55
Han lär få sitta inne en stund. Domaren i Las Vegas har satt datumet för rättegången till 22 januari 2007, till dess lär både han och Kelly få sitta i häktet. Om det inte kommer fram nåt sensationellt under de förhör och borgensförhandlingar som ska hållas fram till dess.

http://www.titusandryan.com/

Förresten, Craig Titus behöver pengar för att betala sina advokater. Köp hans hus! Support the man!

Framsidan:
http://www.getbig.com/news/2006-02/060404titus01.jpg

Hemmagymmet:
http://www.getbig.com/news/2006-02/060404titus02.jpg

Poolen:
http://www.getbig.com/news/2006-02/060404titus06.jpg

Se mer på: http://www.getbig.com/news/2006-02/060404titus.htm

Überbiffen
2006-04-05, 12:03
Killen har tappat en del massa..

Jazen
2006-04-05, 12:10
Killen har tappat en del massa..

prison food is the shit for deff =)

Nitrometan
2006-04-05, 12:10
Här finns annonsen... Barbara Reed i Las Vegas är mäklaren.
http://www.barbarareed.com/lvhomes01.htm

Beautiful Two Story Home
• Built in 2002, Approx. 3,034 sq. Ft.
• 5 Bedrooms, 3 Full Baths
• Attached 3 Car Garage
• 2 ½ Baths
• Attached 2 Car Garage
• Custom Paint Throughout
• Beautiful Kitchen w/ Built-In Refrigerator, Granite Countertops & Tile Back Splash & Walls
• Upgraded Flooring Throughout
• Sunken Family Room w/ Built-In Entertainment Center
• Open Living Room w/ Fireplace
• Upstairs Loft w/ Built-In Cabinets for Home Theatre
• Pebble Tech Pool and Spa
• Too Many Upgrades To Mention!!!
• Furnishings Available Separately
• Call For Showing & More Information

$549900 vill hon ha...

Men det kommer säkert att gå för ett lägre pris.

Metal_boy_
2006-04-05, 12:21
Sjukt vad han har tappat .

stenis
2006-04-05, 12:25
fan till o förstöra sitt liv =(

Herkulez
2006-04-05, 12:29
Sjukt vad han har tappat .
tror inte han har träning i skallen just nu precis

RajtanTajtan
2006-04-05, 12:29
Att han tappat muskler är ju hyfsat oviktigt i sammanhanget, i jämförelsen med han förmodligen har förstört sitt liv för gott. Musklerna kan han ju bygga upp igen, men ett fullständigt raserat liv är ju lite svårare att återställa :)

Dissector
2006-04-05, 13:02
Att han tappat muskler är ju hyfsat oviktigt i sammanhanget, i jämförelsen med han förmodligen har förstört sitt liv för gott. Musklerna kan han ju bygga upp igen, men ett fullständigt raserat liv är ju lite svårare att återställa :)

Men han kommer ju inte se enorm och extrem ut i fängelset :(


Ingen dålig lya han hade direkt. Tror jag ska köpa den :D

Batman
2006-04-05, 13:11
för oss som inte är totalt insnöade, vad har han gjort ?

Edit, nitro du får lära dig hur man gör riktiga trådar.

stenis
2006-04-05, 13:11
Men han kommer ju inte se enorm och extrem ut i fängelset :(

Ge han ett par veckor med fängelsevikterna så är han störst inne där.

Men igen, fan o förstöra sitt liv, hur i helvette tänker människan, idiot. :/

aitamaa
2006-04-05, 13:13
jag vill ha hans hus!

Metal_boy_
2006-04-05, 13:15
tror inte han har träning i skallen just nu precis


Nej det tror inte jag heller, men det har ju gått så förbannat fort. Har man tränat så pass många år så borde det inte bara försvinna bara sådär, oavsett om han äter dåligt och skiter i träning ett tag. Nu vet jag att det inte handlar om lika mycket muskler, men det är skitsamma. Muskler som muskler. Brorsan spelade inte fotboll på 7 år efter väldigt lång tids spelande, inte fan sjönk benen ihop och blev som stickor för det. Han hade nästan lika stora ben och vader fortfarande 7år efter, utan nån träning eller speciell kost.

RajtanTajtan
2006-04-05, 13:16
Men han kommer ju inte se enorm och extrem ut i fängelset :(


Jo då, för så fort han får byta ut häktet mot en fängelseplats, så kommer han att kunna börja bygga igen. Med hans muskelminne så kommer alla svarta jättar att få konkurrens ;)

sunkan
2006-04-05, 13:18
Nej det tror inte jag heller, men det har ju gått så förbannat fort. Har man tränat så pass många år så borde det inte bara försvinna bara sådär, oavsett om han äter dåligt och skiter i träning ett tag. Nu vet jag att det inte handlar om lika mycket muskler, men det är skitsamma. Muskler som muskler. Brorsan spelade inte fotboll på 7 år efter väldigt lång tids spelande, inte fan sjönk benen ihop och blev som stickor för det. Han hade nästan lika stora ben och vader fortfarande 7år efter, utan nån träning eller speciell kost.
Är det inte så att kroppen gör sig av med muskler som inte behövs. Det nog skillnad på craig som vägt 100+snorhård med massor av muskler och din bror som fick lite stora ben och vader.

Nitrometan
2006-04-05, 13:20
för oss som inte är totalt insnöade, vad har han gjort ?
Han och frugan (Kelly Ryan) är åtalade för mord.

Hela storyn finns på teh interweb.

T.ex. http://www.titusandryan.com/

Edit, nitro du får lära dig hur man gör riktiga trådar.
Jag övar fortfarande.

Sen spärrar getbig visningen av bilder efter ett antal visningar.


Testar att låna bilder på huset från mäklaren.
http://www.barbarareed.com/images/adobe.jpg

http://www.barbarareed.com/images/adobe7.jpg

http://www.barbarareed.com/images/adobe6.jpg

Herkulez
2006-04-05, 13:20
Är det inte så att kroppen gör sig av med muskler som inte behövs. Det nog skillnad på craig som vägt 100+snorhård med massor av muskler och din bror som fick lite stora ben och vader.
:thumbup:

och ta bort preppet samt att han förmodligen mått jävligt dåligt och bara suttit i häktet och knappt kunnat röra sig och inte ens äta hälften va han gjort annars så ska du nog få se hur fort det kan gå.

Metal_boy_
2006-04-05, 13:21
Är det inte så att kroppen gör sig av med muskler som inte behövs. Det nog skillnad på craig som vägt 100+snorhård med massor av muskler och din bror som fick lite stora ben och vader.


Tror du han behövde den massan på benen då av att bara gå omkring? Hård träning och sen pang lägger av på en gång. Lite stora ben och vader, vad dömer du det på? Bara för att han spelade fotboll? Jag kan utan överdrift säga att han har större ben och vader än det flesta på det här forumet iaf.

OggeP
2006-04-05, 13:24
Stackars och stackars. Har han haft ihjäl någon tycker jag knappast synd om honom. *rolleyes*

sunkan
2006-04-05, 13:24
Jag kan utan överdrift säga att han har större ben och vader än det flesta på det här forumet iaf.

säg så du :thumbup:

Nitrometan
2006-04-05, 13:25
Stackars och stackars. Har han haft ihjäl någon tycker jag knappast synd om honom. *rolleyes*
Fast det vet vi ju inte än. Rättegång och sånt är ju inte färdigt än. Ingen ska dömas i förväg.

OggeP
2006-04-05, 13:29
Fast det vet vi ju inte än. Rättegång och sånt är ju inte färdigt än. Ingen ska dömas i förväg.

Sant, man brukar ju säga "Oskyldig till motsatsen har bevisats". Dock har jag svårt att tycka synd om folk som är starkt misstänkta för mord innan en friande dom.

Baan
2006-04-05, 13:30
Om jag läst rätt har han erkänt en del, som att han dumpat liket (?).

Lasse Kongo
2006-04-05, 13:32
Fan, det är ju skitbra för Craig, ska man bli grov ska man ju sitta inne :hbang:

Herkulez
2006-04-05, 13:41
Tror du han behövde den massan på benen då av att bara gå omkring? Hård träning och sen pang lägger av på en gång. Lite stora ben och vader, vad dömer du det på? Bara för att han spelade fotboll? Jag kan utan överdrift säga att han har större ben och vader än det flesta på det här forumet iaf.
och jag skulle tippa på att Craig skulle ha större ben än han fast han sluta träna, själv tränae jag inte benen på 1.5år men nog var dom större än 90% av alla på kolos.

OggeP
2006-04-05, 13:46
och jag skulle tippa på att Craig skulle ha större ben än han fast han sluta träna, själv tränae jag inte benen på 1.5år men nog var dom större än 90% av alla på kolos.

Det ser bara ut så för att du är dvärg.

Lasse Kongo
2006-04-05, 13:47
och jag skulle tippa på att Craig skulle ha större ben än han fast han sluta träna, själv tränae jag inte benen på 1.5år men nog var dom större än 90% av alla på kolos.

Förmodligen eftersom kolo består av 90% finniga 15åringar :thumbup:

Baan
2006-04-05, 13:49
Förmodligen eftersom kolo består av 90% finniga 15åringar :thumbup:

självhatare där.

Metal_boy_
2006-04-05, 14:21
och jag skulle tippa på att Craig skulle ha större ben än han fast han sluta träna, själv tränae jag inte benen på 1.5år men nog var dom större än 90% av alla på kolos.


Skulle han nog, men nu pratar vi om hur många % som bara tynar bort gämfört med den mängden man har haft.

Du är ju freak när det gäller ben, vader och axlar ffs :D

Herkulez
2006-04-05, 14:30
Skulle han nog, men nu pratar vi om hur många % som bara tynar bort gämfört med den mängden man har haft.

Du är ju freak när det gäller ben, vader och axlar ffs :D
men det är irrelevant, kroppen är inte byggd för att bära så mycket muskler som Craig hade när han tävla, men däremot så har den igna problem att ha några kilon extra. Sen kan jag nog lova att Craig fortfarande är rätt stor under tröjjan ;) (kolo-relativt då)

Herkulez
2006-04-05, 14:31
Det ser bara ut så för att du är dvärg.
och du är ful men inte retar jag dig för det.

Metal_boy_
2006-04-05, 14:37
men det är irrelevant, kroppen är inte byggd för att bära så mycket muskler som Craig hade när han tävla, men däremot så har den igna problem att ha några kilon extra. Sen kan jag nog lova att Craig fortfarande är rätt stor under tröjjan ;) (kolo-relativt då)


Jo jag förstår din poäng, men frågan är om det inte är vanan att kura?

Metal_boy_
2006-04-05, 14:38
och du är ful men inte retar jag dig för det.


:laugh: :laugh:

Herkulez
2006-04-05, 14:42
Jo jag förstår din poäng, men frågan är om det inte är vanan att kura?
självklart, folk som tryckt sig till en fysik har en tendens att rasa fortare än dom som inte gjort det.

Metal_boy_
2006-04-05, 14:46
självklart, folk som tryckt sig till en fysik har en tendens att rasa fortare än dom som inte gjort det.


Ok, var lite det man misstänkte. För även om den inte gäller de stora mängderna muskler, vet man ju hur folk i sin omgivning som inte varit så jättestora men preppat bara rasar av på en gång när dom slutat träna, till skillnad från andra som aldrig gjort det och lagt av.

Nitrometan
2006-04-05, 14:46
Om jag läst rätt har han erkänt en del, som att han dumpat liket (?).
Kanske. Tyvärr glömde de poliserna som förhörde honom då ende l formalia. Som att tala om att det var ett förhör, tala om att de var poliser, tala om att de spelade in det som sades.

Var och en av dessa missar räcker för att underkänna bevisvärdet hos det inspelade förhöret i de flesta amerikanska delstater. Alla missarna tillsammans vid samma tillfälle? Drömläge för försvarsadvokaten för att svärta ner åklagarens bevisning.

Vi får helt enkelt vänta och se.

OggeP
2006-04-05, 14:49
och du är ful men inte retar jag dig för det.

Poäng! Du är en stor man, trots din längd. :D

Herkulez
2006-04-05, 15:02
Poäng! Du är en stor man, trots din längd. :D
:D