handdator

Visa fullständig version : Aloe vera gel


Thr1llR
2006-04-03, 20:36
Hej Kolo,

Jag har ett par funderingar angående "Aloe vera"-gel från Forever Living products. Det är nämligen så att min flickvän är återförsäljare av dessa produkter och ni skall bara veta hur hon pressar mig med krämer och linement. (Som faktiskt fungerade).

Men till saken. Det är en produkt som faktiskt inte handlar om hudvård utan är ett näringstillskott som är denna "Aloe vera"-gel. Jag tänkte bara höra om någon har någon form av erfarenhet av denna produkt. Den innehåller trots allt 75 olika näringsämnen. Så man kanske skall släppa sitt inhandlade vitamintillskott alá ICA och gå med på övertalningarna från min bättre hälft.

Här är en länk på produkten
http://www.drickaloevera.se/

Väl mött
/John

Ant
2006-04-03, 20:39
Hej Kolo,

Jag har ett par funderingar angående "Aloe vera"-gel från Forever Living products. Det är nämligen så att min flickvän är återförsäljare av dessa produkter och ni skall bara veta hur hon pressar mig med krämer och linement. (Som faktiskt fungerade).

Men till saken. Det är en produkt som faktiskt inte handlar om hudvård utan är ett näringstillskott som är denna "Aloe vera"-gel. Jag tänkte bara höra om någon har någon form av erfarenhet av denna produkt. Den innehåller trots allt 75 olika näringsämnen. Så man kanske skall släppa sitt inhandlade vitamintillskott alá ICA och gå med på övertalningarna från min bättre hälft.

Här är en länk på produkten
http://www.drickaloevera.se/

Väl mött
/John


Ditt inlägg liknar mera reklam än fråga...

Thr1llR
2006-04-03, 21:01
Hehe,

Nej det är det verkligen inte då det inte finns butiker eller dyl som säljer utan de har återförsäljare i form av privat personer som skapar kontakter och säljer - som jag uppfattat det. Allt jag vill veta är om någon har egenskaper om produkten jag frågade om då jag själv är skeptiskt inställd och skulle vilja ha en konsuments åsikt och inte bara säljarens (Då min flickvän) - Dessa kan som bekant skiljas avsevärt, oavsett marknad. :)

Väl mött

Tolkia
2006-04-03, 22:17
Jag vet ett par stycken som tagit det för att de pajat magen med värktabletter, och de har upplevt viss förbättring. Svårt dock att uttala sig om vad som var gelen och vad som var placebo.