handdator

Visa fullständig version : Leanol


apa_ola
2006-04-03, 18:15
Sist när jag beställde tillskott fick jag med en burk leanol hem.
Denna burk har jag skänkt till en anhörig. Är det någon som har erfarenhet av leanol, positiva eller negativa?

userfriendly
2006-04-03, 18:25
Sist när jag beställde tillskott fick jag med en burk leanol hem.
Denna burk har jag skänkt till en anhörig. Är det någon som har erfarenhet av leanol, positiva eller negativa?

CLA över lag ger väl inga synliga effekter vad jag vet (för det är väl typ cla?), men det kan säkert påverka marginalerna

Cerberus
2006-04-03, 18:29
CLA över lag ger väl inga synliga effekter vad jag vet (för det är väl typ cla?), men det kan säkert påverka marginalerna

kanske gör nån skillnad för ett tränat öga om man är nära tävlingsform? Men hur många är det här på forumet :P

Thorwaldsson
2006-04-03, 19:37
Måste vara tillfälligheter som gör det, men jag har prövat Leanol vid två olika tillfällen. Efter påbörjad kur har jag åkt på förkylningar.

Är det tillfälligheter, eller kan det verka för en ökning av fria radikaler etc.?

apa_ola
2006-04-04, 18:38
Måste vara tillfälligheter som gör det, men jag har prövat Leanol vid två olika tillfällen. Efter påbörjad kur har jag åkt på förkylningar.

Är det tillfälligheter, eller kan det verka för en ökning av fria radikaler etc.?

jag har hört samma sak, så det kan ligga någor i det. Borde inte detta kuna motverkas med ett ökat intag av antioxidanter?

EiseltUK
2006-04-04, 22:15
Tveksamt om radikalerna skulle påverka immunförsvaret så pass mycket men vem vet - i kombination med hörd träning kanske det kan finnas ett samband men kan lika gärna vara tillfällighet.

/ Henrik