handdator

Visa fullständig version : gran skaffar nytt schema igen


graan
2006-04-03, 13:33
nu var det dags igen, nytt schema!


måndag: diablo2
tisdag: wow
onsdag:träna
torsdag: diablo2
fredag: SCHPLING, kaffe+ mat= träning
lördag: lan @ notelid
söndag: träna


hur ser det ut?

Liten Men Fet
2006-04-03, 13:41
(Förutom att det kanske skulle ligga i ett annat forum.)

Jag ser att du kör rpg och mmorpg 3(!) dagar i veckan, det är ju inte samma sak men dom bygger ju på samma grundprinciper. Jag tycker att dom borde få in mer balans annars tror jag du kommer bli sned efter ett par år.
Tex kör du inget FPS och även om många tror att rpg motsv är grejen för att få brudarna sugna när man är på lan så är det MÅNGA som vill se grymma zkillz i FPS.

För övrigt tycker jag att det luktar överansträngning att köra 3 pass rpg i veckan, jag tycker du ska kolla på ett vanligt 3-splitt för nybörjare så du får lite variation.

Förresten:
Hur gammal är du?
Vad har du för stats?
Hur länge har du hållt på?

Det är bara mina amatörråd, vänta tills någon av modsen trillar in.

Annars är det nog bara att :eating:

Lycka till!

graan
2006-04-03, 13:46
(Förutom att det kanske skulle ligga i ett annat forum.)

Jag ser att du kör rpg och mmorpg 3(!) dagar i veckan, det är ju inte samma sak men dom bygger ju på samma grundprinciper. Jag tycker att dom borde få in mer balans annars tror jag du kommer bli sned efter ett par år.
Tex kör du inget FPS och även om många tror att rpg motsv är grejen för att få brudarna sugna när man är på lan så är det MÅNGA som vill se grymma zkillz i FPS.

För övrigt tycker jag att det luktar överansträngning att köra 3 pass rpg i veckan, jag tycker du ska kolla på ett vanligt 3-splitt för nybörjare så du får lite variation.

Förresten:
Hur gammal är du?
Vad har du för stats?
Hur länge har du hållt på?

Det är bara mina amatörråd, vänta tills någon av modsen trillar in.

Annars är det nog bara att :eating:

Lycka till!


om jag slänger in CS på torsdagen då? vill helst kunna köra 3 split så jag hinner med datorn! inge :eating: då blir man fet

Cykelmannen
2006-04-03, 13:47
Datanördar som är för lata för att träna hänvisas till nästa forum *peka*

Mushan
2006-04-03, 16:09
graan, du passar bättre på fragbite.

Tigerkotten
2006-04-03, 16:14
tycker det var rätt roligt faktiskt :D

Men jag skulle gärna vilja veta lite mera om dig och dina mål.

grisbil3n
2006-04-03, 16:34
Haha!

Kwon
2006-04-03, 17:47
Du kan ju inte kombinera rpg med MMORPG, det är katabolt.

Kör CS på Måndagar, det ger en rejäl Pump, HIT på Tisdagen, Doggcrapp på Onsdagen och Diablo2 på Fredagen.

Diablo2 på Torsdagar är NO-NO och du kommer snabbt känna att du bränner ut dig själv för snabbt (stor risk för skador).

Orkar du köra WoW på Söndagar ist för Träna så är det också bättre för den generella muskulaturen/fysiken (tänker då först och främst på axlarna).

Jag nötte min högra rotatorcuff rejält då jag körde på CS på Onsdagar, så Måndagar är ett måste för CS.

OBS! Du kör Jolt-Cola 30 mins efter va?

Kebab-Arne
2006-04-03, 17:51
OBS! Du kör Jolt-Cola 30 mins efter va?

Senaste studien visade att man bör köra Jolt-Cola hela passet igenom för optimaleffekt!

Kwon
2006-04-03, 17:52
Senaste studien visade att man bör köra Jolt-Cola hela passet igenom för optimaleffekt!

Ah nice, får kolla de nya rönen då.

Allan
2006-04-03, 17:53
Flyttad


allan

Dumleman
2006-04-03, 17:54
Lite väl mycket diablo2-kardio för att vara optimalt. Sen borde du kunna hitta effektivare pekfingerkardio än diablo2, det är ju så olidligt monotomt.

Stoltz
2006-04-03, 17:54
Edit:
Såg Allans post om att den var flyttad nu, insåg inte att det var ett seriöst schema, ledsen om min kommentar lät otrevlig.

Lycka till!