handdator

Visa fullständig version : Fairing kosttillskott?


cyrX
2002-11-03, 18:15
Någon här som har erfarenhet av deras kosttillskott? Är det isf bra eller dåliga erfarenheter?

Pez
2002-11-03, 19:32
Använder själv deras WheyHydro, CompleteII och MCT just nu, har använt deras glutamin också. Funkar bra, i den mån man kan säga att protein "funkar". Completen är nog det pulver som jag anser har bäst smak av de många pulver jag har provat, ganska mild så man blir inte så trött på den som många andra pulver som är för söta. Wheyhydron är dock absolut inte för söt :D , men smakar bra om man blandar den med juice.

Det är nog lättare att svara om du frågar lite mer om specifika produkter förresten.

mvh
/pez

Peter
2002-11-03, 19:48
Bara bra erfarenheter av Fairing.

cyrX
2002-11-03, 19:51
Jag tänkte mer generellt om märket. Men det jag fastnade för var att Whey hydro inte innehåller aspartam och complete bara innehåller en liten del av det. Jag vet att det inte skiljer sådär jättemycket mellan olika märken och att det är mycket individuellt vilket märke man väljer. jag har försökt hitta några negativa inlägg om fairing (som det finns en hel del av angående andra märken) men jag har inte hittat några, om nu det är ett tecken på att märket är ok eller för att kolozzeum säljer det vet jag inte..hehe

Pez
2002-11-03, 20:54
Originally posted by cyrX
Jag tänkte mer generellt om märket. Men det jag fastnade för var att Whey hydro inte innehåller aspartam och complete bara innehåller en liten del av det. Jag vet att det inte skiljer sådär jättemycket mellan olika märken och att det är mycket individuellt vilket märke man väljer. jag har försökt hitta några negativa inlägg om fairing (som det finns en hel del av angående andra märken) men jag har inte hittat några, om nu det är ett tecken på att märket är ok eller för att kolozzeum säljer det vet jag inte..hehe

Skulle nån ha något negativt att skriva om Fairing eller andra märken som Kolozzeum säljer så skulle vi absolut inte censurera det, såtillvida det inte är helt osakligt.

Det är fritt fram att diskutera runt olika tillskott och tillverkare, däremot är inte reklam tillåten.

cyrX - att du inte hittar något negativt om Fairing beror nog på att man får precis det man betalar för, produkterna är bra helt enkelt, visst de är ganska dyra (om man jämför med lågprismärken med sämre kvalitet) men jag anser i varje fall att det är värt varenda krona.

mvh
/pez

muskelbyggarn
2002-11-04, 09:03
>cyrX

Fairing har bra produkter, inget snack. Alla produkter kanske inte faller dig i smaken eller fungerar för dig men Whey-Hydro och Complete Protein är 2 bra proteintillskott som passar de flesta.

Håller med Pez, ger hellre lite extra och får ett tillskott med bra råvaror och pålitlig service än billigt crap som man inte vet något om...

Vänl,,,
Tobbe

The Dwag
2002-11-04, 22:41
Tycker Fairing är bra av det jag köpt !

Mallan
2002-11-05, 10:36
Inte sa mkt att tillägga, det mesta är redan sagt och jag kan inte annat än halla med.


Testa!!!

Linnet
2002-11-05, 20:27
Tycker att alla smaker de har på sina proteiner smakar apa! Jag tycker att de verkar vara seriösa och så men jag tycker deras produkter har en mycket äcklig bismak:booty:

theden
2002-11-05, 21:27
vilKen kärring =) fairings produkter att bra!!! ETT KOSTTILLSKOTT FÖR MÄN!!!

Pez
2002-11-06, 02:12
Originally posted by Linnet
Tycker att alla smaker de har på sina proteiner smakar apa! Jag tycker att de verkar vara seriösa och så men jag tycker deras produkter har en mycket äcklig bismak:booty:

Som alltid är det olika från person till person, vilket återigen visar att det enda sättet att verkligen veta är att testa själv.
Har faktiskt en kompis som ogillar CompleteII Jordgubbssmak, men det förklarar jag med att han helt enkelt är "loco". :smash: :D

/pez

muskelbyggarn
2002-11-06, 09:48
Öhm, nu är det faktiskt så att ofta tycker jag tjejer gillar smaken på Complete, vet inte varför. De flesta tjejer ogillar smakerna från nästan alla andra märken och produkter, men just Complete verkar de kunna dricka.

En observation jag gjort själv :D
(antagligen för att jag är en kärring då :D )


Vänl,,,
Tobbe

Ps. Edit av Jarod..hehe..

Linnet
2002-11-06, 18:12
Är man uppvuxen med EAS och Twinlab har man kanske blivit lite bortskämd med mycket smak. Angående smaken på Complete tycker jag man känner av att de använt mycket lite sötningsmedel, grejen blir bara att det gör smaken mycket konstig! Dricker hellre naturellt än smaksatt av Fairing.

Fairing
2002-11-07, 18:26
Man kan väl säga att smaken är som baken.
Vissa tycker att Complete Jordgubb är för söt andra inte osv.

Tanken var att hålla proteinhalten så hög som möjligt på bekostnad av sötslisk.

Chokladsmaken går mest till dom som käkar +120g/dag
Jordgubb till tjejer och gottegrisar
Vaniljen väljer dom som inte vill ha för sött osv.

Linnet! Gillar du naturell smak? Prova vår gamla Hydro:D
Låter du drinken stå ett tag så får du fram betydligt mer smak

/Lasse

Fairing = Fair ingredient

Jarod
2002-11-07, 18:28
Fairing!! Jag såg dig nog på Aftonbladets chatt för en stund sen.... :D

Mvh

Linnet
2002-11-07, 18:33
Fairing, jag tyckte verkligen att ni var schysta med proverna!:thumbup: Men tyvärr var smakerna enligt mig inte goda alls. Eran gamla smak på hydro har jag bara hört talas om men ryktet säger att den smakade:booty:

Fairing
2002-11-07, 18:58
Jarod!
Knappast .Har inte tid att surfa runt .Bara det här forumet tar en j-a tid.

Det kan inte heller vara Bartoll för han har ingen uppkoppling på 2v hahahahahahahahahahahhah:D :D :D :D

Pez
2002-11-08, 00:50
Originally posted by Fairing
[B]Jarod!
Knappast .Har inte tid att surfa runt .Bara det här forumet tar en j-a tid.


Ja det är inte lätt att vara lite till åren och hinna med allt... :booty:

/pez :D

Fairing
2002-11-08, 07:34
Och helt plötsligt så vart Completen DYR för PEZ.........:naughty:

muskelbyggarn
2002-11-08, 09:18
Tycker du att du har dyra priser nu som moderator Pez?

De var ju ännu dyrare förut :naughty:


Bara äta och vara glad :D

Är det något man skall ta banklån för så är det för proteinpulver :D


Vänl,,,
Tobbe

Pez
2002-11-08, 21:50
Livin on the edge! :hbang:

/pez :D

Fairing
2002-11-13, 10:07
Tobbe , så sant så....

"Sedan kom Fairing in i bilden och faktum är att det är den ENDA jag inte hört skitsnack om. Tyvärr har jag inte lika mycket skinn på näsan vad gäller de produkterna, men Lasse är en seriös människa som i många fall har samma värderingar på hur saker och ting skall skötas, därav mitt förtroende för honom och produkterna!!!

Saxat från muskelbyggarn
:D

muskelbyggarn
2002-11-13, 10:39
Du grabben, copyrights på det där va :D

Vänl,,,
Tobbe

spinkoo
2002-11-13, 21:18
Avancerat fjäsk;)

Rob The Man
2002-11-18, 11:19
Originally posted by cyrX
Någon här som har erfarenhet av deras kosttillskott? Är det isf bra eller dåliga erfarenheter?


Jag säger bara att Fairings Complete 2 är det bästa protein jag har testat på marknaden.
Ett svenskt märke som verkligen slår allt.




/Robban