handdator

Visa fullständig version : Kostschema?


frezon
2006-04-02, 02:02
Tja jag skulle behöva hjälp och rådgivning gällande ett kostschema som headlinen lyder. Har tränat någorlunda seriöst i ca 6 månader och vill nu börja hålla ett strikt kostschema. Lite stats

Ålder: 17år
Vikt: Vågen visar ca 90 men antar att den visar en aning fel för jag anser att jag är RIKTIGT smal, kan även bero på att jag dricker (onormalt?) mkt vatten under en träning ca. 3 liter.
Bakgrund: Endast bollsporter, främst fotboll har även börjat med Breakdance nyligen och det kan vara ganska påfrestande för såväl axlar, armar som ben.
Träningsschema: Prövar just nu MM2K bröstprogrammet för att se hur det fungerar, tycker själv att de verkar fungera ganska bra men ska fokusera på lite andra muskelgrupper då programmet är avslutat. Tränar mellan 5-6 gånger i veckan.

Så, skulle uppskatta om någon kunnig skulle kunna komma med lite konkreta råd och tips om tidpunkter och exempel på kost som är optimalt för muskeltillväxten. Har även försökt hålla striktare tider för att få den sömn jag behöver, det går sakta men säkert :D

Tack på förhand :hbang:

Kotten
2006-04-02, 02:08
finns 10000 trådar om kost och vad som är bra att äta :), bara att kolla i kost delen